Soppa Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2006 Jymisee kabiiniin ainaki huomattavasti enemmän verrattuna taakse asti vedettyihin putkiin.
gmc63 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2006 Eikös tossa o vaarana, että pakokaasut tulee sisälle kun auto seisoo paikallaan? Ei kovin miellyttävää. Ei siin pahemmin noi pakokaasut tuu kabiiniin ei ainakaan mun caminossa jos tuli molemmat putket kuskinpenkin alta ulos ;D
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2006 Eikös tossa o vaarana, että pakokaasut tulee sisälle kun auto seisoo paikallaan? Ei kovin miellyttävää. Vauhti pitää kaasut muualla Kyllä ne varmaan hitaasti ajettaessa ja seisahduksissa tunkeutuu kapiniin :'( Toivottavasti saan tehtyä loppuun suht nopeesti.
PSN Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2006 No ei tullu savut sisälle, vaikka ulostulo oli suoraan taakse päin ja putki loppu kuskinpenkin taakse just. Tyhjäkäynnillä aika hiljaset äänet, mutta alakierroksilla kuorman kanssa oli inhottavan kumisevaa mölinää. En tiiä sitten miltä kuulosti ulospäin. Yläkierroksilla täyskaasulla olikin sitten hyvänkuulosta laulua. Mutta tiedänpä nyt ainakin sen kuinka lyhyt on liian lyhyt.
F350 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2006 No ei tullu savut sisälle, vaikka ulostulo oli suoraan taakse päin ja putki loppu kuskinpenkin taakse just. Tyhjäkäynnillä aika hiljaset äänet, mutta alakierroksilla kuorman kanssa oli inhottavan kumisevaa mölinää. En tiiä sitten miltä kuulosti ulospäin. Vaikuttaa muuten uskomattoman paljon juuri sisään kuuluviin ääniin, jos putket loppuu auton alle. Mun autossa vanhat ulostulot vaimentajalta loppu juuri ennen puskuria auton alle ja ne oli käännetty alaspäin. Kun vaihdoin pelkät ulostuloputket sellaiseksi, mitkä on suoraan taaksepäin ja loppuvat puskurin takareunan kohdalla, hiljeni sisään kuuluva pakoääni tosi paljon.
Arska Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2006 Vaikuttaa muuten uskomattoman paljon juuri sisään kuuluviin ääniin, jos putket loppuu auton alle. Mun autossa vanhat ulostulot vaimentajalta loppu juuri ennen puskuria auton alle ja ne oli käännetty alaspäin. Kun vaihdoin pelkät ulostuloputket sellaiseksi, mitkä on suoraan taaksepäin ja loppuvat puskurin takareunan kohdalla, hiljeni sisään kuuluva pakoääni tosi paljon. Edelin cat backis jää tolleen auton alle ja alas käännettynä. On hieno kumina sisällä jos on oikea fiilis mutta pitkällä matkalla rupeaa ärsyttämään.
ta-455 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Maaliskuuta, 2006 Mites se onkaan?Tarviiko pakoputkien tulla perän(takapuskurin) yli saakka vai voiko ne loppua esim ennen taka-akselia?Kun ollaan lain kuuliaisia!Mutta laiskoja.Ei viittis vääntää peränylityksiä kun on ahdasta. Saa, jos ei häiritse jalankulkijoita. Käytännössä tarkoittaa että putken pää alaspäin apparin puolelta. Mulla loppuu jeepissä putket ennen akselia molemmilta puolin ja leimassa on..
Guest burnout Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2006 Saa, jos ei häiritse jalankulkijoita. Käytännössä tarkoittaa että putken pää alaspäin apparin puolelta. Mulla loppuu jeepissä putket ennen akselia molemmilta puolin ja leimassa on.. Mun tietääkseni kaikissa näissä pätee yks ainut asia... Putken pään on oltava auton "hytti"osan ulkopuolella. Kun leimasin aikoinaan bedford pickuppia niin mulla oli putken pää keskellä autoa.. Sinne se katsari ryömi ja ilmoitti edellä mainitun pykälän.
BlackZ Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2006 Mites se onkaan?Tarviiko pakoputkien tulla perän(takapuskurin) yli saakka vai voiko ne loppua esim ennen taka-akselia?Kun ollaan lain kuuliaisia!Mutta laiskoja.Ei viittis vääntää peränylityksiä kun on ahdasta. Saa tulla sivustakin. Pitää vaan huolehtia että putket on suunnattu niin että eivät häiritse jalankulkijoita ja pyöräilijöitä ja että tosiaan melut ei ole liian kovat. Jotenkin noin se suurinpiirtein meni ihan pykälien mukaan.
hannux Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Noniin, nyt olis sitten mulla viikonlopun ja lähipäivien työnä laittaa Camaroon uudet pakoputket. Se kone on -88 TBI vakio, ja tuplaputket edestä taakse ilman katteja. Takapuskurin alla on semmoset mustant Simonssit. Putket on jotain 2" eli 50mm. -Olisko hyötyä ja millasta jos panis poikittaisen väliputken systeemin etupäähän? -Raptor-merkkisiä olis kaupassa niiden Simonssien lisäksi. -Taka-akselin ylitykset ovat ahtaalla ja vaatii sovitusta ettei kolise. -On vissiin viisasta pudottaa taka-akselia alas iskareiden päistä, niin pääsee paremmin käsiksi. -Mitäs olis sanomista muuten?
Vesba Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Itellä putkistoprojekti edessä alkuviikosta, pakosarjat on vaan jo pelottavan ahtaalla, saa nähdä paljonko niitä joutuu taivuttelemaan . Tosiaan, tarkotus olisi vääntää tupla 2½" putkisto X palalla, Dynomaxin "turbo muflereilla" ja putket ulos molemminpuolin ennen takarenkaita alkuviikosta varmaan kuvia laitan, saa nähä miten onnistuu ja meneekö leimasta läpi.
Z-mo Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Ennen takarenkaita jos tosiaanki sais ulostulot sivuille, olis aika jees. On se taka-akselin ylitys kummaltakin puolelta aika tiukka rasti.
Vesba Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Kyllähän ne sinne taakke astikkin menis, omasta mielestä tyylikästä ottaa kyljistä noh, alkuviikosta tosiaan kuvia mimmosiin ratkasuihin päästään ton tutun kanssa kuka ne mulle alle hitsailee.
rokzetä Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 onkohan näitä katsastus pykäliä julkisesti saatavana esim. internetissä.kun näitä putkia ym. virityksiä ensin rakennellaan ,sit mennään näyttään. ei kelpaa. sit muutetaan,taas näytetään. ois hyvä kun olis tiedot käytettävissä niin tietäs vähän mitä rakentelee ja mitä ei.
gmc63 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2006 Putki homma on noin ku aikaisemmin sanottu saa tulla molemmilta puolilta ulos ja vaikka ennen takaakselia ku äänet ja päästöt kunnossa
kutvonen Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2006 mulla on kuskinpuolelle tehtynä jo pientä vaille valmis putki ja apparin puoli viel tekemättä...ulostulot saa olla aujoneuvon molemmilla puolilla,mutta apukuskin puoleinen putken ulostulo on oltava 45 astetta alas päin suunnattuna ja vaimentimina toimii molemmilla puolilla flowtchin raptorit ja putkikoko on 2,5"
KimmoT Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Nyt on tuplaputket valmiit. Tässä on muutama kuva. Äänet on ihan hyvät Harmi kun tuonne 4 geniin ei oikein saa tehtyä samanlaisia, kun on hieman ahtaampaa http://koti.mbnet.fi/cr250/Kimmon%20kuvat/liitos.jpg http://koti.mbnet.fi/cr250/Kimmon%20kuvat/putket.jpg http://koti.mbnet.fi/cr250/Kimmon%20kuvat/vaimentajat.jpg http://koti.mbnet.fi/cr250/Kimmon%20kuvat/takaa.jpg
Z-mo Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Kyllä, siellä ne istuu. 2 tuuman putket?
KimmoT Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Noi putket on 2.5 tuumaset. Aika hyvin lähti korkeat äänet pois noilla oma tekemillä vaimentajilla. Hintaa putkille tuli noin 40-50e
gmc63 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Noi putket on 2.5 tuumaset. Aika hyvin lähti korkeat äänet pois noilla oma tekemillä vaimentajilla. Hintaa putkille tuli noin 40-50e Tee mullekki josain vaiheessa kesällä
DC Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Joo kyl meiltäkin duunista saa "lainattua" ruostumatonta/haponkestävää aika halvalla...No asiaan.Paljon on maavaraa siinä vaihdelaatikon palkin kohdalla,ei taida olla madallusjouset alla...
Guest Vemu Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Teitkö kokonaan metritavarasta vai käytitkö valmiita käyriä? Pitäisi vääntää samanlainen mutta kaksin vapaavirtauskatein.
DC Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Jos arvaukseni ei paljoo heitä maksaa 2 kpl noita 90 asteen mutkia sen 50€....siis jos ostaa kaupasta.Ainakin ne näyttää ihan joltain muulta kuin normaalilta pakoputki materiaalilta...vai näenkö harhoja
KimmoT Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2006 En ole mitannut paljonko on nyt maavaraa, mutta ei ne ainakaan vielä ole raapinut maahan. Käyrät oli valmiita, kun ei tuota haponkestävää voi kovinkaan helposti taivuttaa. Veli noi putket teki, itse olin vaan apuna
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään