Rale Posted August 16, 2015 Posted August 16, 2015 automaatti = invalaatikko perus automaatti ja manuaali molemmat tosikäytössä leluja, liberty tai lenco on äijä valinta
TransNAM Posted August 17, 2015 Posted August 17, 2015 En sekoita työ ja siviilielämää eli kotiin ei tuoda sekoitettavia vaihdelaatikoita eikä tiisseleitä... Sitäpaitsi sain aikoinaan B-inssissäkin melkoisen saarnan että ratista pidettävä kahella käellä kiinni ni menee manuaali vähän hankalaks
pantera Posted August 17, 2015 Posted August 17, 2015 En sekoita työ ja siviilielämää eli kotiin ei tuoda sekoitettavia vaihdelaatikoita eikä tiisseleitä... Sitäpaitsi sain aikoinaan B-inssissäkin melkoisen saarnan että ratista pidettävä kahella käellä kiinni ni menee manuaali vähän hankalaks 18 speed fuller or bust
TransNAM Posted August 17, 2015 Posted August 17, 2015 ...fuller... The one and only Jos kerran on manuaali ni sitten sekoitetaan kunnolla sitä laatikkoa... Alkaa vaan täälläpäin palloa käymään vähiin Ja osaan ajaa Fullerilla ilman et piippaa varattua. Senverran ajettu Sisuilla ja ollu itelläkin yks jos hiuksia halotaan niin Fullerin muunnos Twin-splitter melkein vielä kivempi.
pile Posted August 18, 2015 Posted August 18, 2015 edelleenkin sitä mieltä että mikäli ei ole voimaa niin käsivalintaisella saa hiukan edes suditeltua. samoinhan se on että radallakin tarvitaan vain mutkia vain voiman puutteen takia.
TransNAM Posted August 18, 2015 Posted August 18, 2015 Jos on vajaatehoinen tomaattiauto niin ennemmin laittaisin lisää voimaa kun vaihtaisin manuaalin. Tai sit vaihtais koko auton... Ostin ekan f-bodyn 3,1 astmakoneella ja tomaatilla... vaihdoin aika pian koko auton...
BB Posted January 26, 2016 Posted January 26, 2016 Ehdottomasti manuaali. Taas kerran on menossa manualisointi. Huonosti noita manuaali autoja amerikan romuissa tarjolla.
HaroldHirmuinen Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Onhan se automaatti mukava.. Hyvä peitetarina kun on ollut säästeliäs Jos valita saa ehdottomasti manuaali.
RaiRai Posted January 29, 2016 Posted January 29, 2016 Ei ei! Mulla on traumoja Fiat 600:n kolmosesta (keppi mutkalla) ja Fjord Eskon ykkösestä. Noista kipoista kun pääsi eroon niin Newer again!
GTATL Posted January 30, 2016 Posted January 30, 2016 Ainakin näin talvella on tuskaista odotella manuaalivaihteisen vaihteiden vaihtoja liikennevaloista lähdettäessä. Kyllä automaatti on vaan kiva myös talvella
TransNAM Posted January 30, 2016 Posted January 30, 2016 Eipä taida tuohonkaan asiaan tulla lopullista selvyyttä kun saunan takana
GTATL Posted January 30, 2016 Posted January 30, 2016 Eipä taida tuohonkaan asiaan tulla lopullista selvyyttä kun saunan takana
HaroldHirmuinen Posted January 30, 2016 Posted January 30, 2016 Ei ei! Mulla on traumoja Fiat 600:n kolmosesta (keppi mutkalla) ja Fjord Eskon ykkösestä. Noista kipoista kun pääsi eroon niin Newer again! Ajattele positiivisesti, jos olisivat olleet automaatteja et ehkä olisi koskaan toipunut järkytyksestä.
Fenix Posted January 30, 2016 Posted January 30, 2016 Mulle on nyt tulossa automaattiin manuaalinen venttiilikoneisto räikkäshifterillä. Eli yhdistetään molempien vaihteistojen huonot puolet ilman kytkinpoljinta Hauskuuskerroin saattaa vahingossa lisääntyä.
Rale Posted January 31, 2016 Posted January 31, 2016 Mulle on nyt tulossa automaattiin manuaalinen venttiilikoneisto räikkäshifterillä. Eli yhdistetään molempien vaihteistojen huonot puolet ilman kytkinpoljinta Hauskuuskerroin saattaa vahingossa lisääntyä. hyvä valinta pedaalimiehet harvemmin lähtee viivalta yhtänopeasti kuin mitä tomaatti kuskit. mikä laatikko on kyseessä?
Fenix Posted January 31, 2016 Posted January 31, 2016 Askina pysyy sama th700. Ainoastan venttiilikoneisto ja shifteri vaihtuu.
Rale Posted January 31, 2016 Posted January 31, 2016 Askina pysyy sama th700. Ainoastan venttiilikoneisto ja shifteri vaihtuu. olisin kyllä suositellut th200 versiota, siihen kun saa transbrake:n. od:lla olisi ollut yksi todella hyvä th200 aski myynnissä , hintaa en muista mutta ei kuitenkaan kallis ollut.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now