mikke Posted March 8, 2021 Share Posted March 8, 2021 no sehän nyt koettelee motorsportti harrastajaa kaikin keinoin. noi paripyörät on kyl rouheet Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted March 10, 2021 Author Share Posted March 10, 2021 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted March 10, 2021 Author Share Posted March 10, 2021 8.3.2021 klo 23.00, mikke kirjoitti: no sehän nyt koettelee motorsportti harrastajaa kaikin keinoin. noi paripyörät on kyl rouheet No ei se nyt niin koettele. Pikku lipsahdus omasta yliyrittämisestä ja auto on luultavasti ihan kunnossa lukuunottamatta pieniä kosmeettisia haittoja. Täytyy venakopat varmaan ottaa auki ja kurkata mikä siellä on tilanne, kun olin kuulevinani koneesta vähän ylimääräisiä ääniä välillä. Eipä tuolla ole edellisen rempan jäljiltä tehtykään pitkään aikaan muuta kuin annettu kenkää melko huolettomasti 😁 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted March 27, 2021 Author Share Posted March 27, 2021 Sain keulan parsittua sen verran kasaan että Camaro pääsi vielä uudelleen jäillekin. Siitäkin varmaan pari videon pätkää laitan jossain vaiheessa kun ehdin. Auto pelasi muuten hyvin mutta se hihnan linjaus on nyt tehtävä. Sillä välin jos haluatte niin käykää äänestämässä Camaroa Deboss Garage Internetional Car Showssa: https://debossgarage.com/ics2021/entry/1616019790-1975-chevrolet-camaro-454 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted July 21, 2021 Author Share Posted July 21, 2021 Vähän kesti (4kk) editoida, mutta tossa on viimeiseltä jäärata viikonlopulta vielä Camaron kiusaamista. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted July 21, 2021 Author Share Posted July 21, 2021 (edited) Jääradan jälkeen vaihdoin isomman ja ehjemmän syylärin tilalle. Väkertelin uuden splitterin. Ja laskin takasiiven alas. Kerhon ratapäivillä oli ihan jees meininki, mutta pilasin renkaani heti tokalla nopealla stintillä kun meni vasen etunen tarun jarrussa lukkoon. Ensiksi vein meidän isää pari kierrosta melko maltillista vauhtia ja sitten kävin yksin rykäsemässä yhden nopean. Siellä meni sitten yksi Vette seinille ja sitä siivottiin niin kauan, että tuli vähän yli-yritettyä tehdä nopea kierros kun sen jälkeen pääsin ekana radalle, että varmasti ehdin ajaa edes sen toisen nopean ennenkuin taas pian käy jotain. Sitten ajelinkin loppupäivän siviilirenkailla ja kyyditsin omia likkoja ja muita. Kivaa oli ja auto toimi. Päivän ensimmäinen nopea kierros jäi myös päivän nopeimmaksi. Edited July 21, 2021 by pecu_83 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted June 16, 2022 Author Share Posted June 16, 2022 Kevät tuli lumi suli ja Camaro pääsi laitumille kirmaamaan. Daytona Circuitille: Ja Ahvenistolle: 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted February 5 Author Share Posted February 5 Jahas. Vuonna 2023 Camaroa käytettiin kutakuinkin tämän verran: Ei ollut siis ajossa lainkaan kun ei oikein ollut varaa ajella ja oli muita harrastuksia. Kerran siirsin säilytyspaikassa pilttuusta toiseen ja startti hajosi. Vaihdoin käyttämättömän startin ja jätin auton taas uinumaan. Tänä talvena tuosta toisesta hupikoheltimesta hajosi vaihdelaatikko jääradalla pari viikkoa sitten heti kolmannella kierroksella piikkirenkailla. Nyt oli tarkoitus sitten Camaro elvyttää jääradalle ettei jäisi jääratailut niin vähiin kun kausikin on niin lyhyt. Tänään menin säilytyspaikan tallille tarkoituksena laittaa käyntiin ja katsoa pitääkö laitella jotain kuntoon ennen ratailuja. Oli akku vähän huonona niin ei jaksanut kunnolla pyörittää ja kone potkaisi vähän takaisinpäin kun on kiinteä ennakko niin taas hajosi startti. Sillä edellisellä pääsi 7 vuotta, tällä uudella 7 käynnistystä 🤦♂️ 2 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BB Posted February 6 Share Posted February 6 Oliko startin takakiinnike käytössä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted February 8 Author Share Posted February 8 (edited) Ei mulla ole ikinä ollut. En arvannut että noinkin voisi käydä. Noita Kiina ohut paska valu startteja on kuulemma räjähdellyt muillakin. Nyt ostin sinne samanlaisen tehostartin mikä siellä menestyksekkäästi aiemmin palveli. Jossain vaiheessa tekisi mieli siirtyä ruiskuun ja sitä kautta helpompaan käynnistymiseen mutta sitä ennen ajattelin laittaa sytytysvirran erikseen katkaisijan taakse ja laittaa sytytysvirran päälle vasta kun moottori jo pyörii. Edited February 8 by pecu_83 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted February 8 Share Posted February 8 Miksi ihmeessä tässä on kiinteä ennakko? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BB Posted February 9 Share Posted February 9 Vaikuttaa se takakiinnike juuri tuohon päädyn/pulttien kestoon positiivisesti. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmc63 Posted February 10 Share Posted February 10 9.2.2024 klo 17.01, BB kirjoitti: Vaikuttaa se takakiinnike juuri tuohon päädyn/pulttien kestoon positiivisesti. Juu kokemusta on😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted February 12 Author Share Posted February 12 Uusi parempi startti vaikutti positiivisesti: 5 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pecu_83 Posted February 12 Author Share Posted February 12 31.1.2016 klo 13.16, pecu_83 kirjoitti: Kiitos! Ihan hyvin on kyllä mekkalaa Ei ollu mitään tekniikkaa kun ostin auton. Pelkät akselit ja rutattu mätä kori. 5 sivua taaksepäin oli juttua noitten pakosarjojen teosta. Ne on Hedman Heddersin shortyt mihin ite piirsin ja poltatin paksummat laipat oikean mallisilla reijillä ja neliöputkesta tein sovitepalat neliöreijistä pyöreisiin primääreihin. Koneeseen tein kiinteän jakajan, kun isot pojat kerto että noiden vakio HEI-jakajien ennakko vaeltaa isoilla kierroksilla vaikka kuinka säätäs jousta ja limppua. Nyt siihen laitettiin 34 astetta ennakkoo niin pitäs ainakin päästä testaan ja sääteleen turvallisesti. Tänään olis tarkoitus liimata tuulilasi paikalleen. 8.2.2024 klo 16.40, Tommi kirjoitti: Miksi ihmeessä tässä on kiinteä ennakko? Noin mulle joskus aikanaan ohjeistettiin. Hyvin Se on tähän asti toiminut ja hyvin se taas tuolla startilla toimii. Tuossa ei ole edes paikkaa takakiinnikkeelle. Haaveissa on kyllä joskus ruiskuttaa tuo niin sitten hän tuokaan ei olisi ongelma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now