Jump to content

68 Camaro, carbon fiber, "BIG GUN".


tarmo68

Recommended Posts

  • Replies 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tarmo68

    1200

  • cam68

    242

  • -vellu

    108

  • pantera

    59

Top Posters In This Topic

Posted Images

Apurunkon päät tullaan fiksaamaan sileäksi jotta apurunkon yhdistäjät liittyvat jouheammin ja paremmin runkoon. Noi "rypyt" toissa kyljessä on kait ihan normaalia kun prässäämällä noita runkoja tehdään. Amerikanmiehet hitsaavat yleensä yhdistäjät noihin suoraan mutta me täällä pohjolassa tehdään sellaiset laippaliitokset jotta runko on sitten tarvittessa irroitettavissa ilman rälläkkää. 

Tuollaista tehtiin.
Link to comment
Share on other sites

Koita mitata paino siitä myös jossain vaiheessa. Esim. silloin kun on tukivarret, jouset ja iskarit paikoillaan.

DSE:n apurungon paino ilman mitään roippeita on 65kg, henkilövaa`àlla punnittuna. Omistajalla 92kg ja taas on tullut lihasta lisää. m/

Puran just etupään osia pois jotta saadaan tukivarret ym. kamat uudelle omistajalle ja uusi runko paikoilleen ja sovitukseen.

Link to comment
Share on other sites

KPH ???

Kilometriä per tunti. :W

Piti käydä nostamassa moottori/vaihdelaatikko pois paikoiltaan mutta nostosakkeli oli siivottu liian hyvään paikkaan ja nostamatta jäi. Huomenna uus yritys.

Ei tää nyt niin vakavaa saa olla.

Link to comment
Share on other sites

Paljoks siin oli mittarissa? 260 ???

 

Kyllä olis pikkupoikien parkkipaikkavertailuissa kärkisijoilla...

 

Laitahan sitten video missä tuo viisari käy kaakossa kun saat tuon auton valmiiksi!

 

Kilometers Per Hour..

Link to comment
Share on other sites

Tulipa luettua koko ketju läpi, ei voi ku ihailla tollasta tarkkuutta ja taitoa  m/

Jospa tästä sais intoa tuota omaa 85.sta laitella kuntoon..tallissa vain vielä pakkasta,halli lämppärin ostoon pitäs mennä  ::)

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Siloposki.

 

Ompas tutun näköinen  ;)  Ja tosiaan ne rypyt tulee kiinnitysleuoista joilla pistetään palkki koneeseen ja jonnin verran suuremmalla paineella nestettä sisään joka muovaa palkin muotoonsa muotissa.  DSE on ainoa aftermarket kiska mikä käyttää OEM valmistustekniikoita osissaan. Spindletkin ovat DSEn omat vaikka ovatkin 1:1 C6 veten osiin. Niistä on jätetty pyörintänopeus anturin(abs) paikka pois.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Hydroforming

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Elä hötkyile. Hoida ensin velvollisuudet ...  motivaatio kyllä kasvaa.   :W

 

Velvollisuudet hoidettu jo neljästi ja nyt väsyttää niin ettei jaksa tehdä yhtään mitään.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...