BlackZ Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2019 Pesin jäähdytysjärjestelmän siihen tarkoitetulla aineella pariin kertaan, eipä irronnut käytännössä mitään moskaa. Eli lämpöhommat ei kummentuneet, näin viileällä kelillä ei kyllä ongelmia ole, mutta ensi kesää ajatellen jotain pitää tehdä. Seosmittarin sain asennettua. Tyhjäkäynti ja pintakaasualueet ok, täyskaasulla menee laihalle, eli afr kiipeää 14 huiteille. Suuttimia isommaksi toisiopuolelle siis Tottakai sulla yks vaihtoehto modata se vesipumppu, mutta se sunkin vakiosyyläri on jo päällepäinkin sen verran vanhan näkönen että se menee vaihtoon jokatapauksessa jossaki vaiheessa. Olisiko viisain aloittaa kuitenkin sen uusimisella? Se on aika paljon helpompi vaihtaakin kuin mitä se vesipumppu modata. Tai, sitten ekana lisäät sähköflektin lisäjäähdytykseksi syylärin etupuolelle, tuokin helppo tehdä ja lisää jäähtymistä. Ja mulla on Holley täydellinen suutinsarja, ja muutenkin säätösarja. Jos haluat testata mitkä suuttimet riittää että saat seokset kohilleen niin voin lainata, ostat mulle sitten uudet suuttimet tilalle vaan pakkiin. 2-3 pykälää isommat ne nyt varmasti pitää olla. Lisäksi pitää kattoa miten kone käyttäytyy kun polkaset kaasun pohjaan, eli sillä hetkellähän seosten pitää heti rikastua kovasti että tulee kaikki voima pihalle heti jo polkasun hetkellä.
Aukustus Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2019 Tottakai sulla yks vaihtoehto modata se vesipumppu, mutta se sunkin vakiosyyläri on jo päällepäinkin sen verran vanhan näkönen että se menee vaihtoon jokatapauksessa jossaki vaiheessa. Olisiko viisain aloittaa kuitenkin sen uusimisella? Se on aika paljon helpompi vaihtaakin kuin mitä se vesipumppu modata. Tai, sitten ekana lisäät sähköflektin lisäjäähdytykseksi syylärin etupuolelle, tuokin helppo tehdä ja lisää jäähtymistä. Ja mulla on Holley täydellinen suutinsarja, ja muutenkin säätösarja. Jos haluat testata mitkä suuttimet riittää että saat seokset kohilleen niin voin lainata, ostat mulle sitten uudet suuttimet tilalle vaan pakkiin. 2-3 pykälää isommat ne nyt varmasti pitää olla. Lisäksi pitää kattoa miten kone käyttäytyy kun polkaset kaasun pohjaan, eli sillä hetkellähän seosten pitää heti rikastua kovasti että tulee kaikki voima pihalle heti jo polkasun hetkellä. Ei se jakopäänkopan vaihto oo tällä hetkellä oikeastaan edes vaihtoehto, mielummin laitan sähköpumpun kaveriksi jos osoittautuu, että heikossa kierrossa syy. Mun mielestä tuo syyläri on ihan asiallisessa kunnossa, mutta voihan se olla että teho ei riitä. Sehän selviäisi infrapuna mittarilla, kun mittaa nesteen lämmön ennen ja jälkeen syylärin. Suurempi lapainen flektikin tuonne sopisi, sinne piti tulla tuumaa suurempi, mutta uspartsilla oli hyllyssä aika heikko valikoima alkukesästä, niin piti tuohon tyytyä. Löydän kyllä jo sun suutin apajille ja muillekin apajille, asennuskaljat- ja viskit myös tottuneesti osaan itse hakea. Jos vielä pyytäisit, josko emäntäsi kehtais pikku purtavaa järjestää kun saavun tontille niin ei nälkäkiukku iske, kun katson ku ruuvaat kaasaria kohdilleen
BlackZ Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 20. Syyskuuta, 2019 Jos vielä pyytäisit, josko emäntäsi kehtais pikku purtavaa järjestää kun saavun tontille niin ei nälkäkiukku iske, kun katson ku ruuvaat kaasaria kohdilleen Joo koitettaa järjestää
Aukustus Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2019 Kävin päästölaput hakemassa tänään. Aika skeptinen olin, että meneeköhän tuo arvoihin. Matkaan otin varulta reilu 10l e85 bensaa, jos ei muuten mene läpi. Noh yllätys oli suuri, kun tikku laitettiin putkeen, niin arvot oli lähes suorilta rajoissa, paitsi happi Puoli kierrosta kun ruuvasi seoksia laihemmalle, niin happikin asettui rajoihin. Tuo X-putki kuulemma sotkee tuota mittausta putken päästä, kun repii ilmoja matkaan. Ei se aivan turha jätkä tuo BlackZ a.k.a "Holley kuiskaaja" ole säätöhommissa HC: 953, O2: 4.54, CO 4,14
BlackZ Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2019 Kävin päästölaput hakemassa tänään. Aika skeptinen olin, että meneeköhän tuo arvoihin. Matkaan otin varulta reilu 10l e85 bensaa, jos ei muuten mene läpi. Noh yllätys oli suuri, kun tikku laitettiin putkeen, niin arvot oli lähes suorilta rajoissa, paitsi happi Puoli kierrosta kun ruuvasi seoksia laihemmalle, niin happikin asettui rajoihin. Tuo X-putki kuulemma sotkee tuota mittausta putken päästä, kun repii ilmoja matkaan. Ei se aivan turha jätkä tuo BlackZ a.k.a "Holley kuiskaaja" ole säätöhommissa HC: 953, O2: 4.54, CO 4,14 Tämä oli hyvä Eli melkosen nokan sitä saa menemään kuitenkin päästöihin kunhan viilailee vaan kaasarin hyvin kohilleen Muistaakseni X-putkella se toinen ulostulo on hyvä tulpata mittauksen ajaksi niin se homma pelittää normaalisti.
BlackZ Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2019 Hyvin jäi vielä varaa HC:lle Jäi sinne vissii oikeastiki, mitä eilen juteltiin Aukustuksen kanssa niin ymmärsin että oli käännelly vaan pakolliset että sai alle 1000HC, mutta olisi kuulemma tippunut entisestäänkin jos olisi ruuvannut vaan.
Aukustus Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2019 Joo kyllä sen hc:n ois saanu hyvän matkaa vielä alemmas, mutta ruuvasin vain sen verran että meni arvoihin. Ja jäi tosiaan tuo viinakorttikin käyttämättä, mutta se taas nostaa vähän happea, jonka kanssa nyt jumpattiin tuon x-putken vuoksi muutenkin. Piti vähän paperitukkoa tunkea pillin perään, ettei niin hörsi ilmoja mitattavaan putkeen. Viereisen putken tukkiminen ei mainittavasti vaikuttanut ilmavaivoihin.
Aukustus Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2019 Leima tuli ilman huomautuksia!
Chemical man Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2019 Kirjoitettu 29. Syyskuuta, 2019 Hieno homma että meni päästöt rajoihin ja leima tuli
Aukustus Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2019 Kesän muistoja, tässä yksi perhepotretti Tänään joutui Pontiacci talvisäilöön. Viimeisenä mielenosoituksena öljynpaineanturille ilmeisesti tuli tunnit täyteen täyskaasuvedossa, kuului kopsaus tulipellin tienoilta ja nakkasi paineet tappiin (=anturi rikki tai johto irti tms). Ei kuitenkaan vuotanut öljyä tai mitään ja matka jatkui, tutkitaan myöhemmin. Tulipa muuten epämieluisa yllätys kun yritin ladata kuvia kuvanjako.fi palveluun, tuli ilmoitus että palvelu ei enää käytössä ja kuvat säilyy vuoden 2019 loppuun :eek: Pikku savotta alkaa päivittään kuvia toiselle palvelimelle ja linkit uusiksi!
Aukustus Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Lokakuuta, 2019 mikäs mörkö tuo 2 pyöräinen on Se on mun Turbo Hayabusa
Aukustus Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2019 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Lokakuuta, 2019 Talven aikana olisi tarkoitus tehdä peräremppa, eli uusi välitys ja lukko + muut kulutusosat toki samalla. Jos on tiedossa Oulun seudulta osaavaa tekijää, niin voi ilmoitella. Tarvittaessa käytän koko akselin irti ja tällöin tekijä kauempaakin voi tulla kyseeseen.
Timo Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2019 Kirjoitettu 17. Lokakuuta, 2019 Tuo X-putki kuulemma sotkee tuota mittausta putken päästä, kun repii ilmoja matkaan. Omat katsastusmittaukset kertoo ihan muuta. Viimeisin mittaus Vette jossa H-putki: jäännöshappi 0,10 %. (max 5 % vähäpäästöinen).-10 Camaro jossa H-putki: 0,10 %. Camaro -98 jossa ei H eikä X-putkea: 0,30 %. Asia joka todellakin vaikuttaa päästöarvoihin, riippuen putkiston mallista, kohta johon pillin pää sattuu putkessa. Pienikin siirto vaikuttaa isosti esim. Vetten takapöntössä. Yhtä asiaa olen ihmetellyt jo vuosia: myynnissä on tälläkin hetkellä useita -78 ponuja muttei yhtäkään -77 mallia. Ja oleellinen ero kuitenkin noiden välillä on se että -77 mallissa ei päästöjä mitata. Luulisi että -77 mallia himoitaan juuri siksi.
Aukustus Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Tammikuuta, 2020 Uudet ovitiivisteet tulossa rockautosta kovettuneiden ja haljenneiden tilalle. Tuli sopivasti tarjolle vähän käytetty Griffinin alusyyläri, niin ostin pois kuleksimasta ja odottaa asennusta. En ajatellut, että tuossa ei ole vaihteistojäähdytinta samassa, niin nyt pitää hommata sitten erillinen jäähdytin vaihteistolle myös Olen yrittänyt tilata RP Glasfiberiltä uutta etupuskuria ja lippaa sen alle, mutta tuntuu että helpommin saa oravan kiinni paljain käsin, kun tuon puljun "asiakaspalvelijaa". Hinnat sain tiedusteltua sähköpostilla, mutta tilauksen jälkeen alkoi radiohiljaisuus, eikä vahvistusta tilaukselleni ole kuulunut vaikka olen perään kysellyt. Välitys taitaa valikoitua 3.55 ja sille kaveriksi lukko, näiden merkkiä/toimittajaa en ole vielä päättänyt. Onko vinkkejä asentajasta? Kuvanjako sivusto lopetti toimintansa ja projektin kuvat katosi sitämyöten. Mitä palvelua porukka käyttää, ettei näin kävisi uudestaan? Melko homma korjailla kuvalinkit alusta asti.
BlackZ Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2020 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2020 Uudet ovitiivisteet tulossa rockautosta kovettuneiden ja haljenneiden tilalle. Tuli sopivasti tarjolle vähän käytetty Griffinin alusyyläri, niin ostin pois kuleksimasta ja odottaa asennusta. En ajatellut, että tuossa ei ole vaihteistojäähdytinta samassa, niin nyt pitää hommata sitten erillinen jäähdytin vaihteistolle myös Olen yrittänyt tilata RP Glasfiberiltä uutta etupuskuria ja lippaa sen alle, mutta tuntuu että helpommin saa oravan kiinni paljain käsin, kun tuon puljun "asiakaspalvelijaa". Hinnat sain tiedusteltua sähköpostilla, mutta tilauksen jälkeen alkoi radiohiljaisuus, eikä vahvistusta tilaukselleni ole kuulunut vaikka olen perään kysellyt. Välitys taitaa valikoitua 3.55 ja sille kaveriksi lukko, näiden merkkiä/toimittajaa en ole vielä päättänyt. Onko vinkkejä asentajasta? Kuvanjako sivusto lopetti toimintansa ja projektin kuvat katosi sitämyöten. Mitä palvelua porukka käyttää, ettei näin kävisi uudestaan? Melko homma korjailla kuvalinkit alusta asti. Tuon Kalixissa olevan RP Glasfiberin asiakaspalvelu tosiaan ainakin sähköpostin päässä niin täyttä kuraa ja epäselvää että meki tilattiin sitten Jenkeistä ne levikkeet yms siihen harmaaseen 1977 Trans Amiin, laitoin vielä palautetta ku kyselivät perään sitte että miten tehdään tilauksen kanssa että tilattiin muualta kun ei ollut aikaa viikkotolkulla odotella epäselviä vastauksia sähköpostiin. Mulla on irrallinen uusi vaihtestojäähy autotallin seinällä, mutta kyllä se ois paras että ois se syylärin jäähykin olemassa. Pelkkä ilmajäähy ei ole niin hyvä, tuo ilmajäähy laitetaan yleensä sen syylärin lisäksi sarjaan niin, että se ilmajäähy tulee syylärin jälkeen.
Aukustus Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2020 Tuon Kalixissa olevan RP Glasfiberin asiakaspalvelu tosiaan ainakin sähköpostin päässä niin täyttä kuraa ja epäselvää että meki tilattiin sitten Jenkeistä ne levikkeet yms siihen harmaaseen 1977 Trans Amiin, laitoin vielä palautetta ku kyselivät perään sitte että miten tehdään tilauksen kanssa että tilattiin muualta kun ei ollut aikaa viikkotolkulla odotella epäselviä vastauksia sähköpostiin. Mulla on irrallinen uusi vaihtestojäähy autotallin seinällä, mutta kyllä se ois paras että ois se syylärin jäähykin olemassa. Pelkkä ilmajäähy ei ole niin hyvä, tuo ilmajäähy laitetaan yleensä sen syylärin lisäksi sarjaan niin, että se ilmajäähy tulee syylärin jälkeen. Joo mielellään tilaisin ruottista, kun jenkeistä tilatessa tuon arvoiselle ja kokoiselle paketille tulee veroja ja rahteja niin roimasti päälle. Ihmetyttää vaan, että miten nykypäivänä voi asiakaspalvelu olla tuota tasoa Pitäis varmaan laittaa joku ruåttin taitonen soittamaan sinne tms. Muistan kun oli puhetta tuosta vaihteistojäähdyttimestä joskus. Tuntus vaan, että jos jäähyttimellä on kokoa tarpeeksi, niin hoitais asiansa. Onhan ne muissakin autoissa usein erillisiä, mutta onko nämä jenkkilootat sitten niin lämpövoimaloita ettei teho riitä yksistään
sirkus Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2020 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2020 Mun takaspoileri on tuolta Ruotsista ja ei ne tosiaan spostiin vastaileet, mut kun ruotsia puhuva kaveri soitti sinne niin homma hoitu.
Aukustus Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2020 Mun takaspoileri on tuolta Ruotsista ja ei ne tosiaan spostiin vastaileet, mut kun ruotsia puhuva kaveri soitti sinne niin homma hoitu. Hyvä tietää. Yhden sähköpostin vielä laitoin, josko ne nyt vastais onko tavaraa tulossa vai ei. Jos ei kuulu mitään, niin pitää pyytää kaveria soittamaan.
Aukustus Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2020 Kyllä nyt täytyy luovuttaa tuon RP classfiberin kanssa, ei tule hommasta kertakaikkiaan mitään heidän kanssa. Joko kielimuuri on liian korkea, tai sitten on muuten ymmärryksessä puute. Vituttaa niin paljon, ettei tee mieli laittaa edes kaveria soittamaan, vaan jenkkitilaus on nyt mielessä. Onko kokemusta jostain jenkkipuskureista, ettei aivan kuraa tule tilattua? Lasikuitu etusijalla, orkkis uretaanihässäkkä ei materiaalina vakuuta.
RaiRai Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2020 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2020 Kyllä nyt täytyy luovuttaa tuon RP classfiberin kanssa, ei tule hommasta kertakaikkiaan mitään heidän kanssa. Joko kielimuuri on liian korkea, tai sitten on muuten ymmärryksessä puute. Vituttaa niin paljon, ettei tee mieli laittaa edes kaveria soittamaan, vaan jenkkitilaus on nyt mielessä. ... Samantyyppisiä kokemuksia svedujen kanssa... No joo ei pitäis yleistää, eli puhutaan nyt sitten vaikka yksittäisistä puljuista Ruotsin maalta. Pari vuotta sitten meni käyttiksen ovi vaihtokuntoon ja Ruotsin purkamoilta löytyi sopivia ja vissiin neljästä kyselin josko voisivat pakata kuljetusta varten ja hoitelen sitten itse noudon kuljetusliikkeen avustuksella. Sujuvalla englannilla meilailin mutta parhaimmillaan sain suht asiallisen vastauksen "We will not pack, not send to Finland..." Ilmoituksissa kuitenkin oli valmiina rahtaushinta Ruotsiin. Varmaan kauppaavat edelleen niitä ovia jollekin peppureikäporukalle... Minä sitten maksoin vähän enemmän kun Suomipojalle kelpasi oven kuntoon moukarointi ja maalaus.
pasi jkl Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2020 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2020 Hansen Racing:iltä Ruotsista Kyselin ja yritin tilailla tavaraa, eivät vaivautuneet edes vastaamaan mitään , ilmeisesti sen takia kun Jyväskylässä on yksi pulju mikä välittää heidän myymiään "romuja". itse sitten tilasin Usa:sta , kun en halunnut Jyväskylän puljulle maksaa +30% , eikä aikatauluista ollut mitään selvää muuta kuin tulee joskus .
RaiRai Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2020 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2020 Tuohon itse puskuriprobleemaan vielä... niin huomasin tuo saitin sponssi Ame-Rides Keravalta näyttäis jotain glass fibre -juttuja hommaavan. Kannattanee ainakin kysäistä sieltä jos ei ole tullut jo kysyttyä.
Aukustus Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2020 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2020 Tänään aloittelin tämän talven puuhasteluja ja irroitin taka-akselin Pontiacista. Mitään muuta en tuosta vielä ymmärrä, kuin että 10 pulttinen näkyy olevan. Mitä muuta mulla siitä pitää tarkista, ennen osien tilaamista? Uspartsin nettikauppaa sen verran vilkaisin, että vetareita ilmeisesti on eri rihlauksilla? Ruotsin lasikuitukaupan kanssa ei homma ottanut tuulta alleen, vaikka ruotsintaitoinen kaverikin sinne soitteli. Eli jenkeistä tilattava etupuskuri, ellei tämä päällä oleva lakko veny kovin pitkäksi ja syö harrastekassaa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään