Jump to content

tuplaputket

Guest pile

Recommended Posts

• Replies 294
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• gmc63

25

• rstuning

14

• FatBastard

12

• z 28 jari

11

Kirjoitettu

Nii no en laske "äänenvaimentimiksi" mitään Simonsin tubex vaimentimia vastaavaa...

Onko sulla siis sen laatikon ja perän välisen kannakkeen alla vaimennin?

Mä en ainakaan näen sielä tilaa kuin yhdelle, jos haluaa että maavara ei kärsi. Mulla kun sitä ei oo tuhlattavaksikaan. ::)

katoppa ton firman sivuilta ja on jopa 2 vaimenninta rinnakkain :D :D
Kirjoitettu

ne änkkärit oli muistaakseni jotain thundermufflers

gemssun huilut

picA.jpg}

Kirjoitettu

Kyllä nuo Xhaustedit on ns Ruotsinputkia...

Mulla oli autossa alunperin tuommoiset.

Kiva nostaa autoa tunkilla vaikka takakulmista niin koko taka-akseli makaa noitten putkien varassa.

Kirjoitettu

Kyllä taidan sittenkin yrittää tuon tuplaputkiston tehdä, lyhyillä sarjoilla sais nyt sitten kait vedettyä alun tuplana orkkis reittiä ja jakaa ennen perää kummallekkin puolelle, pikkupöntöt sitten siihen ja putkenpäät viistosti maahan osoittamaan. Minulla olis yhdet ylimääräiset peltisarjat joissa alkuputket 1 1/2" ja loppu 2,5" kait nuo kelpaa nuille tehoille ihan hyvin. Tarkistin auton alta niin pitkillä sarjoilla on tosiaan hankala vetää alku orkkis reittiä vaikka ne pitkät kiinnostas kun ei kalliitkaan ole.

Kirjoitettu

Kyllä taidan sittenkin yrittää tuon tuplaputkiston tehdä, lyhyillä sarjoilla sais nyt sitten kait vedettyä alun tuplana orkkis reittiä ja jakaa ennen perää kummallekkin puolelle, pikkupöntöt sitten siihen ja putkenpäät viistosti maahan osoittamaan. Minulla olis yhdet ylimääräiset peltisarjat joissa alkuputket 1 1/2" ja loppu 2,5" kait nuo kelpaa nuille tehoille ihan hyvin. Tarkistin auton alta niin pitkillä sarjoilla on tosiaan hankala vetää alku orkkis reittiä vaikka ne pitkät kiinnostas kun ei kalliitkaan ole.

rohkeesti vaan putkia tekemään m/ katso tuolta projekti osiosta iroc 3" tuplaputket, ehkä siitä saat vähän mallia.

Kirjoitettu

Joo ei siinä auta ku rueta tekemään tuplia, kävin putkenpätkien kans mallailemassa nosturilla niin kyllähän ne sinne näyttäs mahtuvan ihan ok. Muutamasta kohtaa vähän maavara kärsii, mut kärsikööt. Taitaa edessä ilmanohjain silti olla matalin kohta. 2 x 2,5" ränniä olisi tarkoitus vetää ja se X siihen matkalle, pitää jostain katella vielä pari pienehköä pönttöä taka-akselille. En tiedä vaan tekiskö niistä ylimääräisistä shortyista vai tilaisko suoraan hedmanin pitkät

Kirjoitettu

Joo ei siinä auta ku rueta tekemään tuplia, kävin putkenpätkien kans mallailemassa nosturilla niin kyllähän ne sinne näyttäs mahtuvan ihan ok. Muutamasta kohtaa vähän maavara kärsii, mut kärsikööt. Taitaa edessä ilmanohjain silti olla matalin kohta. 2 x 2,5" ränniä olisi tarkoitus vetää ja se X siihen matkalle, pitää jostain katella vielä pari pienehköä pönttöä taka-akselille. En tiedä vaan tekiskö niistä ylimääräisistä shortyista vai tilaisko suoraan hedmanin pitkät

Osta tollaiset kuin mulla on edukkaat ja hyvä soundi siis noi änkkärit ei tuu tilaongelmia :D :D
Kirjoitettu

Osta tollaiset kuin mulla on edukkaat ja hyvä soundi siis noi änkkärit ei tuu tilaongelmia :D :D

Minkä hintasia nuo on ja mistä niitä saapi?

Kirjoitettu

Minkä hintasia nuo on ja mistä niitä saapi?

katso vastaus 208 edelliseltä sivulta siin on linkki  :) :) ;)
Kirjoitettu

katso vastaus 208 edelliseltä sivulta siin on linkki  :) :) ;)

Joo huomasin tuon linkin, mutta myykö niitä kukaan täällä pohjolassa?

Kirjoitettu

Joo huomasin tuon linkin, mutta myykö niitä kukaan täällä pohjolassa?

Kait niitä saa tilattua ainaki vois kokeilla tota RP:tä tai muita meidän yhteistyökumppaneita tost yläreunasta :D
Kirjoitettu

onx gmc63.sen vaimentimet kuinka pitkät ja minkä kokoisilla sisäputkilla varustetut, kun noita näköjään saa monenlaisina malleina.?

Kirjoitettu

onx gmc63.sen vaimentimet kuinka pitkät ja minkä kokoisilla sisäputkilla varustetut, kun noita näköjään saa monenlaisina malleina.?

Jos en ihan vaarin muista, niin ne on 24-tuumaiset rosteriset. Loytyvat sivun puolestavalista.

Kirjoitettu

Jos en ihan vaarin muista, niin ne on 24-tuumaiset rosteriset. Loytyvat sivun puolestavalista.

Joo ja 2,5 tuumaset sisä/ulostulo :)
Kirjoitettu

onko myös sisäputki 2,5 tuumanen.? onko muuten kenelläkään tiedossa jotain 2,5 tuumaista tosi matalaa vaimenninta joka mahtuis myös kuskin puolen lattian alle raastamatta pahemmin asvalttia..?

Kirjoitettu

onko myös sisäputki 2,5 tuumanen.? onko muuten kenelläkään tiedossa jotain 2,5 tuumaista tosi matalaa vaimenninta joka mahtuis myös kuskin puolen lattian alle raastamatta pahemmin asvalttia..?

Noi mun on just sellaiset ihan yhtä paksut kuin muukin putkisto :)
Kirjoitettu

gemssun huilut

paljonko noi vaimentaa ääniä, onko kokemusta ??? 20db pitäisi saada ääniä pois..

Kirjoitettu

paljonko noi vaimentaa ääniä, onko kokemusta ??? 20db pitäisi saada ääniä pois..

Mitkä vaimentajat sulla on nyt kiinni?.Itellä dynomax ja äänet hiljeni huomattavasti ex. 50-series flowmasterista.

Kirjoitettu

flowmasterin deltaforce 40 2x , flowmaster outlaw race muffler 2x ja 4" hooker pääty vaimentimet. tyhjäkäynti 110db m-

Kirjoitettu

No juu.Noi flowmasterit ei ole sieltä hiljaisimmasta päästä....

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...