Jump to content

Trans Am 455 -73


markoyt

Recommended Posts

Aina löytyy myös paskaa näissä hommissa .....kuskin ovi oli alareunasta huono eli pintapelti mennee vaihtoon....ja takahiekkapelti siinä rajoilla ku pari paikkaa oli siinäkin.Rungon puhalsin nipussa.

20240504_193715.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
7 tuntia sitten, markoyt kirjoitti:

Imusarjan sovittelua.....muuten olis aika valmista.

20240521_220221.jpg

 

Jaa vai muuten valmista, no tuuppa Oulu Cruisinkiin tänä perjantaina sitten kello 19:30 niin ihmetellään 😅

Link to comment
Share on other sites

Ei ehkä ihan perjantaiksi ehdi....😃.Perskele ku ollu taas nii työntäyteistä elämää ettei oo kerenny cruisinkiin....jospa perjantaina olis ilmoja nii pitää tulla.....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jälki näyttää sellaiselta kuin ammattimieheltä voi odottaa. Mahtuuko tuo imusarja shaker-putsarin kanssa pellin alle.

Link to comment
Share on other sites

Ei mahdu.Noin 45mm joutuu pudottamaan kaasarin ympärille.Oon noita muutamia tehny ja näihinhän saa valmiita drop base kittejä.Mankeloin shakerin pohjaan 45mmm vanteen ja 1"3/4" korkeampi filtteri imukannella nii hyvin rokkaa.Ite ku väsää tuon nii saa scoopin juuri oikeaan asentoon pituus suunnassakin.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Täältä ne halvimmat hevoset löytyy...ei oikein kanavat kohtaa imarissa ja kansissa.Molemmat Edelbrockin tekemät.

20240525_160131.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Juu.Tuohan on ollut noilla kamoilla kasassa ja hyvin pelaa...ei naulaa.

Laitoin sen muutamien seikkojen takia osiksi,laakeroin ja linjahoonasin alakerran...kansia portattiin/höylättiin ym ym....ihan kaikkea en tänne laita.Hyvä että tulee tietoa ja näkökulmaa myös aisioista ymmärtäviltä....minä kun en oo mikään moottoriguru enkä oikeen mikään muukaan....🙂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Alukannet, mutta silti teoriassa nakuttaa itsensä kuoliaaksi.

Oman mielenrauhan takia myöhästäisin nokan ajoitusta.

Säädettävä jakopää +4°.

Silti oltaisiin 8.88dcr, eli vaaravyöhykkeellä.

Oktaanibuusteria tai jyrkempi nokka.

Link to comment
Share on other sites

Pitääpä alkaa laskea kaikki vielä uudestaan ja varmistaa nuo nokan speksit....jos ei muuta nii pitää maalata vihreäksi ja pudottaa sillalta.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...