Jump to content

Manuaali vs automaatti


Jake

Recommended Posts

kait se sitten on myös niin et noi manuaali miehet veivaa ikkunansakkin auki ennemmin kuin painaa napista...

 

:o Tietenkin sähköikkunathan painavat niin p******* johan siitä tipahtaa ainakin 0.0005/s varttimailiajasta pois ;D

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 217
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Senior

    15

  • gmc63

    11

  • Msk383

    10

  • Jake

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Paljonkohan tää invaliditeetti on prosenteissa - ajattelin kokeilla vakuutuksesta saada muutaman roposen korvauksia. Ainakin mun vapaa-ajan vakuutuksessa on jonkun prosentin invaliditeetistakin luvattu korvauksia ;)

Link to comment
Share on other sites

"Ja manuaalista vielä, ainahan on ollut ihmisiä jotka tykkäävät tehdä asiat vaikeamman kautta "....

 

Ilmeisesti camaro iroc-z:lla on ollut vaikeuksia käyttää manuaalilootaa ja sen vuoksi invaliidilaatikko... ;)

 

Niin se on! Yksinkertainen kaveri tykkää käyttää yksinkertaisia asioita! ;D Itse tykkään myös sähköikkunoista, sähköpenkeistä yms. mitkä helpottavat elämää 8) Nämä manuaali kaverit varmaan tykkää tehdä kaiken "muunkin" ihan iteee ominpäin kun se kerran niin tuntuu olevan parempi, itse otan tiettyihin asioihin (ilmeisesti tää on nyt se INVALIIDIVAIHTOEHTO) mieluummin naisen "hämmentämään keppiä" sen sijaan että vaivautuisin itse siihen ;)

Link to comment
Share on other sites

No johan taalla taas juttu lentaa... ::)

 

Mitas jos sovittaisiin etta toinen tykkaa aidista ja toinen tyttaresta. ;) Kolmas ehka jopa molemmista. ;D

 

Eli makuasioitahan nama aika pitkalle ovat. Ei nyt ruveta sen enempaa pelihousuja repimaan. ;)

 

8)

Link to comment
Share on other sites

No johan taalla taas juttu lentaa... ::)

 

Mitas jos sovittaisiin etta toinen tykkaa aidista ja toinen tyttaresta. ;) Kolmas ehka jopa molemmista. ;D

 

 

Heh, nythän vois alkaa vääntää kättä siitä, tarkoititko, että manuaalilaatikko on se äiti (tuleva anoppi) ja automaattilaatikko on se hyväkroppainen tytär :P ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Itsellä on tähän asti ollut kaikki autot manuaalivaihteisia ja nyt ponu

automaatti. Kaupungissa ajaessa tulee useasti mieleen automaatin

vaivattomuus. Siis itse tykkään enemmän automaatista :)

 

Tämäkin on niin kuin aiemmin topic:ssa mainittiin täysin makuasia.

Link to comment
Share on other sites

No niin : ryhdytään saivartelemaan : voidaanko shift-kitillä ja manuaalikoneistolla varustettua automaattilootaa kutsua enää automaattilootaksi ? HÄH ? >:(

 

No ei varmaan ihan rehellisesti voida kutsua automaatiksi, se on ennemminkin niinku transvestiitti-laatikko kun siinä on vähän kumpaakin mutta on se silti ennemmin automaatti kuin manuaali ;D Ja puoliAUTOMAATIKSIHAN ne yleensä noita vehkeitä sanoo 8)

Link to comment
Share on other sites

No niin : ryhdytään saivartelemaan : voidaanko shift-kitillä ja manuaalikoneistolla varustettua automaattilootaa kutsua enää automaattilootaksi ? HÄH ? >:(

 

Ai, eikös se pilen ollutkaan ihan automaatti ilman manukoneistoja, häh? ;D

 

Tää on ihan mahtava topic. Ei voi muuta kuin räkättää :D Huumorilla kaikki ettei leikki lopu.

Link to comment
Share on other sites

No niin : ryhdytään saivartelemaan : voidaanko shift-kitillä ja manuaalikoneistolla varustettua automaattilootaa kutsua enää automaattilootaksi ? HÄH ? >:(

 

Ai, eikös se pilen ollutkaan ihan automaatti ilman manukoneistoja, häh? ;D

 

Tää on ihan mahtava topic. Ei voi muuta kuin räkättää :D Huumorilla kaikki ettei leikki lopu.

ei ole mitään manuaalikoneistoja :P

Link to comment
Share on other sites

Mitäs jos ei tartte kytkintä ylöspäin,vaan naks,naks kepistä,hä,hää ;D ;D ;D.Onkos tomaattimiehet ajanut millään tehokkaalla manuaalilla,vai vaan jollain riisikipoilla?Tälläinen fanaattinen väittely tosiaan piristää,lisää provosointia.

Link to comment
Share on other sites

Mun kokemus tehokkaasta manuaalista on jäänny ku koeajoin 4genin missä oli T56 aski ja se tuntui TOSI hyvältä vaikka mun edellisessäkin oli manuaali ja sekin oli KIVA ajettava jopa ruuhkassa :P :P

Link to comment
Share on other sites

Kyllä sitä nyt piehtaroidaan, niin piehtaroidaan että..

Mulla oli 305 ponussani toi insinööriaski. Se oli aikanasa ihan jees, kun sai kepillä käyttää. Mutt silti on pakko myöntää että invaa alko tehdä mieli - sen verran mukavampi se on kaupunkiruuhkissa. 350 swapissa se tuli sitt mahdolliseks, enkä ole katunut päivääkään - aika aikaa kutakin.

Tota transvestiittilaatikkoo en tunne, mutta vaikuttaa mielenkiintoiselle, jos sen avulla sais terävyyttä vaihtamiseen - ehkäs sitt jossain vaiheessa jos joutuu laatikkoa remppaamaan, vois tuotakin kokeilla.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...