bathory Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2011 juu molemmil keinoil. Avain ei ees mennyt lukkoon sisäl oikee.. Vaihteisto ja kaikki pelaa kyl hyvin.. Tosin ei oo aiempaa kokemusta kyl näistä ees.. Laatikko vähä öljyy tiputtelee.. Mut kk aikaa täs korjata..
rokzetä Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2011 vaihdetsepa pitää olla sit "P" asennossa muuten ei napista aukea.oon meinaa napsuttanu monta kertaa turhaan.
Fenix Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2011 Mun formulaan on yritetty murtautua ja lukot rikottu. Vaihdoin ovien lukot uusiin, mutta us partsin kautta en saanut uutta lukkoa taakse ja siksi on eri avain siihen. Enkä ole vielä ennättänyt sarjoittaa sitä uudelleen uudelle avaimelle. Olisikohan sulla joku samankaltainen juttu. Kuitenkin sen verran sai takaboksin lukko kipeetä että hieman joutuu joskus hieromaan että avain menee oikeaan asentoon. Jos sait vara-avaimen niin kokeile vaikka sillä ja rasvaa lukkosulalla. Toinen vaihtoehto vois olla et sisältä napista yrittää avata ja kaveri samaan aikaan nostaa kantta ilman väkivaltaa.
Chonder Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2011 juu molemmil keinoil. Avain ei ees mennyt lukkoon sisäl oikee.. Tapahtuuko napista yhtään mitään? Mulla Ponussa moottori nosti luukun pari senttiä ylös ja sitten veti samantien sisään. Nyt moottori ala asennossa ja sitten vedin johdon irti, paremmin toimi ilman sitä hifistelylaitetta Jos napista joku ääni tulee niin pyydä kaveri kiskomaan luukkua samalla kun painelet nappia, niin mulla aukes. ja juurikin tuo 88 TA oli kyseessä. Niin ja kuten rokzetä sanoi, P asento ja auto sammuksis
Fenix Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2011 Väsyneet takaluukun pumput taitaa kans aiheuttaa sen että vetää samantien takas kiinni. Ps. varo niitä puska jusseja tutkineen. Mä sain ensimmäisen ja toistaiseksi viimeisen ylinopeus sakon alle 24h. hankinnan jälkeen 9v. sitten kun lähdin lahden motarilla karavaanaria ohittaa
bathory Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2011 okei tarttee vielä kokeilla sillee et kaveri kiskoo.. Tänään ollut niin rankka päivä et tarttee nukkumaan mennä nyt. Huomen pari lenkkiä ja sit illemmal kaverin kans trelle ku alkaa toi sauna open air. Ärsyttää vähä jättää toi tohon pihalle niin kauaks aikaa yksi.. tai sit meen sil Mut juu pistään listaa kunhan kerkiän. Mut prkl se katsuri tarttis jonkun saatanan tyhmän lapun mistä näkee mihin päästöluokkaan toi kuuluu. No käsittääkseni sen näkee kuskin ovesta olevassa tarrasta. Mut se oli vedetty mustalla maalilla yli. No maalin sai pois mutta ei siinä mitään sen kummempaa infoa ollut. Tai sit se lähti kans pois samal. Sille tarttis jotain keksiä Ja juu puska-jussei tarttee varoa. En kovinkaan paljon tossa hurjastellut mut ennen kotiin tuloa päätin mennä motaril heittää pienen lenkin ja kokeilla vähän kick-downia niin ei kauaa mee et 100->160km/h huh huh.. Eikä sitä vauhtia sillee ees huomaa tolla autol
bathory Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Kesäkuuta, 2011 Nii ja sitten sattui hassu juttu tänään. Menin parkkiin ja kun yritin käynnistää niin ei tapahtunut mitään. Epäilin akkua mutta varausta kuitenkin oli sillee.. No soitin sitten hädissäni enolle ja hän riensi paikalle ja kerran kopautti keskikonsoliin ja heti starttas Siel oli vissiin se sensori vähä sit mennyt niin ja näin mikä kattoo, että onko P-valittu..
bathory Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Perkele! Nyt oon kattellut noita teijän kuvia niin eihän kellään oo sivuvilkkuja. Miksi mulle käy näin???
Fenix Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Keulassa taitaa olla pelkästään formuloissa (en tiedä perus FB) ja sit kaikissa FB malleissa taitaa olla etulokareissa ulkonevat vilkut, jotka saattaa riittää etuvilkuiks. Jos jenkki malleissa ei lokarissa ole ulkonevia vilkkuja tai reikää/paikkaa semmoselle niin itte muuttaisin etu huomiovalot vilkuiksi. ...tarkistin että formuloissakin taitaa on jälkiasennettu parkki/vilkku lisätty keulaan.
bathory Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Ei käy huomiovalot, kysyin kyllä. Ovat liian alhaalla tai jotain muuta typerää..
Nupa Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Suomiauton sivuvilkut o tällaset, helppo tehä
bathory Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Juu tarttee jotkut siihe väsää ensi viikolla. Kohta se olis trelle lähtö Sauna open airiin niin siinä meneeki loppu viikko. Ajattelin et pistän se sivulistan loppupätkän ja GTA-lätkän väliin sen vilkun ja laitan kirkkaan ja sit vaa oranssin polttimon. Hei osaisitteko muuten valmiiks sanoa, että missä autossa olis samanlaiset umpiot ku tossa, että vois moponetist käydä hakee? Mittaa noi viel ja kysyn sitten niillä mutta olis helpompi osais suoraan sanoa. Ja kun noista valoista kerroin, ettei nouse. Niin tänään vähän tutkisin niin moottoreilta ku lähtee johto niin se oli kivassa nipussa siellä lokarissa jemmassa Eli ei ihmekkään kun ei pelitä..
Fenix Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Tässä metronauton maahantuoman formulan ratkaisu. Jos vertaa tota vilkkuparkkia mun netistä nappaamaan avatarin kuvaan niin onhan toi aika törkeen näköinen. Parempi olisi ilman. http://i48.photobucket.com/albums/f228/samppakalja/Valokuva-0032.jpg Ja trans ameissa olen nähnyt noita suorakaiteen muotoisia keltaisia kuoria ulkonevina tossa edessä sivussa. Jos tota peilin alla olevaan vilkkua tarkoitit niin itse uusin tänä keväänä kupoli malliset pillerit samanlaiseen kuin nupallakin ja oli kadetista motonetissä.
bathory Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Ei tarkoitin noita ihan normi luukkulamppujen umpioita..
pantera Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Ei tarkoitin noita ihan normi luukkulamppujen umpioita.. Mä laitoin 90-luvulla kun kilvittelin noita niin hephep pikaliimalla ulkonevan irtolasin tohon orkkis sivumarkkerin päälle, en kylläkään muista mistä autosta ne oli perääsin, mut siisti asennus, halapa ja nopia. Parkki niistä on poistettava kun suomes ei saa illa suuntamerkki ja äärivalo sama. Etu-umpio on 5x7 tuumanen tavallinen h4, jos otat parkkipolttimolliset niin et tartte tuskailla niiden kans, Feenixin parkkietuvalot on aidot suomistoliitto talmut, ... Tästä tuleekiin mielehen juttu kun 90-luvun lamavuosina roudasin muutaman uuden nihkeen pikapin takas soomesta yenkkeihin, no niissähän oli tietenkin sivuvilkut asennettuina. Muutama paikallinen conversio heebo ihastu niihin niin jotta oli ladan lokasuoja nappivilkkuja hommattava useempaan autoon... Floridanssa on siis pikkareita sivuvilkuin varustettuna
TomiV Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Mulla toimii ne sivumarkkerit vilkkuina ilman mitää ulkonevii juttui..
pantera Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Mulla toimii ne sivumarkkerit vilkkuina ilman mitää ulkonevii juttui.. Sivunäkyvyysvaatimus on max 15astetta auton kylkilinjasta mitattuna. Orkkikset ei täytä tota
TomiV Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Sivunäkyvyysvaatimus on max 15astetta auton kylkilinjasta mitattuna. Orkkikset ei täytä tota Eipä oo katsurit valittanu siitä..
Hietala81 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Eipä oo katsurit valittanu siitä.. Ei meidänkää transussa ole mitää ylimääräisiä valoja tai virityksiä. Iha hyvin kelpas jenkki kuosissa, kantsii hiema katsoa mihin vie
pantera Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Mulla on tuommoset edessä. juurikin tollasia laittelin
gmc63 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Eipä oo katsurit valittanu siitä.. Joo itellä kans ku oli se 89 camu niin ei siinäkään ollut mitään korotuksia vaan ihan orkkis etumarkkerit jotka toimi myös vilkkuina
HFB Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2011 Joo itellä kans ku oli se 89 camu niin ei siinäkään ollut mitään korotuksia vaan ihan orkkis etumarkkerit jotka toimi myös vilkkuina eipä ole itellekkään ku kerran itketty valoista, sekin "amber" -parkeista... 2:lla teipinpalalla saan ko. parkit sammuksiin ja keulan sisällä piilossa kirkkaat parkit rinnalla, ei tarvinnu raiskata alkuperäsiä yhtää
bathory Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2011 Tänään olikin sitten melkoinen laittelu. Uudet umpiot hommasin(mutta en polttimoita ) eli ne huome paikkaan. Öljyt vaihdettu ja kaikennäköisiä säätöjä tehty. Katsastuksesta läpi pääsyyn vielä käsijarru tarvis kattoa kuntoon ja siihen epa-tarra-juttuun joku ratkaisu keksiä ja se oliskin sit siinä. Sellanen homma tossa tuli tänään, että tyhjäkäynti oli 1000rpm. Kaupungillakin kun irrotti jalan jarrulta niin se vaan kiihtyy ja kiihtyy. Eli jarrua tarvii painaa, että 40km/h voi mennä. Kotipihalla kokeilin niin ainakin kaasu vähän hirttää. Eli kun pedaalia vähän nosti tippui tyhjäkäynti n.800rpm. Eilen se heitteli kans vähän mutta oli pääpiirteittäin 600rpm. Ja tosiaan toi startti on nyt tehnyt kaksi kertaa silleen, että ei vaan lähe käyntiin. Nyt mulla on se ohitettu kokonaan silleen, että saan nappulasta sen startattua. Mutta saa nähdä tuleeko tota "ongelmaa"(?) vielä vastaan. Ja tosiaan luukkulamput ei ainakaan rikki ole siellä ei vaan mee johtoja hyttiin. Kun pisti suoraan akulta virtaa niin hyvin laski ja nousi. Takaluukku vielä ongelmana mutta ei tänään oikein ehtinyt kattoa. Mutta ei sitä oikein voi sisäpuolelta purkaa ainakaan. Ottakaa joku jolla vastaava peli niin kuva siitä kuskin ovessa olevista tarroista. Siinä pitäis jotain lukee..
bathory Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2011 Nii ja sit sellanen vielä, että kuuluuko ton öljynpainemittarin olla tuolla täysillä koko ajan?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään