Jump to content

GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tuo oikeanpuoleinen oli järkevä ratkaisu, hitsausmäärä taas näyttää siltä että tällä vois vetää sorapätkää aika huolella ja pitkään eikä kori loppuis  :W Vielä kun teet kunnon kaaret sisälle  \m/

Sinänsä hauska sattuma kun kaveri kysy tänään tallilla että meinaanko alkaa ajaa rallia tällä ;D Oikeastaa koria ei olis tarvinnut näin laajasti hitsailla jos olisin päättänyt laittaa kaaret, mutta koitetaan ensin ilman ja jos loppunopeus karkaa liian korkeeksi niin tarttee kaaret laittaa :) Tai voihan sitä olla ajamatta lujaa :W

Kirjoitettu

hitsausmäärä taas näyttää siltä että tällä vois vetää sorapätkää aika huolella ja pitkään eikä kori loppuis  :W

mä oon kanssa katellu,että meinaako lähtee vaparina F Cup:a ajelee  ;D

Kirjoitettu

mä oon kanssa katellu,että meinaako lähtee vaparina F Cup:a ajelee  ;D

Prkle tää varmaan olis eka F-body historiikki sarjassa ikinä ;D Pitäisköhän mennä kokeilee \m/

Kirjoitettu

Prkle tää varmaan olis eka F-body historiikki sarjassa ikinä ;D Pitäisköhän mennä kokeilee \m/

Meet tuuppaan sinne kilpaa Arton mustikkia vastaan.

Kirjoitettu

m/Turbo ja invalaatikko ei varmaan olis kauheen hyvä yhdistelmä ralliin ;D

Katsojille enemmän vastinetta rahalle ;D

Kirjoitettu

Katsojille enemmän vastinetta rahalle ;D

Ei taida oikein sopia mulle kun mulla on jalat kuin Vatasella mutta omat kädet ;D

Kirjoitettu

Kynnykset oli unohtunut hitsata sisäpuolelta, no nyt on :)

TTA__kynnykset.jpg.2a84412dd60b0db7df8027b4db0b9213.jpg

Kirjoitettu

Kynnykset oli unohtunut hitsata sisäpuolelta, no nyt on :)

Hyvää jälkeä...  m/ Ehtiikö auto valmistua kesäksi ajoon?

Kirjoitettu

Hyvää jälkeä...  m/ Ehtiikö auto valmistua kesäksi ajoon?

Alunperin oli tarkoitus otta savut koneesta tämän kuun aikana mutta taitaa olla toukokuu lähempänä totuutta ::) Kova yritys on saada ajoon kesäksi \m/

Kirjoitettu

Alunperin oli tarkoitus otta savut koneesta tämän kuun aikana mutta taitaa olla toukokuu lähempänä totuutta ::) Kova yritys on saada ajoon kesäksi \m/

minkävuoden kesäksi  :W

Kirjoitettu

Pohjamaalit haettu pohjan/konehuoneen/pyöräkoteloiden maalausta varten ja muutama liimatuubi lisää :) Kyselin maalarilta pitääkö liimat levittää ennen maalausta ja sen mielestä maalauksen jälkeen. Tosin kun juteltiin aiheesta enemmän muutti mielensä ;D Liiman valmistajahan suosittelee liimaamaan ennen maalausta :W No meikä laittaa liiman valmistajan suosituksen mukaan :)Pohjamaali on vaalean harmaata 2 komponentti maalia. Pohjaan/pyöräkoteloihin laitan pinnaksi valkoisen kivenisku massan. Konehuoneen ja lattia maalaan valkoisella pintamaalilla :) Ennen maalausta tietysti huolellinen puhdistus :)

Kirjoitettu

Liimaus urakka alkoi :) Yhdellä tuubilla ei kauhia pitkälle pötki :o

TTA_saumojen_liimaus1.jpg.f4cf797362479b6a4f813abd673aace3.jpg

Kirjoitettu

Liimaus urakka alkoi :) Yhdellä tuubilla ei kauhia pitkälle pötki :o

tästä tulee varsinainen liimareki  ;D

Mikkilankaa 30kg ja kottikärryllinen saumaliisteriä ::)

Kirjoitettu

tästä tulee varsinainen liimareki  ;D

Mikkilankaa 30kg ja kottikärryllinen saumaliisteriä ::)

;D

Mikkilankaa mennyt n.7kg ja saumaliimaa arvioisin menevän n.7tuubia ;D

Sä unohdit 2l pohjamaalia ja 2l pintamaalia ;D Husmattikin painaa varmaan 10kg ;D

Kirjoitettu

Aika tylsää hommaa toi liimaus ::) Tähän asti riitti mielenkiinto, ensviikolla lisää uudella motivaatiolla :W

TTA_saumojen_liimausta3.jpg.e7e75d0b8146d0f988d669a25621367d.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...