Jump to content

"Bloodbird" Trans Am -82

Recommended Posts

Kirjoitettu

edistyy...  \m/  vaikka pitäs päästä jo baanalle!  :D

tais tulla liia kirkas kone ku ylivalottuu kuvissa  ;D  kehnoja kännykkä-otoksia vanhalla puhelimella. tuli kyl ostettuu pokkarikamera tänään mut ei tullu mukaan pajalle

siella_lepaa.jpg}

• Replies 466
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

249

• balez

20

• BlackZ

18

• Rale

14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Lohko näyttäis maalatulta...onko näin?

Ensi silmäyksellä näytti alumiiniselta.

Todella hyvän värinen ja näköinen ilman bling bling efektiä.

Tostaa alkaa helposti lumipallo efekti ja pian kaikki tukivarret jne. mahdolliset osat ovat maalattu samalla värillä ;)

Millä maalilla värjäsit?

Kirjoitettu

lumipallo pysähtyy nyt sillei et ku tekniikka on kasassa ja sisäänajo tehty niin alkaa ajokausi  8)

loppukesästä on ainaki jarrulevyt uusittava, alusta on muute aika kuosissaan niin pikkuhiljaa joskus siistii.

vesipumppu, imusarja, moottorin kannakkeet, kiinnikeraudat ja hihnapyörät kävi lasikuulakylvyssä.

lohko+ muut hopeiset osat on maalattu VHT:n kuumakestohopialla.

hihnapyörät mattamustalla jollai muulla.

Kromia tulloo vitusti vielä päälle  ;)

pientä sipistelyähä tuossa vielä riittää pitkäksi aikaa

Kirjoitettu

hyvältä näyttää m/ pari iltaa vielä kasausta ja sitten ekaa starttia.

Kirjoitettu

hyvältä näyttää m/ pari iltaa vielä kasausta ja sitten ekaa starttia.

toivon mukaan näin juuri  m/

pääsen nyt ekaa kertaa kokee ton nokan sisäänajon, melko jylinä käy tienoolla  :D

vieläkin joutu tilaamaan osia... ainakin alipaine-kello jakajaan. paska säkä kun omasta jakajasta oli suunnillee kaikki osat lopussa ja uudesta käytetystä oli kanssa tuo kalvo sökö  :-\

Kirjoitettu

siisti paketti konehuone ja kone. m/

kiits. siistimistä jää vielä pitkäks aikaa kuitennii.

laturi ja kardaani paikalleen ja kuvassa näkyy Mkos'n designia  oleva AC delete m/

laturin ylärauta on vaan vääränlainen ed. koneeseenkin jo. pitää tilailla toisenmallinen

konehuone_eesta.jpg}

Kirjoitettu

ja yks mittari tuli askarreltua tuohon kohtaan, letku eio kyl paikallaa vielä

oilmeter.jpg}

Kirjoitettu

pitäs askarrella tulpanjohdot tänään... tää on mun "eka kerta", joten voipi mennä reisille tämäki  :W

Kirjoitettu

kiits. siistimistä jää vielä pitkäks aikaa kuitennii.

laturi ja kardaani paikalleen ja kuvassa näkyy Mkos'n designia  oleva AC delete m/

laturin ylärauta on vaan vääränlainen ed. koneeseenkin jo. pitää tilailla toisenmallinen

Mulla on laturin ylärauta tallin hyllyllä, kato RedDragonin eli mun entisestä projektitopikista kuva siitä kun viimeksi kone ollut kasassa niin näet millanen mulla on ollut. Laturi hantin puolella kuten sullakin  ::)

Kirjoitettu

Mulla on laturin ylärauta tallin hyllyllä, kato RedDragonin eli mun entisestä projektitopikista kuva siitä kun viimeksi kone ollut kasassa niin näet millanen mulla on ollut. Laturi hantin puolella kuten sullakin  ::)

laitan yv  m/

Kirjoitettu

savut otettu!  \m/ \m/

hienosti räpättää  8)  savu ja kuumuus  oli melkonen kun nokkaa ajettii sisään...

liitteeksi foto "konehuone tänään".

savut_otettu.jpg}

Kirjoitettu

pitäs askarrella tulpanjohdot tänään... tää on mun "eka kerta", joten voipi mennä reisille tämäki  :W

onnistui! tuli kyllä kiva vesirakkula etusormee  :P

täysin valmishan tuo eio vieläkään, mut ajovalmis kyllä, helpottaa tuskaa huomattavasti  ;D

Kirjoitettu

savut otettu!  \m/ \m/

hienosti räpättää  8)   savu ja kuumuus  oli melkonen kun nokkaa ajettii sisään...

liitteeksi foto "konehuone tänään".

Hienoa  8) tsemppiä  :)

Kirjoitettu

todella komean näköinen konehuone m/ m/ noihin sarjoihin laittaisin kyllä termotechit ettei paikat kuumene. tulpan johdot on myös pahasti tuliinjalla..

Kirjoitettu

Hienoa  8) tsemppiä  :)

kiitän  m/

todella komean näköinen konehuone m/ m/ noihin sarjoihin laittaisin kyllä termotechit ettei paikat kuumene. tulpan johdot on myös pahasti tuliinjalla..

kyllähä ne lämpösenä kävi tuossa sisäänajossa, mut kyl nuo tulbanjohdot aika hyvi tuos kulkee erossa sarjoista, edellises konee oli samanlailla ja yhtää johtoo en polttanu  :)

harkitsen kyllä ainakin jossaai vaihees niitä ohjaimia mitkä tulee venakoppaa kiinni...

säästäminen joissai osissa kostautui jo tuossa katkerasti  ;D

sarjat ja y-pipe on aika edullista Flow-tech "laatua" ja ei kyllä meinannu y-pipe asettua edelin catbackin kanssa yhtee millää

vika mutka osotti päi v****a kun oli sarjoissa kiinni. mut siellä se nyt lepää ja ajaa kyllä asiansa ainakin toistaiseks  ;)

on siellä laatu-osaakin ja kulkupuoli parani kivasti, vaikkei tästä budjetti sallinu mitää kilpa-autoa tehdä  8)

Kirjoitettu

hienoa. 8) *clap* eio mullaka johdot kärynneet vaik on neljättä kesää.hyvin asettelee vaan.

en tiädä tarvisko mut aikoinaan laitoin alumiiniteippiin käärästyn tulivillapalasen jarruputkien ja sarjojen väliin. ;D ::)

Kirjoitettu

hienoa. 8) *clap* eio mullaka johdot kärynneet vaik on neljättä kesää.hyvin asettelee vaan.

en tiädä tarvisko mut aikoinaan laitoin alumiiniteippiin käärästyn tulivillapalasen jarruputkien ja sarjojen väliin. ;D ::)

luovuus kunniaan  ;D

piru kun tupppaa pikkunippeleitä katoamaan kun rojekti seisoo pitkään  :-[ nimimerkillä "mm. kickdownin vaijeri kiinni nippusiteellä"

Kirjoitettu

tyylikäs ja "savut" on aina hieno kokemus onnittelut m/

ainakin jännitystä oli ilmassa käryn lisäksi  :P

Juhannuksena ajoon  m/

kyllähän tuolla passaa nyttenkin jo cruisailla, mut joutuu vielä käymään Wheelspinillä säätöjä teettää jne.  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...