hlappis Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2012 tuossa hallissa sattui suht paha tulipalo missä camaro ja muutama muu harrasteromuni makaa. sähkötaulusta palo alkanu ja toimisto osa paloi käyttökelvottomaksi ja hallin puoli säilyi savu haittoja lukuun ottamatta ehjänä. tosin lämmitystä ja sähköjä koitetaa saaha jotenkin toimimaan tällä hetkellä,mutta jonkinlainen tauko nyt tuli harrastamiselle ja kesäkin pukkaa tulemaan. mutta ei tuossa camarossa enää paljoa hommaa ole onneksi .
pecu_83 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Maaliskuuta, 2012 Huhhuh! Onneksi ei pahemmin käyny. Paska homma silti...
hlappis Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2012 back in black,vai mite se oli. eli tuon kuitupellin maalasin mattamustaksi..tai lähinnä puol himmee siitä tuli
hlappis Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2012 myös tuota alaetupuskuria fidlailin kasaan ku se oli kolmessa osassa palasina. kuidulla tuon ois joku osaava korjannu mutta en osaa kuiduttaa. hionta,kittaus ja maalaus vielä ni tulee ihan käypänen.
hlappis Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2012 konepellin sovitusta. suht nätisti käy.
hlappis Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Maaliskuuta, 2012 jäähdytyksen parannusta.
fbird Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2012 Kantsii rakennella "tuulitunneli" Saa paremmin imua koko syylärin alueelle.. Itse jouduin myös rakenteleen, muutoin ei jäähdytys riittänyt..
hlappis Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2012 n.200e maksoi korkin kanssa syyläri tradepartsilta,tosin riippuu tinkimistaidosta toi hinta. ja minusta mulla oli jossain se vakio muovinen tunneli tuohon syyläriin,pitää etsiä se ja kahtoo käviskö se tuohon. kertokaahan mielipide,eli ilman vaijereita vai vaijereilla noi sokat? keskimmäinen on "feikki"sokka,eli siitä pystyy nostaa tuon konepellin koska ilman sitä on aika hankala saaha näppejä väliin. ja tuohon keskimmäiseen koitin myös vaijeria mutta se näytti oikeesti hirveälle.
hlappis Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2012 tuossa vaijereilla.
z 28 jari Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2012 Jättäsin ite vaijerit pois. Komppaan.
hlappis Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 en laita noita vaijereita,on ne rumat. jäähdyttimen laitoin jo paikalleen ja nesteetkin on jo sisässä sekä ilmattu. n.90-93Celsiusta koneen lämmöt tuolla hallissa paikallaan tyhjäkäynnillä. vanhalla oli n.100Celsiuksen hujakoilla,tosin ei ne noussu eikä laskenu vanhalla syylärillä vaikka anto koneelle huutia. ja en tiiä tuon vanhan orkkis mittarin tarkkuudestakaan keulasta maalasin maskin reunat mustaksi myös. nyt on valmis toi keula,sopivan synkkä omaan makuun.
hlappis Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2012 siellä se lepää.
hlappis Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 alaetupuskurin maalasin ja laitoin paikalleen. suht lähelle tuo maalin sävy osui korinn verrattuna. tuossa KUVA: https://lh3.googleusercontent.com/-bsPJyF9jjE4/T3d1rjpBqRI/AAAAAAAACBw/eYLUPCNvwlE/s912/camala%2520013.JPG ei se tuon enempää onneksi mistään näy. keulan madallustakin tuossa aloittelin KUVA: https://lh6.googleusercontent.com/-AKdMRaLYrDI/T3d3TtdsiQI/AAAAAAAACCU/s-TQvzZWBdQ/s912/camala%2520018.JPG ja siellähän oli hianot säädettävät konin iskarit edessä KUVA: https://lh4.googleusercontent.com/-eIwM7tfVeVE/T3d1o7bZt2I/AAAAAAAACBo/79I75q_d9Lg/s640/camala%2520008.JPG jousiakin joku on jo rälläköiny,voi olla että tähän on joku laittanu isolohkon jouset jämäkkyyttä hakien ja sipassu kiekan pois jotta keula ei olisi sitten ihan taivaissa. mutta nyt keula on keventynyt entisestään n.40-60kg ni jos noista kierroksen leikkasis pois ni katsoo paljon madaltuu.
hlappis Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 nyt on keula sopivan matala. tosin ehkä se sentin voi vielä lyyhistyä.
Z-mo Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 On kyllä asiallista näköä tässä vehkeessä.
hlappis Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 tuossa muutama ulkokuva,elkää säikähtäkö moppea 1: https://lh6.googleusercontent.com/-4rOVZ-74dVg/T3iRllZzqjI/AAAAAAAACDg/wxd9QZ-5jHY/s912/camala%2520064.JPG 2: https://lh4.googleusercontent.com/-lpp63I2GDy8/T3iRvAhjAgI/AAAAAAAACDs/IHZX8TzwGOM/s912/camala%2520059.JPG
GTATL Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 tuossa muutama ulkokuva,elkää säikähtäkö moppea 1: https://lh6.googleusercontent.com/-4rOVZ-74dVg/T3iRllZzqjI/AAAAAAAACDg/wxd9QZ-5jHY/s912/camala%2520064.JPG 2: https://lh4.googleusercontent.com/-lpp63I2GDy8/T3iRvAhjAgI/AAAAAAAACDs/IHZX8TzwGOM/s912/camala%2520059.JPG Hyvin sopii noi vanteet onneksi ei ollut vieressa bimmea tai mersua niin linkit olis jo poistettu
hlappis Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2012 Hyvin sopii noi vanteet onneksi ei ollut vieressa bimmea tai mersua niin linkit olis jo poistettu valssit tuosta camarosta saattaa tulla myyntiin mikäli ne uudet saapuu.
Spertsa Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2012 Kylläpä vaan näyttääkin hyvältä.
hlappis Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2012 camaro talliin odottelemaan parempia kelejä
hlappis Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2012 osia odotellessa tein nopean kiillotuksen ja vahauksen camaroon. kiilto on hyvä mutta kaikkia pyörteitä en onnistunu saamaan pois etulokaria: 1: https://lh3.googleusercontent.com/--cbQ_1HL0Vg/T31UQoOnxwI/AAAAAAAACFU/XbMawD0UE34/s912/camala%2520002.JPG 2: https://lh6.googleusercontent.com/-rOAYxBHt4Gs/T31UWt92wCI/AAAAAAAACFc/6voqd9z-acY/s912/camala%2520004.JPG takalokareissa pahimmat pyörteet https://lh4.googleusercontent.com/-ABd5C9moQuM/T31UcprIBCI/AAAAAAAACFY/rjF3p943WRg/s640/camala%2520017.JPG tällä hinkkasin ensin http://www.meguiars.com/content/global/product/3657_lg.jpg ja sen jälkeen hellästi Fareclaa koneella hieroen ja tämän jälkeen tätä: http://www.meguiars.com/content/global/product/2713_lg.jpg ja kiillotuksen jälkeen tämmöistä vahaa: http://www.meguiars.com/content/global/product/2743_lg.jpg vahan annoin kuivua n.5-6tuntia ennen pois pyyhintää.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään