Jump to content

Chevrolet Camaro -75 454 + T-56


Recommended Posts

Kirjoitettu

Nyt on käyty peanuttien kanssa penkissä. Penkki vahvisti persdynon tuntemukset. Huipputeho tippui pikkuisen, mutta vääntö parani.

 

4500 rpm asti peanutit ovat tehokkaammat ja vasta 5300 jälkeen pro compit alkoi ottaa selkeämmin eroa. Tämä siis viilattuina. Surratut peanutit olivat 5300rpm asti tehokkaammat kuin pro compit suoraan paketista.

 

Kaikki vedot ajettu samassa dynossa, joten ovat hyvin vertailukelpoisia keskenään.

 

Peanut portattu vs Pro Comp portattu:

 

VSZgj3T5PltQmY-PBIhs5DZGUoNkuhiXnRRvn1vSeapt9Mmkc6okS2u1mCXRDH_X25GfxT-GY8JwJ-YKozC1J5gjJ9HFdNxWJUYcJwJYpI9C1oqHi6MYo6gY3wxrwMBrNBw6GPStY1A=w1284-h938-no

 

Eli kyllä noilla peanuteillakin kerkiää ihan hyvin. Näiden vetojen välissä koneessa ei ole kansien lisäksi mikään muu muuttunut kuin, että peanuttien kanssa oli myös toiset äänenvaimentajat putkissa.

 

Tuossa vielä vertailu

 

Peanut portattu vs Pro Comp porttaamaton:

 

Z8RhYV-mkcdYxM29z84YndCrMH-nh6oOMhAV4uEeKXN1gmbsvwZlsLCrErWU-FqwHx42EZdzzR3zMp81coXB29DI677eKrnRXX00Kw7SHOrhlG9FYsg1HyzHWgWIKBroFBS1lXLPzSM=w1279-h938-no

 

Eli kierroskonetta näillä kansilla ei rakenneta, mutta tosi makiasti vetävän vääntömoottorin saa kylläkin tehtyä. Varsinkin jos muu moottori ei ole mikään kauhian raju, niin ei nämä pörrättynä kauheasti rajoita menoa.

 

 

Kirjoitettu

Mulla oli joskus 396 noilla peanuteilla ja asiallinen moottori oli ei siinä varmaan huipputehoa hirveästi ollut mutta vetoalue oli laaja,mielestäni aliarvostettu kansi katukäyttöön.

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Valmistautumista talveen:

 

2UeXlmZgfB1nOgi251Nx7O2Kcr-mocPIrzVWdiqNm2elD4nOTaUSi3ViD9IIQ1g740MOJZzWgxhZZO9Kh39AJzGyIKh2oa6EO0ysjjjlM4WF2OWYuRLfU5n8gvdHq-Z85fmZnEuOAEo=w1671-h938-no

 

6cM6QlUG9uOS3t65R-tLN10llmRKr_8Hwu9VwDXZDZUJXjYIrvCaWAvMA3VnKClyspuP-4iT4BkvHOBP4KTynmVeIQJIGAPV0zD85mMUZGXZclBPomVf4TuVA2260Q2DtSc6-mZF38w=w527-h938-no

 

Olen aiemmin tehnyt "perinteisiä" pulttirenkaita M6 ja M8 pulteilla ja muttereilla, mutta nyt halusin kokeilla ruuveja. Ruuvien kannan alla on tuulilasin tiivistemassaa, oli tarkoitus laittaa tuulilasiliimaa, mutta ostin vahingossa väärän tuubin  :( Teen seuraavat kaksi rengasta sitten sillä tuulilasiliimalla ja vähän lyhyemmillä ruuveilla, niin ei tule niin suurta momenttia. Parempi lähtökohta olisi renkaat joissa olisi enemmän pintaa, mutta nyt ei ollut vara uhrata uusia kumeja tähän tarkoitukseen. Renkaan sisäpuolelle tulee vielä muutama kerros vesieristemassaa, yrityksenä saada rengast toimimaan tubelessina. Jos se kuitenkin falskaa, niin vesieriste toimii kuitenkin sitten sisäkumin suojana ruuvin kantoja vastaan.

  • 2 months later...
Kirjoitettu

Long time no update.

 

Ollu vähän motivaatiopulaa ja kaikennäköistä perhe-elämää ja vaimomatskua, mutta nyt kun järvet on jo 15cm jäässä, niin vihdoin innostus puraisi taas.

 

Aloin valmistamaan kunnon perseen revitintä että saan murikan vähän iisimmin vaihdettua:

 

CMB19Mz7Ba64HyzEombj9CPmGcbPttWoXRDZhnj9L0D7Rs8COFYaTLBT1g5lksiQ7AVakehy7d1x-m00mLXu9a1gSJtxUL7wRYORVpE5aqOHZLHYBwcl87Oq_01QK6NdNEe-DHPpr28=w1885-h1058-no

 

Qy3exH21i9UsntoRGd3J9rWm5AFJjhYs2tgNb7d5FZAWQUDexjaIMUvTPFnMs6Z3bowHijjeoO_7uIZQSUUA4zl3-9NFGQwPIMImdMGlW0b1-uri-2BCYYI56M2aLe1PulC5Djue05U=w1885-h1058-no

 

Mittakellolla yritin katsoa etten revitä liikaa:

 

2NpPJp_rLVZAg4Fvz-Bt5XECDupHwgUJUusXUHhMa_x_uMz2I1_kuUf1f9CYroetLwanaCeMa5-q0723UtSe06PlkWQDPUgMq-d9lM9RQWxrAaP5nT6J-srkJj0kLO6wyxoN9q_rgBM=w1885-h1058-no

 

Ei ollut mittakellossa riittävää vartta, että olisin saanut suoraan casen reunasta toiseen mitattua, vaan jouduin mittaamaan työkalusta itsestään niin ei se vielä sillä 0,5mm ollut valmis irtoamaan, joten vedin käsituntumalla vähän lisää revitystä, niin silloin lähti nätisti kun vähän sorkalla auttoi  m/

 

k-JwY4rcn32D0C9pJ1N6tdfNNl9WtFX_awweIg0R4nFrytKRp8UEYLozyfh-JFKEhrZcXKRmnMuNVBicybVSav26xispk5ExYMryXHKfP8Vl9CCbMXHs3FWtg947xwH2Qbm9BQyAX-o=w1885-h1058-no

 

Seuraavaksi poskilaakereiden irroitus ja ehjää lukkoa kehiin  \m/

Kirjoitettu

On muuten rajun näköiset noi piikkikumit! Voisi sanoa että Brutal! Oikee asenne!

Kirjoitettu

Lainasin kaverilta länget, niin sain perän poskilaakerit ehjänä irti. tarkoitus on tehdä näistä shimmauslaakerit.

 

xh5qZUZ6WOQ4fpwQOd-vuvvOr9oXBwTogduuSb9tU6QCMsY5nyt9qKjKuRrv5GBEb3T9KrA6PbwExvrvxeahiO77VST01UlDnpRFivTuAdmtClwjR6Kgiv8FVXatP3wPK7IFQ4_5I1E=w1885-h1058-no

 

K_R2rI5qM8Ip0_3dGqq-sb-00hSYaoVi_uVz-rUZEbAS60h32_GtlZYjMcvEypW0xLEWITQDqUJOwE7Z4f3ObbtRlQLsKQXDbSSCYNC9FSrERFxrd9luJMOu6DSUuA1tIVd8EU8xM6g=w1885-h1058-no

Kirjoitettu

Asia meininki sulla. Se mitä ei löydy, se rakennetaan ja homma toimii. Ja noi piikkirenkaat on todella karut \m/

Kirjoitettu

Jääratavanteet tuli putsattua, käännettyä (ettei ota jarrusatulaan kiinni) ja maalattua.

 

xUq2sN4fvER_-m0DolL0eGJ-jTvgZELi4Rh89p92KholTehBItuiEc9hYbYW7Wzydyymf3cXlH1lYUnJoCM6-TNeSA-pLBMI_OSOoGAI_MF8f_Ocdl6RlooJMq8C2O9Rxk8aDvUmu5k=w1885-h1058-no

 

tTUUcTkz3otl8O-zF8f8boGEeNLpgLOEWDE-xV4UNI3vjwuzIMNlKIikzWO6aiJ4074VhcUHwMDEBfNbg6KuTvIWpbiKqPY1u84i5adBxj-PIkV2mrIs2yHRVcpGAJGKE8kjZLBqHg0=w595-h1058-no

 

Kiinteä lukko tuli vaihdettua sentään vähän lipsuvaan.

 

i2Hk86ntnw3OV-yiWJjyx-olaom9C3DbF_LRtaBL1zG0i6g5RyRWo6lOUfQq9p1Vj44ErceGECHJ22urRYtr_oPjxAhE0DnyJjcG23UJwTESjSFeWlPRkHodjPcqNeLhUME7MS145qM=w1885-h1058-no

 

EmPWkudpVY5NMLZQNrqS536_MJV-5q2iNvYUw5L4BcXtAC3hfzGeMY6ZqeGhwx7_XeUhNfzZb-UzefR043v3YnxNt1zkP0JSyxT1wEsHeY_xurUW_9AZ7iGn5Zg6txa1adpD60zbsJ8=w1885-h1058-no

 

Hammaskosketus meni vanhoilla shimmeillä suoraan kohdalleen. Poskilaakereihin tuli ehkä hieman extra preloadia kun menivät pikkasen naheemmin paikoilleen kuin vanhoilla laakereilla joita käytin shimmaukseen. (tai tässä tapauksessa shimmauksen tarkastukseen)

Kirjoitettu

keleistä päätellen radallakin olis penkkaa mihin voi nojata tarpeen vaatiessa :W ku ei vaan lipsu lukko liikaa kemppikympin jälkeen ;D

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

keleistä päätellen radallakin olis penkkaa mihin voi nojata tarpeen vaatiessa :W ku ei vaan lipsu lukko liikaa kemppikympin jälkeen ;D

 

Kelit on semmoset ettei ole edes rataa vaikka onkin "hyvä" talvi ollut  :( Jään päällä on niin paljon lunta että siihen on noussut vesi väliin eikä sitä saa tolla velipojan Pajerolla tuupattua. Pitäs olla linko...

  • 1 month later...
Kirjoitettu

Pitkästä aikaa tätäkin.

 

Kaivoin motivaatiota ja niputin peräosaston loppuun.

 

f6hiU-lYCJI95hRZnNBHA72xI6tdY62ahdoN8dz8ccnkAt6bjQCHRPcj4egtwf-8zAxhwaxpYVr4A70DmvnyXglIrUv7g45Qv_YThYWC1m-DQVAzbVGeiwJh66oZB2ndqqF3TG3sGps=w1669-h937-no

 

Nyt onnistuu ratakamojen roudaaminen ilman kavereiden avustusta (ellei sitten kotiopäin tulla taas käyden jatkona  ;D)

 

_vARtsaVh24mDo9DS5JNYAJJLm-JmGgPBWsOxl8JT7l_8V1pA4vTFxq_MMTvpgQLsxJMtziN0QdA53tXAwV5tKb11jGhcJ-9TjuYV4yM_nUVlaKuduZY1ZTn05-VAx043asM7FuVaA0=w1669-h937-no

 

Rallivanteet tuli viimeisteltyä hippusella tuninkia ja kumit pyöräytettyä päälle.

 

G2WKFDBYs0S_TWbXv5N56nz4IVqjpo4kVLYEntfk5jCi6oNk2b7F0O2znutT_4SrxnmQtRE8QULL25A_gWwf58EK5lUybwNx8OZhtMwPxr32q9zEPhzuViysrsb2YZn4HEmDF-DVszM=w527-h937-no

 

Ja auto tuli ensimmäisen kerran omin voimin peruutettua tallista pihalle ihan vaan sen verran, että pääsi ottamaan kuvan ja sanomaan että näin on tapahtunut  :D

 

RjxRnbEh8G031yvjuZuMuZSF2UebOz8O4kVDRJFdzsZpFw_HtkRbX4mlU9iqEqmyHwMhIvRDyj3gy0FfkhWibb0f8lDOB7tZ6aQoT-Gx78kJac5aweVx2lNX8FQ70tF5QxS8hYle9zE=w1669-h937-no

 

Nyt sitten kesäkelejä odotellessa, kun jääradat jäi tältä talvelta väliin. Kerrankin on vehkeet nipussa hyvissä ajoin ennen ajokauden alkua  :)

  • 1 month later...
Kirjoitettu

Noniin.

 

Tän kesän renkaat tuli ja Camaro on nyt ollut pari viikkoa taas ajossa.  8)

 

XCdtGaO6ZBNLyhV30OFfpdsTIxVH3zAfYK71iuyXLjW-ZtknwpYfx4XQkzK6YAgORrIe31nFPqmKBCqVENH1IblrkIxFM2KYAM0fFlH55OwY_gP_-z6QeW_p81s7YRPJaW1Ct5EewgM=w1669-h937-no

 

jb0D6mv3Yt0758jTEhwKePBpyhUKnK2gzQiYoDQJHQyi-DbhiAit-Io8i8QQwLPd9FBqlVqXdSGoYcj0H2S9aZjjnltWfWx8LC8vheMENDGroDSRpqUzBt5X14PCjeVvWpGrY7DsenQ=w1669-h937-no

Kirjoitettu

Kunnon läskit alla  \m/. Mikäs rengas koko ?

 

295/50R16

  • 1 month later...
Kirjoitettu

Jees.

 

Camaro on ollut Huhtikuusta asti ajossa ja hyvin rokkaa.

 

Perjantaina illalla pidettiin kavereiden kesken oma kokoontumisajo.

 

4adVuWvyy46KLuoenB89yKEW11g6DyjhY1FotczO4XuyKY9RLfXoRxdqjN9lKsG5MLKll6SEw8aewHY05WIHQaaWSLPSgt9VktDLTvQbIgrS2AINpbWUgXuEJKZKbxRIFbzAPRridlY=w1669-h937-no

 

Siellä sain kuulla, että sunnuntaina on Vettepäivät Ahvenistolla. Lauantaina meillä oli kikypäivä ja pääsin vasta illalla kotiin, niin en ehtinyt vääntää slicksejä vanteille. Yöksi oli luvattu sadetta, joten rata tulisi olemaan aamusta muutenkin märkä, niin ei slicksittömyys haitannut. Päätin ottaa ratavanteet mukaan ja sutia niillä olleet viimekesän väliaikaiset kesäkumit loppuun ja vaihtaa sitten slicksit niille vanteille.

 

Vehkeet rokkas hienosti ja säilyi ehjänä. Haetaan sitä uutta kierrosennätystä sitten joku toinen päivä  :)

 

jCOq1gMtlpjvoD1XbNo2ujoYm_3i3mLoaXhNO_SviYEivoF5zPH5H2LnOoX2l9quRhYWBpK9OtfdXVccmv4zPQQ3h2c0sVdbZmeiSe34bzT3idjhTy-uegSEx54guo9AmmEy_xrmDkQ=w1669-h937-no

 

3_JRvtOw_2l4T7OfgXyEvMqPnNQTrQEyDQP3KkOKRVDp6XBeFSdb4MRLeXjPGvExX5QFRDEr_v3wCf4DV3ldtEdZP-09ijZ6uhw9DdWlUM_hMIncB6-16wEodCLRJW4r-zBvrpC0CcE=w1080-h720-no

 

Zb03h-g7hocu3lBAvHVQbn1vtBOJZOtYZLay0yEfjvD-lQB69YZMZLDrKEQFetiRPt0jtFb4BZDzg2-KgBflNJM4nEShxHZa0gQpcW-VayzVB65dcO7_tVcWPGtzYEhnvw_tmB_v6dI=w1080-h720-no

 

u15xDbBzDjVbYeUi0lT-gRwtmSYGYuFIpbE8y3rwnJT09LFP9-eGUUkYMci_b48OTVRRFqoy_IbI6NF5Iy-Adcw7Tx_4EnIVXb7JjSek7gFIbkzgx6nN7L4CgCJ0XmnsfIbho9ffGVE=w1080-h720-no

 

SK37nw1v8ULGfCCgY5WNvrGTcc2yAGgDi38DkdiZUYfj2QcZzGe1_fP2w9jiLHNYnlz0uNV32eEA5jEX3dNGS5-ArnKAMlTpptILzrP3VCA3vO2rfHw8wmWR250TTgFvAdEemzKT4A8=w1080-h720-no

 

lJgbV6PVPWoDdOOJW4EdGE7gzTGqgMQ6sw9A_r8KoJz8OB2ql-lPZdWCvECHsPLQCxlPNTGiEs1HeYUf0QNitwJkqBa9tFoi7p9V5Vd199jbXG8opTYrb2miskQHzA6UlRMlK3iKSNU=w1669-h937-no

 

WDZsrM_vsZpSzLUu-emcOFyAnObSB6NYn0uAcGG1PhTXPflv2Yg-ABNa_n8QcA1YJ1ZprxVycs9kTMUgxQIQIHCJ1Bp6F9v2uAfOTb9KT-ZAjYLhYMh8VNIu-z8FNcPIOvIWO6bhUCA=w1669-h937-no

 

Ei muuta kuin kamat kärryyn ja kotia kohti!  :)

 

evPeeexaKj75DrUUVt1cLISIMCBLFxuk6KbxiV5gqFy7P3XQJCtLokH0PkoTX-NQmTY3dCT6TCHOU00pHGLdOTzzjK9YU7OobPMb6-Yt5QxdWn5M1G4UThAabpd9n1APgZSmp2XKJAo=w1669-h937-no

 

Kirjoitettu

Editoin myös muutaman videon ratapäiviltä.

 

Ensiksi aamun ekalta setiltä märältä radalta Corvettejen ohittelua:

 

Sitten yksi nopeahko kierros melkein kuivalta radalta:

En päässyt enää päivän päätteeksi kuivalla radalla ajamaan puhdasta kierrosta.

 

Kierros sladitellen:

 

Ja vähän sladittelua lisää:

 

Harmi, ettei ollut ketään kuvaamassa videoo, olisi ollut mukava saada vähän materiaalia ulkokuvakulmastakin. Serkku otti yhden tuosta hevosenkengän lippupisteeltä.

Kirjoitettu

Vielä muutama kuva radalta Tero Niemistön kuvaamana:

 

WVXpdWFn3H1s12-FZW9OaSQqEyILsvAvfmq45h9wfUilGTkQJkCnCHlaey7UYmvHmMEFnfgD-GKjt-mA353HgFVD3Z2ODjNDLz-v8eGNTcymytdhf-RasnTvPpOSYfmoKWjeieyCxjc=w960-h360-no

 

UpjxiTE7hpLw3NqH1VyedQTjuNHWC6FrknO1mgr0W_WXJYDnPKAVDJDvD6CrEGLQj7a3dB3q-fUm1QSZLkR-L2Z_ZbZ5xVO48jVeHy0UIUStVm5vOvHMquBNxpzlVRLgcRDod7hWK7c=w960-h540-no

 

PyU8rfvwiHfoBjI2_am5xRSLK_B1uAcGa3ASScsEvOyiMljo6mCrXKw9_pzvUwMCNtEHkY2VgziBfjazp23h_linhGx5ptqZxBOBU4I_dIYq5GbmQQ7o23mX-WTVdQ6EkFelAkLL0vQ=w960-h360-no

 

_AaXkSCi4cgOmxh7PphGJQxaVh_mMCLoGKxR1m88iqJUf-o_IzuAjj0vGH4FdwRpq8aprIMFTKGMJgZ7l-dvnD_OOlWGSBcmhWhyTG9hxbhKt5V6enponK1TbCQ3qjYydywXT359poE=w960-h540-no

 

9LCxc3347WywoxGiNbi6Ox3umWhXDPg8OwZxWLJrTYuwyeVZVd2slI9qaN6MFKO-p1enuyvzFsP7ajBZYiPGkWyUlp_AY5a4Z3zMvfeOYHFOu2A1yWZpXAg-cpOufNBK9iuFrLNe82k=w960-h540-no

 

okq3ykK4x_4Z00-w-6m3W3VZ-XMh9jNheHXxyPcOLioCVj9Dps3wpLcjmTfJOvfTy0SDnIrA89suTLstc5SfmqSTSpolbfA5figyPaEAjOSMt54b4vOlqXfPLw1zL0O0HG4AK0y-hjc=w960-h540-no

 

2cjAF3SXvobVis64b7WVM8j7W-OBsL4A5nbDV2u5W-K6W5mz3l49eFRVwd2Ge5s9o1SigE8Av0_p4hQqgHFNZYoHb1eRf3bCGDCJ1YwHvL3TWGbX55KlxocvE7MmKfY1-DH6eFJJiE0=w960-h540-no

 

XPydvI32Fkv4wcQF41dTdNphYIEb3W5I3Kd40L8yHiwDY7FNQ3yirRUojPW9WZ3gOMjzIpwsk_vhDSPTi-xqTow7Vr32XxHTMunvqn5h9CBi7bmOhfMTGLH7i8xU3inEgUqokiUgSpA=w960-h540-no

 

 

  • 1 month later...
Kirjoitettu

Noniin. Aloitin kummeli-sponsoroinnin ja lätkin kaikki tarrat autoon, mitä osien mukana on ikinä tullut ja tein numerot kylkeen. Maanantaina menin ex-tempore Ahvenistolle pitämään ratapäivän kun siihen tarjoutui mahdollisuus.

 

iZtqFI2eX2rqVOsZM7FNhAs05orlS7i0TcYHyNDtjVRH1KteZdMPXI3JcqPuwV5MRKyFu69WeQNhePa6Stjji-W-9OTe6jGqie6q1QnB0tl5VLpHw5aizA7xP77SNmUtPu2xC46Z93E=w1669-h937-no

 

Tokalla setillä meni kytkinvaijeri poikki, mutta onneksi oli varavaijeri mukana:

 

LD39VgJpahSfQwsTTDC3X1yr7kApDrAonvPoavVGYW3bCJiH7RGvH7wFrVKbDplF4BnV7RmHpJqLlcOXgwOEeir4R632LhVPr-LdBMUny94eBLogsQcPe4UQXsXI50YvUJ6PFlEQOQk=w1600-h900-no

 

Neljännellä nopealla sain parannettua aikaani melkein sekunnin, joten päätin pakata kamat kun kaikki oli vielä ehjänä, vaikka ajoaikaa ja bensaa olisikin vielä ollut  ;D

 

Xx4aNxykxwdx9nq-I4THP6bBmApshT6RJqxT0bo9qDgLTrJhrJ9KUOhquOIwmleV7Q14jqU14_skMlSqavq6gb4ng-NckKlU2_mJI95BzV0e5wtsJUHz92mb5VSYx_OzMy60Z8vKHWk=w1669-h937-no

 

Unohdin vaan kuvata sen nopeimman kierroksen, niin tuossa on nopeimman kierroksen data yhdistettynä pari kymmenystä hitaamman kierroksen videoon:

 

 

Radalta menin suoraan anoppilaan, josta nappasin tyttäret mukaan ja kävin heidän kanssaan vielä Kipimeetissä, joka oli tällä kertaa Turengissa:

 

3fX85l9LVcR2JPfZWRSywiAVKw3wt5f5Dl9Q9_Q-w181betYmdlGpSl1fF2TG9Qdk3CL6J25iK3i41qLguQ42OSYYdIeKXe-Zc4XT-W2s8dMpb17T6YFXcayt5w_vT-xLf9G2r0WJB0=w1669-h937-no

 

Mahtava päivä kaikkiaan!  :)

Kirjoitettu

m/ m/

On toi kyllä hyvän näkönen yhdistelmä peräkärryn kanssa \m/

  • 1 month later...
Kirjoitettu

Täällä on tämä kesä lähinnä vaan ajettu  :)

 

Malmilla tuli käytyä Elokuun cruisingeissa:

 

DRU_5941.jpg?img=img2048

 

Tyttärien kanssa Forssassa:

 

_full.jpg

 

Historic Grand Racen harrasteparkissa ekaa kertaa omalla harrasteella (jälleen tytöt mukana):

 

48585858872_1adc55cada_h.jpg

 

Ja viime viikonloppuna Vesivehmaalla kiihtyämässä:

 

48624892577_6721e8a115_k.jpg

 

Tytöt auttoivat työntämään autoa line-upissa  :):

 

RnZ1GSGAg7i_YKx-XrZRDhEO6X_L9YPRuFJ2SbQofqAATgqoe334YDpJSogAYLEQTmD3lp56oYFAU0ZRLF6d6H3YSjvu3RxkFte9NQYmRZW7ytExhA-oYQb1zT1BR_IRNjsBCQOaSiM=w1579-h888-no

 

48618308893_f825e92a26_k.jpg

 

Omat lähdöt on videolla ajassa 4:24 jossa pääsin siiven kanssa 12,81, 28:02 joka oli päivän paras ajalla 12,56 / 184km/h, ja 47:32 meni aikaan 12,68:

 

 

60 jalkaset oli melko huonoja. Paras oli 2,12s. Jousitusta ja alustaa säätämällä vois päästä matalan 12, ehkä jopa korkean 11s. Kaikenkaikkiaan mukava päivä, hienoja autoja, hienoja pyöriä ja muutama tuttukin  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...