Fenix Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Pumppuja taakse on saatavilla kahdella tai komella eri voimakkuudella. Mulla on vuoden vanhat jäykimmät ja hyvin pysyy ylhäällä, mutta eipä taida ilman apua itsekseen jaksaa nostaa luukkua ylös asti.
GTATL Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Pumppuja taakse on saatavilla kahdella tai komella eri voimakkuudella. Mulla on vuoden vanhat jäykimmät ja hyvin pysyy ylhäällä, mutta eipä taida ilman apua itsekseen jaksaa nostaa luukkua ylös asti. Mulla on monroen pumput ja nousee itsekseen ylos viela 6v jalkeenkin
bathory Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2011 Mulla on monroen pumput ja nousee itsekseen ylos viela 6v jalkeenkin Aijaa!! no viddu.
F350 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Pumppuja taakse on saatavilla kahdella tai komella eri voimakkuudella. Mulla on vuoden vanhat jäykimmät ja hyvin pysyy ylhäällä, mutta eipä taida ilman apua itsekseen jaksaa nostaa luukkua ylös asti. Kolmella: "Perinteiselle" spoilerille tarkoitettu, Aerowing:ille tarkoitettu, ja sit vielä jäykin jos on takalasin pyyhin
bathory Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Kolmella: "Perinteiselle" spoilerille tarkoitettu, Aerowing:ille tarkoitettu, ja sit vielä jäykin jos on takalasin pyyhin Vittukun rockautossa noita vaihtoehtoja oli useempia mutta siis siinä oli tietty merkki-kohtaisiakin eroja. Sieltä neuvoa kyselin niin kertoivat tän mutta thirdgenranch-pulju sanos et juu tälläsii kaikki on tai eivät maininneet, että erilaisiakin on.
repa Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Pumppuja taakse on saatavilla kahdella tai komella eri voimakkuudella. Mulla on vuoden vanhat jäykimmät ja hyvin pysyy ylhäällä, mutta eipä taida ilman apua itsekseen jaksaa nostaa luukkua ylös asti. Mulla on noi jäykimmät kolmesta vaihtoehdosta ja koska mulla ei ole takalasin pyyhintä, niin komeasti nousee luukku itsekseen pystyyn pienellä viiveellä. (80€ kpl US Partsissa, eteen 40€ kpl)
somnamnaa Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Mulla on noi jäykimmät kolmesta vaihtoehdosta ja koska mulla ei ole takalasin pyyhintä, niin komeasti nousee luukku itsekseen pystyyn pienellä viiveellä. Samoin täällä nousee nätisti itsekseen ylös. Tosin ei ole edes sitä takaspoikkaa...
TPI-5.0 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Tilasin Rokista jäykimmät mitä oli ja paskat ne mitään jaksanu nostaa,käytti vaan moottorin lukituksen auki mutta vetäs aina takasin kiinni.Otin läpimädän turvonneen Wingin pois niin nyt nousee luukku alkuperäisillä pumpuilla että pojojoing vaan...
bathory Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Tilasin Rokista jäykimmät mitä oli ja paskat ne mitään jaksanu nostaa,käytti vaan moottorin lukituksen auki mutta vetäs aina takasin kiinni.Otin läpimädän turvonneen Wingin pois niin nyt nousee luukku alkuperäisillä pumpuilla että pojojoing vaan... Tätä meinasin testata. Onko sulla normi spoikka nyt sitten kiinne vai kui?
TPI-5.0 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Tätä meinasin testata. Onko sulla normi spoikka nyt sitten kiinne vai kui? Nyt ei ole mitään,omalla projektiosastolla ollut juttua lasikuitu-omatekeleestä.Nyt muuttohässäkän vuoksi hieman jäissä.Enää pitäisi uusi jarruvalo saada spoikan yläreunaan jotenkin kiinni ja ylä-ja alaosat laminoitua toisiinsa ja sitten kittiä ja hiomista.Eli jätän sen keskelle tulevan alkuperäisen jarruvalon pois ja teen siitä vähän kuin 4.gen stylen näköisen valon osalta.Keskituki tulee mutta siihen mulla on suunnitelmissa asentaa joku TA-merkki tai vastaava,tuumailussa vielä... Tuossa miten valon pitäisi tulla: http://www.hawksthirdgenparts.com/firebirdaftmkt82-92fourthgenstylespoiler-fiberglass.aspx
bathory Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Elokuuta, 2011 ^On siinä tekemistä!! Tänään sain sitten vihdoin kilvet autoon!!!!! Mutta oli niin perkeleen moinen rankkasade, että en vielä saanut ruuvatuksi.. Heräsin just päikkäreiltä eli unta en tänään enää saa niin aattelin et meniskö nyt kohta ruuvaillemaan. En uskalla eteen vielä pistää kun siihen tarttis varmaan sen kikkareen mihin se kilpi tulee kiinni ja sellasta mulla ei ole. Mut sit toisaalta ajattelin, että oliskos se siistii et pistäis sen kilven tohon etupuskuriin vaiks niinku vasemalle puolelle puskurin myötäisesti..
bathory Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2011 Kilvet vihdoin ruuvattu kiinni! Auto valmis. Topikin voi lukottaa!! South West tradelta löytys sit ristikkonivel alumiiniseen kardaaniin samaan hintaan ku US-Partsil teräksiseen.. Taakse vissii menee molempiin samat nivelet? Mut otin molemmat eteen 20e ja taakse 38e
TexFinn Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2011 Kilvet vihdoin ruuvattu kiinni! Auto valmis. Topikin voi lukottaa!! Onnittelut kilvista. Mutta ei kai nyt topikkia tarvii sen takia lukkoon laittaa? Projektihan se on kuitenkin, eiko...? Vaihtaa vaan topikin nimen, niin siina se.
bathory Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2011 ^No siis täähän on todellakin Projekti isolla P:llä Vitsinähän minä. Tässä hommia enemmän kun haluis uskookkaan. Tekniikka onneks kunnos!!
repa Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Elokuuta, 2011 Onnittelut kilvista. Mutta ei kai nyt topikkia tarvii sen takia lukkoon laittaa? Projektihan se on kuitenkin, eiko...? Vaihtaa vaan topikin nimen, niin siina se. Samaa mieltä, nythän se harrastaminen vasta ALKAA!
bathory Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Elokuuta, 2011 Otsikko vaihdettu kuvaavammaksi
bathory Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2011 Ei vitsi oli hauska juttu. Tilasin uuden öljynpaineanturin American Auto Partsista tossa heinäkuun alussa. (ja niitä on siellä kaksi mutta tuntuu, että sitä kellolle menevää ei löydy mistään?) No eniveis tossa joku kerta olin menossa pihalle, että asennetaas tää anturi. No en löytänyt sitä mistään. Käänsin koko auton ympäri. Löysin uuden startin hiilet kyllä ja näin. No ajattelin vaan, että perkele eihän se kallis ollut (n.12€) mutta ei viittis uutta ostaa. No, tänään ne sitten soitti sieltä liikkeestä, että koska meinasin tulla sen anturin hakemaan minkä olin tilannut jo 6.7 Ei prkl kyllä nauratti. Ja lisää hyvää mieltä aiheutti kun ajelin duunista kotiin niin yksissä valoissa oli pieniä tenavia fillareitten kanssa niin näyttivät
Fenix Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2011 Ja lisää hyvää mieltä aiheutti kun ajelin duunista kotiin niin yksissä valoissa oli pieniä tenavia fillareitten kanssa niin näyttivät Mitenkäs se sanonta menikään... lapsen suusta tulee totuus ja että muksut ovat kovimpia kriitikoita
TPI-5.0 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2011 Ja lisää hyvää mieltä aiheutti kun ajelin duunista kotiin niin yksissä valoissa oli pieniä tenavia fillareitten kanssa niin näyttivät Se on kyllä tosiaan ihan parasta ku pikkunassikat morjestelee ja näyttää peukkua.Kesällä kerran huusivat kun ajelin kattopalat auki "polkase vähän" Itte oli pentuna ihan samanlainen... Mulla tuli eilen lähikaupan pihalla eräs jo enemmänkin elämää nähnyt ja keittoa rankasti vetänyt herrasmies gebardipullo kädessä juttelemaan kun ajoin transun parkkiin."Hienot äänet tuossa ja komea peli sulla,paljonko oot saanu tuolla vauhtia?250? Minä että no ei nyt sentään
bathory Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2011 Joskus vuoden -93 tienoilla meillä oli perhetuttuna yksi tyyppi kenellä oli tollanen musta 3gen Trans am ja muistan, että kerran olin kyydissä ja siinä oli nappuloita niin perkeleesti jälkeenpäin olen miettinyt, että mitä nappuloita siinä oikeen oli mutta muistan, että sifterin vieressä oli sellanen joysticki ja sitten muistin, että aikoinaanhan oli mankkoihin saatavana moisia kaukosäätimiä.
bathory Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Elokuuta, 2011 JESSSS!!!!! Takapenkit laillisesti autossa taas
bathory Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Syyskuuta, 2011 Mitenköhän kannattais menetellä ku olis tarkoitus pistää sisusta aika kokonaan uusiks. Nykyään siis se harmaa sisuta. Mutta nahkajakkarat jossain vaihees tarkotus hommata. Mahdollisesti jostain 4genistä ehkä jopa. Jotain mustia muoviosia mulla onkin jo. Takakontin muovit ajattelin rohkeasti vaan maalata :| Mutta mikä ratkaisuksi noihin oviin. Sehän on sellaista pehmeetä materiaalia. Siinä ei maali oikein pysy. Könkköö jos on muuten musta sisusta mut ovet jää harmaiks
Crisis Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2011 ei muuta ku harjottelemaan verhoilua netti on taynna ohjeita.
bathory Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2011 ei muuta ku harjottelemaan verhoilua netti on taynna ohjeita. Joo mutta miten pehmeää muovia verhoillaan? Kyllähän sen oven ala-osan kangas-osan saisikin verhoiltua, mutta ei sitä muovia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään