Ilku Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2008 vanha vikakin tuli korjattua massauksen yhteydessä... tai on pian korjattu, eli enää ei mene roskaa levikepalan sisään. Niin ei ollut ruostunut vaan pelli oli saanut siipeensä (ei korjaantunut oikaisulla, vaan vaati hieman lasikuitukittiä) ja päästi likaa lokasuojan sisälle... huom! kuvassa näkyy ainutkertaiset normaalia isommat roster (väli) -putket.
Ilku Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Helmikuuta, 2008 Ne muuten menee helposti liian kireelle Ite tein aikalailla kuten Jukkakin sanoi, mutta niinpä siinä vaan kävi että liian kireelle meni ja lämpeni niin perkeleesti vannetta myöten ne laakerit.. Piti purkaa ja ottaa puoli kierrosta tuosta Jukan neuvomastakin löyhemmälle jos oikeen muistan no tätä mä vähän peläkään...
Vici Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2008 Ihan vaan mielenkiinnosta: löytyykö Ilku sinun auton RPO-tarrasta koodia CC1 eli T-top? Oli tuossa "harvinainen auto"-osiossa vähän keskustelua tuosta asiasta.
Ilku Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2008 Ihan vaan mielenkiinnosta: löytyykö Ilku sinun auton RPO-tarrasta koodia CC1 eli T-top? Oli tuossa "harvinainen auto"-osiossa vähän keskustelua tuosta asiasta. Ongelmana on se, että autossani ei kyseinen tarra ole jostain syystä tallella keskikonsolin lokerossa. Ja mikä sinänsä on ollut jännää, niin takaluukussa ei alkujaan ole ollut lainkaan targa -pussia eikä kiinnikkeitä pussille.
Vici Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2008 Ongelmana on se, että autossani ei kyseinen tarra ole jostain syystä tallella keskikonsolin lokerossa. Ja mikä sinänsä on ollut jännää, niin takaluukussa ei alkujaan ole ollut lainkaan targa -pussia eikä kiinnikkeitä pussille. Mulla on tuo lappu tallessa ja su näkee löytyykö tuota koodia. Eikä löydy myöskään pusseja eikä kiinnikkeitä.
Ilku Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2008 Mulla on tuo lappu tallessa ja su näkee löytyykö tuota koodia. Eikä löydy myöskään pusseja eikä kiinnikkeitä. Ostin E-bay:stä targapaloille pussin ja tein itse rosterista kiinnikkeet... Lukeeko autosi kattopaloissa "C&C" ulkopinnalla? Jos lukee, niin autossasi on "Car & Concepts" T-topit ja tiivisteet ovat erilaiset, samoin kattopalat ovat 2" lyhyemmät kuin normaalisti. Onko sulla tuota keskikonsolia katossa?
Vici Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2008 Ostin E-bay:stä targapaloille pussin ja tein itse rosterista kiinnikkeet... Lukeeko autosi kattopaloissa "C&C" ulkopinnalla? Jos lukee, niin autossasi on "Car & Concepts" T-topit ja tiivisteet ovat erilaiset, samoin kattopalat ovat 2" lyhyemmät kuin normaalisti. Onko sulla tuota keskikonsolia katossa? Huomenna isä käy vilkuilemassa tuota autoa, itse olen nyt 100 km päässä siitä. On katossa konsoli. Onko noi Car & Concepts jälkiasennus targoja?
Ilku Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Huomenna isä käy vilkuilemassa tuota autoa, itse olen nyt 100 km päässä siitä. On katossa konsoli. Onko noi Car & Concepts jälkiasennus targoja? Tavallaan on jälkiasennustarga, mutta eiköhän se ole kuitenkin tehtaalla asennettu, koska vaatii keskikattoon vahvemman rakennelman ymmärtääkseni. Kato vain, että lukeeko lasipalassa ulkopuolella "C&C"?!
Ilku Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Huomenna pitäisi ottaa kuskin ovi ja sen ovensaranat käsittelyyn... lähteekö näissä 3gen autoissa saranat paloiksi miten??? Lähteekö saranatappi irti osiksi lyömällä, vai tarvitaanko järeämpiä aseita. Sarana on ärsyttävästi hitsattu oveen kiinni, niin että joutuu kuskaamaan ovea ympäri maakuntaa! Puslat on välistynyt soikeeksi ja ovi kiusallisesti retkahtaa puolivälissä ja ja ei asetu kunnolla uusiin tiivisteisiin nähden.
Guest Jukka Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 vaatii keskikattoon vahvemman rakennelman Cowboyllä on "virallinen" tehtaan tekemä targa, ja ainakin sen keskikatto näyttää samalta kun mun kovakaton keskikatto. Näin ainakin alta päin
Ilku Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Cowboyllä on "virallinen" tehtaan tekemä targa, ja ainakin sen keskikatto näyttää samalta kun mun kovakaton keskikatto. Näin ainakin alta päin Joo, mutta oletteko katsoneet verhoilun alle? Eiköhän sielä pitäisi olla jotain vahviketta. Ainakin yksi kaveri väitti, että sielä kulkee jokin vahva tanko, verrattuna kovakattoiseen. En tiedä sitten, onko vahvistus tullut vasta nuorempiin autoihin?
Guest Jukka Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Joo, mutta oletteko katsoneet verhoilun alle? Eiköhän sielä pitäisi olla jotain vahviketta. Ainakin yksi kaveri väitti, että sielä kulkee jokin vahva tanko, verrattuna kovakattoiseen. En tiedä sitten, onko vahvistus tullut vasta nuorempiin autoihin? Ollaan katottu verhoilujen alla, kun kummankin autot on purettu hylsyiksi. Ja mun auto on 89 ja cow'n 84.
Vici Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 eipä löytynyt cc1:stä varustelistasta eli mahtaa olla c&c:en tekemä.
z 28 jari Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Huomenna pitäisi ottaa kuskin ovi ja sen ovensaranat käsittelyyn... lähteekö näissä 3gen autoissa saranat paloiksi miten??? Lähteekö saranatappi irti osiksi lyömällä, vai tarvitaanko järeämpiä aseita. Sarana on ärsyttävästi hitsattu oveen kiinni, niin että joutuu kuskaamaan ovea ympäri maakuntaa! Puslat on välistynyt soikeeksi ja ovi kiusallisesti retkahtaa puolivälissä ja ja ei asetu kunnolla uusiin tiivisteisiin nähden. Pääset helpommalla jos laitat siihen yläsaranaan korjaussarjan(sis.puslan ja pultin)Ei tartte rupeen irrotteleen saranaa hitsauksista.Tarinaa ko. operaatiosta: http://www.chevyhiperformance.com/techarticles/0603ch_1982_1992_chevy_camaro/index.html
Ilku Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2008 Pääset helpommalla jos laitat siihen yläsaranaan korjaussarjan(sis.puslan ja pultin)Ei tartte rupeen irrotteleen saranaa hitsauksista.Tarinaa ko. operaatiosta: http://www.chevyhiperformance.com/techarticles/0603ch_1982_1992_chevy_camaro/index.html Kiitos linkistä! En taida saada huomiseksi korjaussarjaa mistään... Luulen, että tuo on mun kaverille liian helppo homma, kun se on vanha metallimies. Osaa tehdä osan, kuin osan. Teki mulle kaikki roster -putketkin ja olis halunnu jo Paxtonin korjata aikoinaan...
Samppa Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2008 Vaihdoin tosa vasta tapin ja helat alasaranaan ja se riitti pelkästään että ei enää ovi lonksu.
Guest Jukka Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2008 hihhahhei! Määki vaihdoin omaani kuskinoveen alasaranan tapin ja joha herkes roikkumasta. Paskamainen homma jos ei irrota koko ovea, mutta onnistuu
Ilku Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2008 Vaihdoin tosa vasta tapin ja helat alasaranaan ja se riitti pelkästään että ei enää ovi lonksu. Selvittiin myös alasaranatapin vaihdolla (handmade) ja puslien isommaksi poraamisella. Puslat porattiin siis 9,3mm tapille sopivaksi. Jopa tappi lukittiin muutamalla hepillä. Hyvä tuli! Kuvaa uudesta saranatapista, jossa uusi tappi on juuri liukumassa sisään rasvan kera! Harri pyöräytti kyseisen osan sorvissa (tehty kovasta materiaalista, eli kiila-ankkurista): ps. vanha tappi myös näkyy kuvassa. Ovi vaatii vielä hieman siistimistä ja maalia.
Ilku Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 No niin ovea tuli siistittyä, maalailtua saranoiden pohjat ja sovitettua ovi paikoilleen. Meni aika helposti kerralla säätöihin. Hienosti toimii nyt ovikin. Tunkki on oiva apuväline ovea asennettaessa paikoilleen:
Ilku Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Nyt alkaa taas näyttämään autolta. Samalla, kun kerran oviverhoilut oli auki, niin tuli siistittyä johdot ja ovimuovi, sekä ruiskutettua kotelosuoja-ainetta oven sisään. Ovea säädettäessä piti huomioida, että autoa on nostettu rungosta, vaikuttaa hieman oven asentoon molemmilla puolilla:
Ilku Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2008 Loput päivän työstä kului konehuoneen puolella. Konehuone alkaakin olla kasassa. Sipaisin hieman muovikittiä lasikuitukitin päälle ja pohjamaalasin oikaistun pellin reunan. Pintamaaliakin ehdin jo ruiskutella, vaikka se ei kuvassa näy. Seuraavaksi päälle tulee muovinen sisälokasuoja:
Ilku Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2008 Maanantaina sain aikaiseksi laittaa konehuoneen puolen kuntoon. Myös ahtimeen vaihdoin öljyt (öljynvaihto käy kätevästi isolla lääkeruiskulla). Lisäksi korjasin ovipahvin uusimalla pop -niittejä ja liimaamalla kiinnikeraudan ovipahviin. Lisäksi purin apukuskin puolen jarruosat ja laitoin sisälokasuojat edessä paikoilleen. Kuvaa korjatusta lokasuojasta valmiina (maalattuna ja massattuna):
Ilku Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2008 Tänään tiistaina sain uudet jarruosat (jarrulevyissä lukee Brembo, vaikka valmistaja onkin jokin Power Slot ja palat ovat Hawk -merkkiset) ja sainkin jo toisen puolen kasaan. Apukuskin puolella jarrumäntä on jumissa ja vaatiii purkamisen ja putsaamisen, ennen kasausta. Kuvaa uusista levyistä ja paloista:
Cujo Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2008 Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2008 Se männän purku on simppeli homma. Kasaus yhtä helvettiä
Ilku Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2008 Se männän purku on simppeli homma. Kasaus yhtä h*lvettiä Mikäs siinä on vaikeaa?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään