F350 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2005 Millainen Y-putki noissa sarjoissa on? Onko 3"? Mulla olis toi Edelin RPM-putkisto ja sarjat pitäis saada.
Jarno Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2005 mun muistaakseni toho pakettii ei kuulu y-putkee,se pitää ostaa erikseen,aika saman hintanen ku ite sarjatkin... 2,5"
forssi83 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2005 juu, ei kuulunut kauppaan Tuo Y-putki
Guest Valves Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2005 Nuista mahlamäen sarjoista. käykö ne suoraan vakiputkistoon? ei vielä oikeen camaroista mitn tiedä ku vasta kuukauden omistanut semmosen. Ps. on muutes asiallista porukkaa, verrattuna DNSF:ään Tai BTCF:ään.. -88 305TBi kaikilla saasteherkuilla.
Potakka Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2005 Terve, Mikä oli noiden flowtech peltisarjojen osanumero? T. Ville Laalo
Pekka68 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2005 Terve, Mikä oli noiden flowtech peltisarjojen osanumero? T. Ville Laalo FLT 11102 Ja Y-putki on FLT 11102Y Flowtechin Y-putkea en suosittele ( T-liitos ja 2,5 " kokoojaputki ). Itse tein tuon kuvassa ylimpänä olevan . Keskimmäinen on FLT . Alimmainen orgis , johon sarjat ei siis passaa . EDIT : Tuota kuvaa en saanut mukaan sitten millään . EDIT :Tuolta se kuva kuiteski löytyy ( Ei enää myynnissä ) : http://www.f-bodyfinland.com/yabbse/index.php?board=28;action=display;threadid=4073
Guest astm Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2005 onko joku tehnyt 3:n polven f-bodyyn tuplaputkia taakse asti täs itse katselin auton alla ja totesin että ahdasta on onko hyviä ehdotuksia kun ei viitsisi perän alapuoleltakaan putkia tuoda miksi ei voisi laittaa perän alta? eikai auto nii matala ole ettei onnistuisi?
Guest pile Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2005 miksi ei voisi laittaa perän alta? eikai auto nii matala ole ettei onnistuisi? no sieltä altahan ne nyt on tehty,ei niin häävit mutta toimii nyt jotensakin.
Purtzi Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2005 Sain vihdoin kameran ja otin vähän videokuvaa. eli kyseessä on 305 280 asteen nokalla ja putkina on flowtech peltisatsit itsetehdyt tuplaputket ja vaimentimina toimii kaksi motonetin halppis läpivirtaus pönttöä... omasta mielestä ihan maukkaat äänet noin katukäyttöön. ps. älkää naurako! megasquirtissä ei säädöt vielä kohdallaan eli käy pikkasen rikkaalla vielä, mutta ei ole ainakaan enää niitä kymmenen sentin liekkejä mitä oli yhdessä vaiheessa =) linkki videoon -> http://www.tp.spt.fi/~javipuro/MVI_0047.mpg
gmc63 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2005 aikas siistit äänet ;Dtyhjäkäynti oli ku keskimoottori fiskarilla mutta kyl mä tykkäsin :P
selli Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2005 Mulla olis kans uusien putkien saundeja koneella mutten ole vielä keksiny millä softalla saan muutettua MOV päätteisen aviksi ja samalla vähän pakattua/leikattua sitä fileä.
Evil Dick Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2006 ite ostin eilen pellisatsit:) suht edulliset mielestäni.. 119e kokosetti uutena! nyt pitää vaan löytää vanhat corveten sivuputket...
Teac Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2006 Tais olla johonkin muuhun kun 3gen f-bodiin. Kyselin jus sieltä itsekin Flowtechin sarjoja ja sanoivat että ko sarjat on tilaustavaraa eivätkä muutenkaan olleet kovin innostuneita myymää
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2006 Mites se onkaan?Tarviiko pakoputkien tulla perän(takapuskurin) yli saakka vai voiko ne loppua esim ennen taka-akselia?Kun ollaan lain kuuliaisia!Mutta laiskoja.Ei viittis vääntää peränylityksiä kun on ahdasta.
gmc63 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2006 Mites se onkaan?Tarviiko pakoputkien tulla perän(takapuskurin) yli saakka vai voiko ne loppua esim ennen taka-akselia?Kun ollaan lain kuuliaisia!Mutta laiskoja.Ei viittis vääntää peränylityksiä kun on ahdasta. kyl ne saa tulla takapyörien etupuolelta ku vaan melu on aisoissa ;DSellaisiahan mulle suunnittelin ku joskus tulee uudet putket
JUX Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2006 Mites se onkaan?Tarviiko pakoputkien tulla perän(takapuskurin) yli saakka vai voiko ne loppua esim ennen taka-akselia?Kun ollaan lain kuuliaisia!Mutta laiskoja.Ei viittis vääntää peränylityksiä kun on ahdasta. Kaverilla loppuu -74 Malibussa molemmat putket auton alle ennen taka-akselia, mutkat alas vaan... Ei aiheuttanut kommenttia kasastuksessa. Tosin ei siitä päästöjäkään mitata, ois saanu varmaan itse kontata vermeet paikalleen
KKOSKINEN Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2006 Saa jäädä korin alle, mutta päästöt täytyy pystyä mittaamaan.
Nova Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2006 Katsari kontilleen ja pilliä rööriin.... siis tietysti auton pakoputkeen....
gmc63 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Katsari kontilleen ja pilliä rööriin.... siis tietysti auton pakoputkeen.... Asiallinen korjaus ;)
PSN Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Kaverilla loppuu -74 Malibussa molemmat putket auton alle ennen taka-akselia, mutkat alas vaan... Ei aiheuttanut kommenttia kasastuksessa. Tosin ei siitä päästöjäkään mitata, ois saanu varmaan itse kontata vermeet paikalleen Mites mahtaa asia olla uudemmissa autoissa? Onko ikärasismia havaittavissa, jos putken dumppaa ennen taka-akselia vaikka 1998 vuoden Camarossa?
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2006 Selvä. Katotaanpa mitä leimalla sanovat.Pakko jotain tässä putki hommassa "oikoa" kun näyttää homma veeeenyvään. Teen putket loppuun ;Dmyöhemmin
Guest Ezzy Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2006 Eikös tossa o vaarana, että pakokaasut tulee sisälle kun auto seisoo paikallaan? Ei kovin miellyttävää.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään