Jump to content

Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ooppa ostanu huonot renkaat, hölömö  ;D

Äläs ny Jukka. Tuu tänne, niin painitahan!  ;D

Kirjoitettu

myydäänkö otteluun lippuja ?

Kirjoitettu

Mitäs hyvää siinä on?   >:(

Meinaatko, että ajan ikuisuuden noilla takakumeilla? Ei taida puolta kesää kestää, kun saadaan auto säätöihin.  :W

jos olet tyylisi muuttanut kokonaan niin otan sanani takaisin sori vaan.

Kirjoitettu

Se luuloo et ne kestää muillaki parikesää kun sillon ittellä niin tehokas auto ja ne kestää siinäkin :W

Kirjoitettu

Se luuloo et ne kestää muillaki parikesää kun sillon ittellä niin tehokas auto ja ne kestää siinäkin :W

Onpa teillä huonot autot ku nuon syö renkahia, vissihin jotaki kolariautoja kaikki tyynni.

Kirjoitettu

Onpa teillä huonot autot ku nuon syö renkahia, vissihin jotaki kolariautoja kaikki tyynni.

Takarenkaissa aurausta :D

Kirjoitettu

Tuli juuri ilimootus notta amerriikan manterehelta on ny saapunu isoo paketti.  *clap*

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Pukki kävi ennen aikojaan...

Hyvännäköiset sarjat (pienellä siistimisellä selviää  m/):

DSC00420_.JPG}

Kirjoitettu

hooker super competition m/ 1"3/4 primäärit ja 3" collectorit oletan. hyvät sarjat ja helppo asentaa, molemmat saa parhaiten alakautta. jos sulla on knock sensori pelkääjän puolella, sen joutuu siirtään kuskinpuolelle. mulla noi teki +30hv ja +60nm tehoa lisää dynossa.

Kirjoitettu

hooker super competition m/ 1"3/4 primäärit ja 3" collectorit oletan. hyvät sarjat ja helppo asentaa, molemmat saa parhaiten alakautta. jos sulla on knock sensori pelkääjän puolella, sen joutuu siirtään kuskinpuolelle. mulla noi teki +30hv ja +60nm tehoa lisää dynossa.

Kyllä, aivan oikein...

Ei ole enää nakutuksen tunnistimia kiinni... Haltech kun ei sitä ymmärrä ja hyvä niin.

Hyvä tietää, että alhaalta voisi eka yrittää noita paikalleen...  *clap* Onko sulla yksimittaiset tiivisteet, vai palatiivisteet kansien ja primäärien välissä? Noi FelPron palatiivisteet on ainakin liian pienet kooltaan... saako noita tiivareita isompina?

Mites, pitikö konetta nostaa kannakkeilta? Tuntuu nuo nykyiset Edelitkin olevan tosi ahtaat, ne tosin pitää laittaa yläkautta, vaatii vain mm. ilmastointikompuran irrottamisen.

Kirjoitettu

Kyllä, aivan oikein...

Ei ole enää nakutuksen tunnistimia kiinni... Haltech kun ei sitä ymmärrä ja hyvä niin.

Hyvä tietää, että alhaalta voisi eka yrittää noita paikalleen...  *clap* Onko sulla yksimittaiset tiivisteet, vai palatiivisteet kansien ja primäärien välissä? Noi FelPron palatiivisteet on ainakin liian pienet kooltaan... saako noita tiivareita isompina?

Mites, pitikö konetta nostaa kannakkeilta? Tuntuu nuo nykyiset Edelitkin olevan tosi ahtaat, ne tosin pitää laittaa yläkautta, vaatii vain mm. ilmastointikompuran irrottamisen.

mulla on yksmittaiset felpron valmisteet. konetta ei tartte nostaa kannakeilta kun kuskinpuolelta jos sulla on öljypohja sivuille leviävää mallia. startti on hyvä olla mallia mini ja irrallaan asennuksen aikana. ja tietysti anturit irti kansista+ tulpat. -edit- öljynsuodatin ja anturi myös irti

Kirjoitettu

mulla on yksmittaiset felpron valmisteet. konetta ei tartte nostaa kannakeilta kun kuskinpuolelta jos sulla on öljypohja sivuille leviävää mallia. startti on hyvä olla mallia mini ja irrallaan asennuksen aikana. ja tietysti anturit irti kansista+ tulpat. -edit- öljynsuodatin ja anturi myös irti

Ei ole sivulle päin leviävää öljypohjaa ja onneksi on ministartti (verrattuna vanhaan) ja tuo purkaminen/kasaaminen on vielä tuoreessa muistissa.

Itse en saanut noilla palatiivisteillä vanhoja Edelin pellisarjoja kunnolla pitämään.

Onko sulla vakio FelPron yksimittaiset tiivisteet? Eikös ne jää pieneksi primääriputken aukon suhteen, kun noissa Hookereissa on isommat lähdöt?

Kirjoitettu

Kevättä odotellessa tuli vahattua auton vasen kylki. Josko tänään jaksaisi sitten loput.  ::)

DSC00415_.jpg}

Kirjoitettu

Ei ole sivulle päin leviävää öljypohjaa ja onneksi on ministartti (verrattuna vanhaan) ja tuo purkaminen/kasaaminen on vielä tuoreessa muistissa.

Itse en saanut noilla palatiivisteillä vanhoja Edelin pellisarjoja kunnolla pitämään.

Onko sulla vakio FelPron yksimittaiset tiivisteet? Eikös ne jää pieneksi primääriputken aukon suhteen, kun noissa Hookereissa on isommat lähdöt?

FelPro 1404 "sb chevy exhaust gaskets square ports" viime talvena laitoin tollaset, muistaakseni joutu hieman kohdistamaan mutta ei paljoa. samanlaiset oli aikaisemminkin. ei ainakaan mulla ole ollut vuoto ongelmia noiden kanssa. ne mitkä tuli noiden hooker sarjojen mukana on huomattavasti pienemmällä reiällä ???

Kirjoitettu

FelPro 1404 "sb chevy exhaust gaskets square ports" viime talvena laitoin tollaset, muistaakseni joutu hieman kohdistamaan mutta ei paljoa. samanlaiset oli aikaisemminkin. ei ainakaan mulla ole ollut vuoto ongelmia noiden kanssa. ne mitkä tuli noiden hooker sarjojen mukana on huomattavasti pienemmällä reiällä ???

Katsoppas vain... olisivatko sen takia sitten jättäneet tiivisteet kokonaan pois, kun niitä ei paketissa ollut.  ???

Mitkä kannet sulla on? Mulla on Worldin kannet isommilla lähdöillä ja siksi tuottaa nyt hieman taas ongelmaa nämä tiivisteet...

Kirjoitettu

Yllättäen tiivisteitä eikä pultteja ollut peltisarjojen mukana, vaikka Summitin sivuilla näin ilmoitetaankin.

"Bolts/Studs Included Yes"

"Gaskets Included Yes"

FelPro:lta löytyisi näemmä yksiosaiset tiivisteet 1.5" tai 1.55" aukolla. Olisko tuo 1.55" lähempänä oikeaa?

HOK-2210HKR:in kanssa suositellaan vissiiin näitä: http://www.summitracing.com/parts/SCE-211180/

Yllättäen noita ei ainakaan US-Partsilla ollut. Nuo voi ymmärtääkseni muotoilla sopivaan kokoon?! Aina tätä samaa tuskailua...  ::)

Kirjoitettu

Katsoppas vain... olisivatko sen takia sitten jättäneet tiivisteet kokonaan pois, kun niitä ei paketissa ollut.  ???

Mitkä kannet sulla on? Mulla on Worldin kannet isommilla lähdöillä ja siksi tuottaa nyt hieman taas ongelmaa nämä tiivisteet...

mulla on dart pro1 kannet, kansien mukana tulleissa asennus ohjeissa suositellaan joko 1404 tai 1405 felpron tiivareita. toi 1405 on lähinnä tarkoitettu 230cc kansille, mutta jos on rajusti portattu menee tietysti pienemmiläkin. laakkosella on yleensä noita molempia hyllyssä.

Kirjoitettu

mulla on dart pro1 kannet, kansien mukana tulleissa asennus ohjeissa suositellaan joko 1404 tai 1405 felpron tiivareita. toi 1405 on lähinnä tarkoitettu 230cc kansille, mutta jos on rajusti portattu menee tietysti pienemmiläkin. laakkosella on yleensä noita molempia hyllyssä.

OK, hyvä tietää. Lienee parasta irrottaa ja mitata aukko kansista, ellei sitten tule nuo 1404:set jälkitoimituksena tehtaalta.

Asiaa selvitellään, miksi pultit ja tiivisteet eivät olleet paketissa.

Kirjoitettu

Jos et saa niita pultteja kannattaa sijottaa 20-30e ja ostaa pinnapultit ja kapeet mutterit.

Noi primaarit on niin isot jo etta perus pulteilla ihan hanurista kaantaa kiinni. Mulla oli jo ongelmia 1 5/8" hedmanien kanssa. Niiden sarjojen mukana tulleiden pulttien ymparille ei menny oikeen ees viilattu hylsy.

Kirjoitettu

Jos et saa niita pultteja kannattaa sijottaa 20-30e ja ostaa pinnapultit ja kapeet mutterit.

Noi primaarit on niin isot jo etta perus pulteilla ihan hanurista kaantaa kiinni. Mulla oli jo ongelmia 1 5/8" hedmanien kanssa. Niiden sarjojen mukana tulleiden pulttien ymparille ei menny oikeen ees viilattu hylsy.

Olen uusinut nuo pultit joskus aikojen saatossa. Vielä ne meni mukavasti noiden Edeleiden kanssa lenkki- ja piippuavaimella. Saa nähdä, miten käy näiden Hookereiden kanssa.

Summit hyvitti sitten puuttuneet pultit ja kaikki tiivisteet.  m/ Osat tulee US-Partsin kautta, saa nähdä mitä sieltä tulee. Sitten ihmetellään lisää...

Kirjoitettu

Yksi hyvä vaihtoehto noitten pakosarjanpulttien suhteen on kannastasorvatut kuusiokolopultit.Menee ahtaaseen väliin.

Kirjoitettu

Kävin aamulla hakemassa puuttuneet tiivisteet ja pultit.

Tiivisteet on FelPro 1404:set, 3" collektorien tiivisteet myös FelPro:t ja kannen pultit näytti olevan varsin pienellä kannalla.

Katsotaan nyt miten sopii... nyt tarvitaan taas intoa purkaa konehuonetta.  m-

Kirjoitettu

Pitänee ottaa tuossa keväällä tuo viikon loma ja saada uudet osat häviämään tuonne auton alle.  ::)

Kirjoitettu

Pitänee ottaa tuossa keväällä tuo viikon loma ja saada uudet osat häviämään tuonne auton alle.  ::)

Laita osat lattialle ja aja yli=ei mee lomaa hukkaan ;)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Vuoden vaihteen jälkeen aloitan purkamaan putkistoa. Koko putkisto menee uusiksi.  :W

Tilalle tulee suorat 2.5" tai 3" RST -putket (auton molemmin puolin) uusilla RST-vaimentimilla (valmistetaan itse, että saadaan omat soundit) ja tietenkin uudet Holley SuperCompetition peltisarjat ruuvataan kiinni.

Samalla vaihdetaan puslat takapäähän.

Siinähän sitä taas pikkuaskaresta.  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...