Jump to content

Fenix'in Formula 350tpi th700r4 -90

Recommended Posts

Kirjoitettu

nyrkkisääntönä 10 astetta on 1%

Sitten en tiedä mitä olen onnistunut tälle tekemään mutta koko ajan alkaa kulkemaan paremmin.

Autohan siis seisoi tallissa 5 vuotta. Kai se on sitä että pikku hiljaa alkoi jumiutuneet osat pelittää ja tuli korjattua väärin asennettuja palikoita.

Aiemmin kun jäi  regun letku auki ja sen heitti kiinni niin tuntui kuin olisi tullut 25nm lisää ja nyt taas jostain ilmestynyt toinen mokoma.

• Replies 191
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Fenix

90

• Z-mo

15

• Nupa

13

• F350

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Sitten en tiedä mitä olen onnistunut tälle tekemään mutta koko ajan alkaa kulkemaan paremmin.

Autohan siis seisoi tallissa 5 vuotta. Kai se on sitä että pikku hiljaa alkoi jumiutuneet osat pelittää ja tuli korjattua väärin asennettuja palikoita.

Aiemmin kun jäi  regun letku auki ja sen heitti kiinni niin tuntui kuin olisi tullut 25nm lisää ja nyt taas jostain ilmestynyt toinen mokoma.

kyllähän sen on noissa dynoissa nähny et 3-40hp ja rapiat 50nm on kateissa ihan pikkuasioiden tähden.ne on hyvinkin takamuksessa tuntuvia kun liikutaan 2-250hp  tietämissä.

Kirjoitettu

Ennen seisontaa mulla oli myös kovettuneet kumit ja kun tallan laittoi tiskiin niin 2sekkaa suti tyhjää ennen kuin lähti koslaa eteenpäin.

Uusien renkaiden myötä ihmettelin, että minnes hemmettiin mun ala vääntö on kadonnut, kun lähti eikä enää sutinutkaan ;D

Kirjoitettu

Saako joskus tyypätä? Jotain hajua on miten tällasen pitäisi vakiona mennä ...

Kirjoitettu

Ennen seisontaa mulla oli myös kovettuneet kumit ja kun tallan laittoi tiskiin niin 2sekkaa suti tyhjää ennen kuin lähti koslaa eteenpäin.

Uusien renkaiden myötä ihmettelin, että minnes hemmettiin mun ala vääntö on kadonnut, kun lähti eikä enää sutinutkaan ;D

Huomasin saman kun pistin paletsin vanhojen, kaljujen ja kovettuneiden takarenkaiden (295) tilalle tuoreet kumit (285) niin ei enää sutinutkaan pelkällä kaasun survaisemisella lattiaan 80km/h asti

Kirjoitettu

Saako joskus tyypätä? Jotain hajua on miten tällasen pitäisi vakiona mennä ...

Ilman muuta. Esim jos, raahaudut vaikka ensi keskiviikkona miittiin niin saat avaimet käteen.

Käyn kyllä silloin tällöin keravara-järvempää sunnallakin pyörähtämässä jossa ymmärtääkseni asut.

Jos et miittiin ehdi niin heitä numero yv:nä kun ja piipahdan sitä kautta viikon päästä kun käyn nosturilla.

Kirjoitettu

Huomasin saman kun pistin paletsin vanhojen, kaljujen ja kovettuneiden takarenkaiden (295) tilalle tuoreet kumit (285) niin ei enää sutinutkaan pelkällä kaasun survaisemisella lattiaan 80km/h asti

paitsi nyt syksyn kylmillä asfalteilla.. voimaa tulee kaikille lisää.. millä fenixi ajaa? valkosella vakiolla 220hp vai punasella 290hp...  :W

Kirjoitettu

paitsi nyt syksyn kylmillä asfalteilla.. voimaa tulee kaikille lisää.. millä fenixi ajaa? valkosella vakiolla 220hp vai punasella 290hp...  :W

Hei tässä on tuplakatti -90 tekniikka...oliks se 230-240 jota hieman paranneltu.

Mutta mielummin ajaisin punaisella epäilemättä.

Kirjoitettu

Hei tässä on tuplakatti -90 tekniikka...oliks se 230-240 jota hieman paranneltu.

Mutta mielummin ajaisin punaisella epäilemättä.

punasessa ei oo kattia ollenkaan  ;D aina syksysin tuntuu että tehoo tulee lisää vaikka ei tuliskaan.. viileä asfaltti ja pimenevät illat ja kova itseluottamus persdynoon vaan antaa sen fiiliksen  \m/ m/

Kirjoitettu

Epäilemättä, mutta tää kun ei tunnu sutivan uusilla kumeilla ilman jarrua.

Tuntuu vastaavan kaasuun paremmin ja liikkuvan liukkaammin kuin kesä helteillä.

Punaisen koeajokin on ensi viikolla sovittu.

Kirjoitettu

Keravalle jos eksyt niin soita niin kokeillaan. Numberi löytyy esim firman sivuilta  :)

Välimiitissä viimeksi joskus keväällä  :-\

Kirjoitettu

Täähän nyt menee kummaksi kun kaikki koeajelee tostensa autoja  ;D

Toivottavasti ette toistenne eukkoja sentään...  :W

Kirjoitettu

No kyllä pikkasen kuumotti antaa avaimet lintumiehelle viime tikkurilan cruisingissa.

Sen mimmi oli mukana ja siksi luotinkin ettei vedä heti seinää päin :W

Kirjoitettu

Lauantaille varattu aika pohjan ja perän huollolle.

Tiistaina käy maalarilla pinnan viimeistelyssä...edellisestä onkin jo aikaa 6v.

Pyörien suuntaus lauantaina tai ensi viikolla ja mahdollisesti myös ilmastoinnin täyttö ja uusi ikkunan tiivisteen vaihto.

Sitten tämä paketti onkin myynti valmis.

Yllyttäkää myös tuttujanne liittymään kerhoon ja ostamaan tästä oiva peli, jotta ei mun ei tarvi maksaa tupla jäsen hintaa kahdesta bördistä ;)

Tulee myös nettiautoon kunhan saan kuvat otettua  viikonloppuna.

Kirjoitettu

Jäsenmaksu ei ole autokohtainen vaan henkilökohtainen.  Voit siis hyvin pitää molemmat autot  m/

Kirjoitettu

Aikaisemmin olen laittanut huonolla kännykkäkameralla otettuja kuvia ja tänään tuli napattua hieman parempia myynti ilmoitusta varten.

http://i48.photobucket.com/albums/f228/samppakalja/IMG_3351.jpg

http://i48.photobucket.com/albums/f228/samppakalja/IMG_3354.jpg

http://i48.photobucket.com/albums/f228/samppakalja/IMG_3352.jpg

http://i48.photobucket.com/albums/f228/samppakalja/IMG_3355.jpg

http://i48.photobucket.com/albums/f228/samppakalja/IMG_3343.jpg

http://i48.photobucket.com/albums/f228/samppakalja/IMG_3348.jpg

Kirjoitettu

Systeri unohti näköjään siirtää sisustan kuvat koneelle....to be continued.

Kirjoitettu

\m/

Siinähän se olis sulle...  ;)

Ei tarvi kahlata niitä "romuja" enää läpi

Kirjoitettu

Hinta on räätälöitävissä sen mukaan minkälaisen paketin haluaa ja kuka ostaa, kun tallissa lojuu asentamattomia osia.

Jos topiccia lukee muutaman viestin taakse päin niin suurimpien puitteiden korjaukset ovat vain ajan kysymys ja toki vaikuttaa hintaankin hiukan ne tehtyä.

Mutta ei pakko myynnissä ja ei netti auton paskin tosiaankaan.

Ei pää palele pitää kahta ja myydä hyvään hintaan keväällä, mutta kerholaisten ja kaverien kesken lähtisi kilpailukykyiseen hintaan.

Ja ei tulisi sikaa säkissä.

Kohta pyydänkin laittamaan tämän topicin jäsen puolelle, jotta kaikki mahdolliset random ostajat eivät kuvittelisi saavansa samanlaista tarjousta.

Kirjoitettu

Kohta pyydänkin laittamaan tänän topicin jäsen puolelle jotta kaikki mahdolliset random ostajat eivät kuvittelisi saavansa samanlaista tarjousta.

HUOMIOOO OSTAJAT, paririviin järjesty :P

Kirjoitettu

Random ostajat on niitä haaveilijoita jotka sanoo että kasaan rahat ja palaan pian astialle  ;D

Kirjoitettu

Tämäkin taisi mennä jo kaupaksi. Varmistuu ensi viikolla mutta tuntuisi olevan selvä diili  ja säilyy kaveri piirissä.

Hinta vain mietityttää kun sopu kaveri hinta...keväällä olisi saanut huomattavasti enemmän, mutta pääasia että säilyy hoodeilla.

En edes ennättänyt kaupata nettiautossa kun jo soitellaan ja viedään käsistä pois.

Kirjoitettu

Mulla vähän sama juttu, eli 41.999 olis jo tarjottu Ransusta, mutta enhän mä sitä alihintaan myy edes kaverille. Tämäkin venäläisenä puhui koko ajan ruplista...  ::) 

Eli: Ostakaa ja myykää, kauppa se on joka kannattaa  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...