GTATL Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2015 onko toi pohjaväri viellä....ja tulee kirkkaampi valkoinen pintaväri päälle Pohjamaali joo, nyt saa kuivua rauhassa pariviikkoa kun meikä lähtee Kiinaan keikalle. Otin kirkkaan valkoisen maaliksi jolla maalaan koko auton
avogta-89 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2015 Pohjamaali joo, nyt saa kuivua rauhassa pariviikkoa kun meikä lähtee Kiinaan keikalle. Otin kirkkaan valkoisen maaliksi jolla maalaan koko auton sumutakko päälipinnankin itse
GTATL Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2015 sumutakko päälipinnankin itse Jos saan ylipaineisen teltan tehtyä, niin joo Eihän maalaamisessa ole kuin yksi vaikea osuus ja se on saada nätti pinta
pantera Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2015 Jos saan ylipaineisen teltan tehtyä, niin joo Eihän maalaamisessa ole kuin yksi vaikea osuus ja se on saada nätti pinta näin juuri
GTATL Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2015 Ennen valkoisen värin suihkuttamista konehuone tarttee vielä pohjamaalata Joustinkuppien irroitus olis vienyt sen verran aikaa että päätin maalata konehuoneen toisella kertaa
GTATL Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2015 Niin ja toi on epoksia mitä meikä on maalannut pohjalle. On meinaa aikas hätästä kuivumaan, haiseekin aivan helvetin pahalle Juu on mulla maski kaasusuodattimilla kun maalailen
GTATL Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2015 Vielä yksi perssiistä
Msk383 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2015 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2015 Tää on ollut hieno projekti seurailla ja ottaa mallia noista hitsauksista jne . Oma gta alkaa olemaan jo lähes tyhjä hylsy tuolla tallissa ja hyvällä tuurilla ens kuussa alkaa hitsaus ja raudan lisääminen .
GTATL Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2015 Tää on ollut hieno projekti seurailla ja ottaa mallia noista hitsauksista jne . Oma gta alkaa olemaan jo lähes tyhjä hylsy tuolla tallissa ja hyvällä tuurilla ens kuussa alkaa hitsaus ja raudan lisääminen . Hirvee työmaa oli tämä hitsaus osuus ja toivottavasti tuli jotain hyötyä. Jos neuvon antais niin subframet ensin hitsaten kiinni ja jos aiot pohjalevyä hitsata kuin minä, käytä kaarijuotoslankaa migissä. Kaarijuotoslangalla saumat ei vetele yhtä paljon kuin raudalla hitsatessa. Vähän kerrallaan hitsaten ja jäähdytys, huonolla tuurilla koko korin saa tällä leikillä kieroksi Kaarethan olis parempi/jäykempi vaihtoehto kun tämä, mutta mä kun en niitä halunnut näkyville. En muista onko sun GTA.sta jo projekti topikkia jos ei laita ihmeessa projektista päivitystä kuvien kanssa Projektien edistystä on kiva seurata
GTATL Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2015 Tälläinen sotku oli vastassa tallilla tänään Hiukan paloi käämit Olivat poranneet kattoon vesiputkille läpivintireikiä ja eivät olleet vaivautuneet suojaamaan mun kamoja
GTATL Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2015 Tästä alkoi aamun arherrus
GTATL Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2015 Pintaväriä lattiaan
GTATL Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2015 Hiukan sisäkattoon
GTATL Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2015 Tänään oli pohjan vuoro saada valkoista maalia
GTATL Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2015 Lattiaan laskin toisen kerroksen
GTATL Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2015 Ja konehuoneeseen
GTATL Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2015 Kuva vielä hanurista
cam95 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2015 Hyvältä näyttää, nyt se naarmutus alkaa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään