Guest Jake77 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Niin nuo edelin performerit oli siis suomen hinta,sori en huomannu..Niitä vois tietysti harkita,mutta kiinnostais kuitenkin kokemukset näistä ennenku taipuu kaupan hyllylle..
Guest Jake77 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Meni sopan kanssa ristiin,kerkesit pukata viestiä sillä välin..Kerroppa lisää tuosta venttiiliohjurihommasta,en oikein ymmärtäny.Siis nyt ei vissiin pelkistä ohjurikumeista puhuta?
Soppa Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Katon mun ameriikanlehtikasat läpi, että oisko nuo Edelit jossain vertailussa mukana...
Z-mo Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Tossa z-mo:n esimerkissä liikutaan justiin siinä rajoilla..Ainakaan noihin patrioottien tuomaan tehoon trimmattuihin omiin nähden en oikein usko,ja noi ensin mainitut on taas aikas paljo kalliimmat... Kyllä varmasti vanhoista saa trimmaamalla paremmin virtaavat mitä esim. noi Patriotit on suoraan laatikosta. Mutta aika äkkiä saa varmasti menemään vanhojen trimmaukseen noitten Patriotien hinnan verran. Koneistukset, porttaus, ohjurit, venttiilit jos niitä haluaa alkaa vaihtelee yms... Soppahan ehti jo kertoakki samat. Tossa vielä linkkinä Patriotit, näkee vähän mitä kaikkea siinä tulee... http://www.summitracing.com/parts/PAR-2181/
Soppa Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Niin kansissa on prässättynä pronssiset venttiiliohjurit, joiden sisällä venttiili liikkuu. Ohjurien väljentyessä öljy pääsee sitä kautta venttiilin päälle ja alkaa syönti ja savutus. Mun auton vanhoissa kansissa nuo oli ihan ehtoopuolella, oli ajettu 90tmiles. Niiden vaihto on koneistamon hommia.
Guest Jake77 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Tuo ohjurihomma on erittäin tuttua,tai oli siihen asti kun sanoit että näissä on siis pronssi,ei kumi... Taas opittiin...Vaan enpä usko gm:n 180 ajetussa olevan pronssitkaan mennyttä..Voihan ne tietenkin mitata varmuudeks.Sen varaan oon aika pitkälti laskenu että näin tuoreessa koneessa on tasan kannentiivisteet jotka uusitaan.Venajouset tietenkin on vähä pakko.
repa Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Tuo ohjurihomma on erittäin tuttua,tai oli siihen asti kun sanoit että näissä on siis pronssi,ei kumi... Taas opittiin...Vaan enpä usko gm:n 180 ajetussa olevan pronssitkaan mennyttä..Voihan ne tietenkin mitata varmuudeks.Sen varaan oon aika pitkälti laskenu että näin tuoreessa koneessa on tasan kannentiivisteet jotka uusitaan.Venajouset tietenkin on vähä pakko. Ohjurit on pronssia, ohjurinkumit kumia.
Guest Jake77 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Noniin,eli jos ne pronssiohjurit olis sökönä,niin olishan se nyt kalvanu ne kumitkin,ja aikamoisten savupöläysten kanssa olis liikuttu jo pitkän aikaa... 4,3 koneessa vissiin tuttua,mutta niissäkin kestää aika kauan.
Guest Jake77 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Ja kun otsikko on käytännön esimerkkejä vakiboxilla niin saako udella z-mo:n ja r:n käytännön esimerkkejä,eli millä kokoonpanolla ja minkä verran?
Soppa Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 En nyt tietenkään löytänyt sellaista lehteä, jossa olisi ollut kunnollinen kansitesti, se taitaa olla eri arkistossa. Mutta virtaustulokset löytyy vaikka täältä AFR:n sivulta http://www.airflowresearch.com/chp_test.php Mutta löysin CHP:n joulukuulta 2007, jossa on penkitetty 383sta Patriotin 215 Super Street -kansilla ja tehoa saatiin 442hv. Vertailuksi dynotettiin kunnostetuilla vakiokansilla 384hv. Jutussa painotetaan, että vanhojen kansien kunnostus maksoi 900 taalaa, kun laittamalla vaivaiset 380 taalaa lisää olisi saanut alumiinikannet isommilla venttiileillä, pienemmillä palotiloilla ja huikeasti paremmilla kanavilla.
Guest Jake77 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Eikös se ollu niin että kaikki alut tulee venttiilien kanssa? Jouset silti pitää vaihtaa..no eihän se niin iso kulu ole tietenkään...Noi edelit kyllä vähän viehättäis jos ne alta tonnin ois venoineen..Niistä olis kiva jotain spexiä saada.Mutta 150e on vielä vähemmän jos kairaa ite... .On tää vaikeeta,sen takia topicin nimi onkin KÄYTÄNNÖN esimerkkejä.olishan se siistiä kun ois sitten kaikki koneen osat poikkitukia myöten edeliä... Tiä vaikka mainokseen pääsis..
Soppa Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Eikös se ollu niin että kaikki alut tulee venttiilien kanssa? Jouset silti pitää vaihtaa..no eihän se niin iso kulu ole tietenkään...Noi edelit kyllä vähän viehättäis jos ne alta tonnin ois venoineen..Niistä olis kiva jotain spexiä saada.Mutta 150e on vielä vähemmän jos kairaa ite... .On tää vaikeeta,sen takia topicin nimi onkin KÄYTÄNNÖN esimerkkejä.Oilishan se siistiä kun ois sitten kaikki koneen osat poikkitukia myöten edeliä... Tiä vaikka mainokseen pääsis.. Saa noita aluja ihan barenakin, eli ilman mitään. Varustelu pitäs kyllä olla aina erikseen ilmotettu. Mutta Edelit on varmasti peruslaadukkaat kannet ja itekki oisin varmasti semmoset valinnu budjettikoneeseen.
Z-mo Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Ja kun otsikko on käytännön esimerkkejä vakiboxilla niin saako udella z-mo:n ja r:n käytännön esimerkkejä,eli millä kokoonpanolla ja minkä verran? Lähinnä pyrin kommentoimaan tuohon kustannuspuoleen. Taannoin kun mun rautakannet käväisi koneistamolla tasotettavina, niin jo se oli sen hintasta että ei mitään järkeä kun vrt. uusien alukansien hintaan.
repa Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Ja kun otsikko on käytännön esimerkkejä vakiboxilla niin saako udella z-mo:n ja r:n käytännön esimerkkejä,eli millä kokoonpanolla ja minkä verran? TÄ?
Guest Jake77 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Lähinnä pyrin kommentoimaan tuohon kustannuspuoleen. Taannoin kun mun rautakannet käväisi koneistamolla tasotettavina, niin jo se oli sen hintasta että ei mitään järkeä kun vrt. uusien alukansien hintaan. Uudet alukannetko saa 150 eurolla? Sen verran on pelkän laskun hinta.
balez Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Lähinnä pyrin kommentoimaan tuohon kustannuspuoleen. Taannoin kun mun rautakannet käväisi koneistamolla tasotettavina, niin jo se oli sen hintasta että ei mitään järkeä kun vrt. uusien alukansien hintaan. ja sitten kun on niin apina kuin minä niin panee ne alukannetkin vielä koneistukseen mutta ne ei ainakaan ahdista nyt
Guest Jake77 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 No myykö balez niitä paloja erikseen ilman niitä muita rojuja?
balez Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 No myykö balez niitä paloja erikseen ilman niitä muita rojuja? ei... balsa vaihtaa vaan kärsän omaan koneeseen ja ajaa ovet kaikilta ens kesänä sitten jos ei näin käy niin sitten vaihdetaan autoa tai imusarjaa
Guest Jake77 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Ok.Onneks niitä partsilla riittää.. Jotenkin tekis mieli ottaa siihen kaveriks ne spl:n runnerit,saa ainakin sen kuvan että ovat todella ajateltu,ei vaan lyöty linjalle.
Guest Jake77 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 TÄ? Niin siis mikä on kokoonpano ja mitkä on tehot,vakioboxilla? Tässä on tarkotus metsästää 300 ylittäjiä ilman ahdinta tai viriboxia.Ja niistä kokoonpanoista kokemuksia.
balez Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Niin siis mikä on kokoonpano ja mitkä on tehot,vakioboxilla? Tässä on tarkotus metsästää 300 ylittäjiä ilman ahdinta tai viriboxia.Ja niistä kokoonpanoista kokemuksia. mä veikkaan, että jäsen r ja z-mo on huonoja tähän vastaamaan.. molemmat harrastaa aivan eri moottoria kuin tpi
repa Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Niin siis mikä on kokoonpano ja mitkä on tehot,vakioboxilla? Tässä on tarkotus metsästää 300 ylittäjiä ilman ahdinta tai viriboxia.Ja niistä kokoonpanoista kokemuksia. Aijaa, mä luin vaan noita tekstejä enkä otsikkoa. Eihän niissä mitään vakioboksista ole puhuttu pitkään aikaan. Minä vaan korjasin ton ohjuri/ohjurinkumi asian pois sotkemasta. Mulla on ihan vakio ja 328 hv.
Guest Jake77 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Asia selvä . Mä en tähän koriin ala peruslohkoa vaihtelemaan,katotaan sitte 7,2:sen kanssa niitä isompia tehoja.. Tosiaan tästä omasta niitä pitäis saada,enkä epäile hetkeäkään etteikö niitä yli 300 keväällä ole,haluan vaan muittenkin kokemuksia aiheesta.
balez Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Asia selvä . Mä en tähän koriin ala peruslohkoa vaihtelemaan,katotaan sitte 7,2:sen kanssa niitä isompia tehoja.. Tosiaan tästä omasta niitä pitäis saada,enkä epäile hetkeäkään etteikö niitä yli 300 keväällä ole,haluan vaan muittenkin kokemuksia aiheesta. en mäkään epäilly.. enkä jäänyt kun 20 alle 300 tosin suoralla se on kulkenut vanhallakin pannulla ihan hyvin.. ja siinä oli 258hp.. ja nämä konetehoja.. tänä kesänä en päässyt vartille ollenkaan, enkä tolla kokoonpanolla varmaan ehdikkään, vaihdan nokan vielä ensin rajumpaan ja sitten meen särkee perän tai laatikon viivalle ainiin.. vakioboksilla
Guest Jake77 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2009 My man.. Enempää en rupee pumppaamaan muitten kokemuksia,topicci on ollu esillä jo riittävän kauan.Monessa muussakin asiassa parempi ite kokeilla,ja mahdollisten virheitten kauttahan oppii. Vaikka niitä ei nyt tulekkaan.Yksittäisistä osista tuo oli kumma että kukaan ei apexiin reagoinu mitenkään..Anyway,keväällä sitten käyriä. Jos joku ihmettelee minkä takia tuota apexia ylistän,niin se on ainoa filtteri jolla on suurinpiirtein nollavastus,eikä öljyä rikkomassa maffia.(kuumalankamittari)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään