Jump to content

Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87

Recommended Posts

Kirjoitettu

Se johto on sit jostain kohtaa maissa,mut toi ei selitä sitä miks ei lähe käyntiin.

Tai poikki,veikkaan sitä
Kirjoitettu

Jos johto on poikki,viisari ei nouse juuri yhtään ja jos johto maissa,viisari hyppää max.lämmöille.

Kirjoitettu

Jos johto on poikki,viisari ei nouse juuri yhtään ja jos johto maissa,viisari hyppää max.lämmöille.

Hyvä tietää tämä. Täytyy oikein mitata kyseinen johto tässä joku päivä. Kiitokset vain vinkistä. :)

Kirjoitettu

mulla teki saman kun kuskinpuolen kannen lämpöanturista irtos johto ja suli pakosarjaan. mittarille on oma anturi. ja ecmllä on oma. eivät tietäkseni ole tekemisissä keskenään.

Kirjoitettu

mulla teki saman kun kuskinpuolen kannen lämpöanturista irtos johto ja suli pakosarjaan. mittarille on oma anturi. ja ecmllä on oma. eivät tietäkseni ole tekemisissä keskenään.

Johtopäätelmä: elikkä mittari menee nollille, jos sen irrottaa anturista, mutta jos se onkin oikosulussa, niin lämpömittari menee pohjaan?!

Eli auto olisikin vissiin sitten toiminut lauantaina, jos olisin vain sen laittanut käyntiin. :(

Kirjoitettu

Mittasin tänään koko lämpöanturille menevän vihreän johdon anturilta tulipelliin asti ja se oli ehjä, eikä ottanut runkoon.

Mikähän voisi olla nyt syynä? Ehdotuksia? :(

Kirjoitettu

Villi arvaus, onko sullakin mittariston maadutus kuskin puoleisen kannen takapäässä? Kenties sieltä johtoja poikki. Mun johtosarjassa on 2 maajohtoa per kansi siel takana.

Kirjoitettu

niin, hyvä pointti. On sielä maadotusjohtoja tulipellissä. Täytyy tarkistaa huomenna. Ärsyttäviä vikoja!

Kirjoitettu

Tilasin sitten öljynsuodattimen juureen tuon öljynpainekytkimen, jos nuo bensapumpun käynnistysviat häviäisi.

Yllättäen Metro-Autossa se oli kaikkein halvin (puoleen hintaan verrattuna muihin).

Edelleen vaan tuo toinen ongelma vaivaa, eli tuo oikosulku. Kohta on kaikki johdot levällään. >:(

Kirjoitettu

Mittasin tänään koko lämpöanturille menevän vihreän johdon anturilta tulipelliin asti ja se oli ehjä, eikä ottanut runkoon.

Mikähän voisi olla nyt syynä? Ehdotuksia? :(

Laitan vielä oman arvauksen tähänkin: Mun Formulassa toimii samalla tavalla, eli olisko johtoja liikutellessa jossakin ollut huono kontakti ottanutkin kiinni ja nyt toimii niin kuin pitääkin???

Kirjoitettu

Laitan vielä oman arvauksen tähänkin: Mun Formulassa toimii samalla tavalla, eli olisko johtoja liikutellessa jossakin ollut huono kontakti ottanutkin kiinni ja nyt toimii niin kuin pitääkin???

Miten tuo nyt toimii sitten oikein? Eihän lämpömittarin kuulu "pompata" pohjaan, kun kääntää virta-avainta startti-asentoon?

Kirjoitettu

Kyllä Jontte on oikeessa. Virranjakajan vieressä on öljynpainemittarin anturi. Se ei katko virtoja pensapumpulta, eli sen vaihtaminen ei auta tohon.

Joko uskot?

Kirjoitettu

Miten tuo nyt toimii sitten oikein? Eihän lämpömittarin kuulu "pompata" pohjaan, kun kääntää virta-avainta startti-asentoon?

Loppujen lopuksi sen kuuluu käydä pohjassa startatessa......

Näissä tulee aina näköjään näitä ihmeellisyyksiä vastaan, jota ei suomalaiselle järjellä selitä :-\ ???

Kirjoitettu

Huomasin just Camarossakin ton saman ilmiön, just 4 vuotta tulee tuon auton kans täyteen ja en ollu kiinnittäny asiaan huomiota 8)

Kirjoitettu

Pitihän se itekkin todeta että näin se tosiaan on. ei ole vaan ennemmin tullut moista edes seurattua

Kirjoitettu

Pitihän se itekkin todeta että näin se tosiaan on. ei ole vaan ennemmin tullut moista edes seurattua

Kyllä insinööri on taas ollut 'viisas'. ;D

Kirjoitettu

mutta onko sitten se dipl inssi vielä viksumpi kuin tavan inssi ??? ???

Kirjoitettu

Teknikko osaa, mutta ei tiedä

Inssi tietää, mutta ei osaa

dippainssi ei osaa eikä tiedä ;D

Näinhän se menee. Itse lukeidun tuohon ensimmäiseen kategoriaan 8)

Kirjoitettu

Pakko todeta jälleen, että akku on kesän jälkeen oikosulussa. >:(

Onko muilla ollut ongelmia lyijyakun kestämisen suhteen? :o

Mulla on nyt hajonnut 3 (kolme) Vartan akkua 3 vuoden aikana. Eli akku kestää juuri kesän ja sen jälkeen se on auttamattomasti oikosulussa. Tähän asti olen saanut aina uuden takuuseen, mutta ei aina jaksaisi käydä vaihtamassa/valittamassa.

Täytyy olla, että tärinä irrottaa kennoista lyijyä ja se laskeutuu kennojen pohjalle aiheuttaen oikosulun kennojen välille. Laturiakin on vaihdeltu ja ongelma on sama.

Onko ratkaisu Optiman akku? Ehdotuksia?

Kirjoitettu

Varta mitattiin äsken alan liikkeessä ja kenno oli taas oikosulussa. 40% kapasiteetista oli vain käytössä. Liike hyvitti uuden akun hinnan ja päätin laittaa hieman lisää ja vaihdoin akun tyyppiä.

Laitoin sitten Optiman tilaukseen. Tärinä luultavasti rikkoo lyijyakun. Josko nyt olisi yksi asia taas hetken kunnossa. :-\

Kirjoitettu

Mulla on 3 akku menossa (alkuperäinen + 2 hankookkia).

Ei sinäntä huonosti ku ottaa huomioon että lapsonen on 89 syntynyt.

Kirjoitettu

Keltanen Optima kestää myös syväpurkaukset, käynnistää vielä 10% varaustilassa

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...