Cujo Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 Komiat putket ja oon edelleenkin tuollaasia laippoja vastahan pakoputkistossa.
Ilku Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 Komiat putket ja oon edelleenkin tuollaasia laippoja vastahan pakoputkistossa. Laipat toimii sopivasti vaimentimina. Ehkä tuonne etupäähän olis voinu tehdä sen erilaisen supistusliitoksen, mutta itsessään Hookerit tulee jo varsin alas sarjoina (tuo muutama kymmenen senttiä kollektorista eteenpäin on nyt yhtä alhaalla), toivottavasti ei nyt sitten kuitenkaan tartu mihinkään ja repäisi putkia irti. Tuola pönttöjen lähellä laipoilla ei ole merkitystä (vaimentaa vain ja on helppo purkaa).
Ilku Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 Ilta meni taas tallissa. putkisto on nyt valmis ja mieli tyttyväinen, olihan tuossa oma hommansa. Tukevat tuli ja linjaavat autoa mielestäni joka suunnassa (hieman piti miettiä muutamaa asiaa putkia tehdessä...) ne on nyt siis tehty... kuva1:
Ilku Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 Putkia ei jaksanu hinkata ihan vimposen päälle, koska ne tummuu ja vaihtaa väriä... kuva2:
Ilku Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 Lambdan paikat (auton oma lambda ja laajakaista lambda) kuva5:
Ilku Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 Autoa laskiessa hieman valahti nestettä vielä putkista ja sotki laatikon öljypohjan. Viimeisenä kuva6:
balez Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 taka-akselin alta muuten kyllä
Ilku Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 taka-akselin alta muuten kyllä Miksi ei ? On mulla ollut autossa putket, jotka meni taka-akselin yläpuolelta (tosin siitä on jo aikaa) Ei tuu samanlaisia, jos väkerrät ne yläpuolelta. Kaikki menee vikaan, tutkittu on asia jo moneen kertaan.
BlackZ Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2010 Miksi ei ? On mulla ollut autossa putket, jotka meni taka-akselin yläpuolelta (tosin siitä on jo aikaa) Ei tuu samanlaisia, jos väkerrät ne yläpuolelta. Kaikki menee vikaan, tutkittu on asia jo moneen kertaan. Paremminhan ne virtaa (aavistuksen) kun ei ole mutkia matkassa Hieno on Ilkun putkisto Vaikken minäkään noita laippaliitoksia ymmärrä mutta ei kait niistä isompaa haittaa saatikka hyötyäkään ole
pile Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2010 Vaikken minäkään noita laippaliitoksia ymmärrä mutta ei kait niistä isompaa haittaa saatikka hyötyäkään ole niillähän liitetään kaksi erillistä kappaletta toisiinsa
Z-mo Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2010 Miksi ei ? Paletsi varmaan tarkoitti sen takia ,koska maavara kärsii pahasti ja akselin alitte menevät putket ei näytä ihan niin hyvältä kuin pohjaa pitkin menevät. Näyttää roikkuvan auton alla.
Mopo305 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2010 Kyl mulla ainakin tahtoi 2gennerissä raapia,kun oli sopivia heittoja.
Ilku Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2010 Kyl mulla ainakin tahtoi 2gennerissä raapia,kun oli sopivia heittoja. No tuo alusta ei paljoa notku.
pile Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2010 mulla on ollut vuosia noin ,ainut mistä iso putki ottaa helpsti kiinni on aksilavälin puolesta välistä(kuljettajan istuimen kohdalta) töyssyihin mutta sillä ei ole mitään merkitystä onko putket takaaksilan ylä vai alapuolelta. jos olis sellainen alusta että auto leijuisi ja joustovaroja olis mielettömästi niin silloin heittoihoin ajettaessa hakkaisi helposti perään. eli hyvä noin toimii
Ilku Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2010 Uusia projektikuvia nähtävillä sivun alalaidassa talvelta 2009 ja talvelta 2010: http://www.nic.fi/~ilku
Chevy Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2010 Uusia projektikuvia nähtävillä sivun alalaidassa talvelta 2009 ja talvelta 2010: http://www.nic.fi/~ilku miksi nuo -03 jälkeen olevat kuvat ei avaudu isompina
Rale Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2010 hienosti on tehty putket hitsaaja selvästi hallitsee puikon ja osaa hitsata pyörittämällä. toi akselin alitus oli vähän yllätys, kun mielestäni yläkautta pystyy tekemään vaikka onkin erittäin paljon työläämpi. laippaliitokset on fiksu valinta huollon kannalta ja luulempa että ensimmäisien ajokilometrien jälkeen haluat yhdet vaimentimet lisää riippuu sun nokasta äänet, mutta ainakin mulla on 4 vaimentimen kanssa tyhjäkäynti 95db ja kaasua polkaistessa 125db auton takaa mitattuna.
ramair4 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2010 hyvän näköiset hormit.mistä hommasit noi joustopätkät? itellä ois samat talkoot edessä.
-vellu Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2010 Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2010 Noita kuvia katsellessa tuo alitus näyttää ihan fiksulta. Auto on matala, joten putkia ei juurikaan akselin alta näy ja maavara on pysynyt riittävänä putkista huolimatta. Jos alustakin on jäykkä, niin mikä ettei Onkos se sama kaveri hitsannut pakoputket joka teki ahtoputket?
Ilku Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2010 miksi nuo -03 jälkeen olevat kuvat ei avaudu isompina Sulla on varmaan PopUP esto selaimessa päällä. Olen näemmä tehnyt tuo koodauksen hieman erilailla joskus noille sivuille, enkä sitten ole jaksanut korjata, tuo ylempi on Javaa). Nuo '03 ja sitä vanhemmat kuvat aukee "selaimen uuteen ikkunaan".
Ilku Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2010 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Helmikuuta, 2010 hyvän näköiset hormit.mistä hommasit noi joustopätkät? itellä ois samat talkoot edessä. Joustopätkät löyty Seinäjoelta ja Rengastien autotarvikkeelta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään