Jump to content

Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mäkään en oo ehtiny kattella liittimiä vaikka päivittäin vietän aikaani samassa rakennuksessa romujeni kanssa. Ne ny vaan on nii häjysti pakattu tuonne ylähyllylle ettei oo tullu katottua

No mä ostin jo tavallisen vaihtoreleen ja laitan sen releen pohjaan kiinni omilla liittimillä. Ajaa saman asian.

Nyt pitäisi mennä talliin vaihtelemaan targatiivisteet uusiin.  :P

Verhoilijakin soitti, että takapenkit menee kankaiden osalta kokonaan uusiksi, koska kankaaseen on tarttunut hometta ja hajoaa käsiin.

Kirjoitettu

Targatiivisteet eivät sitten sopineet autooni.

Kuva vääristä SoffSeal -tiivisteistä (täydellinen targatiivistesarja):

vaara_setti.jpg}

Kirjoitettu

Väärä tiiviste aseteltuna auton pälle. Kuvasta huomaa, että tiiviste on isompi ja vääränlainen katto-osaltaan (tiivisteen reunat pitäisi olla pyöreät ja mennä suoraan päältäpäin uraan, näissä pohja on vielä tasainen, eli ura puuttuu):

targatiiviste_vaara.jpg}

Kirjoitettu

Ja vielä kuva oikeanlaisesta targatiivisteestä (otettu vain auton toiseltapuolen). Tiiviste on paljon kapeampi, pienempi ja urainen pinnaltaan:

targatiiviste_oikeanlainen.jpg}

Kirjoitettu

sullapas on ihmeellisen näköinen tiiviste t-topissa.. (alempi kuva)  ::)

Kirjoitettu

sullapas on ihmeellisen näköinen tiiviste t-topissa.. (alempi kuva)  ::)

Sitähän mä olenkin ihmetellyt jo kauan aikaa. Katossa on ura, johon tiiviste painetaan ylhäältä suoraan katto-osaan.

Kirjoitettu

Jos joku tietää ennen minua, että mikä targatiivistesarja autooni käy, niin otan mielelläni tiedon vastaan (huom! auto on jenkkimalli, onko eurooppaan tuoduissa autoissa ollut erilainen targa, vai johtuuko tämä '87 vuosimallista)???  ???

Ja vielä kuva ylhäältä oikeanlaisesta tiivisteestä (kuvassa hieman hämää tuo muovilista tiivisteen alla, joka on parista paikasta kupruillut ja kutistunut auringosta johtuen):

targa_oikea_ylakuva.jpg}

Kirjoitettu

Mitä toi sarja vois maksaa?

304,00€ postikuluineen. Saan toki palauttaa satsin... tai jos joku haluaa ostaa, niin se on sitten tasaraha.  ;)

Kirjoitettu

Jos joku tietää ennen minua, että mikä targatiivistesarja autooni käy, niin otan mielelläni tiedon vastaan (huom! auto on jenkkimalli, onko eurooppaan tuoduissa autoissa ollut erilainen targa, vai johtuuko tämä '87 vuosimallista)???  ???

Mulla on kans '87 ja tiivisteet on kyllä erinäköset. Varsin outoa...

Kirjoitettu

Mulla on kans '87 ja tiivisteet on kyllä erinäköset. Varsin outoa...

Onko mulla jokin jenkkimalli?  ???

Kirjoitettu

-87 mallia on mun auto kans ja samanlaiset tiivisteet on siinäkin kuin sulla.

Kirjoitettu

-87 mallia on mun auto kans ja samanlaiset tiivisteet on siinäkin kuin sulla.

Hyvä, eli toteamme, että '87 mallis on erilaiset targatiivisteet. Kiitti tiedosta!

Mistähän noita saisi?

Mittasin just, että targapala on tosiaan lyhyempi n. 3-4cm auton pituussunnassa ulkoreunasta. Eli juuri sen verran, kuin lasipalaan tuleva tiiviste oli liian pitkä.

Kirjoitettu

nua sun uudet tiivisteet näyttää just samalta kun mun autosolleet tiivisteet että jos ne passaas mun camaroon niin ostan ne sulta.

Kirjoitettu

nua sun uudet tiivisteet näyttää just samalta kun mun autosolleet tiivisteet että jos ne passaas mun camaroon niin ostan ne sulta.

Oli mukava teherä kaupat tutun miehen kanssa. Nyt sitten taasen ettitähän oikeita tiivistehiä.  :D

Vois oikiastaan käväästä tuos kylillä vetääsemäs parit huurtehiset!  m/

Kirjoitettu

mitäköhän ne Jose't on siellä vetäny sillon 1987,kun ovat tollaset tiivisteet laittaneet pontiakkeihin.. jos -84 -87 ja -88 mallin kamaroissa on kerta tollaset tiivisteet mitkä sulle ei sopinu  ??? ja ovat vielä erilaiset t-topitkin vääntäneet  ??? ???

Kirjoitettu

mitäköhän ne Jose't on siellä vetäny sillon 1987,kun ovat tollaset tiivisteet laittaneet pontiakkeihin.. jos -84 -87 ja -88 mallin kamaroissa on kerta tollaset tiivisteet mitkä sulle ei sopinu  ??? ja ovat vielä erilaiset t-topitkin vääntäneet  ??? ???

Älä muuta viserrä.  ;)

En löydä sopivia netistä ainakaan kovin äkkiä. Kyllä voi tämäkin olla vaikeeta. Luulis, että rahalla saa, mutta ei... taidan lähteä ny kaljalle kylille (euron tuopposille).

Kirjoitettu

Tällainenkin tuli hankittua. On muuten kätevä, asiallisen tuntuinen ja aivan ilmainen (mallia HalapaHalli).  Voi vaikka nukkua tallis, jos ei muuta. m/

Nykki olis tuolle käyttyä...

kelkka_.jpg}

Kirjoitettu

Tällainenkin tuli hankittua. On muuten kätevä, asiallisen tuntuinen ja aivan ilmainen (mallia HalapaHalli).  Voi vaikka nukkua tallis, jos ei muuta. m/

Nykki olis tuolle käyttyä...

Meneekö vieraspetinä...?

Kirjoitettu

Hyvä, eli toteamme, että '87 mallis on erilaiset targatiivisteet. Kiitti tiedosta!

Mistähän noita saisi?

Mittasin just, että targapala on tosiaan lyhyempi n. 3-4cm auton pituussunnassa ulkoreunasta. Eli juuri sen verran, kuin lasipalaan tuleva tiiviste oli liian pitkä.

Näkyy kaikissa ilmoituksissa olevan vain että sopii 82-92 malleihin. En oo vielä nähnyt missään että olis -87 malliin sopiva tiiviste. Targa pala on hieman lyhyempi. Kokeiltiin kerran kaverin -88 malliin tota mun palasta mutta oli liian lyhyt siihen.

Kirjoitettu

Näkyy kaikissa ilmoituksissa olevan vain että sopii 82-92 malleihin. En oo vielä nähnyt missään että olis -87 malliin sopiva tiiviste. Targa pala on hieman lyhyempi. Kokeiltiin kerran kaverin -88 malliin tota mun palasta mutta oli liian lyhyt siihen.

Juu targapala on lyhyempi ja hieman erilainen.

Targatiivisteiden myyjä laittoi kyselyä targatiivistevalmistajalle '87 mallin osalta, joten odottelen vastausta.

Kirjoitettu

Kuinkas Alastaron kuvat/videot onnistuivat? näin joulun alla olis kiva katsella niitä :D

Kirjoitettu

Kuinkas Alastaron kuvat/videot onnistuivat? näin joulun alla olis kiva katsella niitä :D

Tarkoititko niitä EM -kuvia?

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...