Spertsa Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2007 Oliko toi myynnissä nettiautossa pari-kolme kesää sitten? Olin silloin yhteydessä omistajaan. Vuosi sitten keväällä tuon hommasin ja oli muistaakseni jo sitä edellisenä kesänä myytävänä. Hämeenlinnassa oli.
Spertsa Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2007 Uus vetolevy tuli ja tässä näyttäisi olevan myös paino reunassa. Ensi viikolla asennushommiin. Tänään lähetään viikonlopuksi pk-seudulle viettämään viimeisiä lomapäiviä.
Spertsa Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2007 Vetolevy tuli vaihettua. Enää ei täristä. Vaihto onnistui siirtämällä vaihelaatikkoa hallitunkin päällä vähän taaksepäin.
Spertsa Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2007 Laturin vaihoin toissapäivänä. Ei se juhannuksena laitettu korjaussarja kovin pitkään auttanu. Alle 2000 kierroksen ei ladannu enää yhtään ja isommilla kierroksilla voltteja oli sitten liikaa.
F350 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2007 Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2007 Laturin vaihoin toissapäivänä. Ei se juhannuksena laitettu korjaussarja kovin pitkään auttanu. Alle 2000 kierroksen ei ladannu enää yhtään ja isommilla kierroksilla voltteja oli sitten liikaa. Laturin käämitys tärisee oikosulkuun ja korjaussarja ei auta siihen. Sähkökonekorjaamossa uusi käämitys tilalle, joka uunitetaan lakkauksen jälkeen, niin alkaa kestämään.
Spertsa Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2007 Tänään tuli viimeiset ajelut tälle kesää. Tekasin sitten talven varalle .
Spertsa Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 Myyntiesite löytyi Overdriven kautta. Täältä voi katella sisältöä.
Spertsa Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2007 Ja sitten vähän listaa että mitä olisi tarkoitus tehdä ennen kesää. -takapään jousitus ja puslat uusiksi ja samalla siistiä perää, pohjaa ja pensatankkia, eli rapaa, massaa ja ruostetta pois ja maalia pintaan -sub frame connectorit -alumiinipuslat apurungon ja korin väliin -takajarruihin kengät ja letkut -eteen jarrulevyt ja letkut ja maalata satulat -kattopalat pitäisi purkaa ja huoltaa ja säätää tiiviiksi ja laittaa uudet klipsit joilla pysyvät keskeltä paikoillaan -ovien tiivisteet -kuskin oven sarana -hattuhylly uusiksi ja uudet kaiuttimet siihen
Spertsa Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2007 Minäkin sain tänään pienen paketin. Ja jos joku ihmettelee että mitä nuo vasemmanpuoleisimmat on niin ne tulee kattopaloihin keskikiinnikkeitten kohalle. Heti kokeilin ja kyllä alkoivat palat istumaan tiukasti paikoillaan. Maalata nuo kyllä piti ettei kovin pistä silmään mustista listoista.
Spertsa Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Joulukuuta, 2007 Ja on tässä jo tullut jotain pientä autollekin tehtyä. Värkkäsin paremman hattuhyllyn repaleisen pahvin tilalle ja siihen "uuet" Jbl:n 6x9:t. Kuva on huono mutta eiköhän siitä tarpeeksi saa selvää.
Spertsa Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Sellainenkin operaatio tuli tehtyä viime viikolla joka olisi pitänyt kyllä tehdä jo ajat sitten. Eli säädin ja voitelin kattopalojen kiinnitysmekanismin. Olikin helpompaa kuin osasin kuvitellakaan. Nyt ei ole väljää kiinnityspisteiden kohdalla ollenkaan. Ohje säätämiseen. 1. Irrota kahva ja verhoilumuovi kattopalasta. 2. Löysää kiinnitysmekanismin ruuvit (2kpl/pää) niin että mekanismi liikkuu sormin. 3. Laita kattopala paikoilleen. 4. Vedä toista päätä kädellä alas ja sisäänpäin ja työnnä saman käden peukalolla mekanismia vastakkaiseen suuntaan. 5. Kiristä kiinnitysruuvit toisella kädellä. 6. Ja sama kattopalan toiselle päälle. Näin ainakin itse sain helpoiten palat istumaan kunnolla.
TransSami Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Sulla näkyi olevan työlistalla nuo sfc:t ja alupuslat. Mulla on samanlaisia suunnitelmia tuon oman laitoksen kanssa. Joko olet päättänyt mistä ne tilaat? Minä olen viime aikoina käynyt tuolla sivuilla kuolaamassa... www.pro-touringf-body.com/catalog.html Siellä on muutakin asiallisen näköista aiheeseen liittyvää...
set28 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Sulla näkyi olevan työlistalla nuo sfc:t ja alupuslat. Mulla on samanlaisia suunnitelmia tuon oman laitoksen kanssa. Joko olet päättänyt mistä ne tilaat? Minä olen viime aikoina käynyt tuolla sivuilla kuolaamassa... www.pro-touringf-body.com/catalog.html Siellä on muutakin asiallisen näköista aiheeseen liittyvää... Voin kertoa,et tuolta ne on tilattu ja meikäläisen tallissa tällähetkellä
TransSami Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 21. Joulukuuta, 2007 OK! Sieltä minäkin olen todennäköisesti omani hommaamassa. Hyvin nuo on ainakin ameriikan foorumeilla mennyt läpi ja firma taitaa toimia kohtuu hyvin. Ainakin kyselyihin vastataan asiallisesti ja nopesti...
Spertsa Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Joulukuuta, 2007 Juu, hyvin on hommat toiminu. Ei valittamista.
Spertsa Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Joulukuuta, 2007 Kasettimankka pääsi eläkkeelle.
Spertsa Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2008 Build sheet löytyi bensatankin päältä. Melko huonoon kuntoon oli menny, mutta kyllä siitä jotaki selvää sai. Perävälityksestä tuli nyt varmuus, se on 3,42.
Spertsa Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2008 Nyt olis takaa purettuna pensatankki, iskarit, kallistuksenvakain, jouset, kardaani ja taka-akseli. Se alustan putsailu jota suunnittelin taitaa jäädä nyt jonnekin tulevaisuuteen. Pohjassa on paikoin ruostetta, mutta reikiä ei ole ja ruostepaikatkin tuntuvat kovilta kun niitä koputtelee. Voisiko tuonne ruiskutella jotain ainetta joka hidastaisi ruosteen etenemistä. Nyt siellä on vanha ja paikoin lohkeillut massa. Seuraavaksi olis tarkotus käyttää perä, kardaani ja kallistuksenvakain hiekkapuhalluksessa. Mitä noista kannattaisi suojata ja saako noita kardaania ja vakainta edes puhaltaa? Entä jarrurummut? Ja jos joku tietää hyvän hiekkapuhalluspaikan Raahesta niin saa suositella. Saattaa olla että on vähän tyhmiä kysymyksiä, mutta ku ei näitten kans ole kovin paljoa tullu touhuttua niin parempi kysellä.
Nupa Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2008 Laita (älä RAAHEsta, vaan) POR15ta http://www.por15.com/ Tuo o hyvää kamaa, saa sponsseiltakin, hyllykamaa.
Spertsa Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2008 Joo, tuota on tarkotus laittaa sitten puhtaisiin osiin. Olen sillä jo ruosteisen vesipumpun ja rupellin maalannu ja ainaki niissä on pysyny. Vaan kuinkahan kova homma tuo on sitten saaha irti kun joskus haluaa putsata pohjan kirkkaalle pellille?
Spertsa Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2008 Sain tänään alustaan palikkaa Oulun porukan kyydillä Wintermeetistä. Eli jouset, sfc:t ja alumiinipuslat apurunkoon. Kuvassa on myös vanhat jouset. Kiitokset osien kuljettelusta Panteralle, set28:lle ja Pekka68:lle.
Spertsa Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2008 Alustan osat kävivät hiekkapuhalluksessa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään