Jump to content

Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87

Recommended Posts

Kirjoitettu

Soitin eilen taas vaihteeksi verhoilijalle. Oli ollut kuulemma jotain takkua uuden ompelukoneen kanssa...

No, vissiin tällä viikolla penkit saisi vielä hakea. Epäilen kyllä...  :(

Kirjoitettu

Oli ollut kuulemma jotain takkua uuden ompelukoneen kanssa...

taitaa olla vika penkin ja singerin välissä  :o

Kirjoitettu

taitaa olla vika penkin ja singerin välissä  :o

Niin, käsin olis jo ommeltuna.  m/

Onhan noissa oma hommansa. Pieniä paloja aikalailla... ehkä inspiraatio tai aika puuttuu...

Kirjoitettu

Soittelin taas vaihteeksi verhoilijalle.

Kuulemma takapenkit ovat nyt valmiit. Meneeköhän tässä vielä kauan, luultavasti...  m-

Kirjoitettu

monta kertaa työt alkaa venymään ihan siitä syystä että välillä pitää tehdä jotain tuottaavaakin työtä josta saa rahaa.

olisko käyny niin että hinta on liian halpa.

Kirjoitettu

monta kertaa työt alkaa venymään ihan siitä syystä että välillä pitää tehdä jotain tuottaavaakin työtä josta saa rahaa.

olisko käyny niin että hinta on liian halpa.

Voipi olla. Verhoilija myönsi, että penkeissä on oma hommansa.  m/

Kirjoitettu

Pääsin eilen sitten lopuksi taas vaihteeksi talliin.

Sain vaihdettua lämppärin kennon jo osittain. Tosi kiva vaihdettava, kun tilaa ei ole oikein pellin alla, eikä kojelaudankaan alla pääse kunnolla hääräämään.

Onneksi asiaa helpotti hieman se, että penkkejä ei ollut tiellä.

Samalla huomasin, että kennon kanavan sulkeva läppämekanismi oli rikki. Sielä on joku seosalumiininen tai vastaavaa materiaalia oleva vipu vaijerin päässä, joka liikuttelee kennon läppää ja se oli tietenkin poikki. En tiedä, kestääkö korjata kemiallisella metallilla (irtikään sitä ei helposti sieltä saa, eli ei taida olla vaihdettava osa lainkaan tai sitten pitäisi purkaa enemmän).

Samalla tuli pestyä koko lattiamatto.

Kirjoitettu

Siihen nahden mika vaiva on paasta siihen vipuun kasiksi, en lahti tekee rautalankakorjausta kemiallisella metallilla. Oliskohan purkupaikoilla sulle jossain sellanen vipu? Ei voi kovin paljoa maksaa ja tulee vaihdettua ehjaan osaan.

Kirjoitettu

Siihen nahden mika vaiva on paasta siihen vipuun kasiksi, en lahti tekee rautalankakorjausta kemiallisella metallilla. Oliskohan purkupaikoilla sulle jossain sellanen vipu? Ei voi kovin paljoa maksaa ja tulee vaihdettua ehjaan osaan.

Juu, näinhän se asia on. Yritin eilen kurkkia, että miten tuo vipu lähtee yleensä irti, mutta ei ihan heti selvinnyt.

Jos jollakulla on tämmönen ylimääräinen esim. purkuautossa, niin olisin kiinnostunut ostamaan kyseisen vivun vaikka tuosta vaijerista asti:

DSC00817.jpg.72fda149c693b28ac366d6d00edd0861.jpg

Kirjoitettu

Tämänverran lähti muuten konehuoneesta ahdistavia osia, kun teki kunnolla nuo bensakiskot ja -linjat uusiksi (kuvasta puuttuu ainakin alumiinilastut, jotka irtosivat pajalla bensakiskoja avarrettaessa =) :

rojut_.jpg.3d7a49c15c0bd949face5908d97cc2a7.jpg

Kirjoitettu

Naapurin pikkukisu tykkää aina tulla talliin ruuvailemaan mun kanssa, kun tallin ovi on auki.

Sillä on oma paikka, josta se voi seurata projektin edistymistä.

"Manta" totesi, että onpas huono kirja tuo Pontiac -korjaamokäsikirja ja pani maata (tuolla kirjalla ei oikeesti kyllä tee yhtään mitään):

manta_.jpg.045757253022a8238554f516f787c2ab.jpg

Kirjoitettu

TAAS on kyselty penkkien perään. TAAS olisi kuulemma valmiit viikonloppuna. TAAS en usko!  :'(

Kirjoitettu

TAAS on kyselty penkkien perään. TAAS olisi kuulemma valmiit viikonloppuna. TAAS en usko!  :'(

m-  nauta nylkemättä  ::)

Kirjoitettu

Vihdoinkin auto käy puolen vuoden jälkeen uusilla bensahilppeillä:

- Aeromotive pumppu

- Aeromotive bensaregu

- isommat johdotukset pumpulle asti

- avarretut ja koneistetut bensakiskot

- uudet muutetut bensalinjat konehuoneessa

- uusi Weiand vesipumppu

- muutoksia ja parannuksia konehuoneen puolella

Ei pitäisi enää ahdistaa. Katsastusta ja penkitystä odotellaan.

Kirjoitettu

m-  nauta nylkemättä  ::)

On se jo nyljetty, kun mulla oli kaksi selkänojan palaa jo brodeerattavana.  :D

Kirjoitettu

Hyvältä kuulostaa.  m/ Sulla on tommonen perinteinen varttimailipenkki sielä (kaljakori).  ;D

Kirjoitettu

Penkit valmistui sittenkin...

Verhoilija teki hieman ylimääräistä mm. korjaamalla penkin pohjan ja maalaamalla muoviosat ennen kasausta.

Ihan hyvältä näyttää ja varsinkin tuntuu... ;)

DSC00866.jpg.f5c38d32604ea8c288785b63d4241207.jpg

Kirjoitettu

Toivottavasti et joutunut hirveesti maksaa, mun silmaan nayttaa ryppyisilta ja etupenkkien kulmat hiukan hassuilta ::)

Kirjoitettu

Toivottavasti et joutunut hirveesti maksaa, mun silmaan nayttaa ryppyisilta ja etupenkkien kulmat hiukan hassuilta ::)

Itseasiassa olet oikeassa... Näyttää kyllä tuossa kuvassa hassulta nuo etupenkkien kulmat. 

Olen mä nämä tarkistanut, eikä ne oikeesti ole tuollaiset... ellei sitten ole "valahtanut" täytteet.  :W

Ryppyisyys johtunee siitä, että ovat olleet läjässä yön yli ahtaassa autossa... kyllä nuo tuosta oikee...

Näähän oli oikeesti ilmaiset (nahkojen hinnalla)!  m/

Kirjoitettu

Itseasiassa olet oikeassa... Näyttää kyllä tuossa kuvassa hassulta nuo etupenkkien kulmat. 

Olen mä nämä tarkistanut, eikä ne oikeesti ole tuollaiset... ellei sitten ole "valahtanut" täytteet.  :W

Ryppyisyys johtunee siitä, että ovat olleet läjässä yön yli ahtaassa autossa... kyllä nuo tuosta oikee...

Näähän oli oikeesti ilmaiset (nahkojen hinnalla)!  m/

Hyva kun naita "alkuperaisia" nahkojahan saa ebaysta ::)

http://www.ebay.com/itm/1985-1992-Pontiac-Trans-Am-GTA-Leather-seat-covers-correct-Beechwood-color-/251001139441?hash=item3a70d570f1&item=251001139441&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr

Kirjoitettu

Uusiotuotantoa? =)

En vain tykkää tuosta sävystä.  m- Halusin hieman vaaleammat...  ;)

Ja samalla tuli korjautettua penkit... oli toisesta penkistä jostain syystä ne langat ruostunu poikki.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...