Jii Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Tänään kun olin tankaamassa Camaroa niin viereiselle mittarille tuli vanhempi mies uudella Volvolla. Kävi ääneen ihmettelemään bensan hintoja ja kysäisi sit että onko 350. Vastasin että ei vaan vain 305. Tähän hän vastasi että aika järkevä moottori käyttöautoon kun ajelet näköjään talvellakin. Olin hetken . Ilmeisesti tiesi jotain enemmänkin. Joutui toteamaan että olet kyllä oikeassa.
Cosa Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2009 Vanhempien herrasmiesten suusta kuulee usein järjen äänen, samalla kuuluu kyllä vivahdus kateutta, kun itse ei saa ajaa Camarolla. Totta. Tosin meidän naapurimme (n. 65-70 v.) osti itselleen uudenkarhean E-sarjan Mersun, koska oli sellaista vaimonsa mukaan aina halunnut. Aika vähän sillä ajelevat, mutta herra lienee tyytyväinen hankintaansa. Käyttöautona pariskunnalla on vanhempi Volvo, joten Mersu on kai heillä harrasteauto
HotJake Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2009 Starttasin äskön kesäkauden ja kävin ajelemassa lähistöllä - olin sit lähdössä pois autohallilta niin tuli yläkerran mummeli moikkaamaan - Sinullakos se hirveä ääninen auto olikin? - ei kai se niin kamala ääninen sentään ole heheh.. Omistatko sen auton? Kyllä Meinasitko ajella sillä usein? En minä sillä jokapäivä ajele - ei siihen ainakaan aamulla tarvitse herätä.. jne.. Ei ollut niin kauhuissaan kuin edellinen kerta.. Mitähän tuosta tulee kun tulen cruisingista kotiin tai täräytän sen picknick aamuna hyvissä ajoin käyntiin, että kerkiän ensimmäisten joukossa paikalle... no vaikka ulkona olikin vilpoisaa, niin ei minua tuo V8:n ääni jättänyt kylmäksi
Sarita Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2009 Starttasin äskön kesäkauden ja kävin ajelemassa lähistöllä - olin sit lähdössä pois autohallilta niin tuli yläkerran mummeli moikkaamaan - Sinullakos se hirveä ääninen auto olikin? - ei kai se niin kamala ääninen sentään ole heheh.. Omistatko sen auton? Kyllä Meinasitko ajella sillä usein? En minä sillä jokapäivä ajele - ei siihen ainakaan aamulla tarvitse herätä.. jne.. Ei ollut niin kauhuissaan kuin edellinen kerta.. Mitähän tuosta tulee kun tulen cruisingista kotiin tai täräytän sen picknick aamuna hyvissä ajoin käyntiin, että kerkiän ensimmäisten joukossa paikalle... no vaikka ulkona olikin vilpoisaa, niin ei minua tuo V8:n ääni jättänyt kylmäksi Anna mummolle kyytiä, niin ymmärtää hyvän päälle! Ja siis kaikille pervoille: auton kyytiä tarkoitin!
rstuning Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2009 Starttasin äskön kesäkauden ja kävin ajelemassa lähistöllä - olin sit lähdössä pois autohallilta niin tuli yläkerran mummeli moikkaamaan - Sinullakos se hirveä ääninen auto olikin? - ei kai se niin kamala ääninen sentään ole heheh.. Omistatko sen auton? Kyllä Meinasitko ajella sillä usein? En minä sillä jokapäivä ajele - ei siihen ainakaan aamulla tarvitse herätä.. jne.. Ei ollut niin kauhuissaan kuin edellinen kerta.. Mitähän tuosta tulee kun tulen cruisingista kotiin tai täräytän sen picknick aamuna hyvissä ajoin käyntiin, että kerkiän ensimmäisten joukossa paikalle... no vaikka ulkona olikin vilpoisaa, niin ei minua tuo V8:n ääni jättänyt kylmäksi Kerostalojen hienouksia
Senior Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2009 Ja siis kaikille pervoille: auton kyytiä tarkoitin! Olin jo vastaamassa.... http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e010.gif
Sarita Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2009 Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2009 Olin jo vastaamassa.... http://www.cosgan.de/images/smilie/frech/e010.gif Arvasin!
maka Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2009 kävin sukulaisissa piiiitkästä aikaa,viime kesänä viimeksi.heidän mielestä auto pitäs maalata punaseks ja myydä
Chevy Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2009 heidän mielestä auto pitäs maalata punaseks ja myydä kahta en vaihda,ponua ja ......
5.7targa Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2009 kävin sukulaisissa piiiitkästä aikaa,viime kesänä viimeksi.heidän mielestä auto pitäs maalata punaseks ja myydä Ei voi muuta sanoa kuin sukulaisilla on hyvä "värimaku", muusta en sano mitään
HFB Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2009 kävin sukulaisissa piiiitkästä aikaa,viime kesänä viimeksi.heidän mielestä auto pitäs maalata punaseks ja myydä olisit sanonu et sama pitäs tehä teille yhtä entistä autooni ku myin ni ostajaehdokas kyseli hintaa, sanoin että alle 500e en myy, jos ei mene kaupaksi ni maalaan siniseksi ja työnnän saimaaseen. se sanoi "älä maalaa, tuun hakee 500e:llä sen"
burzi Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 24. Toukokuuta, 2009 Kun olin ostamassa camaroa niin huomas että faija ei oikeen tykkäs siitä ideasta, oli faijan mielestä vanha romu, ja kyseli miksi vaihdan vanhempaan autoon, miksi en osta bemaria, mersua jne jne. no joo. Tänään laitoin faijalle camaron avain kouraan ja sanoin nyt muuten lähdet ajamaan! ja huomas kyllä että sitä hymyilytti vähän koko ajan, ja lopuksi kun päästiin koti pihalle niin hän oli sitä mieltä että onhan se aika hyvä auto Pari ekaa viikkoa kun camaro oli parkeerattuna duunin pihalle niin ikkunasta näki kun porukka kävi sitä toljottamassa, ja eka kysymys kaikelta oli paljon kuluttaa??? on se ihmeellistä ettei mitään muuta voi kysyä Ja naapurin vanha rouva kysy että oonko voittannut lotossa
letkume Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Kun olin ostamassa camaroa niin huomas että faija ei oikeen tykkäs siitä ideasta, oli faijan mielestä vanha romu, ja kyseli miksi vaihdan vanhempaan autoon, miksi en osta bemaria, mersua jne jne. no joo. Tänään laitoin faijalle camaron avain kouraan ja sanoin nyt muuten lähdet ajamaan! ja huomas kyllä että sitä hymyilytti vähän koko ajan, ja lopuksi kun päästiin koti pihalle niin hän oli sitä mieltä että onhan se aika hyvä auto Pari ekaa viikkoa kun camaro oli parkeerattuna duunin pihalle niin ikkunasta näki kun porukka kävi sitä toljottamassa, ja eka kysymys kaikelta oli paljon kuluttaa??? on se ihmeellistä ettei mitään muuta voi kysyä Ja naapurin vanha rouva kysy että oonko voittannut lotossa Meidän äijä valitti kun ei oo vetokoukkua
burzi Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 vai ei vetokoukkua oliskohan camaro hyvä vetoauto ainakin olis vääntöä aika tarpeeks miten vaan loota sen kestäis ja viellä miltä yhdistelmä: camaro + asuntovaunu näyttäis
pantera Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 vai ei vetokoukkua oliskohan camaro hyvä vetoauto ainakin olis vääntöä aika tarpeeks miten vaan loota sen kestäis ja viellä miltä yhdistelmä: camaro + asuntovaunu näyttäis Mikäs vika siinois ettei voi vetää vaunua Ja sama laatikko nuissa on kuin esim suburbanissa joka on veturi .. kestää Camaro+ vaunu olis bueno yhdistelmä , harmi vaan ettei noissa ole annettu kiloja niin että vois jotain vetääkkin Monessa f-bodyssä oon koukun nähny ja yhessä joka mullekkiin tuli oli koukku, C5 vetteissäkin oon nähny pari jetskitä perässä...
burzi Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 joo, on kyllä varmaan aika härskin näköistä kun joku vetää camarolla, vetellä tai vastaavalla jotain en oo ikinä vaan ite nähnnyt pitääpä googlata jos löytyis kuvia
pantera Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 joo, on kyllä varmaan aika härskin näköistä kun joku vetää camarolla, vetellä tai vastaavalla jotain en oo ikinä vaan ite nähnnyt pitääpä googlata jos löytyis kuvia
burzi Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 ei yhtään hassumpi yhdistelmä
Nupa Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2009 Ja uuskoppanen http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com/media/2008/06/camaro-uhaul-1s.jpg
Guest Jake77 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Vielä kun ois suksiboxi katolla ja talouspaperirulla hattuhyllyllä..
Cosa Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Meinasin unohtaa. Välimiitissä taksikuski tokaisi mulle katseltuaan exää ja nykyistä: "Harmi, ettei tuollaisia enää tehdä" ja näytti peukkua
Jake Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2009 tänään 2 pikkupoikaa risteyksessä molemmat peukut pystyssä ja hymy korvissa
Risteri Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2009 tänään 2 pikkupoikaa risteyksessä molemmat peukut pystyssä ja hymy korvissa Niitä varmaan nauratti kun sulla ei ole takaspoileria!
accident Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2009 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2009 Eilen pikkupoika vanhempineen oli menossa ohin meitin asunnon, pikkupoika löi täysstopin meidän liittymän kohdalla ja huusi kovaan ääneen "AATO AATO" sormella osoittaen Camaroa.
maka Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2009 eukko soitteli äsken.tojota kuski oli ajanu vastaan ja vilkutellu valoja ja näyttäny keskisormea .eukko ei ollu muistanu laittaa valoja päälle kun oli lähteny ajelemaan.liekkö tojota kuskila ollu huono päivä pystykorva kussu peräkonttiin tai tuulipuku revenny
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään