Jump to content

camaro-75


hlappis

Recommended Posts

Kirjoitettu

tuossa hallissa sattui suht paha tulipalo missä camaro ja muutama muu harrasteromuni makaa.

sähkötaulusta palo alkanu ja toimisto osa paloi käyttökelvottomaksi ja hallin puoli säilyi savu haittoja lukuun ottamatta ehjänä.

tosin lämmitystä ja sähköjä koitetaa saaha jotenkin toimimaan tällä hetkellä,mutta jonkinlainen tauko nyt tuli harrastamiselle  :P ja kesäkin pukkaa tulemaan.

mutta ei tuossa camarossa enää paljoa hommaa ole onneksi :) .

 

opopopp.JPG}

  • Replies 304
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • hlappis

    147

  • Z-mo

    13

  • HFB

    10

  • jpe

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

back in black,vai mite se oli.

eli tuon kuitupellin maalasin mattamustaksi..tai lähinnä puol himmee siitä tuli  :P

 

challenstein_212.JPG}

Kirjoitettu

myös tuota alaetupuskuria fidlailin kasaan ku se oli kolmessa osassa palasina.

kuidulla tuon ois joku osaava korjannu mutta en osaa kuiduttaa.

hionta,kittaus ja maalaus vielä ni tulee ihan käypänen.

12121212.JPG}

Kirjoitettu

Kantsii rakennella "tuulitunneli"  Saa paremmin imua koko syylärin alueelle.. Itse jouduin myös rakenteleen, muutoin ei jäähdytys riittänyt..

Kirjoitettu

n.200e maksoi korkin kanssa syyläri tradepartsilta,tosin riippuu tinkimistaidosta toi hinta.

ja minusta mulla oli jossain se vakio muovinen tunneli tuohon syyläriin,pitää etsiä se ja kahtoo käviskö se tuohon.

kertokaahan mielipide,eli ilman vaijereita vai vaijereilla noi sokat?

keskimmäinen on "feikki"sokka,eli siitä pystyy nostaa tuon konepellin koska ilman sitä on aika hankala saaha näppejä väliin.

ja tuohon keskimmäiseen koitin myös vaijeria mutta se näytti oikeesti hirveälle.

 

konepelti_033.jpg}

Kirjoitettu

en laita noita vaijereita,on ne rumat.

jäähdyttimen laitoin jo paikalleen ja nesteetkin on jo sisässä sekä ilmattu.

n.90-93Celsiusta koneen lämmöt tuolla hallissa paikallaan tyhjäkäynnillä.

vanhalla oli n.100Celsiuksen hujakoilla,tosin ei ne noussu eikä laskenu vanhalla syylärillä vaikka anto koneelle huutia.

ja en tiiä tuon vanhan orkkis mittarin tarkkuudestakaan  ::)

keulasta maalasin maskin reunat mustaksi myös.

nyt on valmis toi keula,sopivan synkkä omaan makuun.

camala_023opopo.JPG}

Kirjoitettu

alaetupuskurin maalasin ja laitoin paikalleen.

suht lähelle tuo maalin sävy osui korinn verrattuna.

tuossa KUVA: https://lh3.googleusercontent.com/-bsPJyF9jjE4/T3d1rjpBqRI/AAAAAAAACBw/eYLUPCNvwlE/s912/camala%2520013.JPG

ei se tuon enempää onneksi mistään näy.

 

keulan madallustakin tuossa aloittelin

KUVA: https://lh6.googleusercontent.com/-AKdMRaLYrDI/T3d3TtdsiQI/AAAAAAAACCU/s-TQvzZWBdQ/s912/camala%2520018.JPG

 

ja siellähän oli hianot säädettävät konin iskarit edessä

KUVA: https://lh4.googleusercontent.com/-eIwM7tfVeVE/T3d1o7bZt2I/AAAAAAAACBo/79I75q_d9Lg/s640/camala%2520008.JPG

 

jousiakin joku on jo rälläköiny,voi olla että tähän on joku laittanu isolohkon jouset jämäkkyyttä hakien ja sipassu kiekan pois jotta keula ei olisi sitten ihan taivaissa.

mutta nyt keula on keventynyt entisestään n.40-60kg ni jos noista kierroksen leikkasis pois ni katsoo paljon madaltuu.

Kirjoitettu

nyt on keula sopivan matala.

tosin ehkä se sentin voi vielä lyyhistyä.

aoaoaoaooaoaaaoa.JPG}

Kirjoitettu

Hyvin sopii noi vanteet m/ onneksi ei ollut vieressa bimmea tai mersua niin linkit olis jo poistettu ;D

valssit tuosta camarosta saattaa tulla myyntiin mikäli ne uudet saapuu.

;)

Kirjoitettu

camaro talliin odottelemaan parempia kelejä  \m/

dwdwdwdwd.JPG}

Kirjoitettu

osia odotellessa tein nopean kiillotuksen ja vahauksen camaroon.

kiilto on hyvä mutta kaikkia pyörteitä en onnistunu saamaan pois  :-\

etulokaria:

1: https://lh3.googleusercontent.com/--cbQ_1HL0Vg/T31UQoOnxwI/AAAAAAAACFU/XbMawD0UE34/s912/camala%2520002.JPG

2: https://lh6.googleusercontent.com/-rOAYxBHt4Gs/T31UWt92wCI/AAAAAAAACFc/6voqd9z-acY/s912/camala%2520004.JPG

 

takalokareissa pahimmat pyörteet

https://lh4.googleusercontent.com/-ABd5C9moQuM/T31UcprIBCI/AAAAAAAACFY/rjF3p943WRg/s640/camala%2520017.JPG

 

tällä hinkkasin ensin http://www.meguiars.com/content/global/product/3657_lg.jpg ja sen jälkeen hellästi Fareclaa koneella hieroen ja tämän jälkeen tätä: http://www.meguiars.com/content/global/product/2713_lg.jpg

ja kiillotuksen jälkeen tämmöistä vahaa: http://www.meguiars.com/content/global/product/2743_lg.jpg

vahan annoin kuivua n.5-6tuntia ennen pois pyyhintää.

 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...