Jump to content

Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mitä kautta hommasit tuon konepellin?  ??? Tuo sivusta minne toi linkki kotisivullasi johtaa väittää, etteivät lähetä amerikan ulkopuolelle tai sit oon ymmärtänyt väärin.

Kirjoitettu

Mitä kautta hommasit tuon konepellin?  ??? Tuo sivusta minne toi linkki kotisivullasi johtaa väittää, etteivät lähetä amerikan ulkopuolelle tai sit oon ymmärtänyt väärin.

Pelli tuli Aulis Hämeenkorven kautta. Kysäiseppä Moonalta ja Juhalta, miten saivat tuon saman pellin suomeen.

Kirjoitettu

Onko autossani nyt sitten Fisherin tai Hurstin targa, vai joku GM:n muu targamalli, kun ei tiivistettä tunnu löytyvän... targapala on sisäpinnaltaan muuten pronssin sävyinen (sellainen peilipinta)  ???

Kirjoitettu

Meille tuli Panteran kautta kontissa.

Kirjoitettu

Tarkoititko niitä EM -kuvia?

Niitäpä juuri,jos kerkeet vaikka kilauttelemaan mulle numero löytynee näiltä sivuilta 8)

Kirjoitettu

no niin... löytyhän ne tiivisteet. Kun aikansa penkoo, niin joskus palkitaan. Sain vihjeen jenkkipalstalta, että autossani on ns. "C&C" targa (pieni merkki targalasissa paljasti asian). Targa on erilainen, koska keskikatossa on tuo harvinaisempi keskikonsoli.  m/

Nämä näyttäisi oikealta... ja tuola puhutaan juuri kahden kokoisista lasipaloista.

Koriin tuleva tiiviste:

http://www.hawksthirdgenparts.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=164

targapalaan tuleva tiiviste:

http://www.hawksthirdgenparts.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=165

Mitähän tuo "Cars & Concepts" tarkoittanee tuon koriin tulevan ison tiivisteen yhteydessä?

Kirjoitettu

Niitäpä juuri,jos kerkeet vaikka kilauttelemaan mulle numero löytynee näiltä sivuilta 8)

Otin kamerakännykällä muutaman videopätkän, mutta niistä ei saa mitään selvää.

Kaverini taisi kuvata jotain videokameralla, pitää kysyä, kun näen niin joku päivä asiasta, olen unohtanut koko asian.

Kirjoitettu

Hyvä että löytyy. Nyt säkin voit ajella jo sateella, eikä vaan auringon paisteella  ;D ;D

Kirjoitettu

Penkkien verhoilijakin soitti ja pyysi katsomaan, että kelpaako kangas, jolla takaistuinosat verhoiltaisiin uudelleen. Kangas tulee nyt sitten olemaan erilaista istuinosien ja selkänojien osalta.

No eipä ainakaan ole enää hometta ja haurasta kangasta. Kalliiksi tuli tuokin, että targa vuoti yhden kesän.  :-\

Kirjoitettu

Tuli vastauskin jenkkiforumilla tuohon "C&C":hen, kun kysyin mitä se tarkoittaa...

"cars & concepts is just the name of a company that did aftermarket " T " top conversions . good luck".

Kirjoitettu

Ei kukaan olisi sattumoisin tilaamassa täältä mitään:  ? Ite tilaisin nuo targatiivisteet.

http://www.hawksthirdgenparts.com

Mä tilaisin tuolta noi parkit.

Tuote numero näyttäs olevan GM-F120 ja GM-F119. 

Pistetäänkö samaan pakettiin?

Kirjoitettu

Mä tilaisin tuolta noi parkit.

Tuote numero näyttäs olevan GM-F120 ja GM-F119. 

Pistetäänkö samaan pakettiin?

Ehdin jo tilata sähköpostilla, kun vastasivat nopeasti.

Ei taida säästää mitään, vaikka olisikin samaan pakettiin laittanut.

Kirjoitettu

Tuli vastauskin jenkkiforumilla tuohon "C&C":hen, kun kysyin mitä se tarkoittaa...

"cars & concepts is just the name of a company that did aftermarket " T " top conversions . good luck".

jaa sulla olikin jälkiasennus targat, ilmankos ne näytti niin erikoiselta. Onkohan sun loppu auto edes alkuperäinen, ettei vaan olis ollut perus firebirdi alunperin ;D

Kirjoitettu

jaa sulla olikin jälkiasennus targat, ilmankos ne näytti niin erikoiselta. Onkohan sun loppu auto edes alkuperäinen, ettei vaan olis ollut perus firebirdi alunperin ;D

heh.  :o

Kirjoitettu

Sain takapenkit (istuinosat) verhoilijalta. Penkit on nyt tehty uudelleen eri kankaalla.

Lopputulos ihan hyvä, vaikka onkin eri kangasta. Ainakin on nyt sitten ehjät penkit.  :D

Hommaa tallissa riittäisi, kun vain jaksaisi keskittyä...

Kirjoitettu

C&C T-Topin tarina:

Cars & Concepts was a company located West of Detroit Between Novi and US-23 off of I-96. C&C did many conversions for Ford & GM, they actually made the 1988 Banchee Prototype for Pontiac, and I believe they did the Olds Cutlass Verts for GM in the 90's, I belive they also did the Convertible conversions for Ford on the 80's Mustang. IIRC they did some Pontiac Fiero Convertibles too... In short they were not a small company and they were very similar to ASC in function.

Interestingly C&C also made T-tops for several other models:

Firebird & Camaro - 1973 - 1981, 82+

Kirjoitettu

Tuli lauantaina vietettyä TAAS aikaa tallissa.

Sain aikaiseksi korjata kuskinpenkin vaijerit (liikkuu nyt penkki paremmin kiskoilla) ja tuli katsottua myös lattiamaton alle. Äänieriste oli hieman märkä, mutta pelli täysyin ruosteeton.

Myös bensapumpun rele tuli uusittua ja korjailtua joitain johtoja.

Löytyis uusi  bensapumpun rele, jos joku tarvitsee... hp. 20,00€

Kirjoitettu

Tuli tiivisteidenkin toimittajalta meiliä:

"your order should ship out by next Tuesday 01/12/08 with USPS". Tuo on kyllä lauantai päivä, heh.

Shipping 60.00$, että näin...

Mistä löytyisi siisti öljykorkki (esim. kromattu)? Ostaisin jos jollain olisi ylimääräisenä....  :D

Pitäis tehdä venttiilikoppaan oikein kunnollinen öljyntäyttöreikä...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...