camaro82 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Pistäkääs kuvia...en usko muuten ...stana, kun työt haittaa tota vapaa-aikaa!! Aina jää tuo keskiviikon miitti väliin, mut koitetaan itsekin päästä joku viikko paikalle... Kesälomalla sit viimestään Arvaas vaan unohdinko eilen kameran kotiin Kännykällä olisin muuten ottanu muutaman kuvan mutta kun en saa siirrettyä kuvia siitä koneelle, sovellus tökkii enkä oo vielä sitä "ehtiny" entraan Mutta oli kyllä mukavasti porukkaa/autoja Kunhan vielä tuo kesä alkais kunnolla
redcamaro Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Joo, eka kerta oli meikäläisellekin ja oli tosi hauska tutustua porukkaan. Oikein mukavastihan se ilta siitä vierähti ja autojakin oli kaikista gennereistä ekaa lukuunottamatta, Nähdäänpä taas parin viikon päästä.
Lady Firebird Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2007 pitäsköhän täältä cruisata porukalla sinne,kun te ette tuu tänne Pitäs
Hessu Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2007 samaa mieltä kuin meidän leidi, pitäs tulla ylitakuulla!!!!!!!!
Lady Firebird Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2007 pitäsköhän täältä cruisata porukalla sinne,kun te ette tuu tänne Tulkaa jo heti sillon seuraavalla kerralla eli 13.5.07
gmc63 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2007 Tulkaa jo heti sillon seuraavalla kerralla eli 13.5.07 13.5.07?
Lady Firebird Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2007 13.5.07? Mä oon sekasin siis 13.6.07
Hessu Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2007 hessu ei ainakaan missaa tätä hommaa jos maisterit sieltäpäin tulee kattoon ,tonne lahdesjärvelle meitä nääs miehiä ja naisia silloin 13 .6 n.klo 18.00 tervetuloa! ja jos en saa enää mistään hommattua lempivaaraan nukkumapaikkaa , niin kai sitä ponussakin nukkuu pari yötä. redcamaro lupas ottaa teltan jos vaikka emännän kanssa sinne mahduttais? on kiva nähdä teidät ainakin siellä.
Kassu Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2007 Tuli vaan totanoin niin miäleen, että olisko joku viikonloppu jotain miitin tynkää....joskus?!?!
Hessu Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2007 keskiviikkona koko laivue lahdesjärvelle!!!!!!!!!! kattokaa ekat että on tilaa vierekkäin kaikille hienoille autoille että tuhkakupit ei pääse kiilaan väliin!
98Camu Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2007 Joo,jättäkää sitten hyvä väli ettette kolhi tuota mun uljasta farmari sierraa niillä ameriikan ihmeillä Ei vaan,en tiedä kehtaanko tulla ees paikalle. Perkele mikä viikko ollut kelien puolesta eikä ole päässyt ajeleen katto alhaalla
Lady Firebird Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2007 Joo,jättäkää sitten hyvä väli ettette kolhi tuota mun uljasta farmari sierraa niillä ameriikan ihmeillä Ei vaan,en tiedä kehtaanko tulla ees paikalle. prkl mikä viikko ollut kelien puolesta eikä ole päässyt ajeleen katto alhaalla Kyllä sä Sierrallakin kehtaat tulla
camaro82 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2007 On vielä vähä fifty-sixty että pääseekö sininen keskiviikkona paikalle mutta katsotaan..
Lady Firebird Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2007 Mä pääsen tulee 99,9 % varmuudella
Lady Firebird Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2007 Onko huomenna tulossa porukkaa paikalle?
Lady Firebird Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2007 Joo mä tuun kans. Ikkunamies kävikin jo tänään niin tuun Bauhausin kautta sinne sitte kuudeks
camaro82 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2007 Ja takaapäin Eli from vas meidän, Lady Firebirdin, Hessun ja Sellin laitokset
camaro82 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2007 Ennekuin kukaan kerkee huomauttaan.. Mahtuishan nuo ruutuihin mutta ovien avaus hankaloituisi kovin
camaro82 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2007 Olihan siellä myös AvoCAMAla mukana vaikkei alan autoa omistakkaan enää. Tuo mitään haittaa, hengessä mukana kun on ja hankkeilla laatupeliä kuitenkin
98Camu Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2007 Joo,hengessä mukana ollaan Ja onhan mulla Sierra Pitäisköhän lähtee sillä Lempivaaraan
Lady Firebird Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2007 Joo,hengessä mukana ollaan Ja onhan mulla Sierra Pitäisköhän lähtee sillä Lempivaaraan Kyllä sä sillä Sierralaki voit tulla on vielä vapaita mökkejäki
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään