gmc63 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2009 paljonko noi vaimentaa ääniä, onko kokemusta 20db pitäisi saada ääniä pois.. En osaa muuta sanoa kuin että noi kelpas katsastuksessa äänien puolesta
Nupa Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2009 kemsulla on vakiokone = hiljanen, ihan sama vaikka ajelis pelkillä sarjoilla
avo rs89 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2009 mikä vaimennintyyppi on hiljaisin jos verrataan samankokoisia keskenään. läpihengittävä villavaimennin, kammiovaimennin, turbovaimennin vai löytyykö joku vielä hiljaisempi vaihtoehto..?
z 28 jari Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Kesäkuuta, 2009 mikä vaimennintyyppi on hiljaisin jos verrataan samankokoisia keskenään. läpihengittävä villavaimennin, kammiovaimennin, turbovaimennin vai löytyykö joku vielä hiljaisempi vaihtoehto..? Antaisin äänen turbovaimentajalle.
FatBastard Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Tuli tilattua flowtechin pitkät sarjat ja yleismallinen 2x2,5" x-putkisarja johon perään sitten 2kpl raptor vaimentimia. Saas nähdä miten hyvin saan ne istutettua autoon ja minkälainen mökä lähtee
Rale Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 soitin laakkoselle ja kysyin tehokkaimpia mahdollisia vaimentimia. suositteli dynomax:in turboja, sellaiset pitäis sit ens vkl tulla ja nähdään paljon vaimentaa
Rale Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 11. Kesäkuuta, 2009 Tuli tilattua flowtechin pitkät sarjat ja yleismallinen 2x2,5" x-putkisarja johon perään sitten 2kpl raptor vaimentimia. Saas nähdä miten hyvin saan ne istutettua autoon ja minkälainen mökä lähtee äänet ja niiden voimakkakuus riippuu paljon sun koneen viritys asteesta. puristus-suhteen nosto vaikuttaa yllättävän paljon meteliin.
avo rs89 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2009 voikohan olla mahdollista ettei tuommonen dynomaxin turbo jossa 2x2.25 sisään ja 2x2.25 ulos virtaa tarpeeksi viilattuun tpi myllyyn kun dynomaxin sivuilla ilmoittaa virtauksen riittävän 238hv ast..? ???i
z 28 jari Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2009 voikohan olla mahdollista ettei tuommonen dynomaxin turbo jossa 2x2.25 sisään ja 2x2.25 ulos virtaa tarpeeksi viilattuun tpi myllyyn kun dynomaxin sivuilla ilmoittaa virtauksen riittävän 238hv ast..? ???i Tuskimpa ne niitä max.virtauksia ainakaan alakanttiin ilmoittaa...Sulla ilmeisesti tuplaputket,niin mikset laita kahta vaimenninta.Ei ainakaan jää siitä virtauskapasiteetti kiinni.
avo rs89 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2009 eihän tonne kuskin puolelle mahdu kunnolla mitään vaimenninta, en halua roikkuvia ja raapivia putkia kun ei oo nytkään mikään maastomalli toi mun biili. onko kellään jotain tuommosta 2sisään ja 2ulos vaimenninta paikallaan..? esim. magnaflow tai muu..
Rale Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2009 eihän tonne kuskin puolelle mahdu kunnolla mitään vaimenninta, en halua roikkuvia ja raapivia putkia kun ei oo nytkään mikään maastomalli toi mun biili. onko kellään jotain tuommosta 2sisään ja 2ulos vaimenninta paikallaan..? esim. magnaflow tai muu.. kyllä sinne kuskinpuolelle mahtuu, laitat ekat vaimentimen vähän ennen akselin ylitystä ( jotkuu 4" halkaisijaltaan olevat pyöreät läpivirtaavat vaimentimet). sinne vaan kardaanin molemmille puolille, jää maavaraa madalletullakin.
avo rs89 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2009 tarkoitus on tehdä sivuputket, tai siis ulostulot sivuilta.
rstuning Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2009 kyllä sinne kuskinpuolelle mahtuu, laitat ekat vaimentimen vähän ennen akselin ylitystä ( jotkuu 4" halkaisijaltaan olevat pyöreät läpivirtaavat vaimentimet). sinne vaan kardaanin molemmille puolille, jää maavaraa madalletullakin. Mun mielestä ei oo mahdollista, kun yritin kattella auton alla. Eli maavara kärsii, jos laittaa kuskinpuolelle.
Rale Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2009 Mun mielestä ei oo mahdollista, kun yritin kattella auton alla. Eli maavara kärsii, jos laittaa kuskinpuolelle. sitten kun oot tehnyt itse putket 3genneriin, etkä vain katsellut. kommentoi sitten
rstuning Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2009 sitten kun oot tehnyt itse putket 3genneriin, etkä vain katsellut. kommentoi sitten Miks mä tekisin päin persettä ja toteisin ettei sovi kun sen näkee persesilmälläkin ettei sovi. Mä oon tehny varmaan useampaan autoon pakoputkiston ku sä oot edes omistanu. Ps. Kyllä sellanen 4" sinne sopii, jos sen hitsaa suoraa siihen "loven" syvimpään kohtaan, mutta kun sen pitäs mahtua hiukan täriseenki sielä.
Rale Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2009 Miks mä tekisin päin persettä ja toteisin ettei sovi kun sen näkee persesilmälläkin ettei sovi. Mä oon tehny varmaan useampaan autoon pakoputkiston ku sä oot edes omistanu. Ps. Kyllä sellanen 4" sinne sopii, jos sen hitsaa suoraa siihen "loven" syvimpään kohtaan, mutta kun sen pitäs mahtua hiukan täriseenki sielä. just ihan varmasti oot tehny putkia enemmän kuin edelbrock m/ opettele putkityötä poika ja sitten väittele sitten
rstuning Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2009 just ihan varmasti oot tehny putkia enemmän kuin edelbrock m/ opettele putkityötä poika ja sitten väittele sitten oothan sä sekasin Kuka puhui mitään Edelbrockista?
Rale Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2009 Mun mielestä ei oo mahdollista, kun yritin kattella auton alla. Eli maavara kärsii, jos laittaa kuskinpuolelle. ei sit varmasti oo mahdollista kun oot noin tarkkaan YRITTÄNY kattoa. älä nyt vedä edeleitä nenään mikset voi uskoa et 3gen autoon saa tuplat ???
avo rs89 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2009 älkäähän nyt kinatko moisesta, onhan niitä tuplia joillakin ollut mut minun tarkoitus on tehdä niin että laitan katin paikalle joko 2x2 vaimentimen tai 2 pyöreetä vaimenninta ja siitä sit molemmille sivuille putket. mut tuo vaimennin valinta oli tässä nyt kyseessä..
rstuning Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2009 ei sit varmasti oo mahdollista kun oot noin tarkkaan YRITTÄNY kattoa. älä nyt vedä edeleitä nenään mikset voi uskoa et 3gen autoon saa tuplat ??? En oo väittäny missään välissä, etteikö tuplia saisi laitettua, mutta KUNNOLLISIA ÄÄNEN VAIMENTIMIA EI MAHDU MOLEMMILLE PUOLILLE JUST ENNEN PERÄÄ. Ainakaan maavaran siitä kärsimättä.
gmc63 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2009 En oo väittäny missään välissä, etteikö tuplia saisi laitettua, mutta KUNNOLLISIA ÄÄNEN VAIMENTIMIA EI MAHDU MOLEMMILLE PUOLILLE JUST ENNEN PERÄÄ. Ainakaan maavaran siitä kärsimättä. Eip niin mutta viel kerran toi mun änkkärisysteemi toimii ja "soundit" on ihan ok
rstuning Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2009 Eip niin mutta viel kerran toi mun änkkärisysteemi toimii ja "soundit" on ihan ok En kiistä
avo rs89 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2009 kenenköhän kautta sais hommattua tommoset sweet thunderin vaimentimet..?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään