Guest Jake77 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2009 Taas kääntyy sinne nokka-boxi-imari setin puolelle.. No,onhan tässä aikaa pähkäillä ja kyllä se ny on ainakin satavarmaa että +300 on ens keväänä tavalla tai toisella..Ei se voi näin vaikeeta olla!
F350 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2009 satavarmaa että +300 on ens keväänä tavalla tai toisella..Ei se voi näin vaikeeta olla! Koneesta vai pyöriltä?
Guest Jake77 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2009 Kunhan koneestakin tulee eli normi ilmotusteho . Ei taho tota konepeltiä modata eikä heittää kolmiotukee mäkeen niin yritän ainakin imupään järjestää hi-flo base+runnerisetillä ja muilla pienillä parannuksilla...Mites se sun 2032 nokka,onko jo joutilas?
Soppa Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2009 Eikös siinä V8 magazinen projektissa päästy ainakin hyvin lähelle 300hv vakioboksilla. Siitä vaan mallia.
F350 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2009 Mites se sun 2032 nokka,onko jo joutilas? eilen tulin reissusta, nyt pääsee jatkamaan niputusta. Ajattelin ensin kokeilla tuota uutta että se toimii, ennenkuin myyn vanhan. Ei se nyt niin paljo ole muuttunut mutta kumminkin...
Guest Jake77 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2009 Kirjoitettu 20. Elokuuta, 2009 Jos ny kuitenkin kysyis joltain viripajalta mitä ne saa aikaseks noille kansille ja mihin hintaan,niin mikä se olis suomessa semmonen paikka? Oulussa ei käsittääkseni saa kun laskettua...On ne uudet kuitenki niin kalliit että pitää tääkin vaihtoehto käydä läpi...
Corvette Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2009 Mulla toimii vakioboxilla ZZ383 crate Super Ramilla. Potkii iloisesti, mutta voisi potkia viriboxilla vähän paremmin. Enemmän ongelmia Super Ramista kuin vakioboxista.
F350 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2009 Nyt on sitten testattu tuo mun kokoonpano ja hyvin toimii vakioboxilla(ainoastaan tyhjäkäyntinopeutta on nostettu). Eli LT4 Hot Cam, 1.6 vipat, puristukset nostettu lahelle kymppiä, kanavat portattu, peltipakosarjat, 3" putkisto. Ja tuo compucam 2032 on nyt myynnissä myyntipalstalla.
Guest Jake77 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2009 Paljonko näitä kansia voi/kannattaa laskea? Käytitkö f350 oulun m-koneistamolla? Mä varaan ton nokan jos sulla on vielä se..
F350 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2009 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2009 Paljonko näitä kansia voi/kannattaa laskea? Käytitkö f350 oulun m-koneistamolla? Mä varaan ton nokan jos sulla on vielä se.. Paljonko kannattaa laskea riippuu siitä, mikä sulla on lähtökohta eli paljonko on palotilan tilavuus ja miten ylös haluat puristusuhteen. Mulla oli speksin mukaan 64cc, mitattuna 66cc:tä ja kun niitä laskettiin 0.6mm niin palotila pieneni 5cc:tä eli nyt se on 61cc. Puristussuhde on nyt hieman vajaa kymmenen, eikä ole nakutuksen kanssa mitään ongelmia. Tuo 0.6mm:n lasku ei aiheuttanut myöskään mitään ongelmia kasattaessa eli imusarja meni hyvin kohdalleen, olis varmaan voinut laskea vielä lisääkin sen suhteen. Oulun moottorikoneistamolla käytin ja mun mielestä ei Oulussa muualle kannata viedä. On mulla tuo edellinen nokka vielä tallissa.
Guest Jake77 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2009 Minkäslaiset jouset tämmöselle 2032 kepille kannattaa laittaa? Jos vaikka jollain olis jääny ylimääräsiks...
Guest Jake77 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2009 Niin siis kysymys on suunnattu ihan kaikille... En muistanu myyjältä kysyä ja ei näytä nyt olevan paikalla.
F350 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2009 cranen suositus: Part Number 99848 Loads Closed 105 LBS @ 1.700 or 1 45/64 Open 273 LBS @ 1.260
Guest Jake77 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2009 Thanks. Noista seetien hionta/koneistus/rengastus tarpeesta vielä sen verran että mikä on edellämainittujen toimenpiteiden tarpeellisuuden mittari? Faija meinas jotenkin sillä tavalla että puoltoista milliä saa lautanen alittaa seetin reunan,onko näin? Tai sitten tietenkin jos selviä koloja on.Kuinka usein menee hionnalla ettei tarvi renkaita puristuttaa? Koneella/autolla ei ole kummiskaan ajettu kun 184tkm.
F350 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2009 Tuon verran ajettu pitäis kyllä mennä ihan vaan hiomalla.
Guest Jake77 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2009 Eli kansi ylösalasin,imukuppi venttiiliin,tahnaa väliin ja pyöreetä liikettä?
F350 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2009 Eli kansi ylösalasin,imukuppi venttiiliin,tahnaa väliin ja pyöreetä liikettä? juuri näin, tai jos laiskotuttaa voi ottaa venttiilinvarresta akkuporalla kiinni, kun vaan ei ota siitä osasta joka menee ohjurin sisään
Guest Jake77 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2009 On muuten Jännä juttu kun väki aika vahvasti vannoo stealth-tyyppisen imariratkasun nimeen,niin silti niitä "huonompia"vaihtoehtoja eli edelin Hi-flo paketteja ei kellään ole ylimääräsenä mulle myydä.. Jos ne kerran on huonoks todettu ja vaihdettu stealthiin,niin roskikseenko te ootte ne heittäny vai? Mahtaako niistä oikeasti olla kellään kokemusta..Ei oikein tommosista osista jotka ei ole kuluvia,niin viittis maksaa ainakaan täyttä suomen hintaa...Eli kun niitä kerran on haukuttu niin myykää pois nurkista,tässä olis ostaja.
balez Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2009 mulla on edelin hiflow kamat ja paljon muutakin.. vakio ecm ja prommi.. ei ongelmia toiminnan suhteen.. paljon maksat jake noista edelin hiflow kamoista?
Guest Jake77 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2009 Eli plate oli nimenomaan -88:siin,oliko numero 3860..ja runnerit löytyy myös?
Guest Jake77 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2009 En oo varma pääsenkö koneelle enää tälle iltaa mutta viimestään huomenna jatketaan,jos plate ja flo-sarvet löytyy niin sanotaan vaikka 400e? Mä koitan päästä illan mittaan kattoon mitä vastaat.
balez Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2009 En oo varma pääsenkö koneelle enää tälle iltaa mutta viimestään huomenna jatketaan,jos plate ja flo-sarvet löytyy niin sanotaan vaikka 400e? Mä koitan päästä illan mittaan kattoon mitä vastaat. ehkä me ei tehdä kauppoja.. myisin koko roskan kerralla pois ylhäältä mutta ei oo muuta tilalle eikä toista peltiäkään, jos laittas stealtin.. hiflow kamoista oli hyötyä 15hp verran ja kierrosalue nousee ylemmäs plus ylhäältä vetää paremmin pidempään... näin äkkiseltään sanottuna, ei mikään sateen tekijä mutta ei tietysti huonokaan
balez Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2009 http://www.gmhightechperformance.com/tech/0307htp_hollley_stealthram_intake_third_gen_iroc/index.html tässä on mun mielestä aika hyvä esimerkki vakioboksilla varmasti ollutkin tällä sivustolla mutta silti
Guest Jake77 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2009 Ai miksei tehä? Mitä meinaat koko roskalla? Ja saathan sä tolla 400:lla sen stealtin...Toi 15 hepoo on ihan sitä mitä odotinkin,ja kysehän ei ole siitä että sen yksistään tarvis tuoda välttämättä sitäkään,vaan toimia tukena muille hommille.
Z-mo Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2009 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2009 http://www.gmhightechperformance.com/tech/0307htp_hollley_stealthram_intake_third_gen_iroc/index.html tässä on mun mielestä aika hyvä esimerkki vakioboksilla varmasti ollutkin tällä sivustolla mutta silti Jenkeissä ne pelaa aika pitkälti pelkästään noilla lastuilla. Ja mikspä ei pelais, tuntuu ainakin tehoja tulevan ilman säädettäviä boksejakin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään