Jump to content

68 Camaro, carbon fiber, "BIG GUN".

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tossa olis taas uusi malli näin maanantai aamuksi.

DSC03485-resized.JPG}

• Replies 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• tarmo68

1200

• cam68

242

• -vellu

108

• pantera

59

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Tossa olis taas uusi malli näin maanantai aamuksi.

No entäs jos antais niiden reunimmaisten "vaakarimojen" olla maskissa paikoillaan ja laittais valot (parkit/vilkut) niiden alle?

Kirjoitettu

No entäs jos antais niiden reunimmaisten "vaakarimojen" olla maskissa paikoillaan ja laittais valot (parkit/vilkut) niiden alle?

ja tai ne parkit tuonne hiekkapellin verkon taakse ihan ylä reunaan??

Kirjoitettu

selkee maanantaikappale :-\ edellisen version tiuhempi pystyjako näyttää paljo paremmalta m/ ja noi vilkku/parkki valot pois maskin pinnasta vaikka ne alunperin kai noillamain on (ja pilaavat 68 keulailmeen minun mielestä) ::)

Kirjoitettu

Jälkimmäinen on parempi eli vaakaan. Yks ehdotus olis että keskimmäinen vaakarima paksummaksi vilkkujen paksuiseksi...?

Kirjoitettu

Joo huomenna siirretään parkit alempaan aukkoon. Tossa kuitenkin toi versio.

DSC03484-resized.JPG}

Kirjoitettu

mallaapas yksi versio että parkit on tuolla hiekkapellin aukoissa yläreunassa.. ::)

Kirjoitettu

Nyt olisi vilkut verkkojen takana.Hyvältä näyttää.

Ajattelin jos pistäis parkit noihin umpioihin ja toiset olisi pelkät vilkut.

DSC03508-resized.JPG}

Kirjoitettu

Noi vilkut on noin 40 cm maasta eli  onko riittävä? Mitä laki sanoo vilkkujen laillisuudesta sillä moottoripyöräpuolella olisi komeita ja pieniä E- hyväksyttyja led vilkkuja? Voisko noita soveltaa autoihin.

Kirjoitettu

voi soveltaa.. ja mulla on vielä alempana.. ;) 40cm yläreunaan..

ps. tätä mun käyttämää reseptiä on muuten peltikeulaiseen helppo soveltaa jos joku innostuu.. tilaa vain 68 birdin kulmapalat ja hiekkapellin sekä noivalot mitkä myös mulla on.. classicilta löytyy.

vilkkuvalot.JPG}

Kirjoitettu

Nyt molemmat umpiot paikoillaan ja alkaa keula näyttää jo joltain.

DSC03509-resized.JPG}

Kirjoitettu

Nyt pistetään projekti jäihin taas reiluksi kuukaudeksi ja palataan ansiotyön ääreen.

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Reissussa edelleen mutta oli pakko nostaa vähän kun oltiin pudottu jo niin alas.

Hiilikuituosat pitäisi olla haettavissa kun kotiudun lokakuun alussa ja sit päästään kokeilee kuinka sopii.

Maskin meinaan tehdä hiilikuidusta liimaamalla ja malli tulee olemaan jotakin tuonlaista mittä noissa kuvissa oli alempana.

Kirjoitettu

Miten kannattaisi maalata/käsitellä auton pohja?

Epoksi pohjamaali (Inerta) sit korikittiä saumoihin ja massa päälle?Onko järkee?

Tai jättää massan pois ja maali tilalle.

Miten olisi järkevintä?

Ehdotuksia.

Kirjoitettu

Pelkkä maali.. mulla on musta työkone maali ja ei oikeestaan mistään ole lähtenyt pois ja nyt toinen kesä ajeltu enkä ole paikka maalannut.. täytyy nyt talvella katsella jos vetäis kertaalleen.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Hieno on \m/

Tarviikos tuo muuten mitään pinnoitetta enää päälle, vai onko jo lopullisessa kuosissaan?

....niin ja paljonkos toi nyt painaa spoilerin kanssa ja ilman?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...