Jump to content

tuplaputket

Guest pile

Recommended Posts

Kirjoitettu

Millainen Y-putki noissa sarjoissa on? Onko 3"? Mulla olis toi Edelin RPM-putkisto ja sarjat pitäis saada.

• Replies 294
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• gmc63

25

• rstuning

14

• FatBastard

12

• z 28 jari

11

Kirjoitettu

mun muistaakseni toho pakettii ei kuulu y-putkee,se pitää ostaa erikseen,aika saman hintanen ku ite sarjatkin... 2,5"

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Nuista mahlamäen sarjoista. käykö ne suoraan vakiputkistoon? ei vielä oikeen camaroista mitn tiedä ku vasta kuukauden omistanut semmosen. Ps. on muutes asiallista porukkaa, verrattuna DNSF:ään Tai BTCF:ään.. :)

-88 305TBi kaikilla saasteherkuilla.

Kirjoitettu

Terve,

Mikä oli noiden flowtech peltisarjojen osanumero?

T. Ville Laalo

Kirjoitettu

Terve,

Mikä oli noiden flowtech peltisarjojen osanumero?

T. Ville Laalo

FLT 11102

Ja Y-putki on FLT 11102Y

Flowtechin Y-putkea en suosittele ( T-liitos ja 2,5 " kokoojaputki ). Itse tein tuon kuvassa ylimpänä olevan . Keskimmäinen on FLT . Alimmainen orgis , johon sarjat ei siis passaa .

EDIT : Tuota kuvaa en saanut mukaan sitten millään >:(.

EDIT :Tuolta se kuva kuiteski löytyy ( Ei enää myynnissä ) :

http://www.f-bodyfinland.com/yabbse/index.php?board=28;action=display;threadid=4073

• 3 months later...
Kirjoitettu

onko joku tehnyt 3:n polven f-bodyyn tuplaputkia taakse asti täs itse katselin auton alla ja totesin että ahdasta on onko hyviä ehdotuksia kun ei viitsisi perän alapuoleltakaan putkia tuoda :(

miksi ei voisi laittaa perän alta?

eikai auto nii matala ole ettei onnistuisi? :o

Kirjoitettu

miksi ei voisi laittaa perän alta?

eikai auto nii matala ole ettei onnistuisi? :o

no sieltä altahan ne nyt on tehty,ei niin häävit mutta toimii nyt jotensakin.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Sain vihdoin kameran ja otin vähän videokuvaa.

eli kyseessä on 305 280 asteen nokalla ja putkina on flowtech peltisatsit

itsetehdyt tuplaputket ja vaimentimina toimii kaksi motonetin halppis läpivirtaus pönttöä...

omasta mielestä ihan maukkaat äänet noin katukäyttöön.

ps. älkää naurako! megasquirtissä ei säädöt vielä kohdallaan eli käy pikkasen rikkaalla vielä, mutta ei ole ainakaan enää niitä kymmenen sentin liekkejä mitä oli yhdessä vaiheessa =)

linkki videoon -> http://www.tp.spt.fi/~javipuro/MVI_0047.mpg

Kirjoitettu

aikas siistit äänet ;Dtyhjäkäynti oli ku keskimoottori fiskarilla mutta kyl mä tykkäsin :P :P 8)

Kirjoitettu

Mulla olis kans uusien putkien saundeja koneella mutten ole vielä keksiny millä softalla saan muutettua MOV päätteisen aviksi ja samalla vähän pakattua/leikattua sitä fileä.

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

ite ostin eilen pellisatsit:) suht edulliset mielestäni.. 119e kokosetti uutena!

nyt pitää vaan löytää vanhat corveten sivuputket...:)

Kirjoitettu

Tais olla johonkin muuhun kun 3gen f-bodiin. Kyselin jus sieltä itsekin Flowtechin sarjoja ja sanoivat että ko sarjat on tilaustavaraa eivätkä muutenkaan olleet kovin innostuneita myymää

• 3 weeks later...
Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Mites se onkaan?Tarviiko pakoputkien tulla perän(takapuskurin) yli saakka vai voiko ne loppua esim ennen taka-akselia?Kun ollaan lain kuuliaisia!Mutta laiskoja.Ei viittis vääntää peränylityksiä kun on ahdasta.

Kirjoitettu

Mites se onkaan?Tarviiko pakoputkien tulla perän(takapuskurin) yli saakka vai voiko ne loppua esim ennen taka-akselia?Kun ollaan lain kuuliaisia!Mutta laiskoja.Ei viittis vääntää peränylityksiä kun on ahdasta.

kyl ne saa tulla takapyörien etupuolelta ku vaan melu on aisoissa ;DSellaisiahan mulle suunnittelin ku joskus tulee uudet putket :P
Kirjoitettu

Kaverilla loppuu -74 Malibussa molemmat putket auton alle ennen taka-akselia, mutkat alas vaan... Ei aiheuttanut kommenttia kasastuksessa. Tosin ei siitä päästöjäkään mitata, ois saanu varmaan itse kontata vermeet paikalleen ;D

Kirjoitettu

Saa jäädä korin alle, mutta päästöt täytyy pystyä mittaamaan.

Kirjoitettu

Katsari kontilleen ja pilliä rööriin.... ;)

siis tietysti auton pakoputkeen....

Kirjoitettu

Katsari kontilleen ja pilliä rööriin.... ;)

siis tietysti auton pakoputkeen....

Asiallinen korjaus ;) ;) ;D
Kirjoitettu

Kaverilla loppuu -74 Malibussa molemmat putket auton alle ennen taka-akselia, mutkat alas vaan... Ei aiheuttanut kommenttia kasastuksessa. Tosin ei siitä päästöjäkään mitata, ois saanu varmaan itse kontata vermeet paikalleen ;D

Mites mahtaa asia olla uudemmissa autoissa? Onko ikärasismia havaittavissa, jos putken dumppaa ennen taka-akselia vaikka 1998 vuoden Camarossa? ::)

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Selvä.

Katotaanpa mitä leimalla sanovat.Pakko jotain tässä putki hommassa "oikoa" kun näyttää homma veeeenyvään.

Teen putket loppuun ;Dmyöhemmin ;D

Kirjoitettu

Eikös tossa o vaarana, että pakokaasut tulee sisälle kun auto seisoo paikallaan? Ei kovin miellyttävää.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...