balez Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2007 punavalkonen.. ja kerran näin niin valoaukot valkosiks tästä tulee hieno
Z-mo Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2007 Valoaukot mustiksi... Kuuluu olla Iroc-Zetoreissa.
Z-mo Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2007 eipä toi taida paljo irocciii muistuttaa valmiina Juuret täytyy muistaa...
BlackZ Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2007 eipä toi taida paljo irocciii muistuttaa valmiina Miksi edes pitäisi? Kaikista vakio RS:stä tehhään irokin näköisiä niin eikös se oo ihan oikein että irokista tehdään jotain vielä parempaa...
gmc63 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2007 Miksi edes pitäisi? Kaikista vakio RS:stä tehhään irokin näköisiä niin eikös se oo ihan oikein että irokista tehdään jotain vielä parempaa... KYLLÄ m/
Jarno Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2007 Ääghmph!! Pitääkö tässä hiukan syödä sanojaan kovasti olen vannonut sitä,että tää pysyy 305 tpi'nä.... Toisaalla tätä foorumia käytävän keskustelun takia jotenkin kauheesti on alkanu himottamaan rakentaa 305sbc LT1 intakella ja siihen tietenkin toi ahdin Kuulostaa niin eksoottiselta ainakin mun korvaan,että osa mielenhäiriöstä saattaa johtua siitä...? Sitten voisin hyvällä tekosyyllä laittaa LT1'sen kannetkin,ni ei tarvitsis alkaa muuttelemaan base-platesta pultin kulmia vrt. L98/ZZ4 alukannet. Kanavathan noissa on samat. Tosin LT1-kansien kanssa olis tiedossa pari muuta pikku askaretta... Ja tuo LT1 intake toisi taas oman säväyksen vesikierron suunnitteluun http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/g055.gif
mkos Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2007 Ja tuo LT1 intake toisi taas oman säväyksen vesikierron suunnitteluun http://www.cosgan.de/images/smilie/konfus/g055.gif Irrallinen termostaatti kotelo, ei muuta.
Jarno Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 Laatikon tekijältä tuli viesti pienoisesta takaiskusta.. reverse input drum kulunu,uutta tilalle Ja takaplaneettakin vaatii hieman ylimääräistä rakkautta osakseen... Ei taida lootaan kovin montaa alkuperäistä osaa jäädä... Mutta kyllä kestää shifteristä käskeä
Jarno Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 pistetään nyt pari muutakin kuvaa,kun kerran niin kaukaa pohjoisesta ne tuli
Jarno Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 kerran vielä.. Hiukan jännittää paljonko koko lysti tulee maksamaan Olis varmaan pitäny kaikki mahdolliset osat laahata mukanani jenkeistä.. tyhmätyhmätyhmätyhmä!!
mikke Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 toi pakin rumpu näyttäs olevan samas kunnos ku mullaki ja taitaa olla vaihtotavaraa joka jumalan kerta ku lootan avaa saisvat sisällyttää sen korjaus sarjoihin
Jarno Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 Sen verran täsmennystä tuohon laatikkoon,että kuvissa oleva ei ole ollut mun autossa kiinni. Tosin siinä oli samat oireet kun mulla. Laatikon valmistuttua annan tuon oman luistavan ja muutenkin temppuilevan laatikon vaihdossa tuohon. Säästetään rahtikuluissa... Voi olla,että mulla ei olisi ollut rumpu tuossa kunnossa ja olis säästänyt sen rahan tai sitten ei. tuleepahan nyt ainakin uutta osaa ja kunnolla!! Ja sanovat,että aina kun laittaa leveen pannan niin pitäs laittaa uusi rumpu..
Markus Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 Ketä ton sun laatikon tekee?
Pekka68 Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 Hiukan jännittää paljonko koko lysti tulee maksamaan Olis varmaan pitäny kaikki mahdolliset osat laahata mukanani jenkeistä.. Nykyään tehdään vaan nuo matka-askit niin pirun pieniksi , ettei muutamaa ihan pientä automaattivaihteistoa saa pakattua mukaan tuliaisiksi .
Pekka68 Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 Ketä ton sun laatikon tekee? Äh se on vain yks juippi , joka sotkeentuu muutenkin asioihin/tekniikkaan mihin ei välttämättä tartteis .
Markus Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2007 Äh se on vain yks juippi , joka sotkeentuu muutenkin asioihin/tekniikkaan mihin ei välttämättä tartteis .
BlackZ Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Äh se on vain yks juippi , joka sotkeentuu muutenkin asioihin/tekniikkaan mihin ei välttämättä tartteis . Ihime sälli, pitää varua ettei se vielä sekaannu munki rojektiin! ;D
Pekka68 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Ihime sälli, pitää varua ettei se vielä sekaannu munki rojektiin! ;D Kohta Jarno ärähtää näistä muitten offeista ......... Pian iso luuta lakaisee..... Johtuukohan tuo juipin innokkuus sotkeentua toisten rojekteihin siitä , että voi samalla valvoa ettei kaverit vaan rakenna liian NOPEITA autoja . Ja vähän malliksi asiaakin Jarnolle : Sain "hovihankkijan" puhelimen päähän . Ja kyllä se reverse input drum oli oikeaa vuosikertaa . Aikoi laittaa tänään vielä tulemaan .
Jarno Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Soosoo,ei saa kirjoitella mitään mikä ei liity aiheeseen,pelkkää 100% hipo-tekstiä!! Olen juuri kiristänyt pantaa aivokuorieni ympärillä Nythän se selvis,miksi olisit ne kannetkin voinu kaivaa... "oi sori nää meni käteen,mutta kyllä ne sulle auttaa" Mut joo,hiano homma että toi rumpu oli hyllykamaa,ni ei tartte ankkalinnan ramia häiritä Mitäs sen "isännän uudelleenrakennus-sarjan" kanssa tehdään?
Pekka68 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Soosoo,ei saa kirjoitella mitään mikä ei liity aiheeseen,pelkkää 100% hipo-tekstiä!! Olen juuri kiristänyt pantaa aivokuorieni ympärillä Nythän se selvis,miksi olisit ne kannetkin voinu kaivaa... "oi sori nää meni käteen,mutta kyllä ne sulle auttaa" Mut joo,hiano homma että toi rumpu oli hyllykamaa,ni ei tartte ankkalinnan ramia häiritä Mitäs sen "isännän uudelleenrakennus-sarjan" kanssa tehdään? Sulta se vain Jarno tuo "Smithin" kieli taittuu..... Joo tulee Alto/Kolene "isännän uudelleenrakennus-sarja" kans samassa paketissa . Menee "intermediate-päiville" , ennenkuin se on mulla in lapanen juu nou . Sitä takaplaneettaa tarttee katella varmaankin tuosta rukkilootasta mikä rönöttää tuolla autokatoksen nurkassa .
Jarno Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Et sattunu kysyy sen takaplaneetan hintaa? Kun kyllähän sekin hintoihin tulee,jos lähetän ton mun askin sinne ja sieltä huonolla (mun) tuurilla löytyy kans sinistä...
mikke Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 mikä siin takaplaneetas on vikana?
Jarno Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 käyny lämpösenä joskus ja hieman sinistä havaittavissa. Pyörii kyllä hienosti,mutta tämmöseen hipo-askiin kun ei mielellään laittais muuta kuin priimaa..
Juhani LS1 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 käyny lämpösenä joskus ja hieman sinistä havaittavissa. Pyörii kyllä hienosti,mutta tämmöseen hipo-askiin kun ei mielellään laittais muuta kuin priimaa.. Joo sit vaihdat sen ilman muuta
Pekka68 Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2007 Et sattunu kysyy sen takaplaneetan hintaa? Kun kyllähän sekin hintoihin tulee,jos lähetän ton mun askin sinne ja sieltä huonolla (mun) tuurilla löytyy kans sinistä... 160 €/ketale orgis GM neljä-planeettapyöräinen tai aftermarket viisi-planeettapyöräinen . Aurinko- tai kehäpyörää noissa ei tuu mukana . Katotaan - käytän tuon rukkilootan auki jos siitä löytyy priima kuntoinen . Nuo nyt ei ole mitään kulutus osia nuin yleisesti ottaen .
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään