Jump to content

rstuningin Musta GTA 5.7 -87

Recommended Posts

Kirjoitettu

Joo rajansa kaikella eihän tolla TPIn monsteri väännölläkään pitkälle pötkitä, kun tehoja ei oo ylempänä...

mutta kyllä se aika kivasti vakiona jo liikkeelle lähtee. Kaikki kaverit jotka on vähätelly tota 200hepoa

on ollu näin oltuaan kyydissä:  :o :-X :P ;D

Joo kyllähän vakio TPi:kin yllättää monet eurooppalais/japskipatonkiharrastajat jotka ajattelee että eihän tossa oo ku 240 hv ja 1600 kg, eihän se nyt niin ihmeesti liiku. Vaan varsinki ku paikaltaa polkasee kamppeen liikenteeseen ja kulku on hieman erilaista kuin monen mikkihiirimoottorisen 240 hv lähteminen paikaltaan noin 200 Nm voimin niin kyllä ne sitte tajuaa mistä on kyse, varsinki ku V8 vielä jylisee ja tekee tunnelmasta astetta kahta miehekkäämmän kuin mitä mikkihiirimoottorin hiomalaikan ääni kiihyttäessä  \m/ m/

• Replies 1,1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• rstuning

548

• GTATL

50

• BlackZ

41

• Z-mo

38

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Itseltä mittailtiin 224 hp ja 450Nm vääntöä. Voiko tuossa oikeesti olla noin paljon vääntöä?

Kirjoitettu

Itseltä mittailtiin 224 hp ja 450Nm vääntöä. Voiko tuossa oikeesti olla noin paljon vääntöä?

Joo, nuohan on ne lukemat, mitä tehdas lupaa.

Kirjoitettu

Tulokset:

Veto 1 = 193hv/4500rpm 420Nm/2400rpm

Toista vetoa ennen tarkastettiin ilmansuodatin ja todettiin puhtaaksi ja nakattiin nurkkaan ;D

Veto 2 = 220hv/4400rpm 457Nm/1970rpm  :o m/

Kirjoitettu

Moottorissa on VOIMAA. VOIMA x AIKA = TEHO

Nimitetään nyt mikskä vaan sitten. muuta asian ydin on että laajalla kierroslukualueella oleva momentti eli ns. "lihaa käyrässä" kertoo moottorin kyvystä tehdä työtä ja on parempi kuin piikkimäinen käppyrä tosimailman olosuhteissa 8)
Kirjoitettu

Siivotaanko?  ::)

Vois vähä siivota, mutta väittelyistäkin vois asia pitoiset tietysti säästää...

Mutta kun monet asiat on moneen kertaan eir kirjoittajilta ::)

Kirjoitettu

Raisa on näköjään aika tarkalleen saman pituinen kuin Volvo 740... Vielä kun painon sais pudotettua yhtä alas :-X

volvogta.bmp

Kirjoitettu

Raisa on näköjään aika tarkalleen saman pituinen kuin Volvo 740... Vielä kun painon sais pudotettua yhtä alas :-X

paino putoaa komeasti kun vaihdat alukannet,vesipumpun ja peltisarjat. myös kaiken turhan roskan voi siivota koneesta tarpeettomana esim. cruise,ilmastointi ja kaikki saaste laitteet \m/ \m/

Kirjoitettu

paino putoaa komeasti kun vaihdat alukannet,vesipumpun ja peltisarjat. myös kaiken turhan roskan voi siivota koneesta tarpeettomana esim. cruise,ilmastointi ja kaikki saaste laitteet \m/ \m/

Cruisesta ja ilmastoinnista en vielä malttaisi luopua, mutta kaikki muu lähtee/vaihtuu ja lisäks eteen ja taakse kuituluukku ;) \m/

Kirjoitettu

Prkl ku pitäs kieltää laissa nää ladan kokoset tallit... >:(

omagta_1.jpg}

Kirjoitettu

Onneks timpurin poikana hätä keinot keksii tallin ahtauteen...

tallinjatko.jpg}

Kirjoitettu

Onko rakennuslupa, ympäristölupa ja naapurin lupa haettu...ja koskisen korvalääkepullo kunnan rakennusmestarille, tietty?

Kirjoitettu

Onko rakennuslupa, ympäristölupa ja naapurin lupa haettu...ja koskisen korvalääkepullo kunnan rakennusmestarille, tietty?

Väliaikanen rakennelma ja jos joku kitisee niin tallinovet remontissa. ;)

Ja saa sen takapihalle siirrettyä pariksi päiväksi, jos joku tulee marisemaan.

Ps. Kerkesimpäs peittää ennen lumentuloa...

ruuvaustilaa.jpg}

Kirjoitettu

Toivottavasti ei tule kylmä talvi, että viittii pitää ovia auki  :)

Kirjoitettu

Toivottavasti ei tule kylmä talvi, että viittii pitää ovia auki  :)

Sitävartenhan toi viritys on. Tein sen tiiviiksi, eli tuuli ja tuisku ei pääse sisään ja tallihan on lämmin.

Ovet on aina ruuvausten välillä kiinni ja auton sisälämppäri lattialle huutaan aina kun avaan ovet.

Virityksen sisälläkään ei sinänsä oo kylmä, kun on tiivis ja tallinovien välistä karkaava lämpö esilämmittää. m/

Kirjoitettu

Prkl ku pitäs kieltää laissa nää ladan kokoset tallit... >:(

Onkos toi pyykinkuivausteline  tulossa lintuun
Kirjoitettu

Piirrätkö mulle kuvat sillä mun tallia pitäisi levittää sivusuunnassa..COOL. *clap*

Kirjoitettu

Piirrätkö mulle kuvat sillä mun tallia pitäisi levittää sivusuunnassa..COOL. *clap*

Itse asiassa minullakin olisi samanlaista tarvetta.... m/

Kirjoitettu

Onkos toi pyykinkuivausteline  tulossa lintuun

Ei todellakaan! Joskus täälä kirjottelin et mut saa tulla ampumaan, jos se GTA:n luukulta löytyy :-X

Pian tulossa lasikuituinen Aerowing...

Eilen sain takaluukun ja konepellin irti, mutta ei oikeen 12:00 yöllä löytyny kantoapua nostamaan niitä sivuun ::)

Kirjoitettu

Ei noita paperilla rakennella, se on ingejöörien hommaa ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...