Jump to content

tuplaputket

Guest pile

Recommended Posts

• Replies 294
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• gmc63

25

• rstuning

14

• FatBastard

12

• z 28 jari

11

• 1 month later...
Kirjoitettu

Onkohan jollakin kokemusta / mielipidettä kyseisen firman putkista ?

http://www.eurostainless.fi/

Omaani pitäisi kevään aikana uudet vaihtaa, kyselin tuolta EuroStainlessilta, hinta 650 euroa asennettuna + elinikäinen takuu.

Putket saa kuulema tilatessa "muokatuksi" oman maun mukaan, mitä lie tarkottaakaan.

Houkuttelisi kyllä tuo takuu, tulisi ostettua samalla kahdet putket, ensimmäiset ja viimeiset. :D

Missä vaiheessa on kampiakselin putkenvaihto?

Mulla on kyseisestä firmasta pönttö ja putket ja tyytyväinen olen. Hinta oli samainen.

Äänet parani ja tehoakin tuli lisää.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Noista putkiröörien koosta vielä heppoihin verrattuna...

Muutamalta stripillä kilpaa ajavalta olen antanut itselleni kertoa, että 2 1/2" putkesta päivitys johonkin 3" putkeen on aivan yksi ja sama, ei ollut mitään vaikutusta tehoihin saati varttimailiaikaan. Joten lienekkö markkinahömpötystä noi teholuvut sitten noissa.

Kirjoitettu

pitääkin varmaan tuolta napata uudet putken ponuun, kun ovat saaneet tuta "talvea" jne.

Kirjoitettu

Putken koosta ja tehoista vielä sen verran että, suurin osa noista niinsanotuista kolmen tuuman putkista, ei ole sitten virtaavuudeltaan edes kaksipuolikkaiden tasoa, johtuen putkitehtaiden laiskuudesta, eli suomeksi sanottuna pistäneet mutkan kohtaan supistuksen. Edellinen rööri mikä tossa mun auton alla oli , oli just sellainen kutistus rööri, mutkan kohdalta ulkohalkaisia 2,3 tuumaa. Mites siitä kaasut karkais samaa tahtia kuin nykyisestä rööristä, joka muuten on 3 tuumaa myös mutkien kohdalta.

Kirjoitettu

näin muuten on..ja huomasin kun laitoin 4g mallin 3 tuumasen loppu osan itselle niin takavaimennin on sisusputkien osalta pienempi kuin 3g mallin alkuperäinen vaimennin eli 2.5 tuuman putki ei mahdu ees sinne muka 3 tuumaiseen vaimentajaan.

Kirjoitettu

Eurostainless.fi-sivulta lainaus:

"Elinikäinen takuu on voimassa niin kauan, kun auton omistaja pysyy samana."

Mitä *tun järki tössa on :)

Kirjoitettu

Jes, EuroStainlesin putken laitatin alle huhtikuussa.

Tehoista en osaa sanoa mitään, mutta kyllä siitä nyt miehekkäämpi meteli lähtee, kun vielä ottivat katin pois.

• 2 months later...
Kirjoitettu

Mä tossa just parhaillani väkästän alle Simonsin 2.5" tuplaputkistoo ja tarkoitus ois ne tuada sieltä takapyörien etupuolelta molemminpuolin, ei ole toistaiseksi ollu ihan mahoton homma. Enää puuttuu pöntöt molemmin puolin ja metrin verran putkee et saa ne ulostulot sinne pyörien läheisyyteen.

Kirjoitettu

Mä tossa just parhaillani väkästän alle Simonsin 2.5" tuplaputkistoo ja tarkoitus ois ne tuada sieltä takapyörien etupuolelta molemminpuolin, ei ole toistaiseksi ollu ihan mahoton homma. Enää puuttuu pöntöt molemmin puolin ja metrin verran putkee et saa ne ulostulot sinne pyörien läheisyyteen.

laita ihmeessä kuvia kun ovat valmiit.

Olen itse myös suunnitellut tuplaputkia, vinkit ovat aina tervetulleita.

Kirjoitettu

Eikös tuossa aiemmin ollut puhetta, ettei oikealta saa sivuputkea tuoda ulos? Että pelkästään vasemmalla saa sivuputki olla. Missasinko jotain oleellista??

Kirjoitettu

Tualta kakkossivulta löytyy lakitekstiä asiasta.

Kirjoitettu

Tualta kakkossivulta löytyy lakitekstiä asiasta.

No perkule, niinpäs olikin.. aeka puusilimä oon. Pakko rakentaa sivuputket kyllä ny!

• 1 month later...
Kirjoitettu

V8 ja putket auton eripuolilla...Ette varmaan ole kuulleet 69 Veten alkuperäis sivuputkien ääntä.Kuulostaa melkein kuin 2 nelitahtienduroa ajais...sanoisinko että stereokuva ei ole kohdallaan...

Kirjoitettu

oon kuullu ja yhdyn samaan mielipiteeseen.. erikoinen plätinä on ku käy.. ei kuulosta kasilta :o

• 1 month later...
Kirjoitettu

ja pöntöt taka akselin taakse jos vaan saa niin lähelle kuin mahdollista loppupäätä.2gen ei saa piiloteltua minnekkään tankin lähelle paitsi johonkin kohtaa poikittain perän päälle.

Kirjoitettu

lintu kysele peräylitykset marteliukselta siellä väänneltiin

mulle 2,5" putkesta Nyt tulee kivasti lokasuojan ja lehtijousenvälistä takapsukurille niinkuin kuuluukin.

Lahnapöntöt on perän edessä takapenkkien kohdilla.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

No perkule, niinpäs olikin.. aeka puusilimä oon. Pakko rakentaa sivuputket kyllä ny!

:-[Rupes niin vaivaan tuo teidän sivuputki höpinät et on ihan pakko mainita siitä "lakipykälästä" joka edelleenkin on niin, että: PAKOKAASUT EI SAA HÄIRITÄ JALANKULKIJOITA!

Joten kuinka aiotte perustella katsastus miehelle tai naiselle, että savut ei mene esim. kaupungissa ajaessa pyörätielle, kun ajat n.30-50cm etäisyydellä pyörätiestä???

Kaikkihan me tiedetään minkälaisella paineella ne pakokaasut tulee sieltä putkesta... Ei ne vaan "valu" pois putkesta...

Kirjoitettu

:-[Rupes niin vaivaan tuo teidän sivuputki höpinät et on ihan pakko mainita siitä "lakipykälästä" joka edelleenkin on niin, että: PAKOKAASUT EI SAA HÄIRITÄ JALANKULKIJOITA!

Joten kuinka aiotte perustella katsastus miehelle tai naiselle, että savut ei mene esim. kaupungissa ajaessa pyörätielle, kun ajat n.30-50cm etäisyydellä pyörätiestä???

Kaikkihan me tiedetään minkälaisella paineella ne pakokaasut tulee sieltä putkesta... Ei ne vaan "valu" pois putkesta...

Onhan tuolla maininta, pakokaasut ohjattava takaviistoon alas. Joten sen mukaan, no problem.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Corvetessa Hookerin kylkiputket, jotka kaasuttelee lähes suoraan sivulle. Ei ole ollu ongelmia katsastuksessa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...