Jump to content

Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87

Recommended Posts

Kirjoitettu

heh, mä en yleensä tapaa myidä vehkeitä, kuten toiset tekee.  ::) Vaikka pari läppäriä onkin juuri palstalla myynnissä.  :W

Eli auto ei tule myyntiin, mutta jotain ihan muuta!

Sulle tulee toinen Transu tallin  ;D

Kirjoitettu

Sulle tulee toinen Transu tallin  ;D

no ei aivan, tulee tallista sitten liian ahdas. Tässä yhdessäkin on jo riittävästi harrastamista!  ::)

Kirjoitettu

HD

Ei. Niitäkin on joka kaverilla. Yliarvostettua.  ::)

Kirjoitettu

Ei. Niitäkin on joka kaverilla. Yliarvostettua.  ::)

Toyota Corolla DX  m/

Kirjoitettu

Toyota Corolla DX  m/

Tämmönenkin oli jo 17v, joten se siitä.  m/

Kirjoitettu

uus läppäri, \m/

Ei tarvi, niitä on nurkissa jo viisi (5kpl) ja kaikissa sarjaportti.  *clap*

Voisin pari myydä pois.

Kirjoitettu

Nyt kun ilmastointi on täytetty, niin ihmettelen yhtä asiaa, että minne hukkuu n. 6V kompuran liittimestä? Ilmastointi toimii, jos tuon vaikka akusta 12V kompuralle. Kompuran liittimeen tulee 6,3V, kun laitan ilmastoinnin päälle kajuutasta ja tällähän jännitteellä kompura ei vielä lyö päälle.

eli autossa on vanhemman mallinen kompura verrattuna esim. '88 tai '89 malleihin. Mutta mistä esim. löytyy tuo ohjaustehostimen painekytkin kytkentäkaavion mukaan, jonka läpi tuo 12V pitäisi mennä? Ei löydy letkun välistä semmosta lainkaan?

edit: poistin kytkentäkaavion

Kirjoitettu

Olisko ihan perinteinen eli hapettunut/paskainen kytkin tai joku liitos..?  ::)

Kirjoitettu

mittasitko liittimen molemmista navoista vai vaan toisesta runkoa vasten  ???

tuossa on 3.kytkintä ennen kompuraa plus puolella ja 1.kytkin miinus puolella = johonkin niihin se todenäköisesti hukkuu = liikaa ylimenovastusta

Kirjoitettu

No en jaksanut alkaa purkamaan taas johtosarjoja ja ihmettelemään yhtä liitosta. Vedin uudet piuhat kompuralle (nyt menee kytkimen kautta, joka pakottaa toisen letin päälle kompuran kanssa). Kompurasta kun on tuo painekytkin rikki, joka suojaa sitä jos toinen letti ei käynnisty. Nyt tulee tosi kylmää kajuuttaan.  *clap*

Mutta tuota ohjaustehostimen painekytkintä autossa ei ole.  ???

Tuli jotain muutakin fiksailtua tallissa aikansa kuluksi.

Mites muilla LC-1:sen omistajilla on... pitääkö laajakaistaa usein kalibroida? Ärsyttää, kun pitää aina mennä tuonne auton alle irrottamaan lambdaa putkesta ja tehdä nuo rituaalit virta-avaimen ja napin kanssa. Laajakaista sekoaa välillä (tai oikeastaan lakkaa näyttämästä mitään ja mittari menee pohjaan).

Kirjoitettu

Mulla se (LC1) varmaan on seonnu, kun ei näytä yhtään mitään eikä reagoi mitenkään. Saakohan tuota enää herätettyä ja miten?

Kirjoitettu

Mites muilla LC-1:sen omistajilla on... pitääkö laajakaistaa usein kalibroida? Ärsyttää, kun pitää aina mennä tuonne auton alle irrottamaan lambdaa putkesta ja tehdä nuo rituaalit virta-avaimen ja napin kanssa. Laajakaista sekoaa välillä (tai oikeastaan lakkaa näyttämästä mitään ja mittari menee pohjaan).

Kalibrointiohje tais olla rikkailla turboautoilla 3 kertaa vuodessa tai 5000 mailin välillä.

Mulla sekoilee kans välillä toi LC-1. Mittari menee laihalle ääriasentoon ja ledi vilkuttelee milloin mitäkin vikakoodia. Virrat pois ja taas toimii. Mulla sekoaa yleensä täyskaasun jälkeen kun nostaa jalan kaasulta.  ???

Kirjoitettu

mullakin sekoilee kapeakaista..ledit alko vetelee miten sattuu  m-

Kirjoitettu

Että oli sitten noin hyvä laite.  ??? Manuskaa on luettu ja tiedossa on, että laitetta pitää vähäväliä kalibroida, riippuen ajomäärästä ja käytöstä sekä autosta (mukava homma kun on ahtaassa paikassa kojetaulun sisällä).

No jokatapauksesssa mulla vilkuttelee vikakoodia 8, eli että lambda olisi rikki, vaikka kuinka kalibroi, hienoa!

Olen yrittänyt soitella tuonne VPN-Racingille, joka tarkistaa nuo Innovaten laitteet, että mitä on tehtävissä .

Mulla oli koko paketti heti uutena sielä tarkistuksessa, jossa totesivat, että laite on rikki heti jo alkujaan->sain siis uuden laitteen myyjältä takuuseen.

Kukaan ei ole vielä vastannut, odottelen soittoa.

Kirjoitettu

Sain VPN-Motorracingin kaverin kiinni.

Meinasi, että anturi on saanut siipeensä, joka on hyvin yleistä. Eli uusi Bochin anturi meni sitten tilaukseen (anturilla on muuten hintaa 75,00€ sen alkup. liittimen kanssa).

Kauanpa tämäkin kesti. Taisi saada siipeensä auton säädössä?  ???  m-

Mukavaa tämä harrastaminen!  >:(

Kirjoitettu

Meinasi, että anturi on saanut siipeensä, joka on hyvin yleistä. Eli uusi Bochin anturi meni sitten tilaukseen (anturilla on muuten hintaa 75,00€ sen alkup. liittimen kanssa).

Mukavaa tämä harrastaminen!  >:(

Mulla ois myynnissä todella hyvä kapeakaistainen FMI ledi hässäkkä ja siihen lambdoja  ;D  ja toimii kuin tauti ilman kalibrointeja    \m/

Kirjoitettu

Mulla ois myynnissä todella hyvä kapeakaistainen FMI ledi hässäkkä ja siihen lambdoja   ;D   ja toimii kuin tauti ilman kalibrointeja    \m/

En mä ny sitä enää halua autooni takas!  ;D

Sen kanssa ei ollut kyllä mitään ongelmia ja auton säätö onnistui silläkin.  :D

Kirjoitettu

Sen kanssa ei ollut kyllä mitään ongelmia ja auton säätö onnistui silläkin.  :D

Onnistuko oikeasti..?  :o Mites se vaati jatkuvaa säätämistä jos sillä onnistu säätäminen....  ;) Eli EI onnistunut aikusten oikeasti.

Sitten semmonen homma että sen kalibroinnin voi kyllä tehä vaikka se on putkessa kiinni, antaa vain auton olla käymättä vähintään vuorokauden että putkisto varmasti tyhjä kaasuista. Ite tein ehkä kerran kesässä tai kaks kalibroinnin. Ja kun se oli asennettu oikealla tavalla ja kaikki liitokset tehty ohjeiden mukaan niin ei ollut ongelmia.

Ainoat ongelmat oli silloin kun oli huono akku autossa, starttausjännitteet laski niin alas että Innovate meni vikatilaan. Uus akku eikä koskaan enää ollut ongelmia  m/

Ja se Innovate saattaa herätä eloon kun lataa sinne vaan softan uudestaan, aika normia että siinä joskus menee softa solmuun ja se pitää ladata sinne uudestaan (kerran jouduin tän tekemään). Ja jos lambda paska niin pitäs mennä takuuseen jos ei ole mennyt takuu umpeen.

Kirjoitettu

Ja onhan sulla asennettu se Innovate kuten kuuluu, eli se ei ole alkuperäisen lambdan tilalla pakosarjassa?  ::) Sen pitää olla "pystyssä" siellä, eli mittapää alaspäin ja piuha lähtee ylöspäin.

Kirjoitettu

Mulla se (LC1) varmaan on seonnu, kun ei näytä yhtään mitään eikä reagoi mitenkään. Saakohan tuota enää herätettyä ja miten?

Aja softa uusiksi sisään niin saattaa alkaa pelittää  m/

Kirjoitettu

Aja softa uusiksi sisään niin saattaa alkaa pelittää  m/

ajas jos vois, kun sinne ei toisaankaan saa minkäänlaista yhteyttä m- yks vitun paska koko vehe.

Kirjoitettu

Ja jos lambda paska niin pitäs mennä takuuseen jos ei ole mennyt takuu umpeen.

Sporttiautosta ostin oman LC-ykkösen ja siellä sanottiin et lambdalle ei ole mitään takuuta.

Kirjoitettu

Laajakaista lambda anturin saa rikki todella helposti.ihan vaan väärällä asennuksella.

esim. asentamalla anturi niin että siihen pääsee kertymään pakoputkessa kondensoituva vesi,

anturin saa rikki ihan jo eka käynnistyksellä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...