Jump to content

Bathoryn Trans Am-ikuisuus-proggis!!!

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kolme f-bodya oon rek.katsastanut ja kaikki suoraan 4-paikkaisiksi. Ei tosin 3-gen yksikään.

Jos oli viralliset painot ollu tiedossa niin varmaan tääki olis menyyt :D

• Replies 329
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• bathory

138

• Fenix

28

• pantera

16

• GTATL

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Itsehän sä sille katsurille ne painot veit, olisit edes sellaset vienyt että olisit 4-paikkaiseksi saanut.

Kirjoitettu

No k

Itsehän sä sille katsurille ne painot veit, olisit edes sellaset vienyt että olisit 4-paikkaiseksi saanut.

No kysyin kaikil maailman forumeil et mikä se on mut ei kukka kertonut niin piti soveltaa. Heitti 30kg :D

Mutta kyllähän ne muutettua saa kun sanoo, ettei oo oikeat.. Mutta se on sen ajan murhe se..

Kirjoitettu

Autoveron peruste on tuo kokonaismassa, eli sen muuttaminen muuttaa autoveroa. Jos prosessi käynnistyy, niin saattaa olla vaikea muuttaa muuten kuin sitten valittamalla autoveropäätöksestä.  Milläs arvoilla tuo nyt sitten leimattiin ja mikä heitti 30 kg ja mihin suuntaan?

Kirjoitettu

painot oli 1597kg ja 1880kg. Ja en siis tiedä mitkä ne piti olla. Katsuri vaan sano, että 30kg heittää. En alkanut napisemaan enää siinä vaiheessa..

Kirjoitettu

^Voipi olla. Tartee vaa alkaa kaveeraamaan jonkun katsurin kans :D

Mutta juu tänään taas kun olin auton alla niin on kyllä niin jännä nähdä -88 vuotinen kiesi millä mittarissa jo 340 000km ja pohjasta ihan kuin uusi! Huomasin äsken ilta-cruisingilla, että kaikki kojetaulun ja shifterinkin valot olivat menneet. Varmaan joku sulake-vika. Tartteekin huomen Haynesin opuksest kattoo mikä sulake on mikäkin!

Missää ei sanota, että kuuluuko lamppumoottorista lähteä johto minne. Eli meneekö siitä jonnekkin releeseen vai mikä on. Luulen, että pistän ihan omat namiskat niille moottoreille kojetauluun jotenkin jemmaan. Ja tarvii oikeasti talli-paikkaa jo alkaa metsästää meinaan melkeen tarvis olla joku lämmin ja iso talli, että pääsee talvella pohjatyöt tekemään ja sitten keväällä maalaus. Pari muutakin juttua mielessä kyllä..

Niin ja voiko muka olla, että US-partsista ei saisi starttiin uusia hiiliä?? Ennen ainakin on saanut!

Kirjoitettu

^Voipi olla. Tartee vaa alkaa kaveeraamaan jonkun katsurin kans :D

Mutta juu tänään taas kun olin auton alla niin on kyllä niin jännä nähdä -88 vuotinen kiesi millä mittarissa jo 340 000km ja pohjasta ihan kuin uusi! Huomasin äsken ilta-cruisingilla, että kaikki kojetaulun ja shifterinkin valot olivat menneet. Varmaan joku sulake-vika. Tartteekin huomen Haynesin opuksest kattoo mikä sulake on mikäkin!

Missää ei sanota, että kuuluuko lamppumoottorista lähteä johto minne. Eli meneekö siitä jonnekkin releeseen vai mikä on. Luulen, että pistän ihan omat namiskat niille moottoreille kojetauluun jotenkin jemmaan. Ja tarvii oikeasti talli-paikkaa jo alkaa metsästää meinaan melkeen tarvis olla joku lämmin ja iso talli, että pääsee talvella pohjatyöt tekemään ja sitten keväällä maalaus. Pari muutakin juttua mielessä kyllä..

Niin ja voiko muka olla, että US-partsista ei saisi starttiin uusia hiiliä?? Ennen ainakin on saanut!

Elä tee omilla namiskoilla patentteja, jätä purkka patetentit amerikan jimeille ja amiksille  ;D  Johdon paikka kyl selvii varmasti ku joku kokeneempi lukee tän.  m/

Kirjoitettu

teet nyt mitä teet startille,mut tee lämpösuoja putken ja startin väliin .ei tarvi olla kaksinen ni ongelmat pysyy pois.mulla oli orkkisputkessa

exthaus wrappia siinä kohtaa kiedottuna ja nyt edelinputken ja startin välis alumiinist kilpi ei muuta...vaikka tulenkestävää kouruvillaa,seki varmaa toimii. :D

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Piti alkaa laskeskelemaan ja noilla massoilla olis musta tullut 3,7 paikkaiseksi, eli toisen takavyön poistolla olis kolmepaikkainen...

Kirjoitettu

Piti alkaa laskeskelemaan ja noilla massoilla olis musta tullut 3,7 paikkaiseksi, eli toisen takavyön poistolla olis kolmepaikkainen...

Juu. Mut itse sain katsurin puheista käsityksen, että vyöt ei riitä. Olis tarttenut penkin selkänoja vetää puoliks. Mut ajattelin, että 2-paikkainen fiksumpi kuin kolme. Jos saan jostain jonkun erikoispenkin taakse niin pistäisin kyllä 3-paikkaiseksi ennen ensivuoden muutoskatsastusta. Olisi meinaan ollut käyttöä extrapaikalle. Mutta jos vyönpoisto riittää(pitääkin tarkistaa jostain) niin vois sen tehdä.

Kirjoitettu

Jos tätäkin vähän päivittelis. Enpä oo kummaa tehnyt ku tankannut vaan :D :D

Mutta juu tänään ostin mankan ja jos sen sais paikoilleen vielä illalla niin olis komiata kruisailla treelle viettää viikonloppua. Orkkis(?) etukajareilla mennään toistaiseksi kunhan saisi ton etulevyn tohon. Näin muuten forumilla linkin missä oli birdiin a-pilarit missä oli diskantin paikat valmiina? Muistaako joku missä oli moisia? Hintakaan ei tainnut olla ku 30taalaa tms.. 6x9:en paikalle tulee sellaset vähän järeemmät 6x9 toistamaan bassoja ja sitten 2-tie erillissarja eteen. Ja tuolla kuskin ovessa klonksuu joku outo juttu.. Varmaan ovi kanssa auki myöhemmin tänään.

Ja tuossa sunnuntaina tuli helsingissä eka poliisikin jo pysäyttämään. Sanos, että takalasissa olevasta siirtokilvestä ei oikein saa selvää. Sanosin, että minkäs minä sille voin. Sitte se sano, että ei kait sille mitään voi mutta jotai tiukkapipoisempaa poliisisetää voi vaivata.

Ymmärsin kyllä miestä meinaan toi takalasi on kuitenkin aikakenossa ja plus on aika tumma niin eihän siiitä liikenteessä oikein selvää saa. Mutta ei tarttekkaan saada koska en riko lakia :D :D

Kerroinkohan muuten jo edellisellä sivulla tämän mutta mulla oli noi siirtokilvet pois ikkunoista kaverin pihalla ja vain siis toi orkkis-california-kilpi paikoillaan. Niin joku naapuri tuli siihen englanniksi kyselemään kulutuksesta yms. =) Sanos vielä, että I'm a finnish guy so sorry my english. Olin vaan et No problem :D :D

Kirjoitettu

Kerroinkohan muuten jo edellisellä sivulla tämän mutta mulla oli noi siirtokilvet pois ikkunoista kaverin pihalla ja vain siis toi orkkis-california-kilpi paikoillaan. Niin joku naapuri tuli siihen englanniksi kyselemään kulutuksesta yms. =) Sanos vielä, että I'm a finnish guy so sorry my english. Olin vaan et No problem :D :D

kai se naapuri luuli että joku oli ajellut kaliforniasta suomeen lomille  ;D

Kirjoitettu

no sitä mäkin ihmettelin :) mut ajattelin jos se katto vaan et on ulkolainen kilpi eikä sen tarkemmin katsonut..

Kirjoitettu

Näin unta, että tuli verolapputullista missä luki 1000€ vitsi olin fiiliksis.. :)

Kirjoitettu

Juu. Mut itse sain katsurin puheista käsityksen, että vyöt ei riitä. Olis tarttenut penkin selkänoja vetää puoliks. Mut ajattelin, että 2-paikkainen fiksumpi kuin kolme. Jos saan jostain jonkun erikoispenkin taakse niin pistäisin kyllä 3-paikkaiseksi ennen ensivuoden muutoskatsastusta. Olisi meinaan ollut käyttöä extrapaikalle. Mutta jos vyönpoisto riittää(pitääkin tarkistaa jostain) niin vois sen tehdä.

Kyl se nelipaikkanen on hyvä, jos kuskin ottaa ni ei tarvi yksin ryypätä,mahtuu pari kaveria kyytiin. Tuon seikan takia corvette ei olis mulle vaihtoehto  ;D

Kirjoitettu

Kyl se nelipaikkanen on hyvä, jos kuskin ottaa ni ei tarvi yksin ryypätä,mahtuu pari kaveria kyytiin. Tuon seikan takia corvette ei olis mulle vaihtoehto   ;D

Juu tulee kyllä 4-paikkaiseksi vielä tulevaisuudessa :)

Noniin tänään tuli sitten mankka asennttua ja olikin astetta hankalampi homma. Edellinen omistaja oli saanut tungettua niin monta kiloa johtoa tuonne. Tälläinen läjä läksi heti pois.

http://i273.photobucket.com/albums/jj203/vessanpontto/Kiesi/johtoo.jpg

Ja tässä itse mankka

http://i273.photobucket.com/albums/jj203/vessanpontto/Kiesi/mankka.jpg

Eli nyt tarttis saada toi etulevy tosiaan jostain niin olis siitemmän olonen.

Ja tosiaan kun noitten johtojen kanssa pyörin niin tuo ratin alunen on kyllä niin täynnä liittimiä missä ei ole mitään kiinni. Olisi kiva tietää niittenkin tarkoitus.

Ja perkule kun kojelaudan ja sifterin valot ovat sammuneet enkä ole millään löytänyt, että mikäkohän niitten sulake mahtaa olla..

EDIT: Ja keksimpäs tuossa aika härskin idean. Kun mulla on toi monitoimiratti. Niin en vaihdakkaan sitä vaan ostan alpinelle kaukosäätimen ja pistän noi ratin napit toimimaan tolla nykysellä mankalla. How cool is that!!!!!

Kirjoitettu

$130 eli 90€ kotiin kannettuna uudet takakontin pumput ja se mankan etulevy. Ei paha!

Kirjoitettu

$130 eli 90€ kotiin kannettuna uudet takakontin pumput ja se mankan etulevy. Ei paha!

Mistä tilasit? Pitäs itelle tilata jossai välis talvea noi pumput konepeltiin  :-P

Kirjoitettu

Rockautosta Monroen konepellin pumput 6.55€/kpl. Ihan vaan hyvä tietää...

Juu mutta takaluukkuun ei ollut rockautossa kun vähän halvemmat vain. Ja tarvisin ton etulevyn kans niin siksi tilasin tuolta. Mutta juu konepeltiin kandee rockautosta tilaa.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Nonni tulihan se veropäätös. 1045€. Ei kovin paha kun katsoin aikaisempia päätöksiä tullin sivulta niin on ollut 1500 euroa tms.. Teen kyllä vielä kostoksi valituksen koska tossa lukee, että alennusta on annettu 0,8% / 5000 km. Ja sitten lapussa lukee, että ajettu 214 000km vaikka oikeasti ne on maileja eli valituksen myötä voisi muutaman rovon vielä saada tosta hinnasta pois. Ei vaan suostu tullissa vastaamaan puhelimeen niin hyvä syy lähteä huomenna turkkuseen päin kruisailemaan ;)

Kirjoitettu

Nonni tulihan se veropäätös. 1045€.

eli kerrothan heti jos näät unessa lottonumerot  ;D

Kirjoitettu

eli kerrothan heti jos näät unessa lottonumerot  ;D

Joo! Tänään näin ratkaisun unessa siihen tampereella kadonneeseen tyttöön mutta unohdin sen jo.

Mutta joo päivitellääs tätäkin. Eli sain mankkaan vihdoin ton etulevyn ja nyt on taas komiaa. Vois ottaa kuvan joku kerta. se keskikonsolista on vaan mennyt nääkejä ynnä muita, että tartee vähän liimailla jossain vaiheessa. Ja sitten ostin takakonttiin uudet punput mutta eipä muuttunut miksikään. Kuuluisko sen luukun nousta ihan ylös asti muka?? Mietin et onks toi mun uretaani-spoikka sitten vaan liian painava vai onko moottorilta puhti loppu.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...