Johnny Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Enköhän mä näillä eväillä jonku 3genin löydä, kiitoksia En todellakaan ole etsimässä mitään ylihintaista "valmista" pakettia vaan sieltä edullisimmasta päästä pikkusporttia. Siihen saa sitten itse puuhastella. Kuminpoltot ja muut huollot ja "kalliit" rempat tulee jos on tullakseen, noilla 305-väännöillä tod.näk. kusen hunajaa jouluun asti kun nyt on alla loppuunrässitty ja ojassa käynyt Saab 9000. En ole kovin nirso autojen suhteen, en vaadi paljoa Käväisen tänään kurkkaamassa tuota Närpiön Camaroa mitä jo huudeltiinkin. Pelottaa vain että tuttuun tyyliini olen aivan myyty kun näen laitteen livenä ja se on sitten ostettava hinnalla millä hyvänsä No, kärsivällisyyttä vain.
IrocRocks Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Yritä pitää pää kylmänä kuitenkin vaikka poltteleekin Toivottavasti natsaa
Johnny Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Ääh, mukaanhan se lähti. Pikkusen miina, mut hyvin hyrrää ja nätisti kulkee. Takavalot oikkarissa, polttaa sulaketta, olisko neuvoja?
balez Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2011 Ääh, mukaanhan se lähti. Pikkusen miina, mut hyvin hyrrää ja nätisti kulkee. Takavalot oikkarissa, polttaa sulaketta, olisko neuvoja? johto vetää maihin tai joku polttimo sökö sopivasti
Hurja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Nappaa helmalevikkeet irti joku kerta niin näet paljonko sielä on ruosto. Missäs päin asustat sen kamaros kans? -edit- auto pitää ostaa heti kun kuume iskee, tunteella eikä järjellä, itselleen pitää perustella "oli järkevä ostos kun blaa blaa".
Johnny Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Siellä on kaarissa pellit lähteny jo matkan varrella, hommia on. Kattopellistä löytyy ihmeellinen maalivika, kuin olisi palanut? Kesää odotellessa. Myös mittarivalot on pimeenä, oli kiva huomata tuo vasta kotimatkalla kun alkoi hämärtää eikös mittarivalot ole saman sulakkeen takana kuin parkit? Jos olisi ihan niinkin yksinkertainen homma. Takavaloihin paneudun tänään, olisipa vain kanta huonosti. Majailen Porissa Camaron kanssa. Kesällä näkyy ainakin Porin Friday Drive-By-cruisingeissa, Kangasalalla ja Forssassa Eikä ole kamalaa ostokrapulaa vielä tullut kun tänään kouluun tuolla ajelin, on se komia laite...
carita Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Siellä on kaarissa pellit lähteny jo matkan varrella, hommia on. Kattopellistä löytyy ihmeellinen maalivika, kuin olisi palanut? Kesää odotellessa. Myös mittarivalot on pimeenä, oli kiva huomata tuo vasta kotimatkalla kun alkoi hämärtää eikös mittarivalot ole saman sulakkeen takana kuin parkit? Jos olisi ihan niinkin yksinkertainen homma. Takavaloihin paneudun tänään, olisipa vain kanta huonosti. Majailen Porissa Camaron kanssa. Kesällä näkyy ainakin Porin Friday Drive-By-cruisingeissa, Kangasalalla ja Forssassa Eikä ole kamalaa ostokrapulaa vielä tullut kun tänään kouluun tuolla ajelin, on se komia laite... Mittarivalot säätyvät valonupista pyörittämällä, kannattaa ihan ekaks kokeilla sitä. Sisävalojen tulisi myös syttyä samaisesta napista, kun sen pyöräyttää ääriasentoon. Katto voi olla joko palanut auringossa tai myllytetty rikki, saisko kuvaa? Niin, tärkein vielä: ONNITTELUT HANKINNAN JOHDOSTA
F350 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Siellä on kaarissa pellit lähteny jo matkan varrella, hommia on. Kattopellistä löytyy ihmeellinen maalivika, kuin olisi palanut? Kesää odotellessa. Myös mittarivalot on pimeenä, oli kiva huomata tuo vasta kotimatkalla kun alkoi hämärtää eikös mittarivalot ole saman sulakkeen takana kuin parkit? Jos olisi ihan niinkin yksinkertainen homma. Takavaloihin paneudun tänään, olisipa vain kanta huonosti. Jos on alkuperäinen maali, niin ikääntyessään lakka korkkaa irti. Myyntikuvissa mittarivalot toimii, luultavasti tosiaan pelaa kun pyörittelet sitä ajovalokatkaisijaa, niinkuin Carita jo neuvoikin.
burzi Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Ääh, mukaanhan se lähti. Pikkusen miina, mut hyvin hyrrää ja nätisti kulkee. Onnea Camaron hankinnasta
IrocRocks Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Onnittelut! Ja sit eikun jäsenhakemusta vetämään...
rokzetä Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Onnittelut! Ja sit eikun jäsenhakemusta vetämään... ja rojektitopiikki pystyyn.
TexFinn Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Onnea valitsemallesi tielle.
Johnny Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2011 Kokeilin ja kyllä sisävalo toimii katkaisijaa pyörittämällä, mittarivalot vielä kateissa. Noi takavalot on huomisen hommia ja priority #1, tää päivä meni lähinnä cruisaillessa ja totutellessa. On se kiva peli, ei voi muuta sanoo yllätyin voiman määrästä, kun kyselin että miten polttaa kumia niin kyllä se ihan riittävästi
Johnny Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 2 päivää cruisattu ja ei mitään ihmeempiä vikoja ole löytynyt. Takavalot toimii tilapäisratkaisulla, koska uuden johdotuksen teko lumihangessa ei oikein innosta. Mittarivalot nyt on ainoat mitkä häiritsee. Kaipa täytyy se projektitopic laittaa tulille
Johnny Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2011 Katto voi olla joko palanut auringossa tai myllytetty rikki, saisko kuvaa? https://photos-2.dropbox.com/i/xl/kXF_17r8QILfD1xjUBO_ynZvKUCm2iiuS_NL1yT_Zt0/11456126/1301846400/af69b9e tuossa kuvaa ja tarkemmin jauhamista topicissa Projektiosiossa.
Mizka Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2011 Jatketaan tarkoituksella vanhaa aihetta. Olen kuumottuneessa tilassa tuijottanut nettiautoa kohta pari vuotta ja mitäs muuta kuin 3gen Camaro olisi saatava. Sen verran taustoista, ettei mulla ennen tätä päivää ollut kokemusta siitä, miltä moinen keksintö tuntuu ajossa (paha homma, tiedän). Näitähän on fiilistelty jo silloin pikkusladdina ja nyt alkaisi olemaan mahkuja ostaa se ihan oma Camaro. Olen sen verran rajoittunut persoona, ettei mikä tahansa käy vaan vaatimuksena Camulle olen pitänyt: -siisti yleisilme, musta, kovakattoinen, ilmastoitu, TPI, mieluiten vakio tai ei ainakaan piloille räpelletty, vm. 86-88, katsastettu, hintaluokka max 7t€. Rohkaisin itseni ja sovin näytöstä tästä kivan näköisestä autosta http://www.nettiauto.com/chevrolet/camaro/4076784 . Pääsin työpaikalleni nosturille, jossa tarkistin alustan ennen koeajoa. Tarkastusten ja koeajon jälkeen summasin autosta seuraavaa. Huonoa: -etupyörän laakerit väljät, oik pahempi -etujarrut kohta loppu, ei täristä toistaiseksi -katti lytyssä -eturenkaat pilalla harituksen takia -ajettavuus ihan kamala. hakeehakeehakee... -ilmastoinnin kompuran laakeri huutaa, ei uskalla kuulemma käyttää -lämmityslaitteen puhaltimen nopein nopeus sammuttaa puhaltimen -takaluukun kaasujouset täysin loppu ja kuulemma konepellin kanssakin saa olla varuillaan -kuskin oven saranointi täysin loppu, ovi tipahtaa kun avaa -pientä hikoilua laatikon öljypohjassa ja kartaanin/perän välissä -cruise ei toimi -trippi ei toimi -delco kassusoitin ei toimi, radio tais pelata hei... -sidemarker-valot etuloksuissa rikki molemmin puolin -pakoputkisto taka-akselin jälkeen jotenkin hölmön pientä putkea ja aika alas asennettu -lakkavaurioita maalissa ja etuspoikkaa maalattu läkäpullolla. takapuskurissa "seittijälkiä" maalipinnassa osumasta. maalipinta kauttaaltaan naarmuinen ja myllytystä vailla. -kattoverhoilu roikkuu -käsijarrussa 55% tehoero katsastuspöytäkirjan mukaan, vas puoli -tyhjäkäynnillä ajoittaista vapinaa joka ei näy juuri kiekkamittarissa (?) Hyvää: +uusi/uudehko akku, jäähdytin, startti, laturi, hihnat +kuittien mukaan juuri uusittu öljypohja, vv-kumit, tulpat ja kaikki öljyt joka paikkaan. +laatikko vaihtaa hyvin ja kickdown toimii ja auto kaiketi kulkee siten kuten pitää. +ajovalot releytetty +ei suuria öljyvuotoja +pakoputkiston yleiskunto hyvä +pohja ruosteeton ja hitsaamaton Tässä ny päällimmäiset. Sitten pariin kysymykseen ja avautumiseen. Mun mielestä 6500 € pitäisi saada peruskunnoltaan ehjä auto vai olenko aivan pihalla? Listassa olevat viat kertoo mielestäni siitä, ettei auton omistaja ainakaan pidä sitä harrastusmielessä vaan pelkästään kulkuneuvona vaikkakin vain kesäisin. Itse en salli moisia vikoja edes käyttikseeni, saati sitten harrasteautoon. Myyjä ilmoituksessaan kehoitti vertaamaan aiemmin nähtyihin...mitä lie tarkoitti. Tämän viestin tarkoitus ei ole mollata ketään eikä varsinkaan auton myyjää. Auton näyttö kävi hyvässä hengessä ja numerot vaihdettiin, auto ei vaihtanut omistajaa. Olen hiukan hämmentynyt ja pettynyt, koska odotukset selvästikkin oli melko korkealla, ehkä liiankin?
GTATL Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2011 Mun mielestä 6500 € pitäisi saada peruskunnoltaan ehjä auto vai olenko aivan pihalla? Listassa olevat viat kertoo mielestäni siitä, ettei auton omistaja ainakaan pidä sitä harrastusmielessä vaan pelkästään kulkuneuvona vaikkakin vain kesäisin. Itse en salli moisia vikoja edes käyttikseeni, saati sitten harrasteautoon. Myyjä ilmoituksessaan kehoitti vertaamaan aiemmin nähtyihin...mitä lie tarkoitti. Tämän viestin tarkoitus ei ole mollata ketään eikä varsinkaan auton myyjää. Auton näyttö kävi hyvässä hengessä ja numerot vaihdettiin, auto ei vaihtanut omistajaa. Olen hiukan hämmentynyt ja pettynyt, koska odotukset selvästikkin oli melko korkealla, ehkä liiankin? Veikkaisin ettet loyda taysin virheetonta 3.genia edes 10ke hintaluokasta, se jolla on erittain hyvakuntoinen ei sita tartte myyda kun silla on ollut varaa pitaa siita huolta 6500e alkaa oleen aika alhaalla hintahaitarissa missa naita myydaan ja en lahtis kauheesti odottamaan etta hyvakuntoinen loytyy. Jos kadentaitoja loytyy osta projektikuntoinen ja rakenna siita mieleisesi
somnamnaa Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2011 Veikkaisin ettet loyda taysin virheetonta 3.genia edes 10ke hintaluokasta Voisin olla tosta asiasta eri mieltä
Möykkä Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2011 Mun mielestä 6500 € pitäisi saada peruskunnoltaan ehjä auto Mun mielestä sillä pitäis saada 2012 kamaro Eli se nyt on selkeesti pielessä, et myyjä pyytää 6,5k€ ja sä mietit 6,5k€. Oikeesti sun pitää miettii vaik 4,5k€ ja lopullinen hinta on siel välimaastossa. Myyjälle lista remonttikohteista, kaikista niistä, hintoineen ja sit tinkimään. Tajuu myyjä miettii et entä jos seuraava ostajaehdokas onki vielä sniidumpi Noi mainitsemas miinukset on enää mauste ku kaupat on tehty, osia ja työkaluja saa kaupasta. Alkup. maali mun silmissä plussaa, eipä oo uuden maalauksen alle piiloteltu mitään. Jos pohja on oikeesti ookoo eikä eilen massattu, eikä sen saumoissa orasta ruskee ni ainaki hetken menee hitsaamatta. Jos ollu pelkästään kesäkäytössä ni hakisin pois jos kolmoskoppasta tarvisin. Mihinkään muuhun ei näissä saa aikaa paremmin haaskattua ku mätähommiin. Suorat pellit plussaa, tokaks turhinta hommaa on kaikenmoinen peltien oikominen ja kittaaminen. Koppa kun on kunnossa ni muut hommat on irrota/pulttaa kii. Ja välillä vähä soveltaa ja tekee omia osia. Kuten GTATL vinkkas, rakenna mieleises. Kuitenkin tulee käymään niin että tehoo pitää saada lisää ja ajettavuutta paremmaks. Eli useimmiten auton kaikki osat käy irti ja fiksataan tai vaihdetaan.
GTATL Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2011 Voisin olla tosta asiasta eri mieltä Mielipide auton kunnosta tuntuu muuttuvan rajusti onko sita myymassa vai ostamassa
HFB Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2011 eiköhän se camaroissakin ole ensimmäinen huomioitava seikka, että jokainen auto on yksilö tuurilla voi edullisempikin olla hyvä löytö, kun taas arvokkaassakin voi olla paljon piilevää ongelmaa. perusasiaa mutta päätin sanoa.
somnamnaa Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2011 Mielipide auton kunnosta tuntuu muuttuvan rajusti onko sita myymassa vai ostamassa höpöjuttuja Kyllähän myyjäkin varmasti tietää onko auto hyvä vai ei. Myyntipuheet ja paskanjauhanta on sitten erikseen... Siitä olen kyllä kanssasi samaa mieltä että lähes virheettömän 3 gen TPI camaron löytäminen jollain 6 tonnilla on jo aika vaikeaa.
GTATL Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2011 höpöjuttuja Kyllähän myyjäkin varmasti tietää onko auto hyvä vai ei. Myyntipuheet ja paskanjauhanta on sitten erikseen... Siitä olen kyllä kanssasi samaa mieltä että lähes virheettömän 3 gen TPI camaron löytäminen jollain 6 tonnilla on jo aika vaikeaa. No no, ma lahinna yritan sanoa etta kaikilla on hiukan eri nakokulma mika on hyva. Esim. kaikki ohjaus osat on uusia mutta ratti on hiukan vinossa suoraan ajettaessa. Ohjaus on hyva mutta ei virheeton koska saato on tehty hiukan huolimattomasti Sitten on 3.gen etupaa joka todennakoisesti veteli tiella jo uutena ja ohjaus on hiukan tunnoton. Ostajalla on uuden karhee kayttis ja jopa halppis autoissa on parempi jousitus/ohjaustuntuma, niin tallanen hiukan kulahtanut 3.gen tuntuu aivan hirveelta PS. ei ole tarkoitus kiistaa sun auton kuntoa kun en sita tieda
Hurja Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2011 Huonoa: -etupyörän laakerit väljät, oik pahempi -etujarrut kohta loppu, ei täristä toistaiseksi -katti lytyssä -eturenkaat pilalla harituksen takia -ajettavuus ihan kamala. hakeehakeehakee... -ilmastoinnin kompuran laakeri huutaa, ei uskalla kuulemma käyttää -lämmityslaitteen puhaltimen nopein nopeus sammuttaa puhaltimen -takaluukun kaasujouset täysin loppu ja kuulemma konepellin kanssakin saa olla varuillaan -kuskin oven saranointi täysin loppu, ovi tipahtaa kun avaa -pientä hikoilua laatikon öljypohjassa ja kartaanin/perän välissä -cruise ei toimi -trippi ei toimi -delco kassusoitin ei toimi, radio tais pelata hei... -sidemarker-valot etuloksuissa rikki molemmin puolin -pakoputkisto taka-akselin jälkeen jotenkin hölmön pientä putkea ja aika alas asennettu -lakkavaurioita maalissa ja etuspoikkaa maalattu läkäpullolla. takapuskurissa "seittijälkiä" maalipinnassa osumasta. maalipinta kauttaaltaan naarmuinen ja myllytystä vailla. -kattoverhoilu roikkuu -käsijarrussa 55% tehoero katsastuspöytäkirjan mukaan, vas puoli -tyhjäkäynnillä ajoittaista vapinaa joka ei näy juuri kiekkamittarissa (?) Hyvää: +uusi/uudehko akku, jäähdytin, startti, laturi, hihnat +kuittien mukaan juuri uusittu öljypohja, vv-kumit, tulpat ja kaikki öljyt joka paikkaan. +laatikko vaihtaa hyvin ja kickdown toimii ja auto kaiketi kulkee siten kuten pitää. +ajovalot releytetty +ei suuria öljyvuotoja +pakoputkiston yleiskunto hyvä +pohja ruosteeton ja hitsaamaton Tässä ny päällimmäiset. Sitten pariin kysymykseen ja avautumiseen. Mun mielestä 6500 € pitäisi saada peruskunnoltaan ehjä auto vai olenko aivan pihalla? Listassa olevat viat kertoo mielestäni siitä, ettei auton omistaja ainakaan pidä sitä harrastusmielessä vaan pelkästään kulkuneuvona vaikkakin vain kesäisin. Itse en salli moisia vikoja edes käyttikseeni, saati sitten harrasteautoon. Myyjä ilmoituksessaan kehoitti vertaamaan aiemmin nähtyihin...mitä lie tarkoitti. Mun mielestä noi sun listaamat viat ei oo pahoja ja jos kori todella on ruosteeton ja hitsaamaton ja autolla on ajettu vain n 150tkm niin ku ilmoituksessa lukee niin ei toi oo pahan hintainen. Noi viat on pääosin mun mielestä "iän tuomaa karismaa", normi juttuja ja kulumista, joita ei pidä säikähtää. Orkkis maali on varmaan suurimmassa osassa tuon ikäisistä aika karseassa kunnossa. BTW. sidemarker valot etuloksuissa ei toimi todennäköisesti siksi että Suomen tieliikkennelaki ei suvaitse sidemarkereita
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään