somnamnaa Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 2. Lokakuuta, 2011 Missäs nää Möykät sun muut tuulennopeat mutkakuskit piileskelee kerhon ratapäivien aikaan? Tuntuu et on niin nopeita ettei edes aikaa kerkiä ottamaan. No eipä niitä aikoja ole näkynytkään
Möykkä Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Missäs... Sori ei hirveesti napostele tapahtumat, aika moni homma kiinnostaa enemmän. Sun muilla ehkä sama homma. Eli nähää siel sit ku se on yhtä kova juttu ku vaikka joulu Z-moon tuut kyllä törmäämään kyseisessä tilaisuudessa, oon melko varma.
Hurja Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Voi jesus! hakekaa ny äkkiä joku tuo Z-mo:n linkittämä laitos taltehen orkkishenkiseksi pikkusen piristetyksi (vähä jarruja ja alustaa, pellisarjaa) harrasteautoksi, kuitenkin niin että orkkis henki säilyy. Tehkää ne tosi-raaserit sitte jostaki tbi:reuhkoosta, niitä riittää raiskattavaksi vaikka millä muovimoottoriilla (ls1) jne. btw Mä tuun ajaan ratapäivillä lujempaa kuin kukaan muu taustapeilissä!
Johnny Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Mä ajoin 25 vanhalla käyttiksellä, -84 Nissan Sunny. Kulutus pienimmillään 4l/100km, suurimmillaan 7 litraa. Kaikki kuluvat ja iso osa kulumattomistakin osista Motonetistä pilkkahintaan. Kaiken pystyt tekemään itse, ei vaadi koodilukijoita tai poppamiehiä. Vakuutus 15% bonareilla noin 350e vuodessa, vero ungefäär 80e. Ostohinta : 250e. Myyntihinta : 150e. Enemmänkin olisin saanut, mutta arvonalennus vuodessa peräti 100e. Pistääkö miettimään mitä tdi-porakoneet sun muut kuluttaa vuodessa, ei polttoainetta vaan rahaa? Jätti tielle vuoden aikana kolme kertaa, lämppärin vesiletku porsi, virranjakajasta irtosi joku tasapainokuula ja uusvanhan jakajan konkka laukesi. Joka kerta pääsin kotiin asti nilkuttaen. Jäin kaipaamaan sitä autoa, miksi ees myin... Toinen sniiduiluesimerkki, Saab 90 -86. Osto 200, myynti 550. Voittoa 250e, leimaus 50e ja osat 50e. Arvonalennus -250e? Mun mielestä kaikkien gasokulutuksesta ja autoilun kalliudesta murehtivien pitäis ainakin kokeilla vähintään 20v vanhaa autoa.
Z-mo Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Missäs nää Möykät sun muut tuulennopeat mutkakuskit piileskelee kerhon ratapäivien aikaan? Tuntuu et on niin nopeita ettei edes aikaa kerkiä ottamaan. No eipä niitä aikoja ole näkynytkään Elikkä ymmärsinkö oikein että keväällä nähdään punainen Formula radalla? Auton perinteetkin velvoittaa.
somnamnaa Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Sori ei hirveesti napostele tapahtumat, aika moni homma kiinnostaakkin enemmän. Sun muilla ehkä sama homma. Tai sitten ei ajotaidot vakuuta? Silloin tietty kannattaa jo moni muu homma kiinnostaa enemmän Elikkä ymmärsinkö oikein että keväällä nähdään punainen Formula radalla? Auton perinteetkin velvoittaa. Tulihan tässä hiukan provoiltua jo ensi kesää silmälläpitäen Veikkaan etten tule punaisella formulalla vaan jollain ihan muulla...
Möykkä Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Tai sitten ei ajotaidot... Yrittää yrittää muttaemmänytkyllämilläänjaksalähteetähän Oon täysin vakuuttunu ajotaidostas.
somnamnaa Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Yrittää yrittää muttaemmänytkyllämilläänjaksalähteetähän Prkl! Eikö minun ensi kesän ratapäiväprovo pure
Mizka Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Toinen sniiduiluesimerkki, Saab 90 -86. Osto 200, myynti 550. Voittoa 250e, leimaus 50e ja osat 50e. Arvonalennus -250e? Mullaki oli viime talvena projektina '86 Saab 900, jonka kaveri jätti mulle tuopin hinnalla muutettuaan syksyllä Thaimaahan duuniin. Myin auton leimattuna 100 € köyhtyneenä keväällä jollekkin eteläsuomalaiselle narkille 450 €. Takas aiheeseen. Mikäs taka-akseli tässä mahtaisi olla? http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/4305068 Päästäänkö täällä jäljille (vanhan?) forumilaisen auton specseistä? Soittaakkin tietty vois...
Z-mo Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Takas aiheeseen. Mikäs taka-akseli tässä mahtaisi olla? http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/4305068 Päästäänkö täällä jäljille (vanhan?) forumilaisen auton specseistä? Soittaakkin tietty vois... Heh, ostin tuosta autosta aikanaan isommat takajarrut omaani. Silloin tuosta oli lauennut Borg&Warnerin 9-pulttinen. Elikkä nyt autossa alla mitä luultavammin heikompi 10-pulttinen.
somnamnaa Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 ja kohta ympyrä sulkeutuu http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/4281423
Chonder Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 ja kohta ympyrä sulkeutuu http://www.nettiauto.com/pontiac/firebird/4281423 Tuulilasitarra poistettu
somnamnaa Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Tuulilasitarra poistettu Lähti jo keväällä kun meni maalarille
camaro82 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Olisi hyvä jos pääsis kokeilemaan alustaltaan tuunattua tai edes säädöissään olevaa yksilöä... Laitoin sulle yv:täkin, mun Camaroa saat testata. SFC:t vielä puuttuu, mutta muuten on alustaa ainakin jonkinverran paranneltu... ja kone on säädöissään, tehoa toki kaipaa aina lisää
Johnny Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Johnny puhuu asiaa. Nääh, mä oon vaan katkera kun ei oo varaa mihinkää "kunnon" autoihin No, nyt on alla Camaron talvehtiessa '89 Peugoet 205. Olen auton 3. omistaja, maksoin 300e. Kahdet renkaat ja leimaa vappuun. Kuntonsa puolesta valmis museotarkastettavaksi. Katotaan nyt mitä tästä tulee...D
Mizka Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Täytyy tässä vaiheessa jo kiittää asiallisesta vastaanotosta, vastauksista ja koeajomahdollisuuksista. Meininki on kohdillaan ja tää jeesaa uskomattoman paljon, paitsi Z-mon kommenttien jälkeen oon taas lähempänä lähtöruutua kun alkaa jo birditkin kuumottaa
Johnny Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Mä olin ihan myyty kun Camaroon istuin eikä sittemmin oo haitannut nuo pikkulaitot, ovat vaan vahvistaneet
Z-mo Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 paitsi Z-mon kommenttien jälkeen oon taas lähempänä lähtöruutua kun alkaa jo birditkin kuumottaa Camaro-miehenä Camaro on aina ykkösvaihtoehto, mutta nyt tuntuu vaan olevan parempia böördejä paremmilla tekniikoilla tarjolla. On nimittäin 3geneissä eroja tekniikoiden suhteen aika paljon.
rokzetä Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 se on vaan niin et jos on mieltyny camroon,ni birdi ei täytä toiveita ja toistapäin.
repa Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 se on vaan niin et jos on mieltyny camroon,ni birdi ei täytä toiveita ja toistapäin. Ei mitään väliä kumpi, kunhan on jompi kumpi. VÄRILLÄ on väliä, mutta siihenkään ei pidä suhtautua liian mustavalkoisesti... ...eli hanki molemmat ja musta ja valkoinen, äläkä pidä muita jumalia
somnamnaa Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 3. Lokakuuta, 2011 se on vaan niin et jos on mieltyny camroon,ni birdi ei täytä toiveita ja toistapäin. No minulla on ainakin ollut kumpiakin ja en edelleenkään osaa sanoa että kumpi olisi se suosikki jos pitäisi nyt lähteä ostamaan 3 geniä. Valitsisin sen joka olisi hinta/laatu suhteeltaan paras ja mahtuisi budjettiin.
Möykkä Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2011 Z-mon kommenttien jälkeen oon taas lähempänä lähtöruutua kun alkaa jo birditkin kuumottaa Z-mo on hämmentävä kaveri Käy ihmees kattoo sitä babyblueta ennenku käy vanhanaikasesti, Kauhavan Hurjalla kun olis tallissaan vielä tilaa ja itekin just muistin et muutama ylimääränen tonttu tulos palautuksii Nettiautos listatuista manuaalibirdeistä kyllä ulkonäkönsä puolesta erottuu edukseen.
Fenix Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2011 Fenix (ehkä) jossain topiikis mainitsi ettei pikku kisailun jälkeen vehkeet pysähtyny valoihin, seki on aika väärin. Ja lisää pitäis löylyy saada. Parhaat vastineet rahoille saa kun ne laittaa ekana alustaan ja jarruihin, ne ku on kunnossa ni sit alkaa olee iloo löylyistäki, siis siinä tapauksessa jos haluu muutakin ku suoraan suditella. Autot kuskien tarpeiden mukaan, Mizka kuitenki radalle menossa eikä siel kaksvitonen vakioalusta jarruineen riitä jos ajaakin pitää. Ihan oikein muistit. 1 kunnon jarrutus kovasta nopeudesta vakio jarruilla ja jarrut oli muisto vain. Oli muuten seuraava hankinta sen jälkeen ebc:n punaiset palat, jotka ei nekään vielä jarruja tee. Tosin on vain tilapäinen halpa henkivakuutus Ps. Jos lisää puhtia ei haluaisi olisi sekin väärin
Möykkä Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2011 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2011 Jos lisää puhtia ei haluaisi olisi sekin väärin Se olis jo synti 1 kunnon jarrutus kovasta nopeudesta vakio jarruilla ja jarrut oli muisti vain. Poljin muuttuu kiveks ja hyvä ettei vauhti kiihdy.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään