Senior Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Itse nukuin syvää ja nautinnollista unta ja tietty teltta pystyssä aamulla kuten aina näin nuorelle pojalla (40v). Juu... kyllä sellaiseen telttaan vähintäin puolijoukkue mahtuu...
cam68 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 näin unta että ajoin pakilla ohi renkaat savuten ;D Oikeesti meidän 68:sien täytyy varmaan jossain ensikesänä kohdata.. Tarmokin laittaa vauhtia siihen projektiin milläs kaavalla se lasketaan paino/teho indeksit pikkumoottorin hyväksi/pahaksi ;D vai onko se vain voi voi jos on vaan pikkulohko?? no sitä paremmalta se voitto maistuu kun poljetaan suohon kaksin kappalein mörkö moottorisia tovereita.. Ja Nupa ei sitten laita kauniimpaa puolsko rattiin.. kohteliaisuus syistä kun naisia ei nöyryytetä
carita Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 näin unta että ajoin pakilla ohi renkaat savuten ;D Oikeesti meidän 68:sien täytyy varmaan jossain ensikesänä kohdata.. Tarmokin laittaa vauhtia siihen projektiin milläs kaavalla se lasketaan paino/teho indeksit pikkumoottorin hyväksi/pahaksi ;D vai onko se vain voi voi jos on vaan pikkulohko?? no sitä paremmalta se voitto maistuu kun poljetaan suohon kaksin kappalein mörkö moottorisia tovereita.. Ja Nupa ei sitten laita kauniimpaa puolsko rattiin.. kohteliaisuus syistä kun naisia ei nöyryytetä Varo sanojas, voipi olla että ajan sulta ovet
pantera Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 teidän kyllä kannattas tarkistaa toi lääkitys jos täytyy unissaankin ajaa vanhalla camarolla
cam68 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 ai jos täytyy?? sen vaan on niin että toiset saa ajaa ;D hitto ompa täällä totista porukkaa ;D missäs muuten on eka mahdollisuus tänä suvena varttia rykäistä ja milloin? treffit siellä??
pantera Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 sen vaan on niin että toiset saa ajaa ;D unissaan vois ajaa muullakin kun omalla
tarmo68 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Apurunkon päivitys harkinnassa mutta kiinnostais kovasti toi josta oli puhetta aiemmin (Speed Teck).
cam68 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 millainen hinta ero esim. dse hydroformed?
tarmo68 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Toi mitä kattelen on jotain 2000 usd ja siihen sopii noi mun kamat jotka olen jo ostanut eli se on pelkka apurunko. DSE on sen 6700 usd ja ilman jarruja (1500usd lisää). Jos joku ostaa ton nykyisen apurunkon kaikkineen osineen niin mikä ettei. Muuten ei pysty...ainakaan vielä !!!!
Sarita Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Vautsi! Mä tuun kuvaamaan kun te kolme ajatte ovia toisiltanne! \
tarmo68 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Vautsi! Mä tuun kuvaamaan kun te kolme ajatte ovia toisiltanne! \ Poijaat on niin innoissaan... Mä tässä maistelen Saritaa taas..
carita Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Poijaat on niin innoissaan... Mä tässä maistelen Saritaa taas.. Ja tytöt
cam68 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Vautsi! Mä tuun kuvaamaan kun te kolme ajatte ovia toisiltanne! \ se ei välttämättä ole kaunista kuvattavaa
RS-68 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 ai jos täytyy?? sen vaan on niin että toiset saa ajaa ;D hitto ompa täällä totista porukkaa ;D missäs muuten on eka mahdollisuus tänä suvena varttia rykäistä ja milloin? treffit siellä?? http://www2.kauhajoki.fi/route67cc/tapahtumat.html 8.5 näkys olevan kauhajoella. sinne ??
Sarita Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Vautsi! Mä tuun kuvaamaan kun te kolme ajatte ovia toisiltanne! \ Heiiii!! Teitähän on neljä! Jännitys senkun tiivistyy!!! \ \
cam68 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 http://www2.kauhajoki.fi/route67cc/tapahtumat.html 8.5 näkys olevan kauhajoella. sinne ?? ja vain 524km..
RS-68 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2009 ja vain 524km.. vain n.70km "autot tykkää kun niillä ajetaan"
tarmo68 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 3.2 tilasin DSE Quadra link kitin ja ym, tänään 9.2 soittivat että paketti Helsinkissä ja siitä päivä niin kotona. Sanoisin että aika nopeeta toimintaa. Maksusta sen verran että minkä paketti oli dollareissa niin sen se tuli maksamaan euroissa eli suhde 1:1.
-vellu Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Maksusta sen verran että minkä paketti oli dollareissa niin sen se tuli maksamaan euroissa eli suhde 1:1. Tuli siis lentona, tulli 3,5%, alv 22% ja suhde 1:1? Taisit saada DSE:ltä 25-30% alennuksen
pantera Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Tuli siis lentona, tulli 3,5%, alv 22% ja suhde 1:1? Taisit saada DSE:ltä 25-30% alennuksen toi yhtälö tarvii vielä ilmasen rahdinkin
tarmo68 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Tarkennetaan vähän yleisön pyynnöstä: Paketti maksoi 2531.21 usd rahteineen ja euroissa 1.3 jaettuna = 1947,08+ tullit ym, jotka teki 582,38 euroa =2529,46 euroa. Eli tosta tulee toi 1:1 dollari hinta on sama kuin euroissa kun paketti on kotona. Mukavaa kun joku jaksaa kommentoida näitä juttuja.
cam68 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 eli nykykurssilla kun haluaa nopeeata arviota osista niin $=e ollaan jo sielläpäin.. toki rahtihan voi olla vähän tai paljon..
-vellu Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Tarkennetaan vähän yleisön pyynnöstä: Paketti maksoi 2531.21 usd rahteineen ja euroissa 1.3 jaettuna = 1947,08+ tullit ym, jotka teki 582,38 euroa =2529,46 euroa. Eli tosta tulee toi 1:1 dollari hinta on sama kuin euroissa kun paketti on kotona. Mukavaa kun joku jaksaa kommentoida näitä juttuja. Nyt selkes. Eli sulla oli siinä jo rahdit mukana. Yleensä kun täällä ollaan ilmoitettu kertoimia, niin niissä kerroin on laskettu näin: osan hinta jenkeissä : osan hinta kotona.
tarmo68 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2009 Lähetys sisältää 5 kollia ja yhteispaino noin 50 kg ja rahti 286,21 usd. Oisko noi rahditkin tulleet alas taantuman myötä. DSE:n apurunkon maarahti Floridaan, Amer Tradinkin toimistolle on sitten 600 usd jo jotain se kiinnostaa...Mua ainakin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään