Jump to content

Bathoryn Trans Am-ikuisuus-proggis!!!

Recommended Posts

Kirjoitettu

mul on ihan vaan valkoiset teipit markkerien päällä. ei oo kyl hyvä, kun ne aina jotenkin putoo pois katsastuksen jälkeen :)

• Replies 329
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• bathory

138

• Fenix

28

• pantera

16

• GTATL

15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Juu niin ne putos multakin ja polliisit ei sellaista osanneet katsoa/välittäneet mutta kun kerran jäi laittamatta katsastukseen ne teipit ja katsuri merkkas otteeseen että poistettava punaiset valot niin vaihdoin keltaiset kuoret.

Kirjoitettu

mul on ihan vaan valkoiset teipit markkerien päällä. ei oo kyl hyvä, kun ne aina jotenkin putoo pois katsastuksen jälkeen :)

Mulla oli teippi päällä ja valot toiminnassa --> katsastuksessa valot loisti teippien läpi  ;D m/ Eli nyt on kirkkaat tilalla  m/

Kirjoitettu

Joissakin euro ,malleissa olen nähnyt liimatut heijastimet takapuskurissa. Poistin omastani ja muut ylimääräiset kotka ja formula teipit.

Ainakaan toistaiseksi katsari ei ole vaatinut heijastimien takaisin laittoa takapuskuriin. Auto on Metroauton orgis suomiauto ja varmaan niiden lisäämä heijastin siellä....samalla poistin metroauton tarran.

Kirjoitettu

Sivuilla ei saa olla mitään punaista palavaa sanoi katsuri mulle.

Samaa mulle sanoivat  >:(

Miksi sitten uudessa Bemarissa on sivulla takavaloissa punaiset valot ?

Niin kait.....vanhoja sorsitaan.

Kirjoitettu

Euro 3 genissä on kytkin takasivu markkereiden poistoon.

Ainoa kerta kun olen saanut huomautuksen katsastuksessa oli se.

Siihen korjaus tapahtui helposti kytkemällä valot pois ratin alta.

Kirjoitettu

Miksi sitten uudessa Bemarissa on sivulla takavaloissa punaiset valot ?

ja Volvoissa,koska ne on ko.autoon E-hyväksytty

Kirjoitettu

Euro 3 genissä on kytkin takasivu markkereiden poistoon.

Ainoa kerta kun olen saanut huomautuksen katsastuksessa oli se.

Siihen korjaus tapahtui helposti kytkemällä valot pois ratin alta.

Ei ole eurokenissä mitn kytkimiä, jos sulla on niin niin joku muu kuin kenraali moottori on ne sinne laittannu.

Mä oon tauhkannu noiden punasten markkerien kans 30v konttoreilla, ja linja niissä on tiukentunut. :(

Vaikka tämän peräkylän katsurit on tullu aika tutuks, laitto viime katsastuksessa käriläkin otteeseen merkinnän  niistä :-X

Kirjoitettu

En ole ikipäivänä 8-10 vuoteen niihin koskenut mut mulla on ihan perus risitipääruveillla kinnitetty  takasivu markkerit ja lamput siten helppo poistaa ellei niille ole kytkintä (samasta kytkimestä ohjautuu myös keltaiset huomiovalot nokasta mulla).

voin ottaa kuvan keulasta...sielllä on molemmilta puolilta 1:hdet puihat katkasitu varmaan juuri sitä varten ja tehty joku viris maahantuojan toimesta...etu ja sivu markkeirella sama kytkin.

Kirjoitettu

Olishan se perin juurin hienoa jos Joe olis tajunnu suunnitella suomalaisia varten katkasijat markkereille... Veikkaisin, että olisivat mieluummin laittaneet rullan mustaa teippiä tehtaalla mukaan  ;D

Kirjoitettu

Se katkastu johto etu markkereilla kielii siitä että parkki tai vilkku on poistettu toiminnasta koska molemmat ei saa olla samassa ( suomessa joko tai)

Alunperinhän suuntavalo ja parkki on samapoltin  jota vaan katkotaan vilkkureleellä.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Nonni!!! Ensi viikolla sen pitäisi tulla!!! PRKL!!!!!

Toivottavast saa byrokratiat äkkii pois alta niin pääse ajelee!

Mistäs kandeis renkaat hommata?????

Nii ja mites se rekkari? 5-merkkinen. Saako olla 3 numeroa ja 2 kirjainta vai vain toiste päin? saako olla 4-merkkinen??

Kirjoitettu

Mistäs kandeis renkaat hommata?????

Olis ehka kannattanut ladata setti auton kyytiin ennen kuin lahti ankkalinnasta.

Mutta jos niita ei nyt sitten ole kyydissa, niin tsekkaapas tuolta http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?board=60.0. Loytyy jorinaa renkaista ja vanteista. Voi itse asiassa olla jorinoita muissakin osioissa, joten eikun haeskelemaan. m/

Kirjoitettu

Olis ehka kannattanut ladata setti auton kyytiin ennen kuin lahti ankkalinnasta.

Kaikennäköistä sitä kandeis elämäs muutenki tehä :D

Kiitoksia! Katselempas tuolta. Ja lukijoille tiedoksi. Tämä oli samalla myös osto-ilmoitus.

Kirjoitettu

Pitäisikö tämä siirtää projektiosion puolelle...alkaa olemaan aihetta siihen... ??? ::)

Kirjoitettu

Pitäisikö tämä siirtää projektiosion puolelle...alkaa olemaan aihetta siihen... ??? ::)

Itte miettisin samaa, että jossain vaiheessa tarttis varmaa!!

Kirjoitettu

Nii ja mites se rekkari? 5-merkkinen. Saako olla 3 numeroa ja 2 kirjainta vai vain toiste päin? saako olla 4-merkkinen??

TA-88  ;D

Kirjoitettu

Itte miettisin samaa, että jossain vaiheessa tarttis varmaa!!

Jep  m/

Kirjoitettu

Siirretty.

Konttorilta kyselet kilpiä, mutta voi olla, että ei ole enää lyhyitä saatavilla, ne on loppu ....

Erikoiskilvet 1000€.

Kirjoitettu

Siirretty.

Konttorilta kyselet kilpiä, mutta voi olla, että ei ole enää lyhyitä saatavilla, ne on loppu ....

Erikoiskilvet 1000€.

Erikoiskilpihakemus 1000€, hyväksyivät tai eivät. Itse kilvet sitten sen pauttiarallaa 15€

Kirjoitettu

No en todellakaan rupee maksamaan 1k€ tollasesta. Mutta elättelin toivoa, että jos olis joku tosi kiltti katsastusmies ja kyllähän ne näkee, että mikä kilpi on vapaana et jos joku mun haluama olis niin ottais sellasen. Ilmatteks!

Kirjoitettu

Lyhyitä 5-merkkisiä saa taas

Joo siis 5-merkkinen se tarttis korkeintaan ollakkin. Mutta siis ei väliä onko siitä 3 nroa tai 3 kirjainta? Eli onko väliä onko se XX-666 tai SEP-11

Kirjoitettu

espoon kruiseissa joku ties sanoo et 5 merkkiset tulee tällähaavaa CRY- alkusina.

Kirjoitettu

Jes ei pahan hintanen vakuutus Iffis! Etukasko! Sisältää: hirvi, palo, varkaus, ilkivalta, hinaus ja törmäyskin! 615€ \,,/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...