Jump to content

Kommentteja Camaroista/Firebirdeistä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tänään kun olin tankaamassa Camaroa niin viereiselle mittarille tuli vanhempi mies uudella Volvolla. Kävi ääneen ihmettelemään bensan hintoja ja kysäisi sit että onko 350. Vastasin että ei vaan vain 305. Tähän hän vastasi että aika järkevä moottori käyttöautoon kun ajelet näköjään talvellakin.

Olin hetken ???. Ilmeisesti tiesi jotain enemmänkin. Joutui toteamaan että olet kyllä oikeassa.

• Replies 845
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• HFB

44

• rstuning

39

• Mika

36

• Z-mo

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Vanhempien herrasmiesten suusta kuulee usein järjen äänen, samalla kuuluu kyllä vivahdus kateutta, kun itse ei saa ajaa Camarolla. 

Totta. Tosin meidän naapurimme (n. 65-70 v.) osti itselleen uudenkarhean E-sarjan Mersun, koska oli sellaista vaimonsa mukaan aina halunnut. Aika vähän sillä ajelevat, mutta herra lienee tyytyväinen hankintaansa. Käyttöautona pariskunnalla on vanhempi Volvo, joten Mersu on kai heillä harrasteauto :)

• 1 month later...
Kirjoitettu

Starttasin äskön kesäkauden ja kävin ajelemassa lähistöllä - olin sit lähdössä pois autohallilta niin tuli yläkerran mummeli moikkaamaan - Sinullakos se hirveä ääninen auto olikin? - ei kai se niin kamala ääninen sentään ole heheh.. Omistatko sen auton? Kyllä Meinasitko ajella sillä usein? En minä sillä jokapäivä ajele - ei siihen ainakaan aamulla tarvitse herätä.. jne.. Ei ollut niin kauhuissaan kuin edellinen kerta.. Mitähän tuosta tulee kun tulen cruisingista kotiin tai täräytän sen picknick aamuna hyvissä ajoin käyntiin, että kerkiän ensimmäisten joukossa paikalle... no vaikka ulkona olikin vilpoisaa, niin ei minua tuo V8:n ääni jättänyt kylmäksi  :)

Kirjoitettu

Starttasin äskön kesäkauden ja kävin ajelemassa lähistöllä - olin sit lähdössä pois autohallilta niin tuli yläkerran mummeli moikkaamaan - Sinullakos se hirveä ääninen auto olikin? - ei kai se niin kamala ääninen sentään ole heheh.. Omistatko sen auton? Kyllä Meinasitko ajella sillä usein? En minä sillä jokapäivä ajele - ei siihen ainakaan aamulla tarvitse herätä.. jne.. Ei ollut niin kauhuissaan kuin edellinen kerta.. Mitähän tuosta tulee kun tulen cruisingista kotiin tai täräytän sen picknick aamuna hyvissä ajoin käyntiin, että kerkiän ensimmäisten joukossa paikalle... no vaikka ulkona olikin vilpoisaa, niin ei minua tuo V8:n ääni jättänyt kylmäksi  :)

Anna mummolle kyytiä, niin ymmärtää hyvän päälle!  m/ Ja siis kaikille pervoille: auton kyytiä tarkoitin!  ;)

Kirjoitettu

Kerostalojen hienouksia :-X

Kirjoitettu

Ja siis kaikille pervoille: auton kyytiä tarkoitin!  ;)

Olin jo vastaamassa....    http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e010.gif

Kirjoitettu

Olin jo vastaamassa....    http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e010.gif

Arvasin!  ;D

• 1 month later...
Kirjoitettu

kävin sukulaisissa piiiitkästä aikaa,viime kesänä viimeksi.heidän mielestä auto pitäs maalata punaseks ja myydä :W

Kirjoitettu

heidän mielestä auto pitäs maalata punaseks ja myydä :W

kahta en vaihda,ponua ja ......

Kirjoitettu

kävin sukulaisissa piiiitkästä aikaa,viime kesänä viimeksi.heidän mielestä auto pitäs maalata punaseks ja myydä :W

Ei voi muuta sanoa kuin sukulaisilla on hyvä "värimaku", muusta en sano mitään
Kirjoitettu

olisit sanonu et sama pitäs tehä teille  ;)

yhtä entistä autooni ku myin ni ostajaehdokas kyseli hintaa, sanoin että alle 500e en myy, jos ei mene kaupaksi ni maalaan siniseksi ja työnnän saimaaseen.  se sanoi "älä maalaa, tuun hakee 500e:llä sen"  ;D

Kirjoitettu

Kun olin ostamassa camaroa niin huomas että faija ei oikeen tykkäs siitä ideasta, oli faijan mielestä vanha romu, ja kyseli miksi vaihdan vanhempaan autoon, miksi en osta bemaria, mersua jne jne. no joo. Tänään laitoin faijalle camaron avain kouraan ja sanoin nyt muuten lähdet ajamaan! ja huomas kyllä että sitä hymyilytti vähän koko ajan, ja lopuksi kun päästiin koti pihalle niin hän oli sitä mieltä että onhan se aika hyvä auto ;D  m/

Pari ekaa viikkoa kun camaro oli parkeerattuna duunin pihalle niin ikkunasta näki kun porukka kävi sitä toljottamassa, ja eka kysymys kaikelta oli paljon kuluttaa???

on se ihmeellistä ettei mitään muuta voi kysyä :P

Ja naapurin vanha rouva kysy että oonko voittannut lotossa ;D

Kirjoitettu

Kun olin ostamassa camaroa niin huomas että faija ei oikeen tykkäs siitä ideasta, oli faijan mielestä vanha romu, ja kyseli miksi vaihdan vanhempaan autoon, miksi en osta bemaria, mersua jne jne. no joo. Tänään laitoin faijalle camaron avain kouraan ja sanoin nyt muuten lähdet ajamaan! ja huomas kyllä että sitä hymyilytti vähän koko ajan, ja lopuksi kun päästiin koti pihalle niin hän oli sitä mieltä että onhan se aika hyvä auto ;D  m/

Pari ekaa viikkoa kun camaro oli parkeerattuna duunin pihalle niin ikkunasta näki kun porukka kävi sitä toljottamassa, ja eka kysymys kaikelta oli paljon kuluttaa???

on se ihmeellistä ettei mitään muuta voi kysyä :P

Ja naapurin vanha rouva kysy että oonko voittannut lotossa ;D

Meidän äijä valitti kun ei oo vetokoukkua  ;D

Kirjoitettu

vai ei vetokoukkua  ;D

oliskohan camaro hyvä vetoauto ??? ainakin olis vääntöä aika tarpeeks ;D miten vaan loota sen kestäis ja viellä miltä yhdistelmä: camaro + asuntovaunu näyttäis ::)

Kirjoitettu

vai ei vetokoukkua  ;D

oliskohan camaro hyvä vetoauto ??? ainakin olis vääntöä aika tarpeeks ;D miten vaan loota sen kestäis ja viellä miltä yhdistelmä: camaro + asuntovaunu näyttäis ::)

Mikäs vika siinois ettei voi vetää vaunua ???  Ja sama laatikko nuissa on kuin esim suburbanissa joka on veturi .. kestää  m/

Camaro+ vaunu olis bueno yhdistelmä  8), harmi vaan ettei noissa ole annettu kiloja niin että vois jotain vetääkkin m-

Monessa f-bodyssä oon koukun nähny ja yhessä joka mullekkiin tuli oli koukku, C5 vetteissäkin oon nähny pari jetskitä perässä...

Kirjoitettu

joo, on kyllä varmaan aika härskin näköistä kun joku vetää camarolla, vetellä tai vastaavalla jotain ;D en oo ikinä vaan ite nähnnyt  :( pitääpä googlata jos löytyis kuvia  m/

Kirjoitettu

joo, on kyllä varmaan aika härskin näköistä kun joku vetää camarolla, vetellä tai vastaavalla jotain ;D en oo ikinä vaan ite nähnnyt  :( pitääpä googlata jos löytyis kuvia  m/

0312vet_01z2000_Chevrolet_CorvetteRear_Side_Towing_Harley.jpg}

Kirjoitettu

Ja uuskoppanen  m/

http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2008/06/camaro-uhaul-1s.jpg

Kirjoitettu

Vielä kun ois suksiboxi katolla ja talouspaperirulla hattuhyllyllä.. m/

Kirjoitettu

Meinasin unohtaa. Välimiitissä taksikuski tokaisi mulle katseltuaan exää ja nykyistä: "Harmi, ettei tuollaisia enää tehdä" ja näytti peukkua  :)

Kirjoitettu

tänään 2 pikkupoikaa risteyksessä molemmat peukut pystyssä ja hymy korvissa :D

Kirjoitettu

tänään 2 pikkupoikaa risteyksessä molemmat peukut pystyssä ja hymy korvissa :D

Niitä varmaan nauratti kun sulla ei ole takaspoileria! ;D

Kirjoitettu

Eilen pikkupoika vanhempineen oli menossa ohin meitin asunnon, pikkupoika löi täysstopin meidän liittymän kohdalla ja huusi kovaan ääneen "AATO AATO" sormella osoittaen Camaroa.  :D

Kirjoitettu

eukko soitteli äsken.tojota kuski oli ajanu vastaan ja vilkutellu valoja ja näyttäny keskisormea :o.eukko ei ollu muistanu laittaa valoja päälle kun oli lähteny ajelemaan.liekkö tojota kuskila ollu huono päivä pystykorva kussu peräkonttiin tai tuulipuku revenny *clap*

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...