GTATL Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 tama kallis osa taytyy vaihtaa http://cgi.ebay.com/ebaymotors/B&M-70237-TH-700R4-Kickdown-Kit-JEGS_W0QQitemZ350125155989QQcmdZViewItemQQimsxZ20081114?IMSfp=TL0811141310010r9342 Tai enhan ma mitaan tieda kunhan mainostan mita mulla on laatikossa
rstuning Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Jaahas... Mut näyttää tuoki vaihtavan 3/4kaasulla sinne kolmoselle Se ei varmaan oo kauheen hyvä jos kierrokset on jo valmiiks korkeella
GTATL Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Marraskuuta, 2008 Jaahas... Mut näyttää tuoki vaihtavan 3/4kaasulla sinne kolmoselle Se ei varmaan oo kauheen hyvä jos kierrokset on jo valmiiks korkeella Itse asiassa en nyt loytanyt tv-valvea joka on mulla. Se ei vaihda alaspain vaikka olis poljin kuika pohjassa. Mun laatikossa on joku pollareiden kayttama tv-valve ja tais olla viela halvempi kuin toi.
Rale Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2008 Tarkotus hommata joku valmis vahvempi laatikko, jos budjetti antaa myöten, mutta vakion "virittäminenkään" ei oo pois suljettu, mutta kun ne Päivisen virittämätkin tahtoo poikia porukalla, niin ei varmaan oo köyhällä varaa sellaseen, eli puolta kalliimpi vahvempi heti? osta suoraan valmiiksi vahva laatikko esim. TCI:n street fighter tai super street fighter
rstuning Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2008 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Joulukuuta, 2008 Ostinpa ohimennen Ilkun vanhan filtterin mopo305:ltä... http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?action=dlattach;topic=31078.0;attach=20980;image
rstuning Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2009 1/1 osista ei oo tietoakaan, joten pitää rakennella pienempää
rstuning Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2009 Vanteethan on tietysti BBS RC:t jotka on hakusessa 1/1 Esikuvaansakkin
rstuning Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2009 Ja tietenkin -85 vuosimallissessa pienoismallissa on jo kromattu imusarja ja venakopat niinku mun 1/1 GTA:han tulee
pile Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2009 vanha viidakon sanontahan on."jos se ei kulje niin cromaa se"
rstuning Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2009 vanha viidakon sanontahan on."jos se ei kulje niin cromaa se" Ja harvoin ne jotka ulkonäköä arvostaa tekee konehuoneeseen mitään muuta kuin kromia,maalia,ulkonäköä +vapari filtteri ja lastu joilla sit "Essolla" on saatu 50 heppaa lisää... Ps. On mulla ainaki kromia sit, jos se ei kuljekkaan
rstuning Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2009 Kun osia ei oo heti saanu käsiin ja jotain pientä vielä hankkimatta, niin on tullu ajateltua ihan liikaa... Tän hetken suunnitelmat on suurimmalla todennäköisyydellä sellaset, että vakio alakerran päälle ei rakenneta ollenkaan mitään himo virityksiä, koska ne pitäs vuodenpäästä kaikki purkaa taas pois ja lisäksi alkuperäinen pitäis koota uudestaan toiseen autoon, tai tallinnurkkaan, jos alakerta olis vielä elossa ja todennäköisesti se alkuperäinen alakerta ei saa niin pahasti siipeensä, jos sitä ei suuremmin virittele... Toisaalta, jos tekee järjen mukaan (eli rakentaa kokonaan toisen koneen), niin tunnetusti mopedi saattaa karata hiukan kintaasta Alakerraksi tulee Dartin SHP. Todennäköisesti valmis 372cid takomännillä, tai pelkkä lohko ja sit jotain laadukasta takokikkaretta luultavasti valmiina kampura,kanget,männät settinä...
mikke Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2009 kuulostaa järkevältä vakio pannu jää varalle jos ja kun viri koneelle sattuu jotain eikä kaikki ajaminen tyssää siihen ainakaan pitkäksi aikaa.
rstuning Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2009 kuulostaa järkevältä vakio pannu jää varalle jos ja kun viri koneelle sattuu jotain eikä kaikki ajaminen tyssää siihen ainakaan pitkäksi aikaa. Joo näinhän sä yritit mulle jo sanoo aikasemmin, mutta oikeestaan oma vika kun tuli hevosteltua osien ja tavoitteiden kanssa, niin luotettavuus olis menny wcpyttyyn...http://www.volvolandia.com/SVF/Smileys/classic/olenidiootti.gif Toisaalta laatikkoonkaan ei nyt oo varaa, kun siihen alakertaan on pakko kuitenki säästellä ja lainanlyhennyskin nousi kivasti 150e/kk vuodenalustahttp://www.volvolandia.com/SVF/Smileys/classic/asiaan.gif Ps. Saattaa olla että ostan kaverilta Dartin (ei se tiedä ittekään tarkka mallia???) kisalohkon, jossa valulaakeripukit suorilla 4xpulteilla jossa yks laakeripukki saanu siipeensä, mutta kallis sekin on +kaikki koneistukset päälle
BlackZ Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2009 ja lainanlyhennyskin nousi kivasti 150e/kk vuodenalustahttp://www.volvolandia.com/SVF/Smileys/classic/asiaan.gif Miten se silleen ku korot on laskenu ku lehmän häntä koko ajan..?
rstuning Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2009 Miten se silleen ku korot on laskenu ku lehmän häntä koko ajan..? Noku en oo varma mikä korkosysteemi mulla edes on... Sovittiin aikoinaan johtajan kanssa kun nousi 3 ekan kk aikana 70eurolla, että vähennetään summaa ja noin satku lisää kahenvuoden päästä, mutta mulkerot nosti sit 150 eurolla ja muutenki on tiukkaa. Onneks palkankorotus helmikuussa. Pitää silti vissiin lopettaa toi röökin vetäminen pian...
Ilku Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2009 Ostinpa ohimennen Ilkun vanhan filtterin mopo305:ltä... No kylläpäs tuo mun vanha filtteri kiertää suomen maata ahkerasti...
Vici Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2009 No kylläpäs tuo mun vanha filtteri kiertää suomen maata ahkerasti... Kelle toi on seuraavaksi menossa?
rstuning Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2009 Kelle toi on seuraavaksi menossa? En tiä mut varmaan johonki neljäpyttyseen, jos ahdistaa aikanaan penkissä... Broidilla tällänen neljäpyttyses, eikä ahista... ajatellu saman kokosta myöhemmin
rstuning Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2009 Ps. Saattaa olla että ostan kaverilta Dartin (ei se tiedä ittekään tarkka mallia???) kisalohkon, jossa valulaakeripukit suorilla 4xpulteilla jossa yks laakeripukki saanu siipeensä, mutta kallis sekin on +kaikki koneistukset päälle Elikkäs toihan oliki sitte World Productsin Motown lohko nodular(kuulemma parempi kuin normaali valu) pukeilla. Samalla kaverilla oli kivat Eaglen H-veivit myös turhan panttina... Oli sielä Manleyn alumiinisiakin kolme tai neljä settiä, mutta menee jo vähä hipoksi, eikä kuulemma oo niin hyvät katukäyttöön sanovat mualimalla. Ai nii lohkoon saisin kaupanpäälle loppuun hiotun "superlightweight" vaimikäsenyolikaa tako kampiakselin, jota ajattelin tutkia, josko siitä kuitenki sais vielä kalua (ollu viimeks ja vieläkin kyseisessä lohkossa paikallaan). Sitte jos joku viisas osaa vastata käykö tollaseen lohkoon mun -87+ TPI:tä varten hankittu nokka-akseli ja orkkis hydraulirullathan ei taida käydä, mutta retrofiteihin ei kai käy sitte mun nokkakaan??? :'( Paljonkohan ne retrofit hydraulirullat maksaa enemmän?
Rale Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2009 Elikkäs toihan oliki sitte World Productsin Motown lohko nodular(kuulemma parempi kuin normaali valu) pukeilla. Samalla kaverilla oli kivat Eaglen H-veivit myös turhan panttina... Oli sielä Manleyn alumiinisiakin kolme tai neljä settiä, mutta menee jo vähä hipoksi, eikä kuulemma oo niin hyvät katukäyttöön sanovat mualimalla. Ai nii lohkoon saisin kaupanpäälle loppuun hiotun "superlightweight" vaimikäsenyolikaa tako kampiakselin, jota ajattelin tutkia, josko siitä kuitenki sais vielä kalua (ollu viimeks ja vieläkin kyseisessä lohkossa paikallaan). Sitte jos joku viisas osaa vastata käykö tollaseen lohkoon mun -87+ TPI:tä varten hankittu nokka-akseli ja orkkis hydraulirullathan ei taida käydä, mutta retrofiteihin ei kai käy sitte mun nokkakaan??? :'( Paljonkohan ne retrofit hydraulirullat maksaa enemmän? käy www.jegs.com sivuilla ja vertaa retroja ja oem fit nostajia. mulle comp magnum oem fit nostajat makso 260e racers place:ssa.
rstuning Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2009 käy www.jegs.com sivuilla ja vertaa retroja ja oem fit nostajia. mulle comp magnum oem fit nostajat makso 260e racers place:ssa. No kiva! Retrofitit maksaa 400-500usd ja -87 eteenpäin maksaa 200-250usd Kuulin tänään että mun nokkakaan ei kävis tohon Worldin lohkoon, mutta mikäs niissä sitte on erona "uudemman" ja "vanhemman" nokissa?
GTATL Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2009 No kiva! Retrofitit maksaa 400-500usd ja -87 eteenpäin maksaa 200-250usd Kuulin tänään että mun nokkakaan ei kävis tohon Worldin lohkoon, mutta mikäs niissä sitte on erona "uudemman" ja "vanhemman" nokissa? tossa juttua. http://www.thirdgen.org/techboard/tech-general-engine/29138-roller-cam-conversion-400-a.html
rstuning Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2009 tossa juttua. http://www.thirdgen.org/techboard/tech-general-engine/29138-roller-cam-conversion-400-a.html Joo ei selvinny... Paitsi muistutti siitä että vanhemmissa on "cam button", mutta käykö se mun nokka sittenkään jos siihen koneistaa sille reiän???
rstuning Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2009 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2009 Ny löyty ku viitti itte kooklettaa... http://image.chevyhiperformance.com/f/techarticles/8922516+pinline_medium/148_0307_roller_12a_z.jpg "All factory hydraulic-roller-cam blocks employ a step on the front of the camshaft to locate the camshaft behind the factory thrust plate. With the step face, the cam is intended for a hydraulic-roller-cam block. These cams can be used in earlier blocks but will require using a modified late-model thrust plate with the ears removed." Eli mun nokka käy pienehköllä sovituksella!
GTATL Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2009 Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2009 Ny löyty ku viitti itte kooklettaa... http://image.chevyhiperformance.com/f/techarticles/8922516+pinline_medium/148_0307_roller_12a_z.jpg "All factory hydraulic-roller-cam blocks employ a step on the front of the camshaft to locate the camshaft behind the factory thrust plate. With the step face, the cam is intended for a hydraulic-roller-cam block. These cams can be used in earlier blocks but will require using a modified late-model thrust plate with the ears removed." Eli mun nokka käy pienehköllä sovituksella! sitten ei muuta kuin retrofit nostajat ja oikean mittaiset tonarit.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään