Jump to content

68 Camaro, carbon fiber, "BIG GUN".

Recommended Posts

• Replies 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• tarmo68

1200

• cam68

242

• -vellu

108

• pantera

59

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Häijy on look \m/

Miten meinasit nuo lampun kehykset?

Lampunkehykset tulee huomenna, ehkä?
Kirjoitettu

t ee noihin alaaukkoihin samalla teemalla sirommat? Voisi sopiva kivasti kokonaisuuteen.  ???

Pistetään harkintaan, ei huono idea.
Kirjoitettu

Tuossa olisi eka versio. Jatkan poikkipuolia aina lampun kehykseen saakka kuten tossa jo vähän on yritetty.

Saa kommentoida.

DSC03690-resized.JPG}

Kirjoitettu

mun mielestä noin liian tasainen levymäinen, jotain syvyys kontrastia täytyisi saada tuohon,esim, lampun ympärille jotain pari senttiä syvä kaulus..

tää on vain mun mielipide sitten

Kirjoitettu

68:ssa on hieman hankala tehdä alkuperäisestä hyvännäköistä jos ei tee tällaisia radikaaleja muutoksia.. esim mun camaron keula ja Tarmo sun uudet ideat.

minusta just hankalin kohta on se kun alkuperäisenä 68:ssa on valot niin pinnassa ja maski niin suora.. mull aomasta mielestä onnistui muutos mutta se vaatii tosipaljon työtä.. joten älä vaan kyllästy jos ei heti meinaa tulla mieleisen näköistä m/

äskeisessä viestissä tarkoitin sillä syvyydellä kuvan osoittamaa kohtaa umpion kohdalla.. kannattaa jopa miettiä umpioiden siirtämistä hieman taaksepäin jos se on alkuperäisillä pohjilla yhtään mahdollista ja sitten vasta kokeilla eriversioita maskin päädyistä..

k5oqp24v.jpg}

Kirjoitettu

tässä mun auton keula.. ;)

huomaa miten syvällä umpiot on tuossa näkyy hyvin miten erillainen syvyydeltään 69:sin maski on.

IMG_0140.JPG}

Kirjoitettu

Mikäs tuo vaakasauma pellissä viisi senttiä lampun alapuolella on? Näyttää jotenkin rumalta...   

se on etupuskurin kiinnikkeen rako..

Kirjoitettu

Jotain sille tarttis tehdä kun ei näytä oikein hyvälle ainakaan vielä.  ???

Kirjoitettu

Taidan siirtää umpioita vähän sisäänpäin.

Nyt projekti taas 3 viikkoa jäissä.

Kirjoitettu

68:ssahan rs maskissa umpiot on hieman syvemmällä mutta onko pohjat samanlaiset?

Kirjoitettu

Mulla on hyllyssa RS-maskin tavarat ja pitää kokeilla noita pohjia tai ainakin ottaa mallia noista.

Kirjoitettu

Nyt en tiedä minkälainen lukkopelti on valojen takana mutta eikös noi pohjat voisi siirtää syvemmäs vai oliko se pohjan osa nyt siinä lukkopellissä. Toinen että laittaa Golfin lampun pohjat ja leikkaa peltiin riittävän ison reiän.  ???

Kirjoitettu

ne lampun pohjat on lukkopellissä alkuperäisenä ja ovat sivusta katsottuna L-kirjamen muotoiset jotan niitä voisi ns. lyhentää tai laittaa nuo golfin pohjat kuten minä mutta niitä jotuu ns. jatkamaan.. minäkin jouduin n.4cm ja kiinnikkeet joutuu tekemään kokonaan uusiksi,eli työtä on ;D

IMG_0167.JPG}

Kirjoitettu

kappas on jäänyt jatkopalat apparin puolelta maalaamatta kun on niin kiire ollut saada valmiiksi ACS:ssään ;D

tässä näkyy paremmin tuo uusi pohjan kiinnike on vinoa pokkausta ynm.. ei mikään nopea tehdä jos hyvän haluaa..

IMG_0168.JPG}

Kirjoitettu

Jo kyllä niitä RS- päätyjä siinä kotona jo käsissä pyörittelin ja niillä umpiot menee jotain 50mm normaaleja syvemmälle.

Koitetään keksiä niistä jotain mukavaa.

Tossa kuva jossa noi pohjat paikoillaan.

DSC00828-resized.JPG}

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Summitin paketti tuli 12 päivässä ja nyt näyttää että olivat lisänneet laskuun myös rahdin joten siitäkin sitten maksetaan verot.

DSE:n paketti lähtee tänään kohti Suomea.

Pari päivää taas kotona, sit pikku reissu vielä ja sen jälkeen saa keskittyä autoon oikein koko päiväisesti. m/

Kirjoitettu

Joo, toinen umpio on jo siirretty 60-70 mm syvemmälle mitä se oli noissa edellisissä kuvissa ja nyt taitaa olla syvyys lähes oikea? Mulle luvattiin sponsori apua ton umpion ympärystän tekoon, eli päästetään mestari sen kimppuun.

Pyydän kaveria käymään tällissa antamassa oman tuomioin mun ideoihin ja sit aletaan hitsaaamaan. Ongelma on toi kelin kylmeneminen eli auto on tallissa pukkien päällä niin että keulan muutoksia tehdessä ovi pitää olla auki joten takapää taitaa mennä kiireellisyydessä ohi ja kun se on hitsattu niin auto toisin päin talliin ja keulan kimppuun. Ahtaus, mikä ihana tekosyy.

Kirjoitettu

Mikä sopivampi syy laajentaa tallia  m/

tuollainen pirun purettu auto kun vie ainakin 2 tai 3 auton tilan mutta kun saadaan osat kiinni ja loput myyntiin niin eiköhän sitten taas pärjäillä näillä mitä on, tai miksei?
Kirjoitettu

tuo tallin kokokin on vaihtuva käsite milloin sopiva milloin ei..  ;D omani kun valmistui niin ajattelin että onpa mukavan väljä 5.2x6.3 sisämitat nyt jos tekisin niin vähintään 8x10m sisämitat ei yhtään pienempi.. nyt tallissa camaro ,rouvan prätkä ja pojan crossi niin eipä sinne enää tytön mönkkäri mahdukaan ;D ;D

Kirjoitettu

tuo tallin kokokin on vaihtuva käsite milloin sopiva milloin ei..  ;D omani kun valmistui niin ajattelin että onpa mukavan väljä 5.2x6.3 sisämitat nyt jos tekisin niin vähintään 8x10m sisämitat ei yhtään pienempi.. nyt tallissa camaro ,rouvan prätkä ja pojan crossi niin eipä sinne enää tytön mönkkäri mahdukaan ;D ;D

Meillä myös on oma talli suurin piirtein noissa mitoissa ja nyt haaveillaan toisesta tallista pihalle  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...