Ilku Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Mäkään en oo ehtiny kattella liittimiä vaikka päivittäin vietän aikaani samassa rakennuksessa romujeni kanssa. Ne ny vaan on nii häjysti pakattu tuonne ylähyllylle ettei oo tullu katottua No mä ostin jo tavallisen vaihtoreleen ja laitan sen releen pohjaan kiinni omilla liittimillä. Ajaa saman asian. Nyt pitäisi mennä talliin vaihtelemaan targatiivisteet uusiin. Verhoilijakin soitti, että takapenkit menee kankaiden osalta kokonaan uusiksi, koska kankaaseen on tarttunut hometta ja hajoaa käsiin.
Ilku Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Targatiivisteet eivät sitten sopineet autooni. Kuva vääristä SoffSeal -tiivisteistä (täydellinen targatiivistesarja):
Ilku Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Väärä tiiviste aseteltuna auton pälle. Kuvasta huomaa, että tiiviste on isompi ja vääränlainen katto-osaltaan (tiivisteen reunat pitäisi olla pyöreät ja mennä suoraan päältäpäin uraan, näissä pohja on vielä tasainen, eli ura puuttuu):
Ilku Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Ja vielä kuva oikeanlaisesta targatiivisteestä (otettu vain auton toiseltapuolen). Tiiviste on paljon kapeampi, pienempi ja urainen pinnaltaan:
balez Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 sullapas on ihmeellisen näköinen tiiviste t-topissa.. (alempi kuva)
Ilku Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 sullapas on ihmeellisen näköinen tiiviste t-topissa.. (alempi kuva) Sitähän mä olenkin ihmetellyt jo kauan aikaa. Katossa on ura, johon tiiviste painetaan ylhäältä suoraan katto-osaan.
Ilku Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Jos joku tietää ennen minua, että mikä targatiivistesarja autooni käy, niin otan mielelläni tiedon vastaan (huom! auto on jenkkimalli, onko eurooppaan tuoduissa autoissa ollut erilainen targa, vai johtuuko tämä '87 vuosimallista) Ja vielä kuva ylhäältä oikeanlaisesta tiivisteestä (kuvassa hieman hämää tuo muovilista tiivisteen alla, joka on parista paikasta kupruillut ja kutistunut auringosta johtuen):
Ilku Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Mitä toi sarja vois maksaa? 304,00€ postikuluineen. Saan toki palauttaa satsin... tai jos joku haluaa ostaa, niin se on sitten tasaraha.
Z-mo Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Jos joku tietää ennen minua, että mikä targatiivistesarja autooni käy, niin otan mielelläni tiedon vastaan (huom! auto on jenkkimalli, onko eurooppaan tuoduissa autoissa ollut erilainen targa, vai johtuuko tämä '87 vuosimallista) Mulla on kans '87 ja tiivisteet on kyllä erinäköset. Varsin outoa...
Ilku Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Mulla on kans '87 ja tiivisteet on kyllä erinäköset. Varsin outoa... Onko mulla jokin jenkkimalli?
Samppa Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 -87 mallia on mun auto kans ja samanlaiset tiivisteet on siinäkin kuin sulla.
Ilku Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 -87 mallia on mun auto kans ja samanlaiset tiivisteet on siinäkin kuin sulla. Hyvä, eli toteamme, että '87 mallis on erilaiset targatiivisteet. Kiitti tiedosta! Mistähän noita saisi? Mittasin just, että targapala on tosiaan lyhyempi n. 3-4cm auton pituussunnassa ulkoreunasta. Eli juuri sen verran, kuin lasipalaan tuleva tiiviste oli liian pitkä.
Cowboy Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 nua sun uudet tiivisteet näyttää just samalta kun mun autosolleet tiivisteet että jos ne passaas mun camaroon niin ostan ne sulta.
Ilku Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 nua sun uudet tiivisteet näyttää just samalta kun mun autosolleet tiivisteet että jos ne passaas mun camaroon niin ostan ne sulta. Oli mukava teherä kaupat tutun miehen kanssa. Nyt sitten taasen ettitähän oikeita tiivistehiä. Vois oikiastaan käväästä tuos kylillä vetääsemäs parit huurtehiset!
Jarno Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 mitäköhän ne Jose't on siellä vetäny sillon 1987,kun ovat tollaset tiivisteet laittaneet pontiakkeihin.. jos -84 -87 ja -88 mallin kamaroissa on kerta tollaset tiivisteet mitkä sulle ei sopinu ja ovat vielä erilaiset t-topitkin vääntäneet ???
Ilku Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 mitäköhän ne Jose't on siellä vetäny sillon 1987,kun ovat tollaset tiivisteet laittaneet pontiakkeihin.. jos -84 -87 ja -88 mallin kamaroissa on kerta tollaset tiivisteet mitkä sulle ei sopinu ja ovat vielä erilaiset t-topitkin vääntäneet ??? Älä muuta viserrä. En löydä sopivia netistä ainakaan kovin äkkiä. Kyllä voi tämäkin olla vaikeeta. Luulis, että rahalla saa, mutta ei... taidan lähteä ny kaljalle kylille (euron tuopposille).
Ilku Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Joulukuuta, 2007 Tällainenkin tuli hankittua. On muuten kätevä, asiallisen tuntuinen ja aivan ilmainen (mallia HalapaHalli). Voi vaikka nukkua tallis, jos ei muuta. Nykki olis tuolle käyttyä...
Cowboy Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2007 Tällainenkin tuli hankittua. On muuten kätevä, asiallisen tuntuinen ja aivan ilmainen (mallia HalapaHalli). Voi vaikka nukkua tallis, jos ei muuta. Nykki olis tuolle käyttyä... Meneekö vieraspetinä...?
Samppa Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2007 Hyvä, eli toteamme, että '87 mallis on erilaiset targatiivisteet. Kiitti tiedosta! Mistähän noita saisi? Mittasin just, että targapala on tosiaan lyhyempi n. 3-4cm auton pituussunnassa ulkoreunasta. Eli juuri sen verran, kuin lasipalaan tuleva tiiviste oli liian pitkä. Näkyy kaikissa ilmoituksissa olevan vain että sopii 82-92 malleihin. En oo vielä nähnyt missään että olis -87 malliin sopiva tiiviste. Targa pala on hieman lyhyempi. Kokeiltiin kerran kaverin -88 malliin tota mun palasta mutta oli liian lyhyt siihen.
Cujo Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2007 tätä hieman ilkun kans kateltiin että näyttäis sopivimmalta mallilta. http://www.1aauto.com/1A/Weatherstrip/Pontiac/TransAm/1AWSC00085/559214
mkos Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2007 tätä hieman ilkun kans kateltiin että näyttäis sopivimmalta mallilta. http://www.1aauto.com/1A/Weatherstrip/Pontiac/TransAm/1AWSC00085/559214 avomallin tiiviste ?
Ilku Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2007 Näkyy kaikissa ilmoituksissa olevan vain että sopii 82-92 malleihin. En oo vielä nähnyt missään että olis -87 malliin sopiva tiiviste. Targa pala on hieman lyhyempi. Kokeiltiin kerran kaverin -88 malliin tota mun palasta mutta oli liian lyhyt siihen. Juu targapala on lyhyempi ja hieman erilainen. Targatiivisteiden myyjä laittoi kyselyä targatiivistevalmistajalle '87 mallin osalta, joten odottelen vastausta.
jeretz Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2007 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2007 Kuinkas Alastaron kuvat/videot onnistuivat? näin joulun alla olis kiva katsella niitä
Ilku Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2007 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2007 Kuinkas Alastaron kuvat/videot onnistuivat? näin joulun alla olis kiva katsella niitä Tarkoititko niitä EM -kuvia?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään