GTATL Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2015 Tietysti liima loppu kesken joten tämä liimaus homma jatkuu ensviikonloppuna
GTATL Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2015 Liimaukset tehty ja nyt hiontaa/putsausta Kohta alkaa maalausurakka Kuva perseesta
GTATL Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Pikkasen ehti maalatakkin tänä viikonloppuna
avogta-89 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 tosta tulee parempi kuin tehtaaltalähtiessä
GTATL Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 tosta tulee parempi kuin tehtaaltalähtiessä Jonkun mielestä mä olen raiskannut tämän kiesin
avogta-89 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Jonkun mielestä mä olen raiskannut tämän kiesin näissä erikoismalleissa raiskaaminen on vain hyvästä \
GTATL Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 näissä erikoismalleissa raiskaaminen on vain hyvästä \ Auto tykkää kun sitä virittää
avogta-89 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Auto tykkää kun sitä virittää kyllä
letkume Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Jonkun mielestä mä olen raiskannut tämän kiesin Onhan se kamalaa, jos joku rikkoo omat lelunsa. Ehkä ne jotkut voi ostaa oman ja säilöä sen naftaliinissa?
GTATL Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Onhan se kamalaa, jos joku rikkoo omat lelunsa. Ehkä ne jotkut voi ostaa oman ja säilöä sen naftaliinissa? Juuri näin, en ymmärrä niitä jotka ostaa muutaman mailin ajetun keiräily kappaleen ja pitää sitä kun kipeetä pillua Isompaa turboa ja raskasta viritystä saa nämä palautettua takaisin jos alkaa pussihousuhommat kiinnostaa
TransNAM Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 ...saa nämä palautettua takaisin jos alkaa pussihousuhommat kiinnostaa On siinä kyllä helkutinmoinen rälläköiminen kun tuon palauttaa vakioks ;D
avogta-89 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Juuri näin, en ymmärrä niitä jotka ostaa muutaman mailin ajetun keiräily kappaleen ja pitää sitä kun kipeetä pillua Isompaa turboa ja raskasta viritystä saa nämä palautettua takaisin jos alkaa pussihousuhommat kiinnostaa tai hommaa sitten toisen pussihousukäyttöön
GTATL Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2015 On siinä kyllä helkutinmoinen rälläköiminen kun tuon palauttaa vakioks ;D Pari iltaa
GTATL Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2015 Ulkona sataa joten päätin käydä tallilla hiukan maalaamassa
GTATL Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2015 Sisäpuolelta pinnat on nyt pohjamaalattu Seuraavaksi vois siirtyä auton alle maalailee
GTATL Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2015 Siisti tulee kun saa maalia Jep ja nätti siitä tulee kun maalaan vielä valkoiseksi
CamKin Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2015 Jep ja nätti siitä tulee kun maalaan vielä valkoiseksi Tulee auto jota ei ole tarkoitettu kadulle vain näyttelyyn... Tämä oli arvaus auton jatkosta, kun se on valmis.
Fenix Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2015 Ydinsodan jälkeen jää rotat, torakat ja Antin gta Offroad kamaa tämä on ja komponenteilla yhteen parsitut on näyttelyjä varten
TexFinn Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2015 mutta jenkkihän vie liikaa bensaa Ihan samalla tavalla se vie kuin eurot ja japsitkin: kaikki mita tankkiin laittaa.
GTATL Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2015 Tulee auto jota ei ole tarkoitettu kadulle vain näyttelyyn... Tämä oli arvaus auton jatkosta, kun se on valmis. No ei todellakaan, tämä tulee samaan sikaa huolella Sen takia aloitan enstalvena kunnostamaan varatekniikkaa räjähdyksen varalle Ydinsodan jälkeen jää rotat, torakat ja Antin gta Offroad kamaa tämä on ja komponenteilla yhteen parsitut on näyttelyjä varten
GTATL Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2015 Maalari maalaa, rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa
avogta-89 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2015 onko toi pohjaväri viellä....ja tulee kirkkaampi valkoinen pintaväri päälle
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään