Jump to content

68 Camaro, carbon fiber, "BIG GUN".

Recommended Posts

Kirjoitettu

Aika ahdasta on noiden ohjauksen nivelten ympärillä mutta eiköhän me jotain keksitä, 5 mm on nyt pakosarjanputkesta niveleen eli enempi pitäisi olla.Kumpaan suuntaan moottori kallistelee kaasuttaessa, kuskin puolelle tai apumiehen suuntaan?

• Replies 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• tarmo68

1200

• cam68

242

• -vellu

108

• pantera

59

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Aika ahdasta on noiden ohjauksen nivelten ympärillä mutta eiköhän me jotain keksitä, 5 mm on nyt pakosarjanputkesta niveleen eli enempi pitäisi olla.Kumpaan suuntaan moottori kallistelee kaasuttaessa, kuskin puolelle tai apumiehen suuntaan?

Apparin puolelle
Kirjoitettu

Apparin puolelle

No sittenhän se 5 mm riittäisi tai pitäiskö antaa lekaa sellaiset  5mm =10mm

Kirjoitettu

älä vaan tee yhtään ruttua primääreihin jos vaan mahdollista.. 5mm on ihan ok väli mullakin sen verran simpukan kylkeen ja hyvin riittää, ei ole osumia tullu.

Kirjoitettu

Pääsis aika helpolla jos jättäis ton 5mm. Pitää muuttaa vaan sit etumaista putkea.

Kirjoitettu

Tuossa kuvaa miten ahdasta on. Etumainen putki puuttuu vielä kokonaan.

DSC03200-resized.JPG}

Kirjoitettu

hyvähän tuo on.. mistä etummainen primääri tulee kulkemaan?

Kirjoitettu

Hitsausta vaille valmis.Muutin tota toistakin putkea ja nyt on tilaa 8mm. Aikaa meni noihin muutoksiin vaan turhan paljon mutta onpahan toikin tehty nyt.

Tulpat saa pois normaaleilla työkaluilla.

DSC03204-resized.JPG}

Kirjoitettu

Asensin testimielessä eturenkaita eli oikealla kuvassa on 255/50-17 ja vasemmalla 225/45-17, kummat laitetaan eli tarkoitan leveyttä.

255/40-17 (menis vielä ehkä 8" leveelle vanteelle) olisi ulkohalkaisijaltaan sama kuin toi nykyinen 225 joka on 7"leveellä vanteella.

Saa kommentoida taas.

DSC03205-resized.JPG}

Kirjoitettu

Asensin testimielessä eturenkaita eli oikealla kuvassa on 255/50-17 ja vasemmalla 225/45-17, kummat laitetaan eli tarkoitan leveyttä.

255/40-17 (menis vielä ehkä 8" leveelle vanteelle) olisi ulkohalkaisijaltaan sama kuin toi nykyinen 225 joka on 7"leveellä vanteella.

Saa kommentoida taas.

Onkos kuvaa kylkilinjasta?

Kirjoitettu

Onkos kuvaa kylkilinjasta?

Ei ole. Mutta näyttää pysyvän kaaren sisäpuolella just ja just.Voishan lokarille  antaa vähän rälläkkää jos näyttää että joustossa ottaa kiinni.

Kirjoitettu

Se mitä olen itse katellut niin useimmiten on 225 edessä, joskus 235 ...ja olen myös 245 nähnyt... mutta 255 :o

Ottaako toi 255 jo johonkin kiinni kun keula sulla varmaan kuitenkin putoaa aika lailla kun on loputkin osat kiinni?

Kirjoitettu

Se mitä olen itse katellut niin useimmiten on 225 edessä, joskus 235 ...ja olen myös 245 nähnyt... mutta 255 :o

Ottaako toi 255 jo johonkin kiinni kun keula sulla varmaan kuitenkin putoaa aika lailla kun on loputkin osat kiinni?

Ei toi keula kovin paljoa voi tosta laskea jos nyt jo maavara on kollektorin kohdalta jotain 7-8 cm.

Katsotaan mihin päädytää. Rengas onnline ilmoittaa 255/40  hinnaksi jotain 120 euroa kpl ja sit vois myydä jollekkin toiselle noi 255/50.

Kirjoitettu

mulla on 255/40 edessä voin laittaa kuvan etu ja sivu profiilista jos haluat ja 8" on vanne

Kirjoitettu

mulla on 255/40 edessä voin laittaa kuvan etu ja sivu profiilista jos haluat ja 8" on vanne

Pistä kuvaa vaan mutta erona sun autoon niin mulla on 8mm spacereitä vanteen välissä ettei ota jarrusatulaan vanne kiinni. BS on 4.75".

Kirjoitettu

sivulta.. oikeesti jos hyvä olis niin tuolle 255 pitäis kyllä olla 8,5" vanne. istuis hieman permmin

IMG_2683.JPG}

Kirjoitettu

Projekti jatkuu taas heinäkuussa.Yksi tilaus pistetty taas sisään...

Kirjoitettu

Tilaus lähti DSE:lle ja Anvil Autoon. Mitä sieltä tulee niin näytetään ne kun paketit saapuu. Oisko jotain kiiltävää ja kevyttä.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Kevyttä ja niin jäykkää. 2.5 kg

Keskeneräistä työtä ei saisi näyttää mutta oli ihan pakko.

Tausta-resized.JPG}

Kirjoitettu

Jahas, tämähän on kiintoisa projekti! Näköijään sama materiaali eksynyt tähänkin projektiin kuin mulla tulee olemaan käytössä..  :W Olikos minkä hintaista ja mistä tilasit? Tähän mennes paras tarjous on ollu n. 190 g/m2 hintaan 30 Eur/m2.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...