Jump to content

68 Camaro, carbon fiber, "BIG GUN".

Recommended Posts

• Replies 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• tarmo68

1200

• cam68

242

• -vellu

108

• pantera

59

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

On vain hyviä hitsareita, toisilla on vaan paremmat vehkeet.  ;D Kempin mainoksessa ollut tämä joskus. Fronius oli myös ihan hyvä hitsi laite... :W Noh ei Vellun kempissäkään vikaa ole mutta aika erilainen kuin voimavirta kemppi...molemmat toimii.  m/

Kirjoitettu

On vain hyviä hitsareita, toisilla on vaan paremmat vehkeet.  ;D Kempin mainoksessa ollut tämä joskus. Fronius oli myös ihan hyvä hitsi laite... :W Noh ei Vellun kempissäkään vikaa ole mutta aika erilainen kuin voimavirta kemppi...molemmat toimii.  m/

Ei ole huonoja hitsareita .. toisilla on vaan paremmat vehkeet

KEMPPI

Mulla on toi mainos tallinseinällä 8)

Kirjoitettu

Mulla on kokemuksia Lincolm puikkokoneesta sillä muutama vuosi sitten Amerikassa piti tehdä korjaushitsauksia ja Suomalaista konetta ei ollut mukana niin paikalliseen rautakauppaan ja Lincoln työmaalle. Se oli sellainen jääkaappipakastimen kokoinen laite mutta tehoa kuitenkin jotain 200A. Suomalainen vastaava olisi ollut sellainen postilaatikon kokoinen ja samoilla tehoilla. Hommat saatiin tehtyä ja kaikki ok.

Toi 180 Kemppi maksaa 1100 täällä Tampereen alueella.

Kirjoitettu

Mulla on kokemuksia Lincolm puikkokoneesta sillä muutama vuosi sitten Amerikassa piti tehdä korjaushitsauksia ja Suomalaista konetta ei ollut mukana niin paikalliseen rautakauppaan ja Lincoln työmaalle. Se oli sellainen jääkaappipakastimen kokoinen laite mutta tehoa kuitenkin jotain 200A. Suomalainen vastaava olisi ollut sellainen postilaatikon kokoinen ja samoilla tehoilla. Hommat saatiin tehtyä ja kaikki ok.

Toi 180 Kemppi maksaa 1100 täällä Tampereen alueella.

Toi Lincci menee selkeesti alle,mut tarkemmin maanantaina.

Kirjoitettu

Tänään just kateltiin messuilla Henri Toivosen Ferrari 360 GTRn diffusioria. Siinä oli aika moiset tunnelit jo m/

Ohessa suuntaa antava kuva, mutta kisadiffusiori oli jotenkin vielkä rankempi \m/

http://ferrarituning.files.wordpress.com/2008/05/ferrari-tuning-f360.jpg

Hei Ferrari on kopsannut mun idean: 2x2 pakoputken ulostulot. Aika mukavan näköiset tunnelit mutta kait klassikkoon pitää laittaa vähän miedommat ja  tarkoitus ei ole parantaa aerodynamiikkaa +300 km/h nopeuksissa.
Kirjoitettu

Mä oon toimittanut  kymmenkunta isoa 400+A Lincolnin lankakonetta suomalaiselle firmalle joka urakoi siltoja yms ruotsissa ja norjassa.

Ovat markkinoiden parhaat koneet m/

Kirjoitettu

Mun Kempomat maksoi 25 vuotta sitten rapiat 3000mk eli jotain 500 euroa ja nyt myin sen 250 euroon ja eka soittaja osti sen näkemättä konetta. Taitaa olla haluttu merkki vaikka kone oli aikalailla erilainen ominaisuuksiltaan mitä tän päivän koneet.

Pitäis saada Lincoln talliin viikoksi niin sen jälkeen vois kertoa mielipiteen koneesta.

Kemppi on tossa ollut jo muutaman päivän testissä.

Kirjoitettu

Tuo Kemppi 180 maksanee veroineen jotain 1000-1200€ jälleenmyyjästä riippuen.

Oulusta saa Walliuksen tonnilla
Kirjoitettu

Myös noita kattellu kävin koehitsailee sen sata5kymppisen parikuukautta sitte "hyvä peli", sata5kymppisen tilalle on tulossa/ tullut sata7kymppinen. Mut offipalstan keskustelusta löyty linkki Lontooseen josta myös löytyypi noita--> Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja xxxx 

Hintaa koti ovelle n.800€ sisältäen kaikki Al, Ss ja Fe hitsaukseen tarvittava. Eli teflonletkut, suuttimet,ym ja kolme lankakerää.

Viittikkö paljastaa mistä ostit? Onko täältä:  http://www.weldmet.co.uk/product_info.php/products_id/2473

Edit: Ja toi 800€ on sata8kymppinen..

Kirjoitettu

Tälläistä sain tänään aikaan kun oikein kauheesti painoin.

0.7 pellistä taivutettu noi pellit ja pahvimallit on teipattu jotta näkee miltä toi näyttäis valmiina.

Antakaas kommentteja.

DSC03743-resized.JPG}

Kirjoitettu

ok,mut olisko vähän pienemmät tyylikkäämmät  ::)

samoilla linjoilla Chevyn kanssa
Kirjoitettu

Noi missä on valkoiset ovaalit  piirretty niin ajattelin jos siihen tekis reiät rikkomaan tasaisen pinnan (se on muuten maalattua puuta) mutta ton puun vois korvata hiilikuituholkeilla eli pelti olis tolla korkeudella mutta holkkien varassa.

Noi pahvimallit vois olla matalammat, kokeillaan huomenna.

Kirjoitettu

minusta noi reunimmaiset palat vois olla isommat, kompensois reunan kaarevuutta.

onks etupää pyörillään lattialla vai pukeilla? auton asennon vaikutusta näkymään pohdin...

Kirjoitettu

Pakoputkien ympärystä on myös vielä kesken.

Kirjoitettu

minusta noi reunimmaiset palat vois olla isommat, kompensois reunan kaarevuutta.

onks etupää pyörillään lattialla vai pukeilla? auton asennon vaikutusta näkymään pohdin...

Auto on pukeilla ja aikalailla vaaterissa.

Reunimmaiset tulee ikäänkuin paksummiksi valmiissa mallissa? Koitan värkätä pahvista mallit huomenna.

Kirjoitettu

Ei.

Jos laitat tollaaset niin sitte pitää olla iso lumiaura keulassa, silee pohjapelti jne..

Kirjoitettu

Olen vähän pahasuisella tuulella, mutta suhtaudu huumorilla: Suomessa saa ajaa kadulla 120 km/h enimmillään. Mihin hemmettiin tarvitaan katuautoissa spoilereita ja kaiken maailman lirpakkeita ja lärpäkkeitä. Niin kauan kun nuo on paffia ja teipillä kiinni, ok, mutta älä hyvä mies vaan OIKEESTI ala tollasia rakentamaan.  Toi hiekkapelti taas tekee tosta perästä kliinin näköisen ja upotetut putkenpäät on cool.

Sä olet ihan oikeassa mutta jotain erikoista pitää koittaa värkätä. Eikös toi ole kuitenkin vaan näköä,eihän noilla mitään vaikutusta ajettavuuteen ole tai jos on niin negatiivisessa mielessä.
Kirjoitettu

Ei.

Jos laitat tollaaset niin sitte pitää olla iso lumiaura keulassa, silee pohjapelti jne..

Keula on vielä tekemättä.
Kirjoitettu

Mun puolesta teet autostas ihan millaisen haluat, mutta mulle kelpais helvetin leveet takaläskit, alas laskettu perä (ei liioittelua eikä air-ridejä), mahdollisimman pelkistetty perälauta ja pakoputket päättymään korin alle suunnattuna alaspäin niin ettei reikiin näe (kun ne mun mielestä muuten muistuttaa kissansilmää)  :W

Heh,johan tuli tännekkin säpinää  :D  Kannattaa laittaa oma naama misukoiden kera esille (rupee rispektiä irtoamaan)  *clap* m/

Asiaan... tee just niinku itte haluut,jos kommenttia haluut niin tässä ois mun: (perseen reikä se on kaikilla)

Liikaa rupeaa olemaan "romua perässä" eli noi kissansilmät veks  m-

"diffuurit" vois vaikka toimiakkin  m/ (siis ulkonäollisesti)

eli oon samoilla linjoilla ärrän kanssa paitsi Air-ride on vielä suomessa näkemättä (ei tosin kauaa)  :W

vihreetä valoa pusseille m/ (ot tämäkin)

Asiasta kolmanteen...Mitenkäs/minnekkäs sä nyt sen tankin nyt rakennat ?

-Mika-

Kirjoitettu

Heh,johan tuli tännekkin säpinää   :D  Kannattaa laittaa oma naama misukoiden kera esille (rupee rispektiä irtoamaan)  *clap* m/

Asiaan... tee just niinku itte haluut,jos kommenttia haluut niin tässä ois mun: (perseen reikä se on kaikilla)

Liikaa rupeaa olemaan "romua perässä" eli noi kissansilmät veks  m-

"diffuurit" vois vaikka toimiakkin  m/ (siis ulkonäollisesti)

eli oon samoilla linjoilla ärrän kanssa paitsi Air-ride on vielä suomessa näkemättä (ei tosin kauaa)  :W

vihreetä valoa pusseille m/ (ot tämäkin)

Asiasta kolmanteen...Mitenkäs/minnekkäs sä nyt sen tankin nyt rakennat ?

-Mika-

Katsos kuvaa tarkemmin,tankki on paikoillaan jo. Alkuperäisellä paikalla.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...