Jump to content

Ilkun Paxton's Supercharged GTA '87

Recommended Posts

Kirjoitettu

ei tule mutta näyttää ihan stw capricen pyörältä  :W

mielestäni tuo sopii ilkun auton tyyliin ja muutenki autoissa pitää olla oikeasti rengaat alla.nykysuuntaus ei paljon silmiä hivele aivan mielettömän korkuiset  vanteet ja siihen sitten niin matalaprofiiliset renkaat kuin mahdollista,näyttää aivan vankkureiden renkailta. m-

Kirjoitettu

mielestäni tuo sopii ilkun auton tyyliin ja muutenki autoissa pitää olla oikeasti rengaat alla.nykysuuntaus ei paljon silmiä hivele aivan mielettömän korkuiset  vanteet ja siihen sitten niin matalaprofiiliset renkaat kuin mahdollista,näyttää aivan vankkureiden renkailta. m-

kyllä näin asia onkin toisaalta mutta liian iso rengas tai vst liian iso vanne näyttää hölmöltä.. mutta ilkun auto näyttää mun mielestä hirmu raskaalta ja kohlolta levikkeineen ja skooppeineen ja liian korkeine takarenkaineen mutta kun laittas vähän kevyemmän näköset vanteet tulis auton olemuksesta paljon "kevyempi".. mutta siitä sen enempää, ilkun autohan on kyllä tyylikäs kuin mikä ja kulkukin kohdillaan  m/

Kirjoitettu

onko noi takarenkaat ne 295/50/16 ??? ainakin näyttää istuvan hienosti m/ pitää lukasta toi spinnerin julkaisu. jos sellanen kohdalle osuu.

Jep. Minä tykkään kans. Toiset luulee, että autosta tulee veltto noin korkeilla kumeilla (vetelee), mutta taitaa vika olla vain puslissa ja alustassa.  ;D

Mistä noi leveitä 16":seen saa?? 245 on tainnu olla tähän mennessä levein mitä vastaan tullu..

Kirjoitettu

295:sta en tierä kun en oo katellu mutta mulla on gta:n alla ollut aina 265:set takana ja niitä on ainaki menneinä vuosina saanut ilman suurta vaivaa.

Kirjoitettu

Helkkarin hieno auto ja rengas vanne yhdistelmä paljo parempi ku nykypäivän räppi neekeri vankkuri vanne tyyli  ;D

Kirjoitettu

Jos se ei kulje, niin kromaa se  ;D    :W

Kyllä se mun mielestä kulkee, mutta ei aivan vielä riittävästi.  ;D

Kirjoitettu

Kulkeeko nykyään vaparina paremmin ku mitä kulki edellisellä koneella ahdettuna?

Kirjoitettu

Kyllä se mun mielestä kulkee, mutta ei aivan vielä riittävästi.  ;D

Pitääs varmaan olla jotakin muutakin kuin esson baarin tietoja  :W

Kirjoitettu

Pitääs varmaan olla jotakin muutakin kuin esson baarin tietoja  :W

On mulla ne paperilla. =)

Kirjoitettu

Kulkeeko nykyään vaparina paremmin ku mitä kulki edellisellä koneella ahdettuna?

Kulkee joo. Laulaa mukavasti rajoittajaan. Vaatisi vain uudelleen säädön, koska menee rikkaalla ilman ahdinta ja siihen säätöön en enää lähde tällä kombinaatiolla.

Kirjoitettu

On mulla ne paperilla. =)

Paperiahan tehdään vielä suomessa vaikka minkälaista  ;D

Mutta stripillä ei ole näyttöä ollut pitkään aikaan  :W  ehkä jopa liian pitkään aikaan    :-[

Kirjoitettu

Kulkee joo. Laulaa mukavasti rajoittajaan. Vaatisi vain uudelleen säädön, koska menee rikkaalla ilman ahdinta ja siihen säätöön en enää lähde tällä kombinaatiolla.

niin väärihän se on silloin sääretty.

on se vaan ihme kuinka vaikea tuo ilkun auto on säätää sitä kun ei ole saatu säätöihin vaikka sitä on kuljetettu ympäri suomen säärätettävänä  ;D,vai onko siellä taas ollut läppärillä ne ilkun pienet sormet jotka sekaa sekaa ja sekaa :W

Kirjoitettu

niin väärihän se on silloin sääretty.

on se vaan ihme kuinka vaikea tuo ilkun auto on säätää sitä kun ei ole saatu säätöihin vaikka sitä on kuljetettu ympäri suomen säärätettävänä  ;D,vai onko siellä taas ollut läppärillä ne ilkun pienet sormet jotka sekaa sekaa ja sekaa :W

Tuu sä kuule Pile säätämään tämä, kun kerran niin hyvin hallitset homman ja sulla ei koskaan ole mitään takkua auton kanssa.  \m/

Kun kerran noin hyvin tiedät, niin kerroppa miten sitä saatiin säädettyä Sporttiautossa, kun ahdin ei ahtanut tuolloin lainkaan, vaan jarrutti 4200rpm:än kohdalta eteenpäin. Sporttiauton kaveri yritti tehdä karttoja niin, että auto toimisi kohtuullisesti, kun saan myöhemmin hieman ahtoa.

Jopa minäkin tiedän tällä koulutuksella, että toimiihan se alipaineella hienosti, mutta mites ahtojen puolella??! Nyt se ahdin tosin ahtaa sen mitä pystyy, kun ahdin on shimmattu uudelleen ja oikein, seokset heittää jokatapauksessa (eli en ole tyytyväinen, kun ahtimen tuotto ei riitä) . Seokset heittää siis ahtimella tai ilman tällähetkellä, kun parannusta on tullut.

Ja miksikö ahdin oli shimmattu väärin, no siksi, että impelleri ei ollutkaan samankorkuinen, kuin se alkuperäinen. Mä sentään tein tuon itse, mutta mites Pile sulla homma menikään?  ??? ;D

Äläkä sano, että sulla oli tiedossa tuon ahtimen tuoton loppuminen jo paljon ennemmin. Mäkin tiedän sen nyt!

Kirjoitettu

jopas sitä nyt elvistellään. *clap* *clap*

-en jaksa selostaa kaikkea taas kerran, mutta ilku sullahan on tuo haltech niin tutustu sytkä ja polttoaine karttoihin hiukan(ja yleensäkin tuohon poksin sielun elämään) ja totea sitten viimein että voi perkules sehän käyttää kartoista aivan eri alueita silloin kun imusarjassa on alipaine. jos ja kun saat sen koneen joskus ahtamaan oikeasti niin silloin karttoja rakennetaan ahtojen puolelta.

ja tuo ahtimen simmaus,kyllähän välykset pitäis ihan oikeasti mitata eikä vaan lyörä kansia kiinni niin kuin teit olipa helkutin hyvää tuuria että uusi impelleri oli matalampi eikä korkeampi niin että olisi lämmetessään leikannut kiinni. mielestäni tuollaisella asennuksella ei kannata oikein paljoa ylpeillä vaan olla mieluummin hiljaa.

kiitos kutsusta säätämääm autoasi,mutta etköhän ole tuonut jo vuosien varrella kaikille tälläkin palstalla oleville varsin selkeästi esiin että sun autoasi ei osaa kukaan säätää niin että sä olisit tytyväinen,joskus vuosia sitten kun kävit meillä"säärättämässä" autoasi niin et silloinkaan uskonut kun sulle yritettiin sanoa että kone on loppu ahdin auttamattomasti pieni,hakkasit vaan päätäsi seinään monta vuotta ja kuljit autoasi "säätäen" ympäri maakuntaa ja sait haukkua jokaisen säätäjän että eivät osaa säätää,ja ei kun seuraavaan paikkaan.ja ne sun sormet niitä ei saisi päästää lähellekkään läppäriä millä haltech säärellään.

PS: toivotaan ilku että jonain päivänä saat sen auton oikeesti kulkemaan edes niitä 13.00 aikoja ja vielä löydät kuskin joka uskaltaa ajaa sillä.

Kirjoitettu

jopas sitä nyt elvistellään. *clap* *clap*

-en jaksa selostaa kaikkea taas kerran, mutta ilku sullahan on tuo haltech niin tutustu sytkä ja polttoaine karttoihin hiukan(ja yleensäkin tuohon poksin sielun elämään) ja totea sitten viimein että voi perkules sehän käyttää kartoista aivan eri alueita silloin kun imusarjassa on alipaine. jos ja kun saat sen koneen joskus ahtamaan oikeasti niin silloin karttoja rakennetaan ahtojen puolelta.

ja tuo ahtimen simmaus,kyllähän välykset pitäis ihan oikeasti mitata eikä vaan lyörä kansia kiinni niin kuin teit olipa helkutin hyvää tuuria että uusi impelleri oli matalampi eikä korkeampi niin että olisi lämmetessään leikannut kiinni. mielestäni tuollaisella asennuksella ei kannata oikein paljoa ylpeillä vaan olla mieluummin hiljaa.

kiitos kutsusta säätämääm autoasi,mutta etköhän ole tuonut jo vuosien varrella kaikille tälläkin palstalla oleville varsin selkeästi esiin että sun autoasi ei osaa kukaan säätää niin että sä olisit tytyväinen,joskus vuosia sitten kun kävit meillä"säärättämässä" autoasi niin et silloinkaan uskonut kun sulle yritettiin sanoa että kone on loppu ahdin auttamattomasti pieni,hakkasit vaan päätäsi seinään monta vuotta ja kuljit autoasi "säätäen" ympäri maakuntaa ja sait haukkua jokaisen säätäjän että eivät osaa säätää,ja ei kun seuraavaan paikkaan.ja ne sun sormet niitä ei saisi päästää lähellekkään läppäriä millä haltech säärellään.

PS: toivotaan ilku että jonain päivänä saat sen auton oikeesti kulkemaan edes niitä 13.00 aikoja ja vielä löydät kuskin joka uskaltaa ajaa sillä.

oho, :W

Kirjoitettu

Pile on taas elementissään  ;D \m/ Se on mukava että jotkut asiat tässä maailmassa ei ikinä muutu  :W

Ja Ilkulle hatunnosto tästä projektista, tämä on sitä normaalia harrastamista normaalien kavereiden kesken, jaetaan tietoa onnistumisista ja ei onnistumisista, siitä me opimme kaikki paljon enemmän kuin kaikenmaailman vittuilusta ja pelleilystä  m/ \m/

Kirjoitettu

Mun mielestä vartilla alle 12 aikaan ei ole amatöörilläkään mikään kovin monimutkaista (omat kokemukset).

Näitä juttuja kun lukee, niin kaikki on niin vaikeeta :-X

Toivon Ilkulle parasta apua säätöihin m/

Ilkun perusteellisuudella palkinto kyllä tulee joskus \m/

Kirjoitettu

Mun mielestä vartilla alle 12 aikaan ei ole amatöörilläkään mikään kovin monimutkaista (omat kokemukset).

Näitä juttuja kun lukee, niin kaikki on niin vaikeeta :-X

Toivon Ilkulle parasta apua säätöihin m/

Ilkun perusteellisuudella palkinto kyllä tulee joskus \m/

juu ilkulle kaikkea hyvää vaan,sitä vaan ei aina jaksa toistaa samaa ja samaa. sori ilku

Kirjoitettu

.. ja sana vaan niin siivotaan topicista taas paljon paskaa pois vaan.

Kirjoitettu

.. ja sana vaan niin siivotaan topicista taas paljon paskaa pois vaan.

m/

-e- tsemppiä Ilku  m/

Kirjoitettu

Tuu sä kuule Pile säätämään tämä, kun kerran niin hyvin hallitset homman ja sulla ei koskaan ole mitään takkua auton kanssa.  \m/

Kun kerran noin hyvin tiedät, niin kerroppa miten sitä saatiin säädettyä Sporttiautossa, kun ahdin ei ahtanut tuolloin lainkaan, vaan jarrutti 4200rpm:än kohdalta eteenpäin. Sporttiauton kaveri yritti tehdä karttoja niin, että auto toimisi kohtuullisesti, kun saan myöhemmin hieman ahtoa.

Jopa minäkin tiedän tällä koulutuksella, että toimiihan se alipaineella hienosti, mutta mites ahtojen puolella??! Nyt se ahdin tosin ahtaa sen mitä pystyy, kun ahdin on shimmattu uudelleen ja oikein, seokset heittää jokatapauksessa (eli en ole tyytyväinen, kun ahtimen tuotto ei riitä) . Seokset heittää siis ahtimella tai ilman tällähetkellä, kun parannusta on tullut.

Ja miksikö ahdin oli shimmattu väärin, no siksi, että impelleri ei ollutkaan samankorkuinen, kuin se alkuperäinen. Mä sentään tein tuon itse, mutta mites Pile sulla homma menikään?  ??? ;D

Äläkä sano, että sulla oli tiedossa tuon ahtimen tuoton loppuminen jo paljon ennemmin. Mäkin tiedän sen nyt!

soitappa amworks:iin, oon 100% varma että maatsi pystyy selvittämään ja säätämään sun auton kuntoon. tunnen tuon kaverin hyvin ja en usko että olisi sellaista ongelmaa missään koneessa mitä tämä kaveri ei pystyisi ratkaisemaan/korjaamaan.

Kirjoitettu

soitappa amworks:iin, oon 100% varma että maatsi pystyy selvittämään ja säätämään sun auton kuntoon. tunnen tuon kaverin hyvin ja en usko että olisi sellaista ongelmaa missään koneessa mitä tämä kaveri ei pystyisi ratkaisemaan/korjaamaan.

ei onnistu niin kauvan kun ilku elää jossain haavemailmassa eikä tunista/usko faktoja.

Kirjoitettu

Pilelle sen verran, että en ole koskaan haukkunut ketään säätäjää.  >:(

Kaikki ovat osanneet hommansa (lasketaan tähän nyt myös Pile ja ne "vähän isommat kädet"  *clap*). Se nyt vaan on niin, että en ole ollut tyytyväinen auton kulkupuoleen viime vuosina. Potentiaalia kun on... 

ja mä jätän tuon 12sek väliin...  \m/

Kirjoitettu

Nyt pitää jättää sitten viimeinen cruisinkikin väliin. MSD:n boksi luultavasti on rikki, sytkä sekoilee huolella. Tämä on niin tätä harrastamista.  m-

Tämä ilmeni jo tuola Sporttiauton dynossa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...