Jump to content

Sampan "Saha"

Samppa383

Recommended Posts

Kirjoitettu

Koska tämä rojekti ny ei oikee tunnu etenevän, niin otin tänään toisen työn alle :) Tulee Uusi hurja kärry liikenteeseen ::)

no kerro älä piä jännityksessä ;D >:(

• Replies 745
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Samppa383

357

• Crisis

32

• Z-mo

30

• jontte

28

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Heh. Ei tuota JAPANILAISTA kehtaa täällä esitellä.. ;D Pikkuinen turboprojekti tossa käynnistyi, ko sain sopivaan hintaan osia. Tommonen 2 litranen GT kone tarttis ahtaa..

Kirjoitettu

Ei perkele Samppa, jätä ne nassunit rauhaan ja keskity autoihin >:(

Kirjoitettu

Itehän ajat tojotalla :(Anna kaverin kans HARRASTAA ;)On kimppa keskustelua sit kesällä ??? ::)

Kirjoitettu

Itehän ajat tojotalla :(Anna kaverin kans HARRASTAA ;)On kimppa keskustelua sit kesällä ??? ::)

Nii Zantasmo. Sitte kuule kesällä kisaa vokkipannuilla.. ;) Sinä tojotalla mä nipponilla ;D

Kirjoitettu

Kesällä on vokkipannut jo paalattu ja tojotasta tehty hernekeittopurkkeja... Kokeillaan miten sun kiinankoppi pysyy ahdettuna camaron kyydissä, teiltähän ei pitkä matka oo alastaroon ;) Pieni haasteen poikanen...

Kirjoitettu

Voittajalle mäyris ja iloinen hymy ;D

Se on sitte sovittu juttu. :D

Kirjoitettu

Ja tästä turbon asentelusta saa hyvää oppia tulevaisuuteen.. Jos meinaa joskus sit vääntäis isolohkoon tuplasolmut 8)

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Nissan projekti jätettiin toistaiseksi, ja camaron kone alkaa etenemään.. Lupasivat että lohko ym. osat ovat noudettavissa 1.4:ttä, joten eiku kasaamaan.. Vähä muutaki osaa on tuloillaan ;)

Paistaa se aurinko risukasaankin, eli voipi olla että auto liikkuu jopa tänä vuonna. 8)

Kirjoitettu

Nissan projekti jätettiin toistaiseksi, ja camaron kone alkaa etenemään..

Noniin! tulithan sä järkiis!

Kirjoitettu

Joudut tiukille voi olla et häviit mäyriksen ;) 8)

Täytyy nyt zantasmo lykätä hiuka tota haastetta, ja jos mä kuitenki haastan sit camarolla sit ko se on valmis ;)

Kirjoitettu

Täytyy nyt zantasmo lykätä hiuka tota haastetta, ja jos mä kuitenki haastan sit camarolla sit ko se on valmis ;)

Joo, sovitaan näin. Sopii paljon paremmin mun Camaron arvollekki että kisaa toista Camaroa vastaan, eikä mitään pingelipongeli nissania.

Ja mullahan on jo yks voitto plakkarissa viime kesältä ;)

Kirjoitettu

Nii mut sillo mulla oli se väljä 305 ;D Heh. Viivalla nähdään ;)

Nii ja lukoton perä.. Selityksen makua :D

Kirjoitettu

Nii mut sillo mulla oli se väljä 305 ;D Heh. Viivalla nähdään ;)

Nii ja lukoton perä.. Selityksen makua :D

Sullahan oli just rempattu 310... Ja unohdit mainita sen ahtimen ;)

Eihän mulla oo ku 40cid enemmän ja niilläkin ajettu jo maailman tappiin ja takas. Lukko sentään löytyy ;D

Kirjoitettu

Tänä kesänä viel tuskin ehin lukkoperää hommaamaan, et pitoa tuskin löytyy.. Mut heti ko rahat antaa myöden niin lukko pitää hankkia, että saa tehot ( 123hp )siirrettyä tienpintaan..

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Noniin.. Ja sitte alkaakin rojekti näyttämään pikkasen paremmalta. Nimittäin autokuormallinen osia majottui eilen keittiöni lattialle.. Niistä tars nyt sit vissii jotain alkaa rakentelemaan ;D

Kirjoitettu

Noniin.. Ja sitte alkaakin rojekti näyttämään pikkasen paremmalta. Nimittäin autokuormallinen osia majottui eilen keittiöni lattialle.. Niistä tars nyt sit vissii jotain alkaa rakentelemaan ;D

Nizzanin jouset kesti perille saakka ?

Kirjoitettu

Kestihän nuo.. ;D Tossa pari huonoa kuvaa männästä ja veivistä

004.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...