Salkki Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2004 ja muutama extra hepo pitäis vapautua
Nupa Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2004 Onkohan jollakin kokemusta / mielipidettä kyseisen firman putkista ? http://www.eurostainless.fi/ Omaani pitäisi kevään aikana uudet vaihtaa, kyselin tuolta EuroStainlessilta, hinta 650 euroa asennettuna + elinikäinen takuu. Putket saa kuulema tilatessa "muokatuksi" oman maun mukaan, mitä lie tarkottaakaan. Houkuttelisi kyllä tuo takuu, tulisi ostettua samalla kahdet putket, ensimmäiset ja viimeiset. Missä vaiheessa on kampiakselin putkenvaihto? Mulla on kyseisestä firmasta pönttö ja putket ja tyytyväinen olen. Hinta oli samainen. Äänet parani ja tehoakin tuli lisää.
lumitus Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2004 Noista putkiröörien koosta vielä heppoihin verrattuna... Muutamalta stripillä kilpaa ajavalta olen antanut itselleni kertoa, että 2 1/2" putkesta päivitys johonkin 3" putkeen on aivan yksi ja sama, ei ollut mitään vaikutusta tehoihin saati varttimailiaikaan. Joten lienekkö markkinahömpötystä noi teholuvut sitten noissa.
Guest Ezzy Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2004 pitääkin varmaan tuolta napata uudet putken ponuun, kun ovat saaneet tuta "talvea" jne.
Guest iroc Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2004 Putken koosta ja tehoista vielä sen verran että, suurin osa noista niinsanotuista kolmen tuuman putkista, ei ole sitten virtaavuudeltaan edes kaksipuolikkaiden tasoa, johtuen putkitehtaiden laiskuudesta, eli suomeksi sanottuna pistäneet mutkan kohtaan supistuksen. Edellinen rööri mikä tossa mun auton alla oli , oli just sellainen kutistus rööri, mutkan kohdalta ulkohalkaisia 2,3 tuumaa. Mites siitä kaasut karkais samaa tahtia kuin nykyisestä rööristä, joka muuten on 3 tuumaa myös mutkien kohdalta.
GTA-57 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2004 näin muuten on..ja huomasin kun laitoin 4g mallin 3 tuumasen loppu osan itselle niin takavaimennin on sisusputkien osalta pienempi kuin 3g mallin alkuperäinen vaimennin eli 2.5 tuuman putki ei mahdu ees sinne muka 3 tuumaiseen vaimentajaan.
Guest Ezzy Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2004 Eurostainless.fi-sivulta lainaus: "Elinikäinen takuu on voimassa niin kauan, kun auton omistaja pysyy samana." Mitä *tun järki tössa on
Kampiakseli Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2004 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2004 Jes, EuroStainlesin putken laitatin alle huhtikuussa. Tehoista en osaa sanoa mitään, mutta kyllä siitä nyt miehekkäämpi meteli lähtee, kun vielä ottivat katin pois.
Guest terppao82 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 1. Syyskuuta, 2004 Mä tossa just parhaillani väkästän alle Simonsin 2.5" tuplaputkistoo ja tarkoitus ois ne tuada sieltä takapyörien etupuolelta molemminpuolin, ei ole toistaiseksi ollu ihan mahoton homma. Enää puuttuu pöntöt molemmin puolin ja metrin verran putkee et saa ne ulostulot sinne pyörien läheisyyteen.
Gallu Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 2. Syyskuuta, 2004 Mä tossa just parhaillani väkästän alle Simonsin 2.5" tuplaputkistoo ja tarkoitus ois ne tuada sieltä takapyörien etupuolelta molemminpuolin, ei ole toistaiseksi ollu ihan mahoton homma. Enää puuttuu pöntöt molemmin puolin ja metrin verran putkee et saa ne ulostulot sinne pyörien läheisyyteen. laita ihmeessä kuvia kun ovat valmiit. Olen itse myös suunnitellut tuplaputkia, vinkit ovat aina tervetulleita.
Guest turbomies Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2004 Eikös tuossa aiemmin ollut puhetta, ettei oikealta saa sivuputkea tuoda ulos? Että pelkästään vasemmalla saa sivuputki olla. Missasinko jotain oleellista??
Guest terppao82 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2004 Tualta kakkossivulta löytyy lakitekstiä asiasta.
Guest turbomies Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2004 Kirjoitettu 3. Syyskuuta, 2004 Tualta kakkossivulta löytyy lakitekstiä asiasta. No perkule, niinpäs olikin.. aeka puusilimä oon. Pakko rakentaa sivuputket kyllä ny!
DC Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2004 V8 ja putket auton eripuolilla...Ette varmaan ole kuulleet 69 Veten alkuperäis sivuputkien ääntä.Kuulostaa melkein kuin 2 nelitahtienduroa ajais...sanoisinko että stereokuva ei ole kohdallaan...
T0ni Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2004 oon kuullu ja yhdyn samaan mielipiteeseen.. erikoinen plätinä on ku käy.. ei kuulosta kasilta
bird72 Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2004 Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2004 ja pöntöt taka akselin taakse jos vaan saa niin lähelle kuin mahdollista loppupäätä.2gen ei saa piiloteltua minnekkään tankin lähelle paitsi johonkin kohtaa poikittain perän päälle.
bird72 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 4. Joulukuuta, 2004 lintu kysele peräylitykset marteliukselta siellä väänneltiin mulle 2,5" putkesta Nyt tulee kivasti lokasuojan ja lehtijousenvälistä takapsukurille niinkuin kuuluukin. Lahnapöntöt on perän edessä takapenkkien kohdilla.
bird72 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2004 josain ne putket kiemurtelee...suht ahtaat välit mutta kotin jos kerralla sais siistit.takaylitus.jpg_thumb
bird72 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 8. Joulukuuta, 2004 Lahnapöntöt niin lähellä lattiaa kun sain.Ehkä ohuet sormet mahtuu väliinpontot.jpg_thumb
Senior Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2004 Kirjoitettu 9. Joulukuuta, 2004 Tuo lukkoperälogo on tyylikäs....
Guest tumppe Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 No perkule, niinpäs olikin.. aeka puusilimä oon. Pakko rakentaa sivuputket kyllä ny! :-[Rupes niin vaivaan tuo teidän sivuputki höpinät et on ihan pakko mainita siitä "lakipykälästä" joka edelleenkin on niin, että: PAKOKAASUT EI SAA HÄIRITÄ JALANKULKIJOITA! Joten kuinka aiotte perustella katsastus miehelle tai naiselle, että savut ei mene esim. kaupungissa ajaessa pyörätielle, kun ajat n.30-50cm etäisyydellä pyörätiestä Kaikkihan me tiedetään minkälaisella paineella ne pakokaasut tulee sieltä putkesta... Ei ne vaan "valu" pois putkesta...
Guest iroc Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2005 :-[Rupes niin vaivaan tuo teidän sivuputki höpinät et on ihan pakko mainita siitä "lakipykälästä" joka edelleenkin on niin, että: PAKOKAASUT EI SAA HÄIRITÄ JALANKULKIJOITA! Joten kuinka aiotte perustella katsastus miehelle tai naiselle, että savut ei mene esim. kaupungissa ajaessa pyörätielle, kun ajat n.30-50cm etäisyydellä pyörätiestä Kaikkihan me tiedetään minkälaisella paineella ne pakokaasut tulee sieltä putkesta... Ei ne vaan "valu" pois putkesta... Onhan tuolla maininta, pakokaasut ohjattava takaviistoon alas. Joten sen mukaan, no problem.
TA 90 Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2005 Corvetessa Hookerin kylkiputket, jotka kaasuttelee lähes suoraan sivulle. Ei ole ollu ongelmia katsastuksessa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään