Jump to content

Käytännön esimerkkejä vakioboxilla

Recommended Posts

Kirjoitettu

Taas kääntyy sinne nokka-boxi-imari setin puolelle.. :) No,onhan tässä aikaa pähkäillä ja kyllä se ny on ainakin satavarmaa että +300 on ens keväänä tavalla tai toisella..Ei se voi näin vaikeeta olla! :D

• Replies 242
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• F350

29

• Soppa

15

• balez

15

• Z-mo

13

Kirjoitettu

satavarmaa että +300 on ens keväänä tavalla tai toisella..Ei se voi näin vaikeeta olla! :D

Koneesta vai pyöriltä?
Kirjoitettu

Kunhan koneestakin tulee eli normi ilmotusteho :). Ei taho tota konepeltiä modata eikä heittää kolmiotukee mäkeen niin yritän ainakin imupään järjestää hi-flo base+runnerisetillä ja muilla pienillä parannuksilla...Mites se sun 2032 nokka,onko jo joutilas?

Kirjoitettu

Eikös siinä V8 magazinen projektissa päästy ainakin hyvin lähelle 300hv vakioboksilla. Siitä vaan mallia.

Kirjoitettu

Mites se sun 2032 nokka,onko jo joutilas?

eilen tulin reissusta, nyt pääsee jatkamaan niputusta. Ajattelin ensin kokeilla tuota uutta että se toimii, ennenkuin myyn vanhan. Ei se nyt niin paljo ole muuttunut mutta kumminkin...

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Jos ny kuitenkin kysyis joltain viripajalta mitä ne saa aikaseks noille kansille ja mihin hintaan,niin mikä se olis suomessa semmonen paikka? Oulussa ei käsittääkseni saa kun laskettua...On ne uudet kuitenki niin kalliit että pitää tääkin vaihtoehto käydä läpi... :)

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Mulla toimii vakioboxilla ZZ383 crate Super Ramilla. Potkii iloisesti, mutta voisi potkia viriboxilla vähän paremmin. Enemmän ongelmia Super Ramista kuin

vakioboxista.

Kirjoitettu

Nyt on sitten testattu tuo mun kokoonpano ja hyvin toimii vakioboxilla(ainoastaan tyhjäkäyntinopeutta on nostettu). Eli LT4 Hot Cam, 1.6 vipat, puristukset nostettu lahelle kymppiä, kanavat portattu, peltipakosarjat, 3" putkisto. Ja tuo compucam 2032 on nyt myynnissä myyntipalstalla.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Paljonko näitä kansia voi/kannattaa laskea? Käytitkö f350 oulun m-koneistamolla? Mä varaan ton nokan jos sulla on vielä se..

Kirjoitettu

Paljonko näitä kansia voi/kannattaa laskea? Käytitkö f350 oulun m-koneistamolla? Mä varaan ton nokan jos sulla on vielä se..

Paljonko kannattaa laskea riippuu siitä, mikä  sulla on lähtökohta eli paljonko on palotilan tilavuus ja miten ylös haluat puristusuhteen. Mulla oli speksin mukaan 64cc, mitattuna 66cc:tä ja kun niitä laskettiin 0.6mm niin palotila pieneni 5cc:tä eli nyt se on 61cc. Puristussuhde  on nyt hieman vajaa kymmenen, eikä ole nakutuksen kanssa mitään ongelmia. Tuo 0.6mm:n lasku ei aiheuttanut myöskään mitään ongelmia kasattaessa eli imusarja meni hyvin kohdalleen, olis varmaan voinut laskea vielä lisääkin sen suhteen. Oulun moottorikoneistamolla käytin ja mun mielestä ei Oulussa muualle kannata viedä.  On mulla tuo edellinen nokka vielä tallissa. 
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Minkäslaiset jouset tämmöselle 2032 kepille kannattaa laittaa? Jos vaikka jollain olis jääny ylimääräsiks...

Kirjoitettu

Niin siis kysymys on suunnattu ihan kaikille... :W En muistanu myyjältä kysyä ja ei näytä nyt olevan paikalla.

Kirjoitettu

cranen suositus:

Part Number 99848

Loads Closed 105 LBS @ 1.700 or 1 45/64

Open 273 LBS @ 1.260   

Kirjoitettu

Thanks. Noista seetien hionta/koneistus/rengastus tarpeesta vielä sen verran että mikä on edellämainittujen toimenpiteiden tarpeellisuuden mittari? Faija meinas jotenkin sillä tavalla että puoltoista milliä saa lautanen alittaa seetin reunan,onko näin? Tai sitten tietenkin jos selviä koloja on.Kuinka usein menee hionnalla ettei tarvi renkaita puristuttaa? Koneella/autolla ei ole kummiskaan ajettu kun 184tkm.

Kirjoitettu

Tuon verran ajettu pitäis kyllä mennä ihan vaan hiomalla.

Kirjoitettu

Eli kansi ylösalasin,imukuppi venttiiliin,tahnaa väliin ja pyöreetä liikettä?

Kirjoitettu

Eli kansi ylösalasin,imukuppi venttiiliin,tahnaa väliin ja pyöreetä liikettä?

juuri näin, tai  jos laiskotuttaa voi ottaa venttiilinvarresta akkuporalla kiinni, kun vaan ei ota siitä osasta joka menee ohjurin sisään
Kirjoitettu

On muuten Jännä juttu kun väki aika vahvasti vannoo stealth-tyyppisen imariratkasun nimeen,niin silti niitä "huonompia"vaihtoehtoja eli edelin Hi-flo paketteja ei kellään ole ylimääräsenä mulle myydä.. :W Jos ne kerran on huonoks todettu ja vaihdettu stealthiin,niin roskikseenko te ootte ne heittäny vai? Mahtaako niistä oikeasti olla kellään kokemusta..Ei oikein tommosista osista jotka ei ole kuluvia,niin viittis maksaa ainakaan täyttä suomen hintaa...Eli kun niitä kerran on haukuttu niin myykää pois nurkista,tässä olis ostaja. m/

Kirjoitettu

mulla on edelin hiflow kamat ja paljon muutakin.. vakio ecm ja prommi.. ei ongelmia toiminnan suhteen.. paljon maksat jake noista edelin hiflow kamoista?

Kirjoitettu

Eli plate oli nimenomaan -88:siin,oliko numero 3860..ja runnerit löytyy myös?

Kirjoitettu

En oo varma pääsenkö koneelle enää tälle iltaa mutta viimestään huomenna jatketaan,jos plate ja flo-sarvet löytyy niin sanotaan vaikka 400e? Mä koitan päästä illan mittaan kattoon mitä vastaat.

Kirjoitettu

En oo varma pääsenkö koneelle enää tälle iltaa mutta viimestään huomenna jatketaan,jos plate ja flo-sarvet löytyy niin sanotaan vaikka 400e? Mä koitan päästä illan mittaan kattoon mitä vastaat.

ehkä me ei tehdä kauppoja.. myisin koko roskan kerralla pois ylhäältä mutta ei oo muuta tilalle eikä toista peltiäkään, jos laittas stealtin..

hiflow kamoista oli hyötyä 15hp verran ja kierrosalue nousee ylemmäs plus ylhäältä vetää paremmin pidempään... näin äkkiseltään sanottuna, ei mikään sateen tekijä mutta ei tietysti huonokaan  :)

Kirjoitettu

Ai miksei tehä? Mitä meinaat koko roskalla? Ja saathan sä tolla 400:lla sen stealtin...Toi 15 hepoo on ihan sitä mitä odotinkin,ja kysehän ei ole siitä että sen yksistään tarvis tuoda välttämättä sitäkään,vaan toimia tukena muille hommille. ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...