tarmo68 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2009 P-A linjoja tossa suunnitelin ja mulla olisi noita alumiini liittimiä kokoa 8AN eli onko riittävän kokoisia tohon mun moottoriin. Pumppuna mulla on: http://www.summitracing.com/parts/HLY-12-150/ Paluulinja tulee myös tankkiin. Mistä kannattaisi tehdä linjat: Letkusta tai ruostumaton/alumiiniputki?
5.7targa Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2009 Ei saa enää äänestää sillä putket jää nyt sitten piiloon.Kiitos kaikille äänensä antaneille. m/ *clap*
pantera Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2009 Ei saa enää äänestää sillä putket jää nyt sitten piiloon.Kiitos kaikille äänensä antaneille.
Nupa Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2009 P-A linjoja tossa suunnitelin ja mulla olisi noita alumiini liittimiä kokoa 8AN eli onko riittävän kokoisia tohon mun moottoriin. Pumppuna mulla on: http://www.summitracing.com/parts/HLY-12-150/ Paluulinja tulee myös tankkiin. Mistä kannattaisi tehdä linjat: Letkusta tai ruostumaton/alumiiniputki? Sehän kait riippuu vähän mitä sulla on tehoja... Sössössä on nyt pumppuna tämä ja letkut on AN10 tankilta pumpulle ja pumpulta regulle, regusta bensalinjoihin AN6. Ja letkut on sitä teräspunosletkua, mujua tulee ihan kivasti kun on availlut/kiristellyt useampaan otteeseen liitoksia... Eli muista filtterit ja.
cam68 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2009 P-A linjoja tossa suunnitelin ja mulla olisi noita alumiini liittimiä kokoa 8AN eli onko riittävän kokoisia tohon mun moottoriin. Pumppuna mulla on: http://www.summitracing.com/parts/HLY-12-150/ Paluulinja tulee myös tankkiin. Mistä kannattaisi tehdä linjat: Letkusta tai ruostumaton/alumiiniputki? kun ei muista noiden liittimien millikokoja.. sisäreikä an8:ssa? pumppuhan kyllä lykkää soppaa sen verran että saat hukutettua moottoris
pantera Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2009 an 8 riittää halkaisijaltaan varmasti kun käyttää swivel end taivutettuja päitä eikä ryssänvinkkeleitä. joka 90 kulma syö pumpun tehosta n 5% ite tekisin putket alumiinistä, joku 15mm od varmaankin riittää
cam68 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2009 tarkistin omani.. kyllä sulle riittää ne 8AN liitimiet kun kerran mullekin riittää omaani ;D mulla on teräspunos letkua alusta loppuun ja lukuisia väittämiä vastaan näkyy toimivan noinkin.. mutta kai se makuaisia on laitako esim pojan alle kiinteäksi jotain kovaa materiaalia mihin laitat joko helmi liitoksilla liittimet tai sitten hitsaat kiinteäksi. esim kupariputki olisi helppoa taivutella kuin myös vedetty hydrauliputki. noihin putki vaihtoehtoihin jos päädyt niin kannattaa investoida niille oikea taivutus työkalu
tarmo68 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2009 Tossa oli viikko tehty hitsuuhommia niin välillä piti tehdä puutöitä. Tollainen siitä sitten tuli ja tosta lähdetään muokkaamaan mun tarpeisiin sopivaa. Toi boxi on vähän liian korkealla ja noille sähkölasien katkaisijoille vois tehdä jonkun oman "paikan". Proto asteella vielä. Saa ja pitää kommentoida.
cam68 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2009 eikös noille lasin nostimen nappuloille ole aika hyväkin paikka tuossa?? tuskin kovin paljon parempaa missään muussa kohti..
mikke Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2009 boxin upotus konsoliin ja sähkönamikoille syvennys tohon konsolin päälle. verhoilu penkkien mukaan. tämmönen kommentti tällä kertaa
tarmo68 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2009 Onks sulla yhtä paljon lasinnostimia kun mulla neliovisessa? (tämä oli sitä pakkokommentointia, teet vaan just niinkun hyvä tulee SUN mielestä) 2 ovinen auto mutta 4 aukeavaa lasia. Kuinkahan nekin saa joskus toimimaan? Setti näyttää yksinkertaiselta mutta?
tarmo68 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2009 Mä meinaan tahdä ton pikku mittareiden paikan ja niin että siinä on vaan 2 mittaria rivissä ja noi lämppärien säätimet lähtee kokonaan pois. Puhallin jollain muulla katkaisimella sillä siinä on vaan 2 nopeutta ja lämmitystä ei kesä autoon tule.Tulee vähän yksinkertaisempi. Sopii näin yksinkertaiselle ihmiselle paremmin.
-vellu Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2009 Hyvältä tuo konsoli näyttää Jos tuon konsolin ja keskimittariston yhtymäkohdankin sais hieman pyöremmäksi, niin kuin olis yhtä, vois olla yks parannusehdotus.
selli Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2009 Mä meinaan tahdä ton pikku mittareiden paikan ja niin että siinä on vaan 2 mittaria rivissä ja noi lämppärien säätimet lähtee kokonaan pois. Puhallin jollain muulla katkaisimella sillä siinä on vaan 2 nopeutta ja lämmitystä ei kesä autoon tule.Tulee vähän yksinkertaisempi. Sopii näin yksinkertaiselle ihmiselle paremmin. Samat ajatukset ton puhaltimen suhteen. Nytkin vastukset roikkuu missä sattuu ja ne pitää siistiä ku kojetalun uusin. Mun silmään näyttää ihan jees tuo sun ajatus/sommitelma
tarmo68 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2009 Konsolin fiksailua mutta ei mitään lopullista vielä.
tarmo68 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2009 Tänään vähän "hifisteltiin".Diskantit "piiloitettiin" ilmastoinnin suuttimien sisään, hiilikuidusta tehtyyn asennuslevyyn. Keskiäänille tehdään paikka jalkatilaan ja subi koteloidaan takaluukkuun, pyöräkoteloiden väliin ja vahvistin koteloon kiinni. Alunperin olin suunnitellut subille paikan takaluukun pohjalla olevaan syvennykseen mutta toi paikka minne se tulee on täysin turha eli sitä ei muuten pysty hyödyntämään mitenkään eli sinne siis.
tarmo68 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 Keskiäänisille (6.5") tein "kodin" jalkatilaan ja siellähän se istuu hyvin eikä häiritse ketään. Huomenna haetaan materiaalia jotta työt voi jatkua.
-vellu Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2009 Keskiäänisille (6.5") tein "kodin" jalkatilaan ja siellähän se istuu hyvin eikä häiritse ketään. Huomenna haetaan materiaalia jotta työt voi jatkua. Sinnehän mahtuikin reilun kokoinen kaiutin
tarmo68 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2009 Tänään haettiin vähän rosteri-,alumiini ja hiilikuitulevyä tuleviin koitoksiin. Sub kotelo tuli koottua myös levyfirman valmiiksi sahatuista MDF 22mm levyistä. Huomenna on tiedossa Puuhamaa keikka ja illalla päällystetään sub kotelo ym. Tuli käytyä katsastamassa hiilikuitu takaluukunkansi ja hyvältähän se näytti ja oli sitten kevyt mutta tukeva.
tarmo68 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2009 Puuhamaan "perhehelvetti" nähty ja ei enää ikinä sinne, tai ehkä ensi kesänä jos lapset sitä vaatii. Sub kotelo valmistui ja ei se nyt ihan pahalta näytä ja sopii hyvin sinne minne sitä suunnittelinkin. Pioneerin pieneen koteloon suunniteltu 12" paikoillaan. Ton kotelon tilavuus jotain 23 litraa.
tarmo68 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2009 Tuolla olisi hyvä paikka kaikille laitteille joita ei tarvii joka päivä ruuvailla kuten subi ja akku. Hattuhyllyyn pitää tehdä pieni "huoltoluukku" josta voi ruuvailla akun ruuvit auki. Vahvistimena on tollainen hyllyssä lojunut Audison 6-kanavainen jolla hoidetaan kaikki kaiuttimet.
mikke Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2009 mielenkiintosen mallisen subi elmentin oot löytäny
tarmo68 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2009 mielenkiintosen mallisen subi elmentin oot löytäny Pioneerin 12" ja tarkoitettu toimimaan pieneen koteloon mutta jostain luin että mallin valmistus loppunut ja uusi malli tulossa.Mitään kokemusta tosta ei ole mutta kokeillaan jos se mun musiikkia vähän tukevoittaisi. http://www.powerset.fi/autohifi/index.htm
Markus Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2009 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2009 No ni, nyt saa sit oikeen kuunnolla popitella kylillä ritni speersiä ja maikel zäksöniä
tarmo68 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2009 No ni, nyt saa sit oikeen kuunnolla popitella kylillä ritni speersiä ja maikel zäksöniä Ja Kikkaa "sukkula venukseen". Pistin taas tilauksen Summittiin kun koitin soittaa kolmeen jenkkivaraosa liikkeeseen joissa yhdessä ei vastattu, toisessa isä vastasi puhelimeen ja kun poika on paikalla vasta huomenna niin hän ei tiennyt asiasta mitään ja kolmannessa olin pari kertaa jonossa kun kaikki myyjät olivat "kiireisiä". Mulle ei vittuilla joten rahat pakeni taas Amerikan miehille.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään