bathory Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 No mulla katsuri sanos valoista ni mulla be ainoastaan vilkkuina: ( iteki siyä mieltä että jos et tollasta isoa autoa nää valoisalla niin miten näät jalankulkijat yms..
Fenix Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 No mulla katsuri sanos valoista ni mulla be ainoastaan vilkkuina Mä en saanut valkoisessa käyttää niitä (viiruja) vilkkuina kun puuttui oikeat merkinnät. Hyvä että sun katsari ei ollut yhtä virkaintoinen
bathory Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2012 Mä en saanut valkoisessa käyttää niitä (viiruja) vilkkuina kun puuttui oikeat merkinnät. Hyvä että sun katsari ei ollut yhtä virkaintoinen Mut varjopuolena ne ei myöskään pala ajon aikana. Äärivalot edessä palaa ja ovat myöa vilkkuina..
bathory Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2012 testataas osaisinko postaa kuvan jo http://db.tt/TQMsCFx7
bathory Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2012 näkyy vaan kysymysmerkki mulla? vittu näit saatanan foorumei
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään